Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ghattner » 30. nov 2017, 20:05

De fjolser der er så respektløse over for fx buskontrollører som det er tilfældet i TV2-programmet bør smides af bussen. Mens den er i fart
1
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4932
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7924

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Nicolait » 30. nov 2017, 23:32

Ghattner skrev:De fjolser der er så respektløse over for fx buskontrollører som det er tilfældet i TV2-programmet bør smides af bussen. Mens den er i fart


De kunne jo ramme nogle uskyldige fodgængere eller cyklister?
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ghattner » 1. dec 2017, 06:01

Nicolait skrev:
Ghattner skrev:De fjolser der er så respektløse over for fx buskontrollører som det er tilfældet i TV2-programmet bør smides af bussen. Mens den er i fart


De kunne jo ramme nogle uskyldige fodgængere eller cyklister?


Mit indlæg skulle ikke opfattes så bogstaveligt :). Mere som et udtryk for at deres opførsel slet ikke er i orden
0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4932
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7924

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Nicolait » 1. dec 2017, 07:47

Ghattner skrev:
Nicolait skrev:
Ghattner skrev:De fjolser der er så respektløse over for fx buskontrollører som det er tilfældet i TV2-programmet bør smides af bussen. Mens den er i fart


De kunne jo ramme nogle uskyldige fodgængere eller cyklister?


Mit indlæg skulle ikke opfattes så bogstaveligt :). Mere som et udtryk for at deres opførsel slet ikke er i orden


Det havde jeg godt luret. Det samme gjaldt mit indlæg. Vores manglende smileyer efterlader ikke megen plads til fantasien. :lol2:
4
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Tricolette » 1. dec 2017, 11:40

Jeg er upassende - jeg har en kunde, jeg ikke gider snakke med i øjeblikket og bevidst undgår at tage telefonen, når de ringer.....
0
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ghattner » 4. dec 2017, 14:20

Kan høre at en af mine chefer står og snakker med nogle kolleger ude på gangen. Det er helt tydeligt at chefen snakker med mad i munden. Jeg ville godt nok ikke kunne fokusere på samtalen. Total Ernst Nyborg fra Matador.
0
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Shmartiesh » 4. dec 2017, 15:58

Kom engang gående på fortorvet hvor der så fra et vindue blev smidt et tændt cigaret skod ned. Det landede foran mig. Gad vide hvor meget hår jeg havde haft hvis jeg havde gået et millisekund hurtigere.
1
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 4. dec 2017, 16:31

Shmartiesh skrev:Kom engang gående på fortorvet hvor der så fra et vindue blev smidt et tændt cigaret skod ned. Det landede foran mig. Gad vide hvor meget hår jeg havde haft hvis jeg havde gået et millisekund hurtigere.


Formodentlig lige så meget som ellers, en glød får ikke hele, eller halvdelen af håret til at futte op som en stikflamme fordi den lander der og hopper videre.
4
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Juki » 4. dec 2017, 16:46

hotlips skrev:
Shmartiesh skrev:Kom engang gående på fortorvet hvor der så fra et vindue blev smidt et tændt cigaret skod ned. Det landede foran mig. Gad vide hvor meget hår jeg havde haft hvis jeg havde gået et millisekund hurtigere.


Formodentlig lige så meget som ellers, en glød får ikke hele, eller halvdelen af håret til at futte op som en stikflamme fordi den lander der og hopper videre.

Det kommer vel an på hvor hurtigt man opdager det :afro:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Shmartiesh » 4. dec 2017, 19:00

hotlips skrev:
Shmartiesh skrev:Kom engang gående på fortorvet hvor der så fra et vindue blev smidt et tændt cigaret skod ned. Det landede foran mig. Gad vide hvor meget hår jeg havde haft hvis jeg havde gået et millisekund hurtigere.


Formodentlig lige så meget som ellers, en glød får ikke hele, eller halvdelen af håret til at futte op som en stikflamme fordi den lander der og hopper videre.

