Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 510
Likede indlæg: 6537

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Guilded_Lily » 11. okt 2018, 14:04

Min svigerinde og især hendes far er simpelthen så....argh! Min bror og svigerinde har købt et hus, hvor der skal laves badeværelse. Min mand er bl.a. VVS'er, så de (svigerinden og hendes far) har sms'et ham ustandseligt hele dagen - mens han er på job. Wtf? Til sidst måtte han bruge sin pause på at ringe til dem, fordi han ikke kunne få fred. Den familie er simpelthen så hokus pokus, os i fokus, altid!
1
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 262
Likede indlæg: 5097

Indlægaf Tilly » 11. okt 2018, 14:41

Jeg synes det var ret upassende da en kvinde der stod bagved mig i kassekøen i Rema1000 begyndte at skubbe til mine varer på kassebåndet, før jeg var færdig med at tage alle mine varer op af indkøbskurven (og jeg er altså ikke specielt langsom) :forvirret: I hendes iver for at skubbe rundt på mine varer på kassebåndet, gik hun endda foran mig, for bedre at kunne skubbe til mine varer, og da jeg så fik lagt mine sidste varer op, så blev hun stående foran mig, for at begynde at lægge sine egne varer på båndet :rulle: Og dermed spærrede hun jo så også for at jeg kunne komme hen til kasseekspedienten og betale for mine varer. Der blev min tålmodighed så også opbrugt, så jeg spurgte hende om hun også ville betale mine varer, eller om hun tillod at jeg kunne komme hen til mine varer, så jeg selv kunne klare betalingen... Omg, jeg fatter altså ikke den slags utålmodighed.
40
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 63
Likede indlæg: 2907

Indlægaf Ghattner » 18. okt 2018, 08:35

Jeg var til en konference i sidste uge. Til de forskellige oplæg observerede jeg flere der sad med sko-beklæfte fødder oppe på den tomme stol foran dem. Og vi snakker stofbetrukne stole. Og vi snakker ikke uopdragne teenagere der ikke ved bedre, men højtuddannede folk i funktionær- og lederstillinger i 40'erne. Bliver nogle gange rystet over hvad der åbenbart ikke er sund fornuft for visse mennesker.
10
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 342
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 11351

Indlægaf Hunkat » 18. okt 2018, 08:46

Ghattner skrev:Jeg var til en konference i sidste uge. Til de forskellige oplæg observerede jeg flere der sad med sko-beklæfte fødder oppe på den tomme stol foran dem. Og vi snakker stofbetrukne stole. Og vi snakker ikke uopdragne teenagere der ikke ved bedre, men højtuddannede folk i funktionær- og lederstillinger i 40'erne. Bliver nogle gange rystet over hvad der åbenbart ikke er sund fornuft for visse mennesker.

Jeg arbejder et sted hvor det er helt almindeligt at lederne sidder og vipper på stolen til (interne) møder. Nogle gange får jeg den frygtligeste lyst til at skubbe til dem :genert:

Igen, voksne veluddannede mennesker i 40-50'erne.
2
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 63
Likede indlæg: 2907

Indlægaf Ghattner » 18. okt 2018, 09:04

Hunkat skrev:
Ghattner skrev:Jeg var til en konference i sidste uge. Til de forskellige oplæg observerede jeg flere der sad med sko-beklæfte fødder oppe på den tomme stol foran dem. Og vi snakker stofbetrukne stole. Og vi snakker ikke uopdragne teenagere der ikke ved bedre, men højtuddannede folk i funktionær- og lederstillinger i 40'erne. Bliver nogle gange rystet over hvad der åbenbart ikke er sund fornuft for visse mennesker.

Jeg arbejder et sted hvor det er helt almindeligt at lederne sidder og vipper på stolen til (interne) møder. Nogle gange får jeg den frygtligeste lyst til at skubbe til dem :genert:

Igen, voksne veluddannede mennesker i 40-50'erne.

Det mest ekstreme jeg har oplevet var en projektleder-type på mit fhv. arbejde der stod og talte i et mødelokale og pludselig satte sin fod op på en stol (hvor der lå en blazer som en af vores eksterne gæster havde lagt). Så stod han der med sine pladder oppe på blazeren. Tror ikke gæsten opdagede det, og hvis jeg ikke havde været helt ny og genert nyansat havde jeg nok sagt noget. Jeg rasede indeni. Kan slet ikke have den slags.
5
Brugeravatar
Ellin
Kort karma: 207
Geografisk sted: Den nordlige halvkugle
Likede indlæg: 3843

Indlægaf Ellin » 18. okt 2018, 09:21

Den familie, der har valgt ikke at købe pladsbillet i toget, men alligevel tillader sig at rulle øjne og sukke højlydt, når dem der faktisk har betalt for pladsen, pænt beder familien flytte sig. :rulle:
27
Ud Mod hele verden
afsted ligemeget hvorhen
fri og let om hjertet
aldrig mere tilbage igen
Brugeravatar
Kalimsofie
Kort karma: 114
Likede indlæg: 2613

Indlægaf Kalimsofie » 19. okt 2018, 20:44

Vi var ude i dag for at hente lidt mad på en restaurant. Mens vi står ved disken og venter, kommer en kvinde ind og siger helt ublu til tjeneren: “Hej. Vi har bestilt mad på restauranten inde ved siden af, men der er ikke flere siddepladser. Må vi ikke sidde herinde og spise maden?”
Tjeneren var helt paf: “Øøh, neeej... det er ikke så godt. Men I må gerne sidde herinde, hvis I bestiller fra vores menukort.”
Kvinden sukkede dybt og rullede øjnene helt om i baghovedet: “Ej, men nu har vi jo ligesom bestilt inde hos de andre, fordi de laver bedre mad. Vi skal jo bare bruge et bord at sidde ved, ik’?”

