Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Aviva » 25. maj 2021, 16:03

De pisunger fra skolen (lige ved siden af søen), der har ødelagt svanernes rede og stjålet æggene.

-de er godt nok dårligt opdraget!
9
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24394

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Moxy-lady » 25. maj 2021, 19:25

Urtekussen skrev:Og i øvrigt også uopdragent ikke at undskylde, når man får at vide at man er gået for vidt.


Det er jeg helt enig med dig i. Min svigerfar breakede min graviditet på Facebook før vi havde snakket med resten af vores familier. Han vågnede op til "tillykke" sms'er fra hans tidligere papfar (som han stadig er tæt med). Det værste er at jeg havde set det, og prøvet at kontakte min svigerfar, men han havde ligesom skrevet det, og så gik han i seng. Så det nåede at stå der hele aftenen og natten uden jeg kunne gøre noget. Jeg sydede af vrede over det, og kunne absolut intet gøre. Da han svarede på min besked om morgenen var det bare "okay". Jeg var pissed I flere dage.

Ej, jeg bliver faktisk lidt vred igen over det, kan jeg mærke :lol:

Men undskyld for hokus pokus, moxy I fokus. Jeg kan godt forstå at du er vred over det, og især over at din mor ikke owner at hun har overskredet din grænse og undskylder.
5
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18165

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mi55y » 26. maj 2021, 17:43

Når svigerfar kommer forbi uanmeldt kl. 19:30 - i en husstand med to små børn...
4
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 1. aug 2021, 08:22

Jeg bor på stueetagen og har en fransk altan, hvor der foran altandøren er er en matteret glasplade som "gitter", fortiden sover jeg med den ene altandør stående lavt åbent.
I nat er der så en mand der vælger at tisse op af min franske altan, endda på den halvdel hvor døren er åben.
1. Jeg gider da ikke risikere at hans tis ryger ind i min lejlighed igennem revnen i bunden.
2. Jeg gider da ikke ligge og kunne kigge på silhuetten af hans tissemand.
3. Jeg gider da egentlig heller ikke at folk tisser en meter fra hvor jeg ligger og ser fjernsyn.
4. Hvis man skal tisse hvad er der så galt med alt det mur eller busk der er lige ved siden af?
17
...
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21827

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Purple Haze » 1. aug 2021, 08:23

Han vælger simpelthen at pisse ind i din lejlighed.
Classy dude!
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 1. aug 2021, 12:23

Purple Haze skrev:Han vælger simpelthen at pisse ind i din lejlighed.
Classy dude!

Altså, heldigvis tager glaspladen jo det værste, men altså ja, der er da helt sikkert kommet noget ind :rulle:
0
...
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf sigge » 1. aug 2021, 12:29

Jeg forstår i det hele taget ikke mænds trang til at tisse offentligt. Torsdag aften skulle jeg hente en pakke i pakkeboks i Bilka, da jeg kom ud, stod der en mand og tissede kort fra indgangen. Han stod med ryggen til min gå-retning og siden til facaden og følte sig vel delvist skjult af det smalle skilt på sin anden side. Men altså han stod mellem skilt og facade, så han havde front mod folk, der var på vej ind i Bilka. Hvor de i øvrigt har kundetoiletter - hvilket jeg havde virkelig meget lyst til at råbe til ham. Men jeg ville alligevel ikke gå ind i en sådan konfrontation.
28
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 1. aug 2021, 13:44

Det, som jeg virkelig ikke forstår, er hvorfor mænd altid vælger at tisse på NOGET når de gør det offentligt? Jeg kan godt forstå hvis det er akut og man virkelig ikke kan holde sig, men så kan man jo gøre det i en rist eller i en hæk eller sådan noget. Det der med at tisse på døre, ved foden af et træ i en park, op af en bil, på skilte og skraldespande - generelt steder hvor folk har brug for at sidde / træde / røre - det er så ulogisk. Vælg dog et sted som mennesker ikke normalt har brug for at pille ved?!
36
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 1. aug 2021, 15:15

Kattefjæs skrev:Det, som jeg virkelig ikke forstår, er hvorfor mænd altid vælger at tisse på NOGET når de gør det offentligt? Jeg kan godt forstå hvis det er akut og man virkelig ikke kan holde sig, men så kan man jo gøre det i en rist eller i en hæk eller sådan noget. Det der med at tisse på døre, ved foden af et træ i en park, op af en bil, på skilte og skraldespande - generelt steder hvor folk har brug for at sidde / træde / røre - det er så ulogisk. Vælg dog et sted som mennesker ikke normalt har brug for at pille ved?!

