Krydser du også ben af frygt for at møde Bjarne fra regnskab?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24982
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29985

Krydser du også ben af frygt for at møde Bjarne fra regnskab?

Indlægaf Wizzze » 25. jan 2019, 06:08

Er unisex toiletter noget fanden har skabt, og holder du dig hellere, end at møde en af dine mandlige kollegaer på det lille hus?

https://www.berlingske.dk/kultur/sarah- ... -end-moede

Og dufter der virkelig af Chanel no. 5 på dametoiletterne? :gruble:
Det kan jeg godt afsløre, at der ikke gør på herretoiletterne :tie:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Krydser du også ben af frygt for at møde Bjarne fra regnskab?

Indlægaf LadyFox » 25. jan 2019, 06:19

Jeg møder gerne Bjarne fra regnskab på toilettet. Og altså, hvis der lugter af Chanel no. 5 på toilettet, så lyder herre toilettet trods alt bedre :fløjt:

Personale toilettet hos os er unisex, men der er kun få mænd på afdelingen. Toilettet er ret lugt-neutralt, også efter herrerne har brugt det. Dog burde personalet på mit arbejde også forstå vigtigheden i at have en god toilet hygiejne.
0
...
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6643
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18791

Re: Krydser du også ben af frygt for at møde Bjarne fra regnskab?

Indlægaf Æble » 25. jan 2019, 06:26

Vi har unisex og det rør mig ikke. På mit tidligere arbejde havde vi begge dele og jeg kom nogle gange til at gå ind på herretoilettet fordi de lå sammen. Synes man har et ansvar for at efterlade så få lugte som muligt uanset køn.
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7566
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1893
Likede indlæg: 24566

Re: Krydser du også ben af frygt for at møde Bjarne fra regnskab?

Indlægaf LaScrooge » 25. jan 2019, 06:36

Det gjorde der, på dametoilettet på ledelsesgangen på det fagforbund, jeg arbejdede på - altså duftede af parfume. Der stod en lille bakke med parfumer, der var hygiejneprodukter og duftlys og det var meget fint. Jeg ved ikke om det var det samme, på herretoilettet, da jeg ikke havde nødig at bruge det nogensinde, men jeg tænker at det rt muligt, da også mændene skulle friske sig op til vigtige møder.

Jeg synes personligt ikke det er specielt fedt at skide på arbejdet og derefter skulle overlade toilettet til en anden og det et lidt værre, hvis den anden er en mand, men generelt handler det bare om, at det ikke er en behagelig tanke, at andre skal færdes i ens afføringslugt. Men jeg holder mig ikke og kunne aldrig drømme om at gøre det: alle mennesker skider og jeg går ud fra, at alle der har prøvet at bo med andre mennesker, ved at det gør sig gældende for begge køn, så der er intet glansbillede at opretholde. Skulle der derimod være lidt ekstra afsky ved tanken om at kvinder gør det, er der til gengæld en fordom at bekæmpe, en normalisering af en kropsfunktion og et behov, der skal finde sted, og det ser jeg til gengæld som mit ansvar at bidrage til. Så med det i baghovedet overvinder jeg min egen modstand.
2
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7566
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1893
Likede indlæg: 24566

Re: Krydser du også ben af frygt for at møde Bjarne fra regnskab?

Indlægaf LaScrooge » 25. jan 2019, 06:38

Men hvis mange kvinder holder sig, er det måske en forklaring på, hvorfor nogen oplever mere lugt på herrernes. Så er det jo fordi, herrerne bruger toiletterne til dét, de er beregnet til.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: Krydser du også ben af frygt for at møde Bjarne fra regnskab?

Indlægaf Queen Molly » 25. jan 2019, 07:01

Jeg er fuldstændig ligeglad om det er unisex eller opdelt. Bare der ikke er parfume og duftlys derinde.
Jeg gider ikke stinke af Chanel eller andet parfume bare fordi jeg skulle tisse.
1
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6480
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14341

Re: Krydser du også ben af frygt for at møde Bjarne fra regnskab?

Indlægaf Mangoness » 25. jan 2019, 07:08

Jeg foretrækker kønsopdelte toiletter.
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14666
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Krydser du også ben af frygt for at møde Bjarne fra regnskab?

Indlægaf sigge » 25. jan 2019, 07:14

Vi har unisex-toiletter på min arbejdsplads. Det er to komplette rum inkl. håndvask, så man skal ikke frygte at møde Bjarne andre steder end i forrummet til toiletterne og kan dermed rette sin BH i fred eller hvad nu. Jeg har det fint med, at vi deler på den måde. Dog ville jeg ønske, at (nogle af) mine mandlige kolleger var lidt bedre til at ramme kummen, for jeg har det meget stramt med at komme ud til et toilet med gule pletter på kanten af kummen. Og jeg har også en mistanke om, at det oftest er mænd, der glemmer at skylle ud. Jeg har oplevet det en del gange med urin alene, men i sidste uge havde jeg så den tvivlsomme fornøjelse, at der lå noget andet og svømmede rundt, da jeg kom ud på toilettet. :tie:

