Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 546
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 17482

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 14. nov 2021, 15:31

HappyPaww skrev:
Hunkat skrev:
HappyPaww skrev:
Mangoness skrev:Folk som trykker på alle knapperne i elevatoren, lige før de selv går ud.

Så kan man få sådan en dejlig sightseeing af samtlige gange i bygningen på den måde.

I know. Jeg er dybt utaknemmelig.

Er der seriøst nogen der gør det? WTF? :lol:

:genert:

Sorry, jeg synes det er morsomt. Jeg ved godt det er nederen for andre :blush:

Og du er.ældre end 8 går jeg ud fra? :lol:

Nogle gange :fløjt:

Ej, jeg gør det ikke mod fremmede, kun folk jeg kender som kan tage en joke.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 462
Likede indlæg: 9327

Indlægaf BlueBunny » 14. nov 2021, 15:40

^^ jeg har læst at der er RIGTIG mange som lige slår en prut før de går ud af elevatoren :lol:
2
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 546
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 17482

Indlægaf Hunkat » 14. nov 2021, 15:43

BlueBunny skrev:^^ jeg har læst at der er RIGTIG mange som lige slår en prut før de går ud af elevatoren :lol:

Det gør jeg så ikke, vil jeg lige understrege :lol:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Nox
Kort karma: 27
Likede indlæg: 775

Indlægaf Nox » 14. nov 2021, 16:04

BlueBunny skrev:^^ jeg har læst at der er RIGTIG mange som lige slår en prut før de går ud af elevatoren :lol:

Det har jeg også "læst"

C-OGsGjVoAALrsj.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
22
Brugeravatar
Contrast
Kort karma: 125
Likede indlæg: 3870

Indlægaf Contrast » 17. nov 2021, 14:17

Nox skrev:

Det har jeg også "læst"

C-OGsGjVoAALrsj.jpg

:lol: :lol:
0
"Kan man ikke længere gå farverigt klædt med bar mave i byen uden at blive ædt med øjnene? Jeg ved ik' hvad det ligner, har I fået kig-ærter med se-vitaminer?" :afro:
kvinna
Kort karma: 9
Likede indlæg: 138

Indlægaf kvinna » 17. nov 2021, 15:11

Mangoness skrev:Folk som trykker på alle knapperne i elevatoren, lige før de selv går ud.

Så kan man få sådan en dejlig sightseeing af samtlige gange i bygningen på den måde.

I know. Jeg er dybt utaknemmelig.

Det er muligvis rengøringspersonalet, der går og trykker på alle knapperne :)
I disse coronatider skal der gøres ekstra grundigt rent og dørhåndtag, gelændere og knapperne i elevatorerne skal tørres af og så kan de komme til at trykke lidt for hårdt på knapperne i elevatoren :-D
0
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 547
Likede indlæg: 10521

Indlægaf Mangoness » 4. apr 2022, 10:11

Når man bliver råbt af af en anden kunde i en dagligvarebutik (og indirekte bliver beskyldt for at stjæle foran hele køen), bare fordi man går ud af butikken uden at købe noget :rulle:

Jeg var nået forbi kassen og tæt på udgangen, da kunden ved kassen begyndte at råbe efter mig. Jeg var dybt forvirret og anede ikke, hvad manden snakkede om, eller hvorfor han pludselig råbte af mig. Først troede jeg, at han mente, at jeg havde glemt noget på båndet, fordi der stod en plante (hvilket ikke gav mening, når jeg intet havde købt), fordi han skiftevis råbte "det er heroppe det foregår" og "du har glemt noget".

Heldigvis kom ekspedienten mig til undsætning og sagde (dvs løj på mine vegne), at jeg allerede havde betalt. Så jeg tænker, at han er stamkunde, og at de kender ham. Jeg har hvertfald tidligere arbejdet i butik, hvor en stamkunde var led mod andre kunder.

Jeg skulle bare hurtigt ind og se, om de havde noget - og da de ikke havde det alligevel, så skulle jeg nå en bus :forvirret:

Øv
11
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 3180
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 47112
Kontakt:

Indlægaf Ado » 4. apr 2022, 11:17

Et gammelt møgøre af en lortemand, der kommer fast i kajakklubben. Han fik en nedsmeltning, og smed min nevø ned ovenpå nogle vægtstænger, tog fast om halsen på ham og truede ham med knytnæve og senere med at slå ham ihjel ved at hamre en vægt (motionsvægt) i hovedet på ham.
Forpulede tabernar! MIn nevø og hans venner havde hørt musik, da de trænede. Det var årsagen.

Heldigvis er han politianmeldt, og heldigvis har han fået karantæne fra kajakklubben. Men hvad fanden foregår der oppe i knolden på sådan en gammel nar?! :sur: Han er midt i 70'erne.
14
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Mangoness

Indlægaf Mangoness » 4. apr 2022, 11:35

Ado skrev:.

