Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24475

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Moxy-lady » 6. feb 2017, 14:22

Moxy-lady skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Titlen giver teksten en lidt akavet undertone, synes jeg.


Det minder mig om et afsnit af en eller anden serie på Ramasjang som min svigerinde omtalte i lørdags. Her er der en af karakterernes fisk der er død, og han er meget ked af det. Hvad hed fisken, spørger du? Den hed Diller. :D Dette førte til replikker som "Han savner Diller" "Han har Diller på hjernen" :lol: Der må være nogen der har tænkt at der også skulle være underholdning til forældrene der var tvangsindlagte til at se/høre Ramasjang.


Fandt den :D

https://www.dr.dk/tv/se/ramajetterne-ii ... e-iii-2#!/

"Der er trist stemning i lufthavnen. Flummers kælefisk Diller er død, og Flummer er for trist til at arbejde. Heldigvis har de andre venner udtænkt en plan til at få ham i godt humør igen."
3
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24475

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Moxy-lady » 6. feb 2017, 14:23

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

"Flommers diller er død"
"Diller, du var min bedste ven"
5
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Aspargsen » 6. feb 2017, 15:12

Fyrst Eberhard skrev:Titlen giver teksten en lidt akavet undertone, synes jeg.

Gad vide om det er Ørkenens sønner der har udgivet bogen :D
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mi55y » 9. feb 2017, 08:14

Den buschauffør i Kbh, der gik lidt i selvsving.

Jeg stiger ind i bussen og tjekker mit rejsekort ind, og følgende udspiller sig:

Ham: Du skal betale (eller noget i den retning, han talte ikke så godt dansk)
Mig: Jeg har tjekket ind på rejsekort?
Ham: Du skal tjekke ud og tjekke ind igen.
Mig: Hvorfor? Jeg har jo lige tjekket ind?
Ham (råbende og gestikulerende): Du skal tjekke ud og tjekke ind igen! Han skal betale!

Og her går det så op for mig, at han taler om manden, der gik ind foran mig og åbenbart ikke havde vist billet. Han må så have troet, at jeg talte om, at jeg havde tjekket ham ind på mit kort. Ellers ved jeg virkelig ikke, hvorfor jeg skulle råbes ad på den måde. Fik da også lige bedt ham om at slappe af.
4
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Joe » 13. feb 2017, 15:56

De to snotdumme 13-14 årige drenge, der kedede sig mens de ventede på s-toget og derfor besluttede sig for at lege den utroligt gennemtænkte leg, hvor man skubber hinanden ned på sporet og generelt render rundt dernede indtil lige inden toget kommer.
Altså hvis man gerne vil lege idiotiske lege, kan man så ikke gøre det et sted, hvor det ikke påvirker andre, hvis det går galt?
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. feb 2017, 16:07

Joe skrev:De to snotdumme 13-14 årige drenge, der kedede sig mens de ventede på s-toget og derfor besluttede sig for at lege den utroligt gennemtænkte leg, hvor man skubber hinanden ned på sporet og generelt render rundt dernede indtil lige inden toget kommer.
Altså hvis man gerne vil lege idiotiske lege, kan man så ikke gøre det et sted, hvor det ikke påvirker andre, hvis det går galt?


Måske var du bare tilskuer til kampen om dette års Darwin Awards :)

darwin.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 13. feb 2017, 17:27

Jeg sad for nylig fast i et tog ca. 2 minutter fra mit hjem fordi en person gik på sporene. Vi sad fast dér i tre timer. Jeg var først hjemme kl. 21.30 den dag og fik ikke noget at spise mellem kl. 13 og 22. Hvis jeg var vidne til sådan noget, så havde jeg tilkaldt politiet lige med det samme. Det er satans farligt. Omend jeg i al hemmelighed ønskede mig at det dumme svin dog for fanden bare kunne få kappet hovedet af så jeg kunne komme hjem...
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24475

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Moxy-lady » 18. feb 2017, 16:55

Min moster.

Hun fik for halvandet år siden konstateret kræft i lungerne, og min mor var der så meget for hende. Altid klar til at tale med hende og støttede hende generelt meget. Min moster blev opereret og fik stråling og er umiddelbart rask.