Jeg forstår også godt at det er folk der tisser på min vej, fordi der er ikke nogle offentlige tilgængelige toiletter i umildbar nærhed - og altså jeg har da også selv stået i en situation hvor at jeg enten måtte tisse udenfor i offentligheden eller i mine bukser og der har jeg valgt at skåne mine bukser, det kan ske.
Men jeg bor på en lille bitte vej, på hjørnet af et t-kryds, hvor der lige på den anden side af vejen uanset hvilken vej man krydser er hæk, så jeg forstår ikke at nogen vælger lige min side, og da især ikke min franske altan. Andre vælger konsekvent at tisse i den skraldespand der står på mit hjørne, som der jo er et menneske der er ansat til at tømme - det er så nederen adfærd - jeg ved ikke om folk enten er for dumme til at regne ud at det er nederen adfærd, eller de bare er ligeglade. :gruble:
5
...
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LaMariposa » 1. aug 2021, 15:28

sigge skrev:Jeg forstår i det hele taget ikke mænds trang til at tisse offentligt. Torsdag aften skulle jeg hente en pakke i pakkeboks i Bilka, da jeg kom ud, stod der en mand og tissede kort fra indgangen. Han stod med ryggen til min gå-retning og siden til facaden og følte sig vel delvist skjult af det smalle skilt på sin anden side. Men altså han stod mellem skilt og facade, så han havde front mod folk, der var på vej ind i Bilka. Hvor de i øvrigt har kundetoiletter - hvilket jeg havde virkelig meget lyst til at råbe til ham. Men jeg ville alligevel ikke gå ind i en sådan konfrontation.


Det har jeg også ofte undret mig over. Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at de gør det, fordi de kan. Som kvinde skal man alligevel være virkelig desperat for at sætte sig til at tisse foran indgangen til Bilka.
5
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LaMariposa » 1. aug 2021, 15:30

Kattefjæs skrev:Det, som jeg virkelig ikke forstår, er hvorfor mænd altid vælger at tisse på NOGET når de gør det offentligt? Jeg kan godt forstå hvis det er akut og man virkelig ikke kan holde sig, men så kan man jo gøre det i en rist eller i en hæk eller sådan noget. Det der med at tisse på døre, ved foden af et træ i en park, op af en bil, på skilte og skraldespande - generelt steder hvor folk har brug for at sidde / træde / røre - det er så ulogisk. Vælg dog et sted som mennesker ikke normalt har brug for at pille ved?!


Jeg kan ikke lade være med at se det som et udtryk for dårlig opdragelse, ligesom dem, der ikke kan finde ud af at bruge børsten på toilettet.
12
:lun: Be brave
Brugeravatar
Nesnay
Indlæg: 7595
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:51
Kort karma: 759
Likede indlæg: 21226

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Nesnay » 2. aug 2021, 09:24

LadyFox skrev:
Kattefjæs skrev:Det, som jeg virkelig ikke forstår, er hvorfor mænd altid vælger at tisse på NOGET når de gør det offentligt? Jeg kan godt forstå hvis det er akut og man virkelig ikke kan holde sig, men så kan man jo gøre det i en rist eller i en hæk eller sådan noget. Det der med at tisse på døre, ved foden af et træ i en park, op af en bil, på skilte og skraldespande - generelt steder hvor folk har brug for at sidde / træde / røre - det er så ulogisk. Vælg dog et sted som mennesker ikke normalt har brug for at pille ved?!

