Tibbler skrev:Anufe skrev:Kl. 16.30 ringede jeg til vores forsikringsselskab, med en liste af akutte spørgsmål angående genhusning.
Den første jeg kom igennem til, kunne ikke svare på mine spørgsmål, så han stillede mig videre til en anden afdeling. Omstillingen virkede ikke og forbindelsen forsvandt.
Ringede igen op til dem, og endte i telefonkø. Da jeg endelig kom igennem var det til en mand, der burde have et andet job. Han fortalte, at han ikke kunne svare på mine spørgsmål og at jeg kunne ringe igen dagen efter for, det var helt umuligt at træffe en person der kunne hjælpe med mine spørgsmål, når der var 2 minutter til de lukkede.
Og lige der knækkede filmen for mig. Han fik hele armen med, at det da var fucking utroligt, at man som kunde gennem flere år ikke kunne få noget hjælp, når ens hjem er brandskadet, og om han havde forestillet sig, at vi skulle sove i asken indtil deres kundeservice åbnede dagen efter. Jeg var rasende og yderst upassende. Men, jeg håber manden får et andet job, et han vil være bedre til.
Brand og genhusning - Det lyder til at I har været gennem en grim oplevelse. Håber I er ok.
Fik du så den hjælp I havde brug for, fra forsikringen til sidst?
Vi fik hjælp den hjælp jeg eftersøgte dagen efter. Ingen er kommet noget til, og det er i sig selv et mindre mirakel, underboens lejlighed er helt væk.