Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf sigge » 29. aug 2016, 07:15

Selvbestaltede politibetjente i trafikken er lidt upassende. Som nu her til morgen, hvor jeg holder i den sædvanlige lange kø på afkørselsrampen fra motorvejen for at svinge til venstre ud på landevejen. Der er hverken lysregulering eller rundkørsel, og langt de fleste skal til venstre ind mod byen på den trafikerede landevej, så det er hverdagskost at komme til at vente 5 minutter eller mere for at dreje. Der er kun en almindelig vognbane, hvilket betyder, at de få højresvingende ofte tager nødsporet i brug for at komme forbi køen af venstresvingende. Men det syntes bilisten foran mig her til morgen lige, at han skulle forsøge at forhindre ved at placere sin egen bil delvist ude i nødsporet, selvom han også skulle dreje til venstre (viste det sig, da vi kom til toppen af rampen, og han slog blinklyset til). Jeg ved godt, at det er ulovligt at bruge nødsporet på den måde, som de højresvingende gør, men derfor skal han da ikke forsøge at blokere for dem på den måde. Hvis han er utilfreds, må han jo kontakte politiet i stedet for selv lege betjent på den måde.
4
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 29. aug 2016, 07:21

Code71 skrev:
Ennovy skrev:Du har ikke overset noget - du vil nok bare erklære dig uenig. Men faktum er at optakten til 2. verdenskrig og hadet mod jøder på rigtig mange måder minder om hvad der sker mod muslimerne nu til dags.


Det er MAX upassende at præsentere noget så forkert som "faktum" når det udelukkende er din egen (forkerte) mening

Det er endnu mere upassende at kalde en mening forkert.

Forresten er det ikke forkert.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Maria86
Indlæg: 507
Tilmeldt: 3. maj 2016, 16:10
Kort karma: 8
Likede indlæg: 133

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Maria86 » 29. aug 2016, 18:57

Jeg var upassende jeg fik gjort aå jeg ikke kunne bruge musen på computeren :boo: :rulle: :cuss: og det var på min egen. Men jeg var alene hjemme :rulle: uden at kunne på hjælp. Jeg var ret sikker på at den var død :sur: Den lever igen uden problemer. Jeg havde gjort så det ikke var muligt at bruge mus :rulle: men den lever :dance: :dance: :banan: :D
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13004
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55906
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ado » 29. aug 2016, 19:03

Det er pisse upassende, at jeg er inviteret på to dates i denne uge. Begge er fristende på hver deres måde. Hvad gør man? Tager begge dates? Eller aflyser den sidste, hvis den første går godt?
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyPaww » 29. aug 2016, 19:17

Ado skrev:Det er pisse upassende, at jeg er inviteret på to dates i denne uge. Begge er fristende på hver deres måde. Hvad gør man? Tager begge dates? Eller aflyser den sidste, hvis den første går godt?

Tag på begge dates - og beslutter derefter hvem du vil forfølge noget med (hvis nogen). Vil du se begge igen, er det IMO mest anstændigt at sige at du også dater andre.. Men mest reelt er det at sætte den ene på hold :D
2
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Æble » 29. aug 2016, 19:22

Ado skrev:Det er pisse upassende, at jeg er inviteret på to dates i denne uge. Begge er fristende på hver deres måde. Hvad gør man? Tager begge dates? Eller aflyser den sidste, hvis den første går godt?


Udskyd den mindst lovende en uges tid og se hvad der sker med den anden.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 29. aug 2016, 19:52

Folk der deler ting på facebook, som er usande bidrager til at mennesker bliver dummere, mere paranoide og fejlinformerede og det er er sindssygt upassende at være så ansvarsløs.
Hvor skulle de skamme sig!
9
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Anne Droid » 30. aug 2016, 13:01

Nu er der -igen- en hundelufter der åbenbart synes det er okay at smide lort i andres skraldespande. Havde jeg ikke set lorteposen på bunden af min spand, så have det sagt splat da jeg smed mit eget affald i. Det er fandme ikke i orden. Hundelufteren kommer med garanti ikke og vasker min skraldespand hvis der går hul på posen.
0
Klimatosse
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Studsgaard » 30. aug 2016, 13:12

Anne Droid skrev:Nu er der -igen- en hundelufter der åbenbart synes det er okay at smide lort i andres skraldespande. Havde jeg ikke set lorteposen på bunden af min spand, så have det sagt splat da jeg smed mit eget affald i. Det er fandme ikke i orden. Hundelufteren kommer med garanti ikke og vasker min skraldespand hvis der går hul på posen.


