Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf ManicNinja » 17. sep 2015, 13:54

Daine skrev:Jeg synes den landmand, der har dyrehold tæt på banestrækningen Herning/Århus og ikke sørger for at de er lukket forsvarligt inde, er upassende. I sidste uge aflyste Arriva togafgange fordi de havde kørt kvæg ned, i dag er det så får de har kørt ned.
Vi behøver åbenbart slet ikke ulve her for at aflive kreaturer ...


Jeg er helt med dig her! Mange brokker sig over, at lokomotivførere tuder "unødvendigt" i hornet på disse strækninger. Men faktisk sker det som oftest, fordi de har pligt til at melde: "Landmand, dit led står åbent. Vær rar at lukke det, så vi ikke får kreaturer i sporet!"

I kid you not.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. sep 2015, 15:52

Det er da upassende så svært det er at komme af med brugte ting, som er i fin stand og kan afhentes gratis.

Jeg har nu lagt noget op i flere gratisgrupper. Alt hvad man skal gøre er at komme forbi her og hente det, og det er fine ting.
2 henvendelser er det blevet til.
Dame-X mente at jeg skulle køre 10 km hen på en banegård og aflevere det til hende en dag som ikke er nærmere specificeret. Prøv med nej.
Dame-Y skrev "Ja tak" og så hørte jeg ikke mere, efter noget ventetid kontaktede jeg hende så, og hun kunne ikke huske hvad hun da skulle have sagt ja til (i lidt irritabel "tone") og da jeg sendte hende link til hendes "ja tak" hørte jeg ikke mere.

Hmmm hm.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pussikat82 » 17. sep 2015, 19:35

Hver nat er jeg oppe omkring kl 5 for at håndfodre vores ene kat, der for to uger siden fik fjernet de sidste tænder (som led i behandlingen af en sygdom) - det er i sig selv lidt upassende at skulle op og fodre på det tidspunkt - Men når jeg så ligger i min seng igen omkring halv seks, altså 5.30 om morgenen, hører jeg hver dag DYT-DYT!! Når vores nabo åbenbart skal hentes af en kollega. Nu er vi i forvejen ikke særligt glade for vores naboer, da de er meget lidt hensynsfulde for at sige det ekstremt mildt, så det hjælper nok heller ikke på irritationsfaktoren af de der DYT, men jeg synes, det er sindssygt upassende at holde og dytte og jævnligt gentage det, hvis det ikke går hurtigt nok for naboen at komme ud, og vække hele nabolaget kl. fucking 5.30 om morgenen! Skriv da en sms i stedet eller, wow, gå ind, de der meget få meter, og bank på døren! :cuss:
6
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Guldfisk » 19. sep 2015, 17:58

Jeg synes, det er upassende, som i uden situationsfornemmelse (og så upassende verdenssyn oveni), at kommentere Hus Forbis opslag om, at de godt mener, man kan støtte både flygtninge og danskere, med: "Støtter Hus Firbi 100 Procent De andre får i hoved og Røv, især i Børnepenge da De yngler som Rotter"

Og dem, der uden tilladelse har brugt Hus Forbis navn i deres budskab om, at man hellere skal støtte danskere end flygtninge, er også upassende.
7
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. sep 2015, 21:42

En mand poster et fint forlovelsesbillede af sine tipoldeforældre i gruppen "Gamle København" på Fb og fortæller lidt om dem og familien i øvrigt.
Det er tydeligt, at han er glad for sin slægt og meget gerne deler sine beretninger. Nogle spørger til det lidt specielle efternavn, og manden svarer, at de har tyske rødder og kom til DK i 1700-tallet.
Så er det, at en eller anden klovn da lige skal linke til en tysk nazist med samme efternavn...:rulle:

Lad dog den glade mand have sin familie i fred. Han har ikke bedt om din assistance udi slægtsforskning, åndsbolle. Han vil bare dele et billede, der betyder noget for ham og smalltalke lidt om sin slægt.
11
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32471

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 20. sep 2015, 08:31

Mere Støjberg:

Billede

Jeg syens ovennævnte billede er upassende. Jeg har fattet mange ikke kan lide hende, men synes godt nok der køres hetz på hende, på en usmagelig måde efterhånden.
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55901
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ado » 20. sep 2015, 09:21

icelady skrev:Mere Støjberg:

Billede

Jeg syens ovennævnte billede er upassende. Jeg har fattet mange ikke kan lide hende, men synes godt nok der køres hetz på hende, på en usmagelig måde efterhånden.




