Skodgaver

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Skodgaver

Indlægaf HappyPaww » 14. dec 2018, 15:44

MocChi skrev:Min bedstemor gav mig engang en banan og en tomt VHS.

Min ekstremt fornærede moster, som ellers havde en ganske velhavende mand (måske derfor) havde pakket et æble og et viskelæder ind til min søster og mig et år (vi var nok 5 og 7 eller noget).
Senest rettet af HappyPaww 14. dec 2018, 17:29, rettet i alt 1 gang.
5
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: Skodgaver

Indlægaf Misantropen » 14. dec 2018, 16:47

En eks kæreste foreslog at jeg fik en togbillet i gave(en af de billetter hvor man kan betale en lav pris og så køre alt det man vil på et døgn) og så skulle vi have nogle øl med og ellers bare køre rundt imens vi drak os fulde.

Det blev heldigvis ikke til noget. I stedet fik jeg ikke noget, men det føltes alligevel mere romantisk.


Som barn samlede jeg alle mulige spændende ting på gaden og i gården som jeg gav i gave. Jeg tror jeg har været under 8 år. Jeg kan ikke selv huske det, men det bliver indimellem taget op når snakken falder på gaver. Min mor har gemt en kasse med ting jeg har fundet. Det er ting som en sjov sten, en kapsel og lignende. Ikke noget fancy, men det blev givet væk med kærlighed :D Modtagerne har forhåbentlig tænkt det var tanken der talte..
2
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Skodgaver

Indlægaf Primerose » 14. dec 2018, 22:08

Min onkel taler stadig meget om den skodgave jeg gav ham, da jeg havde sløjd det første år i grundskolen. Jeg havde ellers gjort mig meget umage og lavet en skoreol. Den blev nok også lidt stor og tung i det. Men hey, den var lavet og givet med kærlighed. Min drillesyge onkel elsker dog at snakke om hvordan den blev doneret til kakkelovnen :sur:
1
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: Skodgaver

Indlægaf Misantropen » 14. dec 2018, 22:10

Primerose skrev:Min onkel taler stadig meget om den skodgave jeg gav ham, da jeg havde sløjd det første år i grundskolen. Jeg havde ellers gjort mig meget umage og lavet en skoreol. Den blev nok også lidt stor og tung i det. Men hey, den var lavet og givet med kærlighed. Min drillesyge onkel elsker dog at snakke om hvordan den blev doneret til kakkelovnen :sur:

Ej, det er da heller ikke særlig betænksomt at sige til et barn i den situation :(
0
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Skodgaver

Indlægaf Primerose » 14. dec 2018, 22:17

Misantropen skrev:
Primerose skrev:Min onkel taler stadig meget om den skodgave jeg gav ham, da jeg havde sløjd det første år i grundskolen. Jeg havde ellers gjort mig meget umage og lavet en skoreol. Den blev nok også lidt stor og tung i det. Men hey, den var lavet og givet med kærlighed. Min drillesyge onkel elsker dog at snakke om hvordan den blev doneret til kakkelovnen :sur:

Ej, det er da heller ikke særlig betænksomt at sige til et barn i den situation :(


Min onkel har altid været en værre drillepind. Men jeg har aldrig været i tvivl om at han elskede mig og blot drillede med en smil på læben. Det var også først et par år efter den pågældende jul, at han begyndte at fortælle om hvad han i virkeligheden syntes om gaven.
Ret skal være ret. Jeg ville virkelig ikke selv gide eje sådan et hjemmelavet monstrum :genert:
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Skodgaver

Indlægaf Pandesteg » 14. dec 2018, 22:45

DetSorteCirkus skrev:
Delfin skrev:Jeg har engang fået kirkegårdslys dog med 100 kr viklet om. Pengene var gode nok, omend lidt kedelige, men jeg ved ikke lige om lyset var så hyggeligt.


