Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Maria86
Indlæg: 507
Tilmeldt: 3. maj 2016, 16:10
Kort karma: 8
Likede indlæg: 133

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Maria86 » 5. jun 2017, 10:34

World Animal Protection Danmark Den kommer op på min fb side hver dag og nogle gange flere gange :rulle: :tie: :( :wacko: Jeg ved altså godt at det ikke er alle dyr som har det lige godt men men jeg tænker også hvis ikke vedkommende havde dyret. havde den familie måske ikke nogle penge til at leve for :gruble: altså de vil ha jeg gør opmærksom på når jeg ser et dyr som ikke har det godt når jeg skal på sommerferie og jeg vil altså ikke bruge min ferie på sådan noget og der altså og andre som må gøre det :lol2: de steder jeg holder ferie er altså nemme at komme til og der kommer mange der ned så de skal nok få den information så nej jeg gør det altså ikke :genert: og hvis det gør jeg det er nede så er der et dyr som skal ha hjælp nu og her :wave:
0
jeanett88
Indlæg: 371
Tilmeldt: 26. sep 2015, 14:24
Kort karma: 65
Likede indlæg: 646

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf jeanett88 » 5. jun 2017, 10:58

:gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Brugeravatar
PerXX
Indlæg: 1378
Tilmeldt: 25. maj 2016, 13:53
Kort karma: 153
Likede indlæg: 4561

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf PerXX » 8. jun 2017, 18:40

Tamara skrev:Upassende, at Trustpilot giver butikker mulighed for at fjerne en dårlig anmeldelse, der er skrevet sobert og ordentligt (mod betaling, mon?!).
Så skal jeg bruge tid på at fremsende dokumentation for købet før anmeldelsen kan optræde på siden?
Guess not om min tid skal bruges på det. Jeg undlader da bare at handle i den pågældende butik, men troede naivt, at det var TPs intention at dele kundeoplevelser. Wrong again.


Det er vist lang tid siden at Trustpilot har haft nogen form for troværdighed.
Kontant på DR har også været efter dem: http://www.dr.dk/nyheder/penge/kontant/ ... r-brugerne
0
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Aspargsen » 8. jun 2017, 18:55

Smiling_Goat skrev:
ShuruQ skrev:
ShuruQ skrev:Den anden dag fik jeg ved en fejl overført en 50'er forkert, en veninde skulle låne og fik skrevet 40 i stedet for 50 som sidste tal i telefonnummeret.

Skrev med det samme en pæn sms og forklarede min upser. Jeg blev ignoreret fuldstændigt. Det er min fejl jo og heldigvis kun en 50'er men det er mere princippet.

Nu har jeg så snoopet lidt på Facebook, i håb om det var en teen eller et eller andet, men ak en voksen gift kvinde med to små børn der ser ret velfungerende ud. Folk er forskellige, men jeg ville godt nok ikke selv bare beholde penge jeg havde fået ved en fejl og slet ikke hvis jeg blev kontaktet pænt omkring det i det samme det skete :boo:.


Dette var i søndags mener jeg. Og jeg var ved at opgive, men efter dette indlæg prøvede jeg endnu engang med en sms, der gik lidt tid, en god time vil jeg tro og jeg har fået mine penge retur :).


Måske var hun bange for, om du var en scammer? Man kan måske godt blive lidt overforsigtig med alle de forskellige scamming-metoder, der hele tiden udvikles.

______________________

Mit eget bidrag til tråden:

i min bekendtskabsgruppe en kvinde, der er sådan en typisk "glasset er halvt fyldt"-type. Hun brokker sig dagligt over et eller andet, og har i det hele taget virkelig nemt ved at se det dårlige ved enhver situation. Alligevel imponerede hun mig, da hun formåede at vende en kompliment, om at hun så godt ud, til en fornærmelse - for det gjorde hun vel altid :8:

Ejmen så tag da komplimenten. Jeg fik helt ondt af den stakkels person, der formastede sig til at sige noget pænt, for pludselig stod hun og skulle forklare/undskylde sine (ellers pæne) ord :stoned:


Den der med af sende en for stor og for falsk check og så bede persone om af sende pengene de overskuende penge tilbage er jo en gammel fidus, det her kunne godt være en opdaterede udgave
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Aspargsen » 8. jun 2017, 18:57

Tamara skrev: troede naivt, at det var TPs intention at dele kundeoplevelser. Wrong again.