Hun er på så mange områder en usympatisk kvinde. Men hun kan heller ikke gøre noget nu, som ikke kan vendes imod hende. Og opslag som den du viser; jamen, den er jo bare så plat og åndssvag.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyPaww » 20. sep 2015, 17:37

Det er forbandet upassende, og ikke mindst klamt og ekstremt hensynsløst, at min altan pt nok har 15 klamme våde cigaretskodder spredt ud på den, og vi vel at mærke ikke ryger i husstanden!
De rygere, der synes, at de kan bruge hele verden som deres private askebæger fortjener al den sygdom og død de kan skrabe til sig :sur:
5
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 20. sep 2015, 19:29

At svine DR og tv2 for at prøve at hjælpe..hva fanden sker der for det?
Man sviner ikke folk for at hjælpe,uanset om man synes andre også har brug for hjælp eller ej.

Iøvrigt er det ikke en skid bedre hvis man hjælper hjemløse,sidste jul stak jeg en hjemløs en 50er og en guldbarrechokolade,ham der gik udenom mens jeg stoppede op sager drop det dog,det hjælper ikke alligevel.

Fæhoveder,jeg har forhåbentlig ingen venner der ku finde på den slags,det ville jeg ha svært ved at lægge fra mig tror jeg.
8
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 23. sep 2015, 18:01

Arrrgghhhh..... Jeg kan simpelthen ikke have når folk ikke tager ansvar for deres husdyr. :boo: Man er nødt til at tage sig tid til at lære hunde ikke at gø/knurre højlydt af fremmede og springe på dem. Især når de ikke er i snor. Men det nytter heller ikke noget at have hunden i en snor som er så løs at hunden stadig kan springe på folk, og man så ikke engang forsøger at stoppe det fra at ske. Det er SÅ ubehageligt at blive overfaldet af en aggressiv hund på den måde. Jeg opfatter det som et overfald også selvom hunden ikke nødvendigvis bider.

Det er klart at en hund kan blive bange eller overrasket og reagere derefter, det er ikke som sådan problemet. Det er den manglende vilje til at opdrage og tage ansvar når det så rent faktisk går galt. Det virker som om at curling-mentaliteten har sneget sig ind i hundeholdet også hos visse personer. Deres vidunderlige lille hund kan ikke gøre noget galt, og hvis andre er generet af den, så er det deres eget problem og de kan bare gå et andet sted hen.

Det er sgu også synd for hunden, den ved jo ikke at den gør noget galt, og man risikerer at andre beboere klager eller tilmed at ejeren meldes til politiet hvis det går helt galt.

Så tag dog for helvede ansvar. :cuss:
9
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Persnikedy » 23. sep 2015, 18:13

Kattefjæs skrev:Arrrgghhhh..... Jeg kan simpelthen ikke have når folk ikke tager ansvar for deres husdyr. :boo: Man er nødt til at tage sig tid til at lære hunde ikke at gø/knurre højlydt af fremmede og springe på dem. Især når de ikke er i snor. Men det nytter heller ikke noget at have hunden i en snor som er så løs at hunden stadig kan springe på folk, og man så ikke engang forsøger at stoppe det fra at ske. Det er SÅ ubehageligt at blive overfaldet af en aggressiv hund på den måde. Jeg opfatter det som et overfald også selvom hunden ikke nødvendigvis bider.

Det er klart at en hund kan blive bange eller overrasket og reagere derefter, det er ikke som sådan problemet. Det er den manglende vilje til at opdrage og tage ansvar når det så rent faktisk går galt. Det virker som om at curling-mentaliteten har sneget sig ind i hundeholdet også hos visse personer. Deres vidunderlige lille hund kan ikke gøre noget galt, og hvis andre er generet af den, så er det deres eget problem og de kan bare gå et andet sted hen.

Det er sgu også synd for hunden, den ved jo ikke at den gør noget galt, og man risikerer at andre beboere klager eller tilmed at ejeren meldes til politiet hvis det går helt galt.