Men det gør det sjovt nok ikke mindre upassende at kaste et cigaretskod ud af vinduet.
14
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lulu » 4. dec 2017, 19:03

Ghattner skrev:Kan høre at en af mine chefer står og snakker med nogle kolleger ude på gangen. Det er helt tydeligt at chefen snakker med mad i munden. Jeg ville godt nok ikke kunne fokusere på samtalen. Total Ernst Nyborg fra Matador.


Min ene chef har en tendens til at snakke i telefon mens han gnasker gulerødder. Både internt i huset og eksternt :tie:
2
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Thestral » 5. dec 2017, 07:41

Lulu skrev:
Ghattner skrev:Kan høre at en af mine chefer står og snakker med nogle kolleger ude på gangen. Det er helt tydeligt at chefen snakker med mad i munden. Jeg ville godt nok ikke kunne fokusere på samtalen. Total Ernst Nyborg fra Matador.


Min ene chef har en tendens til at snakke i telefon mens han gnasker gulerødder. Både internt i huset og eksternt :tie:

Det gjorde min tidligere kollega også. Det var til at krympe tæer over
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ghattner » 5. dec 2017, 07:53

Thestral skrev:
Lulu skrev:
Ghattner skrev:Kan høre at en af mine chefer står og snakker med nogle kolleger ude på gangen. Det er helt tydeligt at chefen snakker med mad i munden. Jeg ville godt nok ikke kunne fokusere på samtalen. Total Ernst Nyborg fra Matador.


Min ene chef har en tendens til at snakke i telefon mens han gnasker gulerødder. Både internt i huset og eksternt :tie:

Det gjorde min tidligere kollega også. Det var til at krympe tæer over


Jeg har tit oplevet kolleger der på vej hen for at snakke med en anden lige går forbi frugtkurven og tager en gulerod/ agurk/håndfuld nødder eller andet knasende og smider i fjæset lige inden de begynder at snakke. WTF!? Så vent dog lige de par minutter med at fylde fjæset.
1
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Persnikedy » 5. dec 2017, 07:58

Den burde nok være i irriterende reklamer men jeg syndes den er mere upassende end irriterende..

Reklamen fra Ooono hvor man kan købe en alarm der advare om fartkontrol på vejene.
Wu-fucking-hu.. nu kan man køre for stærkt og/eller være uopmærksom på de danske veje for kun 450 kroner uden at tænke på at tage konsekvenserne.
"Ej, men de er jo bare pengemaskiner de fartfælder... buu huuu"
Om så det var en dumhedsskat påført dem der ikke vil overholde fartreglerne så er det stadig noget der er utrolig nemt at undgå.. Overhold fartreglerne og hold øje med vejen!

27
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9558
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26713

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Santa » 5. dec 2017, 07:58

Shmartiesh skrev:
hotlips skrev:
Shmartiesh skrev:Kom engang gående på fortorvet hvor der så fra et vindue blev smidt et tændt cigaret skod ned. Det landede foran mig. Gad vide hvor meget hår jeg havde haft hvis jeg havde gået et millisekund hurtigere.


Formodentlig lige så meget som ellers, en glød får ikke hele, eller halvdelen af håret til at futte op som en stikflamme fordi den lander der og hopper videre.

Men det gør det sjovt nok ikke mindre upassende at kaste et cigaretskod ud af vinduet.

Det er ALTID upassende at smide cigaretskodder fra sig, uanset om det er ud af et vindue eller ej. Hader når folk smider dem ud af deres bilvindue fx, eller bare på gaden.

Gik en dag forbi to mænd på et fortorv, og i det jeg passerede dem, knipsede den ene et skod, så det landede 2 meter foran min hund!!! Jeg stoppede op, og stirrede bare på ham, indtil han undskyldte og samlede det op.
Lærer-blikket! :whip:
18
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)

Tilbage til "Generelt"