Det må man ikke GØRE, men jeg gør det alligevel

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Det må man ikke GØRE, men jeg gør det alligevel

Indlægaf ina » 29. mar 2019, 11:21

Vixen skrev:
Stitch skrev:
ina skrev:Altså, hvorfor kontaktlinser på gulvet? :gruble: Er det ikke affald = i skraldespanden? Er der noget jeg ikke ved? :lol:


Det er i mit tilfælde fordi jeg tager dem af, når jeg er gået i seng. Så gider jeg ikke rejse mig op igen.
Men jeg lægger dem som regel bare på sengekanten eller natbordet.


Samme her.


Jeg kan godt forstå man tager dem af og lægger på natbordet. Men at smide dem på gulvet forstår jeg ikke. Smider I så også andet affald på gulvet og støvsuger op senere?
11
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17167
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3569
Likede indlæg: 41705

Re: Det må man ikke GØRE, men jeg gør det alligevel

Indlægaf LaMariposa » 29. mar 2019, 11:38

Fru Sunshine skrev:Jeg har en kæmpe kurvfuld blade til at stå på gæstetoilettet. Det har jeg lige hørt er klamt.
Jeg forstår ikke, hvorfor det er klamt, men det er det åbenbart.
Jeg har nu tænkt mig at beholde dem.


Tænker, at det er lidt det samme som at have telefonen med på toilettet. Men for mig handler det mest om, at jeg finder det ulækkert, hvis man tager det med ud fra toilettet igen.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Det må man ikke GØRE, men jeg gør det alligevel

Indlægaf HappyPaww » 29. mar 2019, 12:10

ina skrev:Altså, hvorfor kontaktlinser på gulvet? :gruble: Er det ikke affald = i skraldespanden? Er der noget jeg ikke ved? :lol:

Fordi jeg ikke har en affaldsspand