Ja, det er meget naivt, personligt syntes jeg af Rokokko posten er mere seriøs end Trustpilot
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Guilded_Lily » 12. jun 2017, 20:32

I forbindelse med, min klasse i dag vandt en konkurrence, var en del af præmien en session med en stand-upper. Det viste sig at være en laaaang halv time med Nikolaj Stokholm. Jeg har det ret stramt med ham i forvejen, men i dag blev jeg faktisk lidt forarget.

Han optræder for hhv. en flok 15-16-årige og en gruppe 12-13-årige, der havde fået lov at overvære overrækkelsen. Han vælger så at krydre sine historier med "sin morfars dødsfald", som han fortæller ret makabert med opførsel på sygehuset og sådan. Han kan selvfølgelig ikke vide det, men jeg var i dén grad glad for, at to af mine elever, der har mistet nærmeste familiemedlemmer de sidste par måneder, ikke var i skole i dag! Det var sgu et underligt emne at tage op med det publikum taget i betragtning!
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17191

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Allmost_Famous » 12. jun 2017, 21:17

Min søster, som til jul informerede mig om, at hun ikke ville give mig en gave fordi vi reelt ikke er på talefod (men hellere end gerne tog mod min gave), har i dag sendt en matyrbesked om, at jeg jo har valgt ikke at ville være en del af hendes fødselsdag, men at så må jeg da have en god fødselsdag (vi er tvillinger). Ledsaget af en ønskeliste....

:tie:
10
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf bluetof1 » 12. jun 2017, 21:46

Allmost_Famous skrev:Min søster, som til jul informerede mig om, at hun ikke ville give mig en gave fordi vi reelt ikke er på talefod (men hellere end gerne tog mod min gave), har i dag sendt en matyrbesked om, at jeg jo har valgt ikke at ville være en del af hendes fødselsdag, men at så må jeg da have en god fødselsdag (vi er tvillinger). Ledsaget af en ønskeliste....

:tie:


Hvordan regner hun med at du reagerer på det? Køber en gave til hende? F.eks. den dyreste på ønskesedlen?
2
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17191

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Allmost_Famous » 12. jun 2017, 21:51

bluetof1 skrev:
Allmost_Famous skrev:Min søster, som til jul informerede mig om, at hun ikke ville give mig en gave fordi vi reelt ikke er på talefod (men hellere end gerne tog mod min gave), har i dag sendt en matyrbesked om, at jeg jo har valgt ikke at ville være en del af hendes fødselsdag, men at så må jeg da have en god fødselsdag (vi er tvillinger). Ledsaget af en ønskeliste....

:tie:


Hvordan regner hun med at du reagerer på det? Køber en gave til hende? F.eks. den dyreste på ønskesedlen?

Godt spørgsmål. Jeg ved virkelig ikke hvad hun havde forestillet sig.

Dén relation kunne have sin egen evighedstråd...
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 12. jun 2017, 21:53

Guilded_Lily skrev:I forbindelse med, min klasse i dag vandt en konkurrence, var en del af præmien en session med en stand-upper. Det viste sig at være en laaaang halv time med Nikolaj Stokholm. Jeg har det ret stramt med ham i forvejen, men i dag blev jeg faktisk lidt forarget.

Han optræder for hhv. en flok 15-16-årige og en gruppe 12-13-årige, der havde fået lov at overvære overrækkelsen. Han vælger så at krydre sine historier med "sin morfars dødsfald", som han fortæller ret makabert med opførsel på sygehuset og sådan. Han kan selvfølgelig ikke vide det, men jeg var i dén grad glad for, at to af mine elever, der har mistet nærmeste familiemedlemmer de sidste par måneder, ikke var i skole i dag! Det var sgu et underligt emne at tage op med det publikum taget i betragtning!

