Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Kort karma: 294
Likede indlæg: 3525

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DenBlødeJyde » 13. nov 2017, 12:04

Min kat valgte at gå balalajka på et kradsebræt han har. Det vipper, og når det rammer gulvet kan det godt lyde som om, at der bliver banket på hoveddøren. Dette gør han kl. 6 om morgenen. Så jeg vågner med et spjæt og har total hjertebanken over, at der bliver banket på min hoveddør kl. 6 om morgenen... Jamen godmorgen!
2
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 283
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 5029

Indlægaf Purple Haze » 15. nov 2017, 22:08

Havde købt billetter til en koncert, der var annonceret til 20.30, hvilket jeg ikke finder noget sært i.
Dukker op på koncertsteder ca 20.10 og møder en lukket og låst dør. Hænger lidt ud med de andre der står udenfor, inden jeg finder en cafe i nærheden og får en kop varm the.

Surfer så rundt på FaceBook, hvor en anden har spurgt (måske klog af skade) hvornår koncerten kan forvente at starte, da det jo er en hverdag. De regner så med at den måske starter kl 22.15-30 stykker, og at dørene åbner kl 20.30. Nu er jeg/vi så åbenlyst ikke de eneste der antog at når de skriver 20.30 så mener de 20.30.

Jeg er endt med at gå hjem uden at se koncerten - det bliver simpelthen for sent for mig på en hverdag.
Synes det er ret så upassende og falsk reklame at skrive at koncerten starter kl 20.30 når det ikke er det der er planen.
21
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 242
Likede indlæg: 4216

Indlægaf hotlips » 18. nov 2017, 11:39

Der er en dame på svampeatlas, det er mere eller mindre den officielle Facebook side for danske svampefund, hun er åbenbart god til at finde trøfler, også så god at hun er blevet beskyldt, og faktisk i første omgang smidt ud fordi man hævdede hun snød, og en video hun lagde op hvor hun viste hvordan hun gør blev undersøgt så man skulle tro det var en af Kennedyfilerne.

Hver gang hun har lagt noget op har der været mere eller mindre skjulte hentydninger om at hun havde fejlidentificeret, og fordi hun staver dårligt og ofte har svært ved at forstå hvad folk skriver har det også været genstand for diverse morsomheder, der er nogen af dem der er så indædte på hende at jeg efterhånden forestiller mig de sidder med blodkradsede kinder og bider fortvivlet i bordkanten hver gang de ser hendes navn, jeg er sikker på det kun gør det værre at hun fremstår som decideret ikke intellektuel og uskolet.

Nu har hun så fejlidentificeret en svamp og det er lige før de vådter deres bedste underbenklæder af bar begejstring, sjovt nok især de der selv er autodidakte eller ihvertfald ikke er uddannet inden for et fag der skulle gøre dem andet end amatører som hende.

Det er virkelig grumt at overvære og det bliver kun værre af at de der sidder og selv mener de tilhører en form for højere udviklede mennesker, er de der er værst til at te sig som gadehunde.
7
Brugeravatar
Queen Molly
Kort karma: 12
Likede indlæg: 398

Indlægaf Queen Molly » 18. nov 2017, 11:49

hotlips skrev:Der er en dame på svampeatlas, det er mere eller mindre den officielle Facebook side for danske svampefund, hun er åbenbart god til at finde trøfler, også så god at hun er blevet beskyldt, og faktisk i første omgang smidt ud fordi man hævdede hun snød, og en video hun lagde op hvor hun viste hvordan hun gør blev undersøgt så man skulle tro det var en af Kennedyfilerne.

Hver gang hun har lagt noget op har der været mere eller mindre skjulte hentydninger om at hun havde fejlidentificeret, og fordi hun staver dårligt og ofte har svært ved at forstå hvad folk skriver har det også været genstand for diverse morsomheder, der er nogen af dem der er så indædte på hende at jeg efterhånden forestiller mig de sidder med blodkradsede kinder og bider fortvivlet i bordkanten hver gang de ser hendes navn, jeg er sikker på det kun gør det værre at hun fremstår som decideret ikke intellektuel og uskolet.

Nu har hun så fejlidentificeret en svamp og det er lige før de vådter deres bedste underbenklæder af bar begejstring, sjovt nok især de der selv er autodidakte eller ihvertfald ikke er uddannet inden for et fag der skulle gøre dem andet end amatører som hende.

Det er virkelig grumt at overvære og det bliver kun værre af at de der sidder og selv mener de tilhører en form for højere udviklede mennesker, er de der er værst til at te sig som gadehunde.

