Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pityt » 12. mar 2016, 19:43

Når man læser de ovenstående indlæg om hvad edderkopper kan finde på at foretage sig når de ligger i støvsugerposen, kan man måske bedre forstå at jeg blev nødt til at slå en edderkop ihjel med cilit bang og vinduesrens som våben :genert:
6
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Studsgaard » 12. mar 2016, 19:47

Pityt skrev:Når man læser de ovenstående indlæg om hvad edderkopper kan finde på at foretage sig når de ligger i støvsugerposen, kan man måske bedre forstå at jeg blev nødt til at slå en edderkop ihjel med cilit bang og vinduesrens som våben :genert:


Det giver også meget mere mening.
Hvis man snupper dem med støvsugeren, skal posen jo smides ud med det samme, for at undgå de kommer og tager hævn. Men jeg vil bestemt ikke røre den pose, for jeg er sikker på eddermonsteret vil kravle ud igen, i det øjeblik jeg forsøgte at pille posen ud af maskinen. :panik:
1
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pityt » 12. mar 2016, 19:51

Studsgaard skrev:
Pityt skrev:Når man læser de ovenstående indlæg om hvad edderkopper kan finde på at foretage sig når de ligger i støvsugerposen, kan man måske bedre forstå at jeg blev nødt til at slå en edderkop ihjel med cilit bang og vinduesrens som våben :genert:


Det giver også meget mere mening.
Hvis man snupper dem med støvsugeren, skal posen jo smides ud med det samme, for at undgå de kommer og tager hævn. Men jeg vil bestemt ikke røre den pose, for jeg er sikker på eddermonsteret vil kravle ud igen, i det øjeblik jeg forsøgte at pille posen ud af maskinen. :panik:

Det er jo også PRÆCIS sådan jeg tænker, så de skal dræbes med kemi! Det, synes min kæreste, er både upassende hysterisk og dumt...men i det mindste fjernede han liget for mig.
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24622
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36768

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Daine » 12. mar 2016, 19:53

Marichen12 skrev:
Smiling_Goat skrev:
Marichen12 skrev:
Smiling_Goat skrev:
Marichen12 skrev:
Daine skrev:
Lurende Peber skrev:
Daine skrev:...Nu skal jeg lige tage mod til mig, før jeg sætter den lampe op, som jeg var i gang med i det hjørne.

Pisseupassende edderkop :sur:
Hvis du nu sweettalker lidt til edderdyret, kan du måske få den til at holde lampen, mens du monterer/skruer/borer ? :P


Den ligger i støvsugerposen, jeg er ret sikker på den er så pissed at jeg ikke kan sweettalke mig ud af det :genert:


Ud med posen! Tænk hvis koppen kravler ud :gisp: :panik:


Ja, den har oplagt mulighed for at lægge dystre planer..


Tænk hvis der lå en dernede i forvejen, så laver de babykopper :nerve:


Og hvad hvis der ligger forskellige husholdningsartikler dernede.. Så bygger de måske en bombe :shock:


Jeg hader edderkopper! :shock:


:lol: :lol: :lol:

Jeg gik fra "Ej hold dog op med at skræmme livet af mig!" til at skraldgrine. De damer - jeg tror jeg elsker jer en lille smule :lun:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3095
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6067

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lurende Peber » 12. mar 2016, 19:53

http://s2.quickmeme.com/img/f2/f287b0c3 ... 67df5f.jpg

Så kan I klikke på det eller lade være :devil2:
! Indeholder nærbillede af spindler !
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24622
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36768

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Daine » 12. mar 2016, 19:55

Lurende Peber skrev:http://s2.quickmeme.com/img/f2/f287b0c324465e36a5fd51ebe13b5dad67dfdb042ca1bd4dbb957686a767df5f.jpg

Så kan I klikke på det eller lade være :devil2:
! Indeholder nærbillede af spindler !


