Har du nogensinde købt noget på TV shops ?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Har du nogensinde købt noget på TV shops ?

Indlægaf Misantropen » 17. feb 2019, 12:18

fisken80 skrev:
Misantropen skrev:Jeg tror aldrig jeg har købt noget fra tv-shop, men jeg fik engang lov til at bestille noget fra et postordrekatalog. Jeg kan ikke huske hvor meget og hvor mange gange, men jeg fik i hvert fald lov til at købe en palette med forskellige, bittesmå øjenskygger.

Så vidt jeg husker kom kataloget med posten, men jeg kan ikke huske om det var som en del af reklamer, noget man ringede og bad om efter at have set det i tv eller noget der skulle bestilles via Vi Unge :gruble: Jeg er i tvivl om der var noget for alle aldre i kataloget, men det har været i slutningen af 90'erne så måske det var henvendt til hele familien.


Postordrekataloget kom med reklamerne og var fantastisk underholdende læsning dengang.
Hvad man ikke kunne få, altså. Man kunne få en aflytter, så man kunne høre, hvad folk et stykke væk sagde, og så var der sådan et tegnet billede af en der lå i klitterne ved en strand og aflyttede et par lidt væk... nederst i annoncen med små bogstaver stod der så, at det var forbudt at aflytte andre... det var helt genialt.

Og så kunne man få et meget fint smykkesæt med 100 dele, og det var ÆGTE stene og metaller... jeg var simpelthen så forelsket i det bling bling sæt, men måtte ikke få det for min mor. Og godt det samme, for jeg gætter på det var stopfyldt med nikkel og næppe særlig pænt i virkeligheden, men nøj jeg var sur på hende...

Det lyder også vildt uretfærdigt :-D

Nu du nævner nikkel kommer jeg til at tænke på at jeg fik et parfumesæt engang. Jeg tror det var købt i Føtex eller Fætter BR. Der var nogle små flasker, pipetter og noget væske med forskellige dufte og så var det meningen man kunne lave sine egne parfumer.

Jeg aner ikke hvad der var i, men jeg er ikke sikker på det kunne blive godkendt som legetøj i dag.
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Har du nogensinde købt noget på TV shops ?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 17. feb 2019, 12:27

Panton skrev:ja tilbage først i 90érne. Det var nogle trænings VHS bånd til hjemmebrug med en eller andet hypet amerikanergut med semilangt hår. Han var et overgearet crazy menneske og tænk jeg havde en forestilling om at jeg skulle træne hjemme foran tv'et med ham råbende ud af højtaleren!! Jeg er flov!


Tony Little
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Har du nogensinde købt noget på TV shops ?

Indlægaf Panton » 17. feb 2019, 13:08

FormerlyKnownAs skrev:
Panton skrev:ja tilbage først i 90érne. Det var nogle trænings VHS bånd til hjemmebrug med en eller andet hypet amerikanergut med semilangt hår. Han var et overgearet crazy menneske og tænk jeg havde en forestilling om at jeg skulle træne hjemme foran tv'et med ham råbende ud af højtaleren!! Jeg er flov!


Tony Little



:klap:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Har du nogensinde købt noget på TV shops ?

Indlægaf HappyPaww » 25. feb 2019, 09:36

Panton skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Panton skrev:ja tilbage først i 90érne. Det var nogle trænings VHS bånd til hjemmebrug med en eller andet hypet amerikanergut med semilangt hår. Han var et overgearet crazy menneske og tænk jeg havde en forestilling om at jeg skulle træne hjemme foran tv'et med ham råbende ud af højtaleren!! Jeg er flov!


Tony Little



:klap:

Han havde jo en helt ekstrem energi :lol: Han reklamerede også for nogle maskiner...

Jeg ELSKEDE at se TV Shop som barn, og var jo totalt solgt på det hele. Kan huske virkelig mange af tingene, bl.a. gardinringene (hvor man kunne lave flotte røvballegardiner), den snurrende hårbørste, den der smarte "ovn/dampemaskine", hvor man kunne have mad i tre lag, og tilberede alskens retter, lige fra brødbagning til en hel kalkun :lol:
Det bedste var de klip, hvor de viste frustrerede mennesker der kæmpede med almindelige hårbørster i overdrevet filtret hår, smadrede spejlæg på ikke-slip-let pander, mavebøjninger og malearbejde med almindelige ruller og maling overalt i rummet inkl. på dem selv :lol: Det hele tilsat dramatisk musik, suk, øjenrul og et gråt "filter".

Jeg mener i øvrigt der er en TV Shop butik på Fisketorvet, hvor man faktisk kan købe en del af produkterne. Den hedder Tvins (som vist er den nordiske "TV Shop" i dag :)
1

Tilbage til "Generelt"