Vi havde ham til en personalefest engang.
Han jokede med pædofili. Og ikke på en åbenlys sjov måde.
Jeg kan ikke se joken...
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Guilded_Lily » 13. jun 2017, 05:04

kidkomb skrev:
Guilded_Lily skrev:I forbindelse med, min klasse i dag vandt en konkurrence, var en del af præmien en session med en stand-upper. Det viste sig at være en laaaang halv time med Nikolaj Stokholm. Jeg har det ret stramt med ham i forvejen, men i dag blev jeg faktisk lidt forarget.

Han optræder for hhv. en flok 15-16-årige og en gruppe 12-13-årige, der havde fået lov at overvære overrækkelsen. Han vælger så at krydre sine historier med "sin morfars dødsfald", som han fortæller ret makabert med opførsel på sygehuset og sådan. Han kan selvfølgelig ikke vide det, men jeg var i dén grad glad for, at to af mine elever, der har mistet nærmeste familiemedlemmer de sidste par måneder, ikke var i skole i dag! Det var sgu et underligt emne at tage op med det publikum taget i betragtning!

Vi havde ham til en personalefest engang.
Han jokede med pædofili. Og ikke på en åbenlys sjov måde.
Jeg kan ikke se joken...


Han kom (selvfølgelig) også ind på sex her, og der var også to pædofilijokes flettet ind. Jeg så vist noget stram ud i masken.
2
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7799

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Filipai » 13. jun 2017, 19:13

Vi skulle ned og se et hus igår. Eller, vi skulle bare se grunden. Da vi kommer derned vil lejerene der låner huset af en ven, ikke lukke os ind igennem carport, så vi skal sammen med mægler over et hegn (smart når man har nederdel på) Så kommer lejer ud og siger "You can not come in, and i cant control the dogs" Hvorefter han så lukker sine to tæppetissere ud. Jeg kan ellers virkeligt godt lide dyr, men de her hoppede op ad os, hvilket lige kostede et par strømpebukser, og en rens af mandens bukser.

Han gjorde ikke mine til at gøre noget ved de dumme hunde, og ejendomsmægleren prøvede frustreret at styre dem. Jeg er lidt forarget over det. Tror virkeligt ikke de vil have huset solgt. Det har taget os 1 måned at få lov til bare at komme ned og se haven.
3
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Purple Haze » 13. jun 2017, 19:18

Filipai skrev:Vi skulle ned og se et hus igår. Eller, vi skulle bare se grunden. Da vi kommer derned vil lejerene der låner huset af en ven, ikke lukke os ind igennem carport, så vi skal sammen med mægler over et hegn (smart når man har nederdel på) Så kommer lejer ud og siger "You can not come in, and i cant control the dogs" Hvorefter han så lukker sine to tæppetissere ud. Jeg kan ellers virkeligt godt lide dyr, men de her hoppede op ad os, hvilket lige kostede et par strømpebukser, og en rens af mandens bukser.

Han gjorde ikke mine til at gøre noget ved de dumme hunde, og ejendomsmægleren prøvede frustreret at styre dem. Jeg er lidt forarget over det. Tror virkeligt ikke de vil have huset solgt. Det har taget os 1 måned at få lov til bare at komme ned og se haven.


Håber da virkelig ejendomsmægleren fortæller det til sælger.
9
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Persnikedy » 15. jun 2017, 14:36

Jeg var lige ude og spise lidt frokost med en ven. Ved bordet ved siden af sidder 2 piger (ca 13 år) og nær studere kortet og bestiller det billigste (de diskuterede prisen, manglende midler mm) og et glas vand.
Da de får vandet er det i flaske, de spøger ind til prisen (20kr) og beslutter sig for at sende den tilbage. Lige i det øjeblik jeg høre dette går jeg lige mentalt min pung igennem for en flaske vand vil jeg da gerne give dem. Frokost er da surt uden noget at skylle ned med.
Meeeen nej, i samme øjeblik som jeg kommer i tanke om den 50er jeg har deri og kigger over på dem kan jeg se at den ene sender mig elevatorblikket med tilhørende "stink eye".

Fandme om jeg så ville spilde mine penge på dem.
Your loss, bitches. Jeg sad hele mit måltid og håbede på at de ville kløjs i deres mad
11
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Purple Haze » 15. jun 2017, 14:43

Hvad er stink eye?
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Generelt"