Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4382
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10735

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf BlueBunny » 10. jun 2020, 14:31

Mads skrev:
Dmitra skrev:Jeg er ærlig og siger at jeg ikke kan. At min økonomi slet og ret er for stram.

Så spørger han hvad jeg laver, jeg er ærlig og forklarer jeg pt er på kontanthjælp.

Så vælger han så en taktik der gør at jeg har tabt ALt for Red Barnet, han siger nemlig:

"Jer på kontanthjælp må jo også give lidt igen til os der knokler, bl.a også for jeres børn".


For satan, hvor havde jeg taget ham på ordet, og havde givet igen! Han ville blive mit projekt resten af den dag. Jeg ville lave en scene, og udskamme ham retur. Derefter ville jeg blive ved ham, og følge efter ham, når han gik væk. Jeg ville følge ham så meget, som det var mig muligt hele den dag. Og HVER gang han henvender sig til en person mhp. at få dem til at bidrage, så ville jeg sætte alt ind for at ødelægge det for ham! Jeg ville afbryde hans salgstale, og henvende mig til personen og fortælle vedkommende om hans metoder. Jeg ville sikkert gå all in og smide nogle løgne på også.

Kort sagt, jeg ville smide enhver skam overbords og dedikere min dag på at få ham til at betale for den kommentar.

Jeg overvejede meget om jeg skulle slentre ned ad Ballerup gågade... men det er nok for sent. Men jeg skal derhen i morgen!

D hvor stod han? Så skal jeg se om han er der i morgen (aften :/ )
3
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11604
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18656

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf PaleSeptember » 10. jun 2020, 14:32

Mads skrev:
PaleSeptember skrev:
Ej undskyld, men det der er sgu da lige til WTF-tråden.


Hvorfor undskylder du dog??


Ja, det er faktisk et godt spørgsmål :gruble:
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1427
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4871

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Patience » 11. jun 2020, 06:30

Dmitra skrev:Det var i øvrigt ret givet sådan en "smart i en fart"-kommentar, for hele stilen var jo den der typiske facerstil, men desudagtet var den over grænsen og jeg er glad for jeg fulgte hvad min indre følelse påbød mig.


Det er simpelthen så stærkt at du gjorde det - og hvor er det dejligt at det blev taget imod som det gjorde af Red Barnet.
2
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mi55y » 27. jun 2020, 07:54

Skulle have veninde + søn til brunch kl 9. Kl 8 skriver hun, at den bliver 9.30. Her 9.55 er de ikke dukket op endnu. Så jeg står med et fuldt opdækket bord og ingen gæster.
5
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ado » 27. jun 2020, 08:13

Mi55y skrev:Skulle have veninde + søn til brunch kl 9. Kl 8 skriver hun, at den bliver 9.30. Her 9.55 er de ikke dukket op endnu. Så jeg står med et fuldt opdækket bord og ingen gæster.

Åh, sådan noget kan gøre mig arrig. Det er så respektløst.
12
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ado » 27. jun 2020, 08:14

Varmen er upassende. Og det er den sammen med solopgangen kl. midt om natten. Man kan jo ikke sove.
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ladysparrow » 27. jun 2020, 15:50

Feriedanskere her i Skåne er upassende. Vælger totalt at ignorere alt der hedder social afstand. Køkultur glemmes åbenbart når man rammer det svenske.

Jeg var ved at gå helt op i limningen da vi skulle handle i Ystad. Kan godt mærke at jeg bor på landet i Skåne og er i det daglige forskånet for turister. Hvad de danskere så laver herovre i det forfærdelige Sverige er mig en gåde, mon de går 14 dage i karantæne når det vender hjem til andedammen?

Vi har været overrendt af Danskere siden lockdown i Danmark, så bliv dog hjemme.
2
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 27. jun 2020, 15:52

Mi55y skrev:Skulle have veninde + søn til brunch kl 9. Kl 8 skriver hun, at den bliver 9.30. Her 9.55 er de ikke dukket op endnu. Så jeg står med et fuldt opdækket bord og ingen gæster.


Ej, jeg håber du fik en virkelig god grund og en undskyldning.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7758
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 595
Likede indlæg: 11472

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kerrigan » 27. jun 2020, 15:57

Ladysparrow skrev:Feriedanskere her i Skåne er upassende. Vælger totalt at ignorere alt der hedder social afstand. Køkultur glemmes åbenbart når man rammer det svenske.

Jeg var ved at gå helt op i limningen da vi skulle handle i Ystad. Kan godt mærke at jeg bor på landet i Skåne og er i det daglige forskånet for turister. Hvad de danskere så laver herovre i det forfærdelige Sverige er mig en gåde, mon de går 14 dage i karantæne når det vender hjem til andedammen?

Vi har været overrendt af Danskere siden lockdown i Danmark, så bliv dog hjemme.

De kan heller ikke finde ud af det her i Danmark. Jeg må ofte bede andre om at holde afstand.
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ladysparrow » 27. jun 2020, 16:02

Kerrigan skrev:
Ladysparrow skrev:Feriedanskere her i Skåne er upassende. Vælger totalt at ignorere alt der hedder social afstand. Køkultur glemmes åbenbart når man rammer det svenske.