Så tag dog for helvede ansvar. :cuss:



Da jeg var lille boede vi i nærheden af nogen som var hundeopdrættere. De hunde var noget af det mest uopdragende jeg længe har mødt. De havde en hundegår udenfor huset så hundene kunne hoppe op af et meget løst tråd hegn og gø højt og knurre af alle. Og det stank! 8 hunde der var udenfor i den hundegår i ca 5 timer hver dag og istedet for at gå tur kom de også bare derud.
De hunde skræmte mig af helveds til og selvom jeg var gode veninder med pigen i huset så hadet jeg når vi skulle lege hos hende. De hunde var jo større end mig. Og de hoppede hver gang og gøede og knurrede.
Jeg gik ikke selv ind af døren men ventede på at der kom nogen og åbnede af skræk, også sagde hendes mor tit at jeg da bare skulle skubbe dem væk.
"Øh, nej. De hunde er større end mig og ikke venligsindet, lær istedet dine dyr ikke at hoppe op, især af 7årige børn" skulel jeg ahvde sagt. Men lukkede bare munden og gik ind.
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 23. sep 2015, 18:27

Persnikedy skrev:

Da jeg var lille boede vi i nærheden af nogen som var hundeopdrættere. De hunde var noget af det mest uopdragende jeg længe har mødt. De havde en hundegår udenfor huset så hundene kunne hoppe op af et meget løst tråd hegn og gø højt og knurre af alle. Og det stank! 8 hunde der var udenfor i den hundegår i ca 5 timer hver dag og istedet for at gå tur kom de også bare derud.
De hunde skræmte mig af helveds til og selvom jeg var gode veninder med pigen i huset så hadet jeg når vi skulle lege hos hende. De hunde var jo større end mig. Og de hoppede hver gang og gøede og knurrede.
Jeg gik ikke selv ind af døren men ventede på at der kom nogen og åbnede af skræk, også sagde hendes mor tit at jeg da bare skulle skubbe dem væk.
"Øh, nej. De hunde er større end mig og ikke venligsindet, lær istedet dine dyr ikke at hoppe op, især af 7årige børn" skulel jeg ahvde sagt. Men lukkede bare munden og gik ind.



Åh hvor lyder det ubehageligt. :trist:

Jeg kan virkelig godt lide hunde, men jeg er holdt op med at hilse på dem og prøver at undgå at komme tæt på efter at jeg har haft negative oplevelser i mit lokalområde - rigtig mange på kort tid.

Nabohuset har seks lejligheder som alle er på godt 35 kvadratmeter og en håndfuld af beboerne har alle fået hunde indenfor kort tid. Men de er bare ikke ret meget hjemme og så er hundene jo alene meget af dagen, så der er konstant gøen derinde fra. Men det værste er altså at de ikke holder styr på dem og at de får lov til at rende efter folk, gø, knurre, springe op osv. Og de er totalt ligeglade når folk synes at det er ubehageligt. De prøver dårligt nok at trække dem til sig.

Jeg hørte et forfærdeligt skrig tidligere i dag og det viste sig at én af dem var sprunget på en ældre kvinde som selvfølgelig fik et enormt chok og skreg op. Jeg tror ikke at hunden bed hende, men hun blev virkelig bange. Og ejeren råbte bare af hende at hun sgu da også bare kunne gå udenom! Hvad fanden sker der? :shock:

Folk skal altså ikke gå ud på kørebanen for at undgå at skulle dele fortov med fremmede menneskers aggressive hunde...! Man skal holde styr på sin hund og så er den ikke længere.

Jeg går/løber dagligt i en nærliggende park og der har jeg også haft problemer. Hunde skal være i snor, men det er mange af dem ikke. Nogle er, men i så lang snor at det ikke gør forskel. Jeg blev overfaldet af en hund derovre i sidste uge. Den bed heldigvis ikke men knurrede, gøede, hægtede sig fast i mit ben, kradsede osv. - jeg havde korte bukser på så det gjorde pænt nas på bar hud. Jeg burde have meldt ejeren til politiet men jeg blev simpelthen så chokeret.

Den var i en meget lang snor, men ejeren prøvede ikke engang at trække den til sig. Det er SÅ ubehageligt at opleve og man har jo ikke engang et splitsekund til at reagere. Man kan ikke nødvendigvis nå at vurdere om hunden er farlig og hvad den bedste strategi er. Min reaktion blev så at sparke ud med benet så hunden gav slip - jeg sparkede ikke hunden, men det var vel mere held end forstand. Altså man kan jo ikke nødvendigvis styre hvad man gør når man reagerer på et overfald. Det er ikke kun farligt for mig, men sgu da også for hunden! Jeg fatter ikke hvad sådan nogle hundeejere tænker på.
3
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Persnikedy » 23. sep 2015, 18:40

Kattefjæs skrev:Åh hvor lyder det ubehageligt. :trist:

Jeg kan virkelig godt lide hunde, men jeg er holdt op med at hilse på dem og prøver at undgå at komme tæt på efter at jeg har haft negative oplevelser i mit lokalområde - rigtig mange på kort tid.