Den gruppe er jeg også medlem af og det er virkelig ikke kønt.
Og så sidder der en lille gruppe og er hinandens rygklappere når det gælder hende.
1
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 242
Likede indlæg: 4216

Indlægaf hotlips » 18. nov 2017, 12:10

Queen Molly skrev:
hotlips skrev:Der er en dame på svampeatlas, det er mere eller mindre den officielle Facebook side for danske svampefund, hun er åbenbart god til at finde trøfler, også så god at hun er blevet beskyldt, og faktisk i første omgang smidt ud fordi man hævdede hun snød, og en video hun lagde op hvor hun viste hvordan hun gør blev undersøgt så man skulle tro det var en af Kennedyfilerne.

Den gruppe er jeg også medlem af og det er virkelig ikke kønt.
Og så sidder der en lille gruppe og er hinandens rygklappere når det gælder hende.

Lige præcis. Det er påfaldende at der ikke er et eneste forslag til hvad det kan være i stedet, jeg er totalt begynder når det kommer til svampe, men med planter vil det være oplagt at se på hvad der er af europæiske søsterarter og de der kan finde ud af at bruge det har jo det der hjul med arterne, det må være til at komme med nogle rimelige forslag.

Men det er der ikke nogen der gider, der er bare 30 forskellige der gerne vil fortælle at det er helt vildt forkert.
0
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 262
Likede indlæg: 4616

Indlægaf Mangoness » 21. nov 2017, 17:31

Ældre mand med sin dame i hånden: Hov, du tabte noget unge mand.
Ung knægt: Det vidste jeg ikke. (Imens han blev siddende på sin stol og gloede på den ældre mand)

Jeg ved ikke, hvad han præcis smed eller slutningen på samtalen, for jeg skulle med bussen. Men jeg håber, at knægten fik samlet op :boo:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 38
Likede indlæg: 1960

Indlægaf Ghattner » 21. nov 2017, 18:47

Mangoness skrev:Ældre mand med sin dame i hånden: Hov, du tabte noget unge mand.
Ung knægt: Det vidste jeg ikke. (Imens han blev siddende på sin stol og gloede på den ældre mand)

Jeg ved ikke, hvad han præcis smed eller slutningen på samtalen, for jeg skulle med bussen. Men jeg håber, at knægten fik samlet op :boo:

Men passende af den ældre at påtale det
3
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 262
Likede indlæg: 4616

Indlægaf Mangoness » 21. nov 2017, 19:01

Ghattner skrev:
Mangoness skrev:Ældre mand med sin dame i hånden: Hov, du tabte noget unge mand.

Men passende af den ældre at påtale det

Præcis :klap:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 547
Likede indlæg: 6609

Indlægaf Dmitra » 21. nov 2017, 19:15

De her kommentarer :tie:.

https://www.msn.com/da-dk/nyheder/indla ... kn?ocid=sf

Uanset hvor uenig man kan være i folks politik eller i det hele taget så hører sådan noget her virkelig ingen steder hjemme. Jeg forstår det bare IKKE. Det kommer ikke bag på mig mere, men jeg synes det er SÅ tåkrummende.
7
Nobody dies a virgin, life fucks us all :deer:
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 611
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 8860

Indlægaf Delfin » 21. nov 2017, 20:16

Den slags gør man altså bare ikke :ad!:

Untitled.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1904
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 19026

Indlægaf Daine » 21. nov 2017, 20:21

Delfin skrev:Den slags gør man altså bare ikke :ad!:

Untitled.png

Hvilket? :genert:
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 528
Likede indlæg: 8766

Indlægaf Lemonella » 21. nov 2017, 20:21

Untitled.png

Jeg kan ikke lige se, hvad det er man ikke gør. :gruble:
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 547
Likede indlæg: 6609

Indlægaf Dmitra » 21. nov 2017, 20:25

Daine skrev:

Untitled.png

Tror det er barnet den ene valgdeltager har med i stemmeboksen der menes :).
0
Nobody dies a virgin, life fucks us all :deer:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1904
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 19026

Indlægaf Daine » 21. nov 2017, 20:28

Dmitra skrev:
Daine skrev:

Untitled.png

Tror det er barnet den ene valgdeltager har med i stemmeboksen der menes :).

Æhm ok. Det var jeg ikke klar over man ikke måtte, det ser jo ikke ud til at være et ret stort barn :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 611
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 8860

Indlægaf Delfin » 21. nov 2017, 20:31

Haha jeg vidste, den ville skabe undren. Det er gardinerne. Sjusk siger jeg! Har man kendt mage :D
5
14 11 14 :banan:

Tilbage til "Generelt"