Jeg forstår også godt at det er folk der tisser på min vej, fordi der er ikke nogle offentlige tilgængelige toiletter i umildbar nærhed - og altså jeg har da også selv stået i en situation hvor at jeg enten måtte tisse udenfor i offentligheden eller i mine bukser og der har jeg valgt at skåne mine bukser, det kan ske.
Men jeg bor på en lille bitte vej, på hjørnet af et t-kryds, hvor der lige på den anden side af vejen uanset hvilken vej man krydser er hæk, så jeg forstår ikke at nogen vælger lige min side, og da især ikke min franske altan. Andre vælger konsekvent at tisse i den skraldespand der står på mit hjørne, som der jo er et menneske der er ansat til at tømme - det er så nederen adfærd - jeg ved ikke om folk enten er for dumme til at regne ud at det er nederen adfærd, eller de bare er ligeglade. :gruble:
For et par uger siden var jeg på vej på arbejde. Det sidste stykke er hurtigst, hvis jeg krydser en parkeringsplads og kører videre ad en sti igennem en hæk (der er et hul, hvor der ikke er plantet hæk, og hækkene på begge sider klippes til, så fodgængere og cyklister kan komme igennem). Da jeg nærmer mig, bemærker jeg, at der står en mand på det lille stykke sti, der krydser selve hækken. Jeg tænker, at det er lidt spøjst, men at han nok flytter sig. Det gør han bare ikke, og da jeg kommer tættere på, ser jeg, at det er fordi, han simpelthen står midt på stien og pisser ind i hækken. Jeg kan på ingen måde komme forbi ham, så mine valgmuligheder er 1) at stoppe op og vente på, at han er færdig (og potentielt få tis på tøjet - hullet gennem hækken er ret smalt, så det er svært ikke at røre bladene) eller 2) at vende om og køre en anden vej.

Jeg valgte 2). Altså, i forhold til bare at stå midt ude i ingenting er det da bedre at undgå direkte at flashe nogen, men det er da temmelig mærkeligt at stille sig til at pisse midt på en sti, så man helt blokerer den? Han kunne være gået 10 meter længere hen ad hækken - så havde han stået på et græsstykke, der ikke bruges af nogen.

Det er simpelthen så mærkeligt, det der med at bare fordi de KAN tisse overalt, har nogle mænd ingen hæmninger ift., hvor de gør det, og ingen omtanke for andre.
17
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14370

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mangoness » 11. aug 2021, 14:23

Jeg ved ikke hvilken tråd det tilhører, men jeg var squ ved at blive kørt ned af en bil i dag.

Hvis jeg ikke i sidste sekund havde følt, at jeg skulle op på fortovet, så havde han squ kørt mig ned!

Fucking psycho!

(Disclaimer: Det er normalt i området, at mange går ture, og der er normalt ingen biler udover de parkerede (det er en blind vej). Så de fleste går ikke på række på fortovet men ved siden af hinanden (typisk en eller begge på vejen) men trækker op på fortovet, når der kommer en bil i den side af vejen, man går på (i vores tilfælde ville det være de modkørende biler).

Der var god plads til modkørende, og der er absolut ingen grund til, at han skulle køre LIGE bag mig i den forkerte vejbane! Jeg havde egentlig ikke tænkt, at jeg skulle op på fortovet, fordi han ikke kørte mod os men kom bagfra (jeg kunne høre bilen, fordi der er stille i området) og derfor havde god plads - men det er squ alligevel meget heldigt, at min hjerne alligevel reagerede. Selv min kæreste sagde, at det var tæt på, at jeg var blevet kørt ned, for han kørte pisse tæt på kanten - i den modsatte vejbane vel og mærke - og ikke mindst hurtigt. :cuss: Så vi taler ikke "lad os lige presse fodgængerne op på fortovet"-langsom kørsel, hvis der er folk, der dyrker den slags)

Og ja, jeg har taget mig tid til at tegne scenariet, for jeg er fucking pissed.

bilist.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyPaww » 16. aug 2021, 08:09

Jeg synes simpelthen den voksen-mobning der foregår af Joy Mogensen er komplet uanstændig! Nok har hun ikke været en særlig god kulturminister, men det er virkelig utroligt, hvordan både etablerede medier, kulturpersonligheder og andre offentlige personer ytrer sig om et menneske, som bare har forsøgt at gøre sit job under nogle særdeles svære omstændigheder, både privat og med hele Corona-situationen.

:boo:
30
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7851

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Nicolait » 16. aug 2021, 22:32

En sælger i en butik, som jeg ofte handler i, hvor jeg havde købt en vare for under to måneder siden, som nu var gået i stykker, prøvede at bilde mig ind, at der kun var tre ugers reklamationsret, og derefter kunne de intet gøre.
9
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"

Tilbage til "Generelt"