Minder mig om engang, hvor jeg som barn fik lov til at vælge en blomst til min farmor og valgte et gran/mos-kors.
Jeg blev godt nok knotten, da jeg blev bedt om at vælge om :lol:


Det minder mig om engang for mange år siden, hvor min mor havde bestilt blomster til min oldemor i anledning af hendes fødselsdag. Min oldemor boede på plejehjem på det tidspunkt. Da min mor snakkede med min farmor (som besøgte min oldemor hver dag) spurgte min mor om min oldemor var blevet glad for blomsterbuketten. Min farmor var sådan lidt “eeeh ja, men jeg måtte godt nok omarrangere dem lidt” - det var så en bårebuket de havde leveret :tie:
13
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: Skodgaver

Indlægaf Misantropen » 15. dec 2018, 01:35

Primerose skrev:
Misantropen skrev:
Primerose skrev:Min onkel taler stadig meget om den skodgave jeg gav ham, da jeg havde sløjd det første år i grundskolen. Jeg havde ellers gjort mig meget umage og lavet en skoreol. Den blev nok også lidt stor og tung i det. Men hey, den var lavet og givet med kærlighed. Min drillesyge onkel elsker dog at snakke om hvordan den blev doneret til kakkelovnen :sur:

Ej, det er da heller ikke særlig betænksomt at sige til et barn i den situation :(


Min onkel har altid været en værre drillepind. Men jeg har aldrig været i tvivl om at han elskede mig og blot drillede med en smil på læben. Det var også først et par år efter den pågældende jul, at han begyndte at fortælle om hvad han i virkeligheden syntes om gaven.
Ret skal være ret. Jeg ville virkelig ikke selv gide eje sådan et hjemmelavet monstrum :genert:

Ja okay, det ændrer det jo noget :lol:
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9665
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29283

Re: Skodgaver

Indlægaf Sangius » 15. dec 2018, 06:35

Min bror gav min mand en plastikrevolver og en sherifstjerne forrige år. Fra BR... o.O
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Skodgaver

Indlægaf HappyPaww » 15. dec 2018, 08:24

Sangius skrev:Min bror gav min mand en plastikrevolver og en sherifstjerne forrige år. Fra BR... o.O

Der må da næsten have været en historie med? :lol:
1
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9665
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29283

Re: Skodgaver

Indlægaf Sangius » 15. dec 2018, 08:27

HappyPaww skrev:
Sangius skrev:Min bror gav min mand en plastikrevolver og en sherifstjerne forrige år. Fra BR... o.O

Der må da næsten have været en historie med? :lol:


Tjah. Min mand er betjent, og min bror er sådan lidt en autonom type. Så ved ikke helt hvad hans tanke var :D
3
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Skodgaver

Indlægaf hotlips » 17. dec 2018, 08:40

Sangius skrev:
HappyPaww skrev:
Sangius skrev:Min bror gav min mand en plastikrevolver og en sherifstjerne forrige år. Fra BR... o.O

Der må da næsten have været en historie med? :lol:


Tjah. Min mand er betjent, og min bror er sådan lidt en autonom type. Så ved ikke helt hvad hans tanke var :D


Det er jo sådan noget hvor det kan være sjovt hvis man har det med at gå og drille hinanden med det, ellers bliver det nemt bare lidt pinligt og plat.

Jeg har selv fået kernesund bøgerne af min søsters veninde, vi kom godt ud af det og hun havde så hørt mig bønne over Ninka og hendes åndede ideer og da hun så vandt dem i banko et år så vidste hun lige præcis hvem der ikke ville sætte spor pris på dem.. Det var skægt og det syntes jeg også, selvom jeg var noget forbløffet over at åbne en gave med dem i :shock: . Hun er inkarneret Brøndby fan og fik så Don Ø s selvbiografi retur, med prisen på 10 kr på endnu fra en rodekasse. :devil2:
4

Tilbage til "Generelt"