Jeg må indrømme at jeg til enhver tid heller vil have folk samler op og benytter min skraldespand end lader lorten ligge.
8
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13004
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55906
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ado » 30. aug 2016, 14:16

Hundeejere, der lader hunden skide på fortovet og lader det ligge, er møghamrende upassende og generelt nogle idioter. Men hundeejere, der samler lorten op i posten, binder en knude og derefter smider posen på fortovet, burde simpelthen have tømt indholdet af en gylletanken foran deres hjem. Hvor dum kan man være.
12
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Æble » 30. aug 2016, 17:20

Ado skrev:Hundeejere, der lader hunden skide på fortovet og lader det ligge, er møghamrende upassende og generelt nogle idioter. Men hundeejere, der samler lorten op i posten, binder en knude og derefter smider posen på fortovet, burde simpelthen have tømt indholdet af en gylletanken foran deres hjem. Hvor dum kan man være.


Toppet af vores faste hundelufter der smider posen ind i vores have så vores træ er fint dekoreret med hundelorteposer :badr: :sur:
1
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Anne Droid » 30. aug 2016, 19:05

Studsgaard skrev:
Anne Droid skrev:Nu er der -igen- en hundelufter der åbenbart synes det er okay at smide lort i andres skraldespande. Havde jeg ikke set lorteposen på bunden af min spand, så have det sagt splat da jeg smed mit eget affald i. Det er fandme ikke i orden. Hundelufteren kommer med garanti ikke og vasker min skraldespand hvis der går hul på posen.


Jeg må indrømme at jeg til enhver tid heller vil have folk samler op og benytter min skraldespand end lader lorten ligge.


Hundelufteren er gået ind i min have for at bruge min spand. Det synes jeg faktisk er ret grænseoverskridende. Og hvis skraldespandene er for ulækre, og det er de vist der er splattet lort ud i spanden, så må renovationsarbejderne godt lade spanden stå. Så må jeg selv sørge for at komme af med mit affald og rengøre spanden.
1
Klimatosse
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 30. aug 2016, 19:20

Anne Droid skrev:
Studsgaard skrev:
Anne Droid skrev:Nu er der -igen- en hundelufter der åbenbart synes det er okay at smide lort i andres skraldespande. Havde jeg ikke set lorteposen på bunden af min spand, så have det sagt splat da jeg smed mit eget affald i. Det er fandme ikke i orden. Hundelufteren kommer med garanti ikke og vasker min skraldespand hvis der går hul på posen.


Jeg må indrømme at jeg til enhver tid heller vil have folk samler op og benytter min skraldespand end lader lorten ligge.


Hundelufteren er gået ind i min have for at bruge min spand. Det synes jeg faktisk er ret grænseoverskridende. Og hvis skraldespandene er for ulækre, og det er de vist der er splattet lort ud i spanden, så må renovationsarbejderne godt lade spanden stå. Så må jeg selv sørge for at komme af med mit affald og rengøre spanden.

Jeg var også blevet godt sur.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19619

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Animi » 30. aug 2016, 20:35

Jeg har en sjovt "frygt" for universet - altså at se billeder hvor man ser Jorden langt fra omringet af mørke. Bare det at bruge Google Earth bliver jeg bange for.
De sidste par nætter har jeg så netop drømt om at Jorden går under og jeg bliver slynget ud i intetheden. Jeg ved ikke lige hvorfor jeg drømmer dette, da jeg intet univers relateret har set. Men det er sgu upassende af min underbevidsthed, at jeg skal drømme om det! ½
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 30. aug 2016, 20:54

Studsgaard skrev:
Anne Droid skrev:Nu er der -igen- en hundelufter der åbenbart synes det er okay at smide lort i andres skraldespande. Havde jeg ikke set lorteposen på bunden af min spand, så have det sagt splat da jeg smed mit eget affald i. Det er fandme ikke i orden. Hundelufteren kommer med garanti ikke og vasker min skraldespand hvis der går hul på posen.


Jeg må indrømme at jeg til enhver tid heller vil have folk samler op og benytter min skraldespand end lader lorten ligge.

Men det er vel ikke enten eller? Hundeejer kan vel tage lorteposen i hånden, indtil der kommer en offentlig eller egen skraldespand.

Jeg kan ikke forstå hvorfor private husejere dog skulle dække udgiften for at komme af med min og andres hundes efterladenskaber. På nogle strækninger kommer der immervæk mange hundeejere, så det kan jo faktisk godt gå hen og blive mange lorte hvis man bor der.
5
...

Tilbage til "Generelt"