Jeg går på toilettet, hvis jeg har brug for det - også hvis jeg skal skide. Jeg foretrækker da at gøre det hjemme for ikke at forpeste andre menneskers toiletoplevelse, men hvis jeg skal, så skal jeg, og så holder jeg mig ikke i potentielt 8-9 timer, til jeg er hjemme igen. Jeg tror faktisk, jeg ville have det værre med at skide på et dedikeret dametoilet, fordi jeg oplever, at mine kvindelige kolleger er noget mere sippede med den slags. Jeg har i hvert fald aldrig hørt en mandlig kollega ytre, at man burde holde sig eller benytte toilettet i kælderen, hvis man skal bummelumme, men det har jeg fra kvinder.
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16008
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1396
Likede indlæg: 29804

Re: Krydser du også ben af frygt for at møde Bjarne fra regnskab?

Indlægaf TinaW » 25. jan 2019, 07:18

sigge skrev:Vi har unisex-toiletter på min arbejdsplads. Det er to komplette rum inkl. håndvask, så man skal ikke frygte at møde Bjarne andre steder end i forrummet til toiletterne og kan dermed rette sin BH i fred eller hvad nu. Jeg har det fint med, at vi deler på den måde. Dog ville jeg ønske, at (nogle af) mine mandlige kolleger var lidt bedre til at ramme kummen, for jeg har det meget stramt med at komme ud til et toilet med gule pletter på kanten af kummen. Og jeg har også en mistanke om, at det oftest er mænd, der glemmer at skylle ud. Jeg har oplevet det en del gange med urin alene, men i sidste uge havde jeg så den tvivlsomme fornøjelse, at der lå noget andet og svømmede rundt, da jeg kom ud på toilettet. :tie:

Jeg går på toilettet, hvis jeg har brug for det - også hvis jeg skal skide. Jeg foretrækker da at gøre det hjemme for ikke at forpeste andre menneskers toiletoplevelse, men hvis jeg skal, så skal jeg, og så holder jeg mig ikke i potentielt 8-9 timer, til jeg er hjemme igen. Jeg tror faktisk, jeg ville have det værre med at skide på et dedikeret dametoilet, fordi jeg oplever, at mine kvindelige kolleger er noget mere sippede med den slags. Jeg har i hvert fald aldrig hørt en mandlig kollega ytre, at man burde holde sig eller benytte toilettet i kælderen, hvis man skal bummelumme, men det har jeg fra kvinder.


Ej seriøst. Det er da usundt at holde sig så mange timer.
Min kollega her på kontoret (kvinde) låser ud til selve toiletrummet, der består af to båser og så en håndvask ude i det store areal, når hun skal på wc. Det er vildt belastende, for så skal jeg holde mig, hvis jeg skal tisse.
Vores teknikere har toilet ude i deres omklædningsrum, så det er reelt set kun os to, der bruger det andet toilet og så hvis vi har gæster i bygningen.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8698
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7172

Re: Krydser du også ben af frygt for at møde Bjarne fra regnskab?

Indlægaf Artem » 25. jan 2019, 07:43

Vi har unisex toiletter som jeg lidt ser som en selvfølge i dag.
Kan ikke se hvorfor det skulle være anderledes.
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2581
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 176
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3854

Re: Krydser du også ben af frygt for at møde Bjarne fra regnskab?

Indlægaf Anlewi » 25. jan 2019, 08:02

Vi har unisex toiletter på min arbejdsplads og det giver på ingen måde anledning til problemer
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Jadajada
Indlæg: 720
Tilmeldt: 18. jan 2018, 21:31
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2315

Re: Krydser du også ben af frygt for at møde Bjarne fra regnskab?

Indlægaf Jadajada » 26. jan 2019, 12:00

Je suis Bjarne :fløjt:
1
JoyNips
Indlæg: 12041
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33854

Re: Krydser du også ben af frygt for at møde Bjarne fra regnskab?

Indlægaf JoyNips » 26. jan 2019, 12:06

Jeg er ligeglad med om de er kønsopdelte eller ej, men jeg foretrækker til gengæld klart at der er håndvask inde i selve båsen. Det er bare mere praktisk hvis man fxbruger menstruationskop som skal tømmes og skylles.
2
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Krydser du også ben af frygt for at møde Bjarne fra regnskab?

Indlægaf Purple Haze » 26. jan 2019, 12:08

Det er aldrig faldet mig ind at holde mig. Det virker bare dumt.

Vi har unisex toiletter, og skider da derude et par gange om dagen alligevel.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Krydser du også ben af frygt for at møde Bjarne fra regnskab?

Indlægaf Grissebassen » 26. jan 2019, 12:28

Jeg foretrækker kønsopdelte toiletter. Der lugter altså bare altid værre på et herretoilet.
Jeg er ikke for fin til at skide på et unisex toilet. Eller skide generelt :genert: Men somehow føler jeg mig mest komfortabel under min menstruation med at klare det der skal klares på et dametoilet.
0

Tilbage til "Generelt"