Ejmenforhelvededa ... Nu er jeg nysgerrig, men jeg skal jo også sove i nat. Helst.


Pis.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Marichen12 » 12. mar 2016, 20:00

Daine skrev:
Marichen12 skrev:
Smiling_Goat skrev:
Marichen12 skrev:
Smiling_Goat skrev:
Marichen12 skrev:
Daine skrev:
Lurende Peber skrev:
Daine skrev:...Nu skal jeg lige tage mod til mig, før jeg sætter den lampe op, som jeg var i gang med i det hjørne.

Pisseupassende edderkop :sur:
Hvis du nu sweettalker lidt til edderdyret, kan du måske få den til at holde lampen, mens du monterer/skruer/borer ? :P


Den ligger i støvsugerposen, jeg er ret sikker på den er så pissed at jeg ikke kan sweettalke mig ud af det :genert:


Ud med posen! Tænk hvis koppen kravler ud :gisp: :panik:


Ja, den har oplagt mulighed for at lægge dystre planer..


Tænk hvis der lå en dernede i forvejen, så laver de babykopper :nerve:


Og hvad hvis der ligger forskellige husholdningsartikler dernede.. Så bygger de måske en bombe :shock:


Jeg hader edderkopper! :shock:


:lol: :lol: :lol:

Jeg gik fra "Ej hold dog op med at skræmme livet af mig!" til at skraldgrine. De damer - jeg tror jeg elsker jer en lille smule :lun:


Sorry :D

Jeg sad engang en aften og læste...pludselig sneg en skygge sig forbi og den største edderkop jeg nogensinde har set, trampede rundt på gulvet. Jeg fik med ninjamoves lukket og kastet min bog de par meter der var til monsteret og ramte. Jeg mener at kunne huske lyden af kvast kop! Herefter sidder jeg stille i 10-15 minutter, mens jeg stirrer på bogen, helt sikker på den vil begynde at flytte sig. Den blev liggende, så jeg turde godt gå derhen og stille mig ovenpå bogen, for at sikre mig at dyret blev HELT mast. Der stod jeg så et par minutter. Efterfølgende lod jeg bogen ligge, med et par ekstra bøger ovenpå...i en uge...så turde jeg flytte den og støvsuge de indtørrede rester op :blush:
16
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24622
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36768

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Daine » 12. mar 2016, 20:06

Marichen12 skrev:
Daine skrev:
Marichen12 skrev:
Smiling_Goat skrev:
Marichen12 skrev:
Smiling_Goat skrev:
Marichen12 skrev:
Daine skrev:
Lurende Peber skrev:
Daine skrev:...Nu skal jeg lige tage mod til mig, før jeg sætter den lampe op, som jeg var i gang med i det hjørne.

Pisseupassende edderkop :sur:
Hvis du nu sweettalker lidt til edderdyret, kan du måske få den til at holde lampen, mens du monterer/skruer/borer ? :P


Den ligger i støvsugerposen, jeg er ret sikker på den er så pissed at jeg ikke kan sweettalke mig ud af det :genert:


Ud med posen! Tænk hvis koppen kravler ud :gisp: :panik:


Ja, den har oplagt mulighed for at lægge dystre planer..


Tænk hvis der lå en dernede i forvejen, så laver de babykopper :nerve:


Og hvad hvis der ligger forskellige husholdningsartikler dernede.. Så bygger de måske en bombe :shock:


Jeg hader edderkopper! :shock:


:lol: :lol: :lol:

Jeg gik fra "Ej hold dog op med at skræmme livet af mig!" til at skraldgrine. De damer - jeg tror jeg elsker jer en lille smule :lun:


Sorry :D

Jeg sad engang en aften og læste...pludselig sneg en skygge sig forbi og den største edderkop jeg nogensinde har set, trampede rundt på gulvet. Jeg fik med ninjamoves lukket og kastet min bog de par meter der var til monsteret og ramte. Jeg mener at kunne huske lyden af kvast kop! Herefter sidder jeg stille i 10-15 minutter, mens jeg stirrer på bogen, helt sikker på den vil begynde at flytte sig. Den blev liggende, så jeg turde godt gå derhen og stille mig ovenpå bogen, for at sikre mig at dyret blev HELT mast. Der stod jeg så et par minutter. Efterfølgende lod jeg bogen ligge, med et par ekstra bøger ovenpå...i en uge...så turde jeg flytte den og støvsuge de indtørrede rester op :blush:


Brugte du en BOG til det?? :naughty: :shock: :gisp:


Fremover vil jeg anbefale dig altid at sidde i nærheden af en mursten, unge dame!





En bog! Tsk!
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Studsgaard » 12. mar 2016, 20:10

Pityt skrev:
Studsgaard skrev:
Pityt skrev:Når man læser de ovenstående indlæg om hvad edderkopper kan finde på at foretage sig når de ligger i støvsugerposen, kan man måske bedre forstå at jeg blev nødt til at slå en edderkop ihjel med cilit bang og vinduesrens som våben :genert:


Det giver også meget mere mening.
Hvis man snupper dem med støvsugeren, skal posen jo smides ud med det samme, for at undgå de kommer og tager hævn. Men jeg vil bestemt ikke røre den pose, for jeg er sikker på eddermonsteret vil kravle ud igen, i det øjeblik jeg forsøgte at pille posen ud af maskinen. :panik:

Det er jo også PRÆCIS sådan jeg tænker, så de skal dræbes med kemi! Det, synes min kæreste, er både upassende hysterisk og dumt...men i det mindste fjernede han liget for mig.


Heldigvis har jeg et par katte der som regel hjælper mig hvis jeg sætter dem hen til edderdyret. Ellers skriger jeg på mellemstebarnet, han er altid klar til at rede sin mor :D (det er egentligt underligt jeg har formået at undgår mine unger blev lige så skræmte som jeg)
0
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Marichen12 » 12. mar 2016, 20:11



Brugte du en BOG til det?? :naughty: :shock: :gisp:


Fremover vil jeg anbefale dig altid at sidde i nærheden af en mursten, unge dame!





En bog! Tsk!


Havde jeg haft en mursten havde jeg brugt den! Jeg var også ret træt af, at jeg måtte vente en uge med at læse videre :mellow:
3
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Studsgaard » 12. mar 2016, 20:17

Meget angående både at være upassende og i stil med edderkoppe historierne.
En dag jeg var på job (rengøring i børnehave) så sidder der et kæmpe eddermonster (af de der med behårede ben, hugtænder m.m.) midt på køkkengulvet.
Jeg må indrømme, at jeg var så upassende, at den fik lov at sidde og der blev ikke vasket gulv tæt på den.
Jeg ved godt at jeg kunne ha forsøgt at smadre den med moppen eller andet. Men når man har sådan en total ulogisk frygt, så virker det bare ikke sådan, min krop stivnede da jeg så den, og så lod vi pænt hinanden være.
Efterfølgende har pædagogerne grinet vældig af mig, og vi snakkede om at jeg næste gang der kom eddermonster i den størrelse da bare skulle smide en stor skål henover den, så ville en af de mandlige ansatte sammenmed børnene, kikke på den og sætte den ud næste dag :gisp:
5
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pityt » 12. mar 2016, 20:17

Studsgaard skrev:
Pityt skrev:
Studsgaard skrev:
Pityt skrev:Når man læser de ovenstående indlæg om hvad edderkopper kan finde på at foretage sig når de ligger i støvsugerposen, kan man måske bedre forstå at jeg blev nødt til at slå en edderkop ihjel med cilit bang og vinduesrens som våben :genert:


Det giver også meget mere mening.
Hvis man snupper dem med støvsugeren, skal posen jo smides ud med det samme, for at undgå de kommer og tager hævn. Men jeg vil bestemt ikke røre den pose, for jeg er sikker på eddermonsteret vil kravle ud igen, i det øjeblik jeg forsøgte at pille posen ud af maskinen. :panik:

Det er jo også PRÆCIS sådan jeg tænker, så de skal dræbes med kemi! Det, synes min kæreste, er både upassende hysterisk og dumt...men i det mindste fjernede han liget for mig.