Min mor har nu haft lungebetændelse i tre uger uden at penicillin virke . Lægen mener at hun har KOL. Da min mor snakker med min moster i dag fortæller hun dette og min moster begynder så at fortælle om alle dem hun kender der er døde af det, eller som totalt har fået smadret deres liv efter de er blevet syge. Og så blev hun i øvrigt nødt til at smutte, for hun så Ice Age.

Min mor takkede sarkastisk for støtten, men det fes vist ikke helt ind.

Det er ikke første gang, at min moster er sådan, og jeg er så frustreret over at min mor ikke siger rigtigt fra, men det gør hun bare ikke.

Dumme kælling. Ej, men hvad fanden er det for en måde at opføre sig på?
0
My world 12-10-18 :lun:
limitededition
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1788

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf limitededition » 18. feb 2017, 17:48

Moxy-lady skrev:Min moster.

Hun fik for halvandet år siden konstateret kræft i lungerne, og min mor var der så meget for hende. Altid klar til at tale med hende og støttede hende generelt meget. Min moster blev opereret og fik stråling og er umiddelbart rask.

Min mor har nu haft lungebetændelse i tre uger uden at penicillin virke . Lægen mener at hun har KOL. Da min mor snakker med min moster i dag fortæller hun dette og min moster begynder så at fortælle om alle dem hun kender der er døde af det, eller som totalt har fået smadret deres liv efter de er blevet syge. Og så blev hun i øvrigt nødt til at smutte, for hun så Ice Age.

Min mor takkede sarkastisk for støtten, men det fes vist ikke helt ind.

Det er ikke første gang, at min moster er sådan, og jeg er så frustreret over at min mor ikke siger rigtigt fra, men det gør hun bare ikke.

Dumme kælling. Ej, men hvad fanden er det for en måde at opføre sig på?


Nå men så vil jeg komme med et positivt indspark: min far har KOL og har med den rette træning, medicin og rygestop fået det meget bedre end han har haft længe.
Han fik konstateret KOL for 5 år siden tror jeg. Man kan godt leve fint med det :)
4
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Persnikedy » 18. feb 2017, 19:04

Lemonella skrev:
limitededition skrev:
Moxy-lady skrev:Min moster.

Hun fik for halvandet år siden konstateret kræft i lungerne, og min mor var der så meget for hende. Altid klar til at tale med hende og støttede hende generelt meget. Min moster blev opereret og fik stråling og er umiddelbart rask.

Min mor har nu haft lungebetændelse i tre uger uden at penicillin virke . Lægen mener at hun har KOL. Da min mor snakker med min moster i dag fortæller hun dette og min moster begynder så at fortælle om alle dem hun kender der er døde af det, eller som totalt har fået smadret deres liv efter de er blevet syge. Og så blev hun i øvrigt nødt til at smutte, for hun så Ice Age.

Min mor takkede sarkastisk for støtten, men det fes vist ikke helt ind.

Det er ikke første gang, at min moster er sådan, og jeg er så frustreret over at min mor ikke siger rigtigt fra, men det gør hun bare ikke.

Dumme kælling. Ej, men hvad fanden er det for en måde at opføre sig på?


Nå men så vil jeg komme med et positivt indspark: min far har KOL og har med den rette træning, medicin og rygestop fået det meget bedre end han har haft længe.
Han fik konstateret KOL for 5 år siden tror jeg. Man kan godt leve fint med det :)


Jeg kan så supplere med endnu et positivt indspark. Jeg har en gammel veninde, som for 8 år siden fik konstateret KOL. Hun har aldrig røget specielt meget, men åbenbart nok til, at tricke en gang KOL.
Hun stoppede rygningen. Fik medicin og kom i behandling med noget træning.
Hun kunne fortsætte sit arbejde som skolelærer og har arbejdet næsten fuld tid til sidst år, hvor hun gik på efterløn.
Hun har det fint og har ikke mange gener.