Nabohuset har seks lejligheder som alle er på godt 35 kvadratmeter og en håndfuld af beboerne har alle fået hunde indenfor kort tid. Men de er bare ikke ret meget hjemme og så er hundene jo alene meget af dagen, så der er konstant gøen derinde fra. Men det værste er altså at de ikke holder styr på dem og at de får lov til at rende efter folk, gø, knurre, springe op osv. Og de er totalt ligeglade når folk synes at det er ubehageligt. De prøver dårligt nok at trække dem til sig.

Jeg hørte et forfærdeligt skrig tidligere i dag og det viste sig at én af dem var sprunget på en ældre kvinde som selvfølgelig fik et enormt chok og skreg op. Jeg tror ikke at hunden bed hende, men hun blev virkelig bange. Og ejeren råbte bare af hende at hun sgu da også bare kunne gå udenom! Hvad fanden sker der? :shock:

Folk skal altså ikke gå ud på kørebanen for at undgå at skulle dele fortov med fremmede menneskers aggressive hunde...! Man skal holde styr på sin hund og så er den ikke længere.

Jeg går/løber dagligt i en nærliggende park og der har jeg også haft problemer. Hunde skal være i snor, men det er mange af dem ikke. Nogle er, men i så lang snor at det ikke gør forskel. Jeg blev overfaldet af en hund derovre i sidste uge. Den bed heldigvis ikke men knurrede, gøede, hægtede sig fast i mit ben, kradsede osv. - jeg havde korte bukser på så det gjorde pænt nas på bar hud. Jeg burde have meldt ejeren til politiet men jeg blev simpelthen så chokeret.

Den var i en meget lang snor, men ejeren prøvede ikke engang at trække den til sig. Det er SÅ ubehageligt at opleve og man har jo ikke engang et splitsekund til at reagere. Man kan ikke nødvendigvis nå at vurdere om hunden er farlig og hvad den bedste strategi er. Min reaktion blev så at sparke ud med benet så hunden gav slip - jeg sparkede ikke hunden, men det var vel mere held end forstand. Altså man kan jo ikke nødvendigvis styre hvad man gør når man reagerer på et overfald. Det er ikke kun farligt for mig, men sgu da også for hunden! Jeg fatter ikke hvad sådan nogle hundeejere tænker på.


Desværre så er der nogle hundejer som giver de andre et dårligt ry.
Ham med hunden der forsøgte at bide dig kom forhåbentlig med den største undskyldning du har hørt i mands minde :ae:

Da jeg havde ildere så gik jeg tit tur med dem en af gangen på en stor plæne i nærheden. En gang kom der en mand forbi med en schæfer som gik uden snor. Jeg tog hurtigt mit dyr op i favnen og han råbte "Bare rolig, den gør ikke noget" imens han smilte fjogede over hans hund der nu hoppede omkring mig af nysgerrighed.
Jeg fik råbt tilbage noget alla "Nej, men det gør jeg, får så dit kræ til dig før jeg losser det i fjæset". 700g ilder imod fuldvoksen schæfer, hvem mon der bliver taberen der. Og ja, jeg var bange.
Manden virkede dybt fornærmet over at jeg råbte sådan, og det kan jeg da godt forstå. Men man lader ikke bare sin hun løbe op til fremmede.
Andre hundejer jeg nåede at løbe ind i sagde ting som "Den gør jo ikke en kat fortræd", det er jeg da pisse ligeglad med."Hold dit dyr væk fra mit dyr".
De hunde kan være nok så fredelige. Men de skal ikke tæt nok på fremmede til at kunne springe op og det er der heldigvis mange hundejer som har forstået, men desværre ikke alle.
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 23. sep 2015, 18:52

Persnikedy skrev:Desværre så er der nogle hundejer som giver de andre et dårligt ry.
Ham med hunden der forsøgte at bide dig kom forhåbentlig med den største undskyldning du har hørt i mands minde :ae:

Da jeg havde ildere så gik jeg tit tur med dem en af gangen på en stor plæne i nærheden. En gang kom der en mand forbi med en schæfer som gik uden snor. Jeg tog hurtigt mit dyr op i favnen og han råbte "Bare rolig, den gør ikke noget" imens han smilte fjogede over hans hund der nu hoppede omkring mig af nysgerrighed.
Jeg fik råbt tilbage noget alla "Nej, men det gør jeg, får så dit kræ til dig før jeg losser det i fjæset". 700g ilder imod fuldvoksen schæfer, hvem mon der bliver taberen der. Og ja, jeg var bange.
Manden virkede dybt fornærmet over at jeg råbte sådan, og det kan jeg da godt forstå. Men man lader ikke bare sin hun løbe op til fremmede.
Andre hundejer jeg nåede at løbe ind i sagde ting som "Den gør jo ikke en kat fortræd", det er jeg da pisse ligeglad med."Hold dit dyr væk fra mit dyr".
De hunde kan være nok så fredelige. Men de skal ikke tæt nok på fremmede til at kunne springe op og det er der heldigvis mange hundejer som har forstået, men desværre ikke alle.