Altså, hvad pokker havde hun regnet med? :rulle:
49
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 394
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 3787

Indlægaf Lurende Peber » 19. okt 2018, 21:00

Kalimsofie skrev:Vi var ude i dag for at hente lidt mad på en restaurant. Mens vi står ved disken og venter, kommer en kvinde ind og siger helt ublu til tjeneren: “Hej. Vi har bestilt mad på restauranten inde ved siden af, men der er ikke flere siddepladser. Må vi ikke sidde herinde og spise maden?”
Tjeneren var helt paf: “Øøh, neeej... det er ikke så godt. Men I må gerne sidde herinde, hvis I bestiller fra vores menukort.”
Kvinden sukkede dybt og rullede øjnene helt om i baghovedet: “Ej, men nu har vi jo ligesom bestilt inde hos de andre, fordi de laver bedre mad. Vi skal jo bare bruge et bord at sidde ved, ik’?”

:lol: man kunne jo mistænke, at det var skjult kamera :stoned:
3
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Kalimsofie
Kort karma: 114
Likede indlæg: 2613

Indlægaf Kalimsofie » 20. okt 2018, 01:01

Lurende Peber skrev:
Kalimsofie skrev:Vi var ude i dag for at hente lidt mad på en restaurant. Mens vi står ved disken og venter, kommer en kvinde ind og siger helt ublu til tjeneren: “Hej. Vi har bestilt mad på restauranten inde ved siden af, men der er ikke flere siddepladser. Må vi ikke sidde herinde og spise maden?”

:lol: man kunne jo mistænke, at det var skjult kamera :stoned:

Det var så grotesk mærkeligt, at det overhovedet ikke ville overraske mig, hvis det var :lol:
1
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2338

Indlægaf Æske » 20. okt 2018, 11:14

Altså, say what? :lol: :stoned:
3
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Allmost_Famous
Kort karma: 410
Likede indlæg: 8273

Indlægaf Allmost_Famous » 31. okt 2018, 19:02

Den fyr, der slog og skubbede sin kæreste og rev hende af sted i armen mod hendes vilje.

Og alle de røvhuller, der bare stod og så på, da jeg måtte bruge mig selv som blokade for at han ikke kunne nå hende (jeg tilbød at køre hende hvorhen hun ville, og hun bad mig køre hende hjem til sin mor). Selv da han var helt oppe i mit ansigt og var særdeles truende, og jeg råbte om hjælp til de tre store mænd, der stod mindre end fem meter væk, skete der intet.
Den ene mumlede, at de da kunne ringe efter politiet, og ellers måtte de to "klare det internt".

Fucking lortemennesker!
40
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 550
Likede indlæg: 10527

Indlægaf HappyPaww » 31. okt 2018, 19:10

Allmost_Famous skrev:Den fyr, der slog og skubbede sin kæreste og rev hende af sted i armen mod hendes vilje.

Og alle de røvhuller, der bare stod og så på, da jeg måtte bruge mig selv som blokade for at han ikke kunne nå hende (jeg tilbød at køre hende hvorhen hun ville, og hun bad mig køre hende hjem til sin mor). Selv da han var helt oppe i mit ansigt og var særdeles truende, og jeg råbte om hjælp til de tre store mænd, der stod mindre end fem meter væk, skete der intet.
Den ene mumlede, at de da kunne ringe efter politiet, og ellers måtte de to "klare det internt".

Fucking lortemennesker!

Hvor er det langt ude, sp berøringsangste folk er. Flot du stillede dig imellem. Håber du er ok selv :ae:
4
Brugeravatar
Lurende Peber

Indlægaf Lurende Peber » 31. okt 2018, 19:24

HappyPaww skrev:
Allmost_Famous skrev:Den fyr, der slog og skubbede sin kæreste og rev hende af sted i armen mod hendes vilje.

Fucking lortemennesker!

Hvor er det langt ude, sp berøringsangste folk er. Flot du stillede dig imellem. Håber du er ok selv :ae:
Godt at du blandede dig og at der ikke skete dig noget. Men jeg kan desværre godt forstå, hvis de “tre store mænd” ikke ville risikere en voldsdom ved at blande sig fysisk. Ringe kan man så godt, selv om der ofte ikke er ressourcer til, at politiet reagerer.
1
Brugeravatar
Santa
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7740

Indlægaf Santa » 31. okt 2018, 19:30

Lurende Peber skrev:
HappyPaww skrev:

Fucking lortemennesker!

Godt at du blandede dig og at der ikke skete dig noget. Men jeg kan desværre godt forstå, hvis de “tre store mænd” ikke ville risikere en voldsdom ved at blande sig fysisk. Ringe kan man så godt, selv om der ofte ikke er ressourcer til, at politiet reagerer.

Men hvis de nu alle tre blot havde stillet sig hen ved siden af AF, så var han højst sandsynligt stukket af.
10
Brugeravatar
Lurende Peber

Indlægaf Lurende Peber » 31. okt 2018, 19:36

Santa skrev:
Lurende Peber skrev:
HappyPaww skrev:

Fucking lortemennesker!

Men hvis de nu alle tre blot havde stillet sig hen ved siden af AF, så var han højst sandsynligt stukket af.

“Måske” er efter min mening mere realistisk end “højst sandsynligt” Jeg har oplevet ophidsede personer tage de mærkeligste (og selvskadende) beslutninger. Nå, vil ikke afspore eller nedgøre AFs handling :blomst:
4

Tilbage til "Generelt"