Har du nogensinde haft lange fingre?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Har du nogensinde haft lange fingre?

Indlægaf Honningprut » 22. feb 2019, 23:55

Ja. Jeg vil ikke komme ind på alle de gange, hvor jeg har haft lange fingre, da jeg var aktiv i mit misbrug. Men jeg må alligevel have haft lidt samvittighed og etiske tanker, selvom min hjerne var fuldstændig stegt.

Jeg husker nemlig, at jeg på et tidspunkt har stjålet en cykel for at cykle hjem fra en eller anden "psykose-fest" ude i byen. På et tidspunkt finder jeg ud af at det her er en børnecykel, sådan en der alligevel er stor nok til at man som voksen kan bruge den. Så jeg cyklede tilbage og satte den på plads igen og gik hjem.
4
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Re: Har du nogensinde haft lange fingre?

Indlægaf POCKETKITTEN » 23. feb 2019, 06:39

En lakridsstang i kiosken, da jeg var lille. Vi var derinde flere gange om ugen, når min mor skulle tjekke lotto og bytte skrabelodder. Tyveriet var impulsivt og ren hævn mod min mor, der altid sagde nej til, at jeg måtte få slik derinde. Tyvekosterne smagte dårligt, for jeg kunne slet ikke lide lakrids dengang, og min samvittighed var kulsort i årevis.

Har som teenager mange gange fisket mine forældres punge op af deres tasker for at stjæle mønter.

Da jeg arbejdede i Bilkas delikatesse, konsumerede jeg i hvert fald nogle mængder flødekartofler fra bakker, der skulle have været solgt. Min veninde og kollega gjorde det samme med sushibakkerne, så jeg fulgte trop uden at tænke nærmere over det.

Rigtig mange af kontorets kuglepenne er også havnet hjemme hos mig. Ellers har min kriminelle karriere virkelig været begrænset.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Har du nogensinde haft lange fingre?

Indlægaf Shmartiesh » 23. feb 2019, 12:34

Ja. Lidt for mange gange. Helt fra jeg var 7 år gammel tror jeg, hvor jeg listede mælkesnitter ned i lommen til jeg har været 18, hvor jeg genbrugte flaskebonerne da jeg var ekspedient, i selv samme butik som jeg stjal mælkesnitter fra.
Kan huske da jeg har været 6-7 år gammel, der vandt jeg en tegnekonkurrence i butikken og vandt en drage fra lillebror ost. Da ekspedienten skulle have fat i mig for at give mig præmien, var jeg ved tæt på at bekende alt fordi jeg troede de havde fanget mig på overvågning. Som der slet ikke var. I stedet fik jeg en præmie for en grim tegning :genert:

Var engang til en b-boys koncert hvor man kunne købe merchandise bagefter. Der var nogle nøgleringe jeg synes var for dyre, så nakkede to og købte en.

Har også taget små penge fra min bedstemor. Det er nok noget af det jeg skammer mig allermest over. Fuldstændig ligegyldige småpenge jeg brugte på slik :rulle:

Heldigvis voksede jeg fra det.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Har du nogensinde haft lange fingre?

Indlægaf Studsgaard » 23. feb 2019, 12:53

En gang som bare stjal mig og to veninder hver et stykke tyggegummi.
Jeg var så bange og har aldrig gjort noget i butikker siden.
Men min mor havde en skål med mønter til vaskeriet. Der tog jeg jævnligt et par kroner fra.
0
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Har du nogensinde haft lange fingre?

Indlægaf Anne Droid » 23. feb 2019, 13:05

MrMister skrev:Hurtigst muligt voksende plante / monstera til indendørs opgangsbeplantning med ikke-direkte sollys & 20 grader vinter og varmere sommer?


MrMister skrev:Jo større, jo før, jo bedre


Jeg er lidt i tvivl her. Spørger du om råd til hvor man kan stjæle den største plante eller er det en fejlpost?
0
Klimatosse
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Har du nogensinde haft lange fingre?

Indlægaf hotlips » 23. feb 2019, 19:23

Det er ikke tyveri at tage frugt man kan nå uden at gå ind i haven, jeg tror måske det er noget nogen her gerne vil vide.. Og det hører ikke under tyveri men under hærværk at snuppe frugt og blomster fra haver, om man så graver hele haven op.
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Har du nogensinde haft lange fingre?

Indlægaf hotlips » 23. feb 2019, 19:35

Jeg har iøvrigt også uforvarende været med til at stjæle et par bukser engang, vi var i Lyngby centeret og en af mine venner skulle købe bukser og jeg og en anden gik og fandt størrelser og farver og gav den første dem mens han stod i prøverummet, og da vi så kommer ud til bilen siger han så fedt at få to par nye bukser, han havde købt et par og havde så taget et par mere under de andre det var de der store bukser der hed noget med cowboy så det kunne man sagtens.

Shit jeg var gal og hvis ikke jeg havde været så bange for at blive beskyldt for at være medskyldig så havde jeg måske fundet en måde at få dem afleveret på men jeg var ved at dø af skræk over om de kom efter os og jeg også fik skylden.

Det var en af mine ældste venner og jeg tror det er den eneste gang jeg er blevet rigtig gal på ham, og havde han gjort det igen så havde jeg taget chansen og meldt ham selv.
Det er slemt nok at være en tyv men at blive trække sine venner med i det det er virkelig ikke fedt gjort.
0

Tilbage til "Generelt"