For lige at komme med endnu endnu et:
Jeg har en veninde som arbejder som kor leder for et hold kun med KOL patienter. De styrker både fællesskab og sundhed sammen. Og lyder pisse godt samtidig må jeg indrømme.
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Studsgaard » 18. feb 2017, 19:18

Persnikedy skrev:
Lemonella skrev:
limitededition skrev:
Moxy-lady skrev:Min moster.

Hun fik for halvandet år siden konstateret kræft i lungerne, og min mor var der så meget for hende. Altid klar til at tale med hende og støttede hende generelt meget. Min moster blev opereret og fik stråling og er umiddelbart rask.

Min mor har nu haft lungebetændelse i tre uger uden at penicillin virke . Lægen mener at hun har KOL. Da min mor snakker med min moster i dag fortæller hun dette og min moster begynder så at fortælle om alle dem hun kender der er døde af det, eller som totalt har fået smadret deres liv efter de er blevet syge. Og så blev hun i øvrigt nødt til at smutte, for hun så Ice Age.

Min mor takkede sarkastisk for støtten, men det fes vist ikke helt ind.

Det er ikke første gang, at min moster er sådan, og jeg er så frustreret over at min mor ikke siger rigtigt fra, men det gør hun bare ikke.

Dumme kælling. Ej, men hvad fanden er det for en måde at opføre sig på?


Nå men så vil jeg komme med et positivt indspark: min far har KOL og har med den rette træning, medicin og rygestop fået det meget bedre end han har haft længe.
Han fik konstateret KOL for 5 år siden tror jeg. Man kan godt leve fint med det :)


Jeg kan så supplere med endnu et positivt indspark. Jeg har en gammel veninde, som for 8 år siden fik konstateret KOL. Hun har aldrig røget specielt meget, men åbenbart nok til, at tricke en gang KOL.
Hun stoppede rygningen. Fik medicin og kom i behandling med noget træning.
Hun kunne fortsætte sit arbejde som skolelærer og har arbejdet næsten fuld tid til sidst år, hvor hun gik på efterløn.
Hun har det fint og har ikke mange gener.


For lige at komme med endnu endnu et:
Jeg har en veninde som arbejder som kor leder for et hold kun med KOL patienter. De styrker både fællesskab og sundhed sammen. Og lyder pisse godt samtidig må jeg indrømme.


Jeg kan så komme med en lille smule perspektiv i forhold til KOL
Både min mor og svigermor har det.

Min mor ryger fortsat :stoned: og gør virkelig ikke noget aktivt, andet end at tage det medicin og inhalatorer. Og hun kan ikke noget som helst. Hendes lunger har det virkelig skidt.

Min svigermor tager det meget alvorligt og har faktisk klaret sig i mange år uden medicin bare via træning og at være aktiv. Nu må hun supplere med medicin men pga hun træner på et KOL hold og hun arbejder næsten fuld tid så har hun et godt aktivt liv og hun kan alt (dog bliver hun let forpustet) desværre boede de et års tid i en lejlighed der havde skjult skimmelsvamp hvilket tog meget hårdt på hendes lunger.

Det jeg vil sige er at man i mange tilfælde selv kan påvirke det meget, så sygdommen ikke nødvendigvis styrer så meget.
3
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24475

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Moxy-lady » 18. feb 2017, 20:04

Hvor er i søde :kys: tak

Min moster er dog stadig upassende :lol:
8
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyPaww » 19. feb 2017, 10:02

Denne reklame sammenholdt med artiklen nedenunder...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 22. feb 2017, 11:17

Der ligger sådan en stor blok for enden af vores rækkehuskvarter, hvor en eller anden har smidt en pistol ned fra.. Og nedenfor ligger vuggestuen.

Nogen gange burde man overveje at uddele præmier for dumhed.
2
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19615

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Animi » 28. feb 2017, 12:14

Det er upassende at en virksomhed der på Trustpilot har fået en del dårlige anmeldelser for at snyde, eller ikke lever op til deres aftaler, pludselig får en 5-stjernet anmeldelse af en pige. Upassende, fordi hende der har skrevet anmeldelsen selv arbejder for virksomheden
Og så er jeg lidt upassende, fordi jeg har indberettet hendes anmeldelse til Trustpilot :fløjt:
11
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Generelt"