Gid det var så vel!!

Det var en ældre kvinde og hendes reaktion da jeg råbte op og bad hende trække hunden til sig øjeblikkeligt var at vende sig om og - uden at trække hunden til sig - begynde at råbe fornærmelser om mit tøj, mit hår, mine sko... Ææææhm ja, jeg ved ikke lige hvad der skete der? :gruble: :forvirret: Hun forholdt sig overhovedet ikke til at hendes hund lige var sprunget på mig. Det gjorde mig selvfølgelig mega vred, så jeg råbte af hende at hun fandme skulle holde styr på sin hund, og hvis hun ikke kunne overskue at opdrage den til ikke at springe på folk, så skulle hun ikke have hund i det hele taget. Hun havde stadig ikke noget forsvar og hun undskyldte heller ikke, hun gik bare over til at råbe "Fuck dig" igen og igen mens hun gav mig fingeren...

Meget moden opførsel af en dame i - vil jeg skyde på - 60'erne...

Men altså, hvis man er i den alder og man ikke har så meget overskud til at opdrage en hund, så skulle man måske vælge en rolig race og ikke en af de meget energiske.

Desværre var klokken syv om morgenen og der var ikke en parkbetjent til stede. De går der ellers netop fordi der har været problemer med aggressive cyklister og hundeejere som ikke holder styr på deres dyr. Utroligt at der skal være behov for det....! :boo:

Jeg har i øvrigt også engang oplevet en hund springe op og ned af mig, tydeligvis ikke aggressiv, hvor ejeren også kom gående et par meter efter og sagde at den ikke gjorde noget. Og nej, den var da ikke aggressiv, men den satte så mudrede potespor på mit tøj, og jeg var på vej på arbejde og kunne ikke nå at vende om og skifte hvis jeg skulle undgå at komme for sent, sååå.... Det syntes han så ikke var hans problem. Han virkede heller ikke synderligt interesseret i at betale renseriregningen. :rulle:
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Persnikedy » 23. sep 2015, 18:57

Kattefjæs skrev:Gid det var så vel!!

Det var en ældre kvinde og hendes reaktion da jeg råbte op og bad hende trække hunden til sig øjeblikkeligt var at vende sig om og - uden at trække hunden til sig - begynde at råbe fornærmelser om mit tøj, mit hår, mine sko... Ææææhm ja, jeg ved ikke lige hvad der skete der? :gruble: :forvirret: Hun forholdt sig overhovedet ikke til at hendes hund lige var sprunget på mig. Det gjorde mig selvfølgelig mega vred, så jeg råbte af hende at hun fandme skulle holde styr på sin hund, og hvis hun ikke kunne overskue at opdrage den til ikke at springe på folk, så skulle hun ikke have hund i det hele taget. Hun havde stadig ikke noget forsvar og hun undskyldte heller ikke, hun gik bare over til at råbe "Fuck dig" igen og igen mens hun gav mig fingeren...

Meget moden opførsel af en dame i - vil jeg skyde på - 60'erne...

Men altså, hvis man er i den alder og man ikke har så meget overskud til at opdrage en hund, så skulle man måske vælge en rolig race og ikke en af de meget energiske.

Desværre var klokken syv om morgenen og der var ikke en parkbetjent til stede. De går der ellers netop fordi der har været problemer med aggressive cyklister og hundeejere som ikke holder styr på deres dyr. Utroligt at der skal være behov for det....! :boo:

Jeg har i øvrigt også engang oplevet en hund springe op og ned af mig, tydeligvis ikke aggressiv, hvor ejeren også kom gående et par meter efter og sagde at den ikke gjorde noget. Og nej, den var da ikke aggressiv, men den satte så mudrede potespor på mit tøj, og jeg var på vej på arbejde og kunne ikke nå at vende om og skifte hvis jeg skulle undgå at komme for sent, sååå.... Det syntes han så ikke var hans problem. Han virkede heller ikke synderligt interesseret i at betale renseriregningen. :rulle:



:8:
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.

Tilbage til "Generelt"