Holy shit :nerve:

Hvordan har din nevø det?
3

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Brugeravatar
Contrast
Kort karma: 125
Likede indlæg: 3870

Indlægaf Contrast » 4. apr 2022, 12:06

Mangoness skrev:Når man bliver råbt af af en anden kunde i en dagligvarebutik (og indirekte bliver beskyldt for at stjæle foran hele køen), bare fordi man går ud af butikken uden at købe noget :rulle:

Jeg var nået forbi kassen og tæt på udgangen, da kunden ved kassen begyndte at råbe efter mig. Jeg var dybt forvirret og anede ikke, hvad manden snakkede om, eller hvorfor han pludselig råbte af mig. Først troede jeg, at han mente, at jeg havde glemt noget på båndet, fordi der stod en plante (hvilket ikke gav mening, når jeg intet havde købt), fordi han skiftevis råbte "det er heroppe det foregår" og "du har glemt noget".

Heldigvis kom ekspedienten mig til undsætning og sagde (dvs løj på mine vegne), at jeg allerede havde betalt. Så jeg tænker, at han er stamkunde, og at de kender ham. Jeg har hvertfald tidligere arbejdet i butik, hvor en stamkunde var led mod andre kunder.

Jeg skulle bare hurtigt ind og se, om de havde noget - og da de ikke havde det alligevel, så skulle jeg nå en bus :forvirret:

Øv

Sikke en weirdo. Ubehagelig oplevelse, dog godt ekspedienten var hurtig!
3
"Kan man ikke længere gå farverigt klædt med bar mave i byen uden at blive ædt med øjnene? Jeg ved ik' hvad det ligner, har I fået kig-ærter med se-vitaminer?" :afro:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 3180
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 47112
Kontakt:

Indlægaf Ado » 4. apr 2022, 12:44

Mangoness skrev:
Ado skrev:.

Holy shit :nerve:

Hvordan har din nevø det?

Meget rystet. Det er simpelthen så forrykt.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Mangoness

Indlægaf Mangoness » 24. apr 2022, 10:24

Når folk sidder med skoene oppe på sædet i offentlig transport.
11

Billede

Cheese Billede
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 964
Likede indlæg: 20052

Indlægaf sigge » 7. jun 2022, 07:43

I går aftes kørte jeg på landevej igennem en kraftig tordenbyge. Den var så kraftig, at jeg måtte have vinduesviskerne på bilen op på højeste hastighed og alligevel sænkede jeg (og de 4-5 biler foran mig) hastigheden til lidt under de tilladte 80 km/t, fordi udsynet var så nedsat. Klip til bil, der kommer blæsende bagfra med over 100 km/t og overhaler hele rækken. Han kunne umuligt se, da han påbegyndte manøvren, at der var fri passage hele vejen forbi alle biler, og han kørte så hurtigt, at det på våd vej ville være svært at få bremset og komme ind i rækken, hvis der dukkede en modkørende ud af regnvejret.
Jeg fatter ikke, bilister der har så lidt respekt for deres medtrafikanters liv og førlighed. Og jeg ønskede da en lille smule, at jeg ville se bilen holde (alene) i en grøft længere fremme med en fører, der havde slået sig nok til at passe bedre på i fremtiden (men ikke fik varige men).
22
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 586
Likede indlæg: 12699

Indlægaf PaleSeptember » 7. jun 2022, 10:15

sigge skrev:I går aftes kørte jeg på landevej igennem en kraftig tordenbyge. Den var så kraftig, at jeg måtte have vinduesviskerne på bilen op på højeste hastighed og alligevel sænkede jeg (og de 4-5 biler foran mig) hastigheden til lidt under de tilladte 80 km/t, fordi udsynet var så nedsat. Klip til bil, der kommer blæsende bagfra med over 100 km/t og overhaler hele rækken. Han kunne umuligt se, da han påbegyndte manøvren, at der var fri passage hele vejen forbi alle biler, og han kørte så hurtigt, at det på våd vej ville være svært at få bremset og komme ind i rækken, hvis der dukkede en modkørende ud af regnvejret.
Jeg fatter ikke, bilister der har så lidt respekt for deres medtrafikanters liv og førlighed. Og jeg ønskede da en lille smule, at jeg ville se bilen holde (alene) i en grøft længere fremme med en fører, der havde slået sig nok til at passe bedre på i fremtiden (men ikke fik varige men).

Godt du fik alle disclaimerne med, ellers havde debatten slagtet dig :-D Men ja, nogle folk kører fanme med hovedet oppe i røven.
10
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Galoldriel
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1784

Indlægaf Galoldriel » 18. jun 2022, 09:27

Jeg synes, at den kvinde, som sidder uden for den café, jeg sidder på, og fører en meget højlydt samtale, der tydeligvis er et skænderi med hendes mor, i telefonen, er sindssygt upassende.

Hun har telefonen på medhør (jeg kan dog ikke høre moren), og sidder og skriger ned i den. Jeg har svært ved at fatte, at man kan have så ringe situationsfornemmelse, at hun synes, alle mulige fremmede skal involveres i hendes personlige problemer. Det er decideret tæerkrummende at betragte.
9

Tilbage til "Generelt"