Heldigvis har jeg et par katte der som regel hjælper mig hvis jeg sætter dem hen til edderdyret. Ellers skriger jeg på mellemstebarnet, han er altid klar til at rede sin mor :D (det er egentligt underligt jeg har formået at undgår mine unger blev lige så skræmte som jeg)

Jeg bor alene...min kæreste er her i weekenderne...og jeg har ingen husdyr. Derfor må jeg klare edderklammerterne selv :(
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. mar 2016, 20:25

Smiling_Goat skrev:Og hvad hvis der ligger forskellige husholdningsartikler dernede.. Så bygger de måske en bombe :shock:


Og med alle de ben går det altså hurtigt!

Nå, det kan også være, at de bare leger "20 spørgsmål til professoren".
3
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Tibbler » 12. mar 2016, 20:29

Studsgaard skrev:Meget angående både at være upassende og i stil med edderkoppe historierne.
En dag jeg var på job (rengøring i børnehave) så sidder der et kæmpe eddermonster (af de der med behårede ben, hugtænder m.m.) midt på køkkengulvet.
Jeg må indrømme, at jeg var så upassende, at den fik lov at sidde og der blev ikke vasket gulv tæt på den.
Jeg ved godt at jeg kunne ha forsøgt at smadre den med moppen eller andet. Men når man har sådan en total ulogisk frygt, så virker det bare ikke sådan, min krop stivnede da jeg så den, og så lod vi pænt hinanden være.
Efterfølgende har pædagogerne grinet vældig af mig, og vi snakkede om at jeg næste gang der kom eddermonster i den størrelse da bare skulle smide en stor skål henover den, så ville en af de mandlige ansatte sammenmed børnene, kikke på den og sætte den ud næste dag :gisp:


Vi har haft edderkopper i et terraie på mit arbejde. Så fodrede børnene dem med fluer, regnorm o.l. :D

Det bliver et af forårsprojekterne, at lave sådan et igen
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Studsgaard » 12. mar 2016, 20:36

Tibbler skrev:
Studsgaard skrev:Meget angående både at være upassende og i stil med edderkoppe historierne.
En dag jeg var på job (rengøring i børnehave) så sidder der et kæmpe eddermonster (af de der med behårede ben, hugtænder m.m.) midt på køkkengulvet.
Jeg må indrømme, at jeg var så upassende, at den fik lov at sidde og der blev ikke vasket gulv tæt på den.
Jeg ved godt at jeg kunne ha forsøgt at smadre den med moppen eller andet. Men når man har sådan en total ulogisk frygt, så virker det bare ikke sådan, min krop stivnede da jeg så den, og så lod vi pænt hinanden være.
Efterfølgende har pædagogerne grinet vældig af mig, og vi snakkede om at jeg næste gang der kom eddermonster i den størrelse da bare skulle smide en stor skål henover den, så ville en af de mandlige ansatte sammenmed børnene, kikke på den og sætte den ud næste dag :gisp:


Vi har haft edderkopper i et terraie på mit arbejde. Så fodrede børnene dem med fluer, regnorm o.l. :D

Det bliver et af forårsprojekterne, at lave sådan et igen


De har også haft en stående i sådan et lille plastic et.
Lad mig bare sige, der blev ikke gjort rent ovenpå køleskabet imens det stod der. Pædagogerne ved det godt, og de griner heldigvis bare af mig, og de var så søde at advare mig, den første dag.
0

Tilbage til "Generelt"