Dao pakke forsvundet

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
topmadras3
Indlæg: 238
Tilmeldt: 29. aug 2015, 21:35
Kort karma: 42
Likede indlæg: 152

Dao pakke forsvundet

Indlægaf topmadras3 » 13. nov 2018, 17:00

Min pakke er desværre forsvundet fra Dao og de har 72 timer til at finde den fortalte deres kundeservice men kunne ikke fortælle hvad de så gør hvis den ikke kan findes
Har nogen her prøvet det og er de hurtige til at erstatte pakken?
Prøvede det engang med post dk og det tog ca 7 måneder og de var virkelig besværlige
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14697
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19027

Re: Dao pakke forsvundet

Indlægaf Flora » 13. nov 2018, 17:13

Jeg har prøvet det og det gik virkelig smertefrit.

Jeg fik en besked om at de havde leveret en pakke, men da jeg ikke havde modtaget den, ringede jeg til deres kundeservice. De brugte så et par timer på at prøve at lokalisere pakken og da det ikke lykkedes, bad de mig om at kontakte det firma, jeg havde bestilt pakken hos. DAO ville så også kontakte firmaet og forklare situationen. Jeg kontaktede pågældende firma og de sendte en ny vare med det samme uden nogen form for bøvl. Et par dage senere leverede DAO så den nye pakke.

Jeg var virkelig positivt overrasket over DAO´s håndtering af sagen, så jeg tænker du kan være helt rolig :)
1
topmadras3
Indlæg: 238
Tilmeldt: 29. aug 2015, 21:35
Kort karma: 42
Likede indlæg: 152

Re: Dao pakke forsvundet

Indlægaf topmadras3 » 13. nov 2018, 17:16

Tak for dit svar :) der står kun at pakken er hentet af vognmand men jeg er glad for at høre at det ikke lyder til at blive besværligt hvis de ikke kan finde pakken
1
fisken80
Indlæg: 22013
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1122
Likede indlæg: 51940

Re: Dao pakke forsvundet

Indlægaf fisken80 » 13. nov 2018, 17:32

topmadras3 skrev:Tak for dit svar :) der står kun at pakken er hentet af vognmand men jeg er glad for at høre at det ikke lyder til at blive besværligt hvis de ikke kan finde pakken


Hvordan ved du, at den er forsvundet?
Jeg spørger, fordi jeg selv lige har fået leveret med DAO og der stod også hentet af vognmand i to dage før den så blev leveret mandag morgen.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Dao pakke forsvundet

Indlægaf Planten » 13. nov 2018, 18:03

Jeg fik på et tidspunkt at vide, at en pakke fra DAO var forsvundet. De brugte en uges tid på at lede efter den og konkluderede, at den altså ikke kunne findes. Jeg udfyldte alt muligt dims og skulle til at sende efter et par dage - og bum, så var den pludselig afleveret. Det var vildt svært at opgøre, hvor meget værdi, der var for, for det var hjemmestrik :D Men hey, modtager var vist tilfreds med gaven? :D Og selvom jeg var skide sur over, at de havde fået min pakke væk til at starte med, så var det god service i forbindelse med anmeldelsen.
1
topmadras3
Indlæg: 238
Tilmeldt: 29. aug 2015, 21:35
Kort karma: 42
Likede indlæg: 152

Re: Dao pakke forsvundet

Indlægaf topmadras3 » 17. nov 2018, 20:49

Det lykkedes dem at finde pakken så jeg er glad :)
fisken80 pakken skulle leveres indenfor 4 dage og Dao kunne se den var hentet af vognmand og ikke havde rykket sig i flere dage og derfor måske var forsvundet
0

Tilbage til "Generelt"