Jeg var ved at gå helt op i limningen da vi skulle handle i Ystad. Kan godt mærke at jeg bor på landet i Skåne og er i det daglige forskånet for turister. Hvad de danskere så laver herovre i det forfærdelige Sverige er mig en gåde, mon de går 14 dage i karantæne når det vender hjem til andedammen?

Vi har været overrendt af Danskere siden lockdown i Danmark, så bliv dog hjemme.

De kan heller ikke finde ud af det her i Danmark. Jeg må ofte bede andre om at holde afstand.


Det er bare ubehageligt og i dag var det kombineret med halvfulde mennesker inden middagstid. Jeg kan slet ikke finde ud af at sige fra, men får bare lyst til at flygte ud, helt irrationelt i Know. Men jeg kommer sgu ikke meget ud.
0
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7758
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 595
Likede indlæg: 11472

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kerrigan » 27. jun 2020, 16:05

Ladysparrow skrev:
Kerrigan skrev:
Ladysparrow skrev:Feriedanskere her i Skåne er upassende. Vælger totalt at ignorere alt der hedder social afstand. Køkultur glemmes åbenbart når man rammer det svenske.

Jeg var ved at gå helt op i limningen da vi skulle handle i Ystad. Kan godt mærke at jeg bor på landet i Skåne og er i det daglige forskånet for turister. Hvad de danskere så laver herovre i det forfærdelige Sverige er mig en gåde, mon de går 14 dage i karantæne når det vender hjem til andedammen?

Vi har været overrendt af Danskere siden lockdown i Danmark, så bliv dog hjemme.

De kan heller ikke finde ud af det her i Danmark. Jeg må ofte bede andre om at holde afstand.


Det er bare ubehageligt og i dag var det kombineret med halvfulde mennesker inden middagstid. Jeg kan slet ikke finde ud af at sige fra, men får bare lyst til at flygte ud, helt irrationelt i Know. Men jeg kommer sgu ikke meget ud.

Åh, ekstra træls. :træt2:
De fleste respekterer det dog når man påpeger det, måske fordi jeg oftest render rundt med en barnevogn.
1
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mi55y » 27. jun 2020, 17:01

Hunkat skrev:
Mi55y skrev:Skulle have veninde + søn til brunch kl 9. Kl 8 skriver hun, at den bliver 9.30. Her 9.55 er de ikke dukket op endnu. Så jeg står med et fuldt opdækket bord og ingen gæster.


Ej, jeg håber du fik en virkelig god grund og en undskyldning.


Hun nævnte det ikke med et ord. Men jeg prøver ikke at overføre min egen tids-nazisme til andre, så jeg sagde ikke noget.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf 2SHY » 27. jun 2020, 17:16

Mi55y skrev:
Hunkat skrev:
Mi55y skrev:Skulle have veninde + søn til brunch kl 9. Kl 8 skriver hun, at den bliver 9.30. Her 9.55 er de ikke dukket op endnu. Så jeg står med et fuldt opdækket bord og ingen gæster.


Ej, jeg håber du fik en virkelig god grund og en undskyldning.


Hun nævnte det ikke med et ord. Men jeg prøver ikke at overføre min egen tids-nazisme til andre, så jeg sagde ikke noget.

Hvornår dukkede hun op? Fuck jeg var blevet pisse sur over sådan noget!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mi55y » 27. jun 2020, 17:35

2SHY skrev:
Mi55y skrev:
Hunkat skrev:
Mi55y skrev:Skulle have veninde + søn til brunch kl 9. Kl 8 skriver hun, at den bliver 9.30. Her 9.55 er de ikke dukket op endnu. Så jeg står med et fuldt opdækket bord og ingen gæster.


Ej, jeg håber du fik en virkelig god grund og en undskyldning.


Hun nævnte det ikke med et ord. Men jeg prøver ikke at overføre min egen tids-nazisme til andre, så jeg sagde ikke noget.

Hvornår dukkede hun op? Fuck jeg var blevet pisse sur over sådan noget!


Lige efter jeg havde postet herinde. Universet lytter nogle gange :-D
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Sorenspige » 27. jun 2020, 17:44

Mi55y skrev:
2SHY skrev:
Mi55y skrev:
Hunkat skrev:
Mi55y skrev:Skulle have veninde + søn til brunch kl 9. Kl 8 skriver hun, at den bliver 9.30. Her 9.55 er de ikke dukket op endnu. Så jeg står med et fuldt opdækket bord og ingen gæster.


Ej, jeg håber du fik en virkelig god grund og en undskyldning.


Hun nævnte det ikke med et ord. Men jeg prøver ikke at overføre min egen tids-nazisme til andre, så jeg sagde ikke noget.

Hvornår dukkede hun op? Fuck jeg var blevet pisse sur over sådan noget!


Lige efter jeg havde postet herinde. Universet lytter nogle gange :-D


Men det er godt nok stadig dårlig stil at komme 1/2 time for sent uden at undskylde det.
5

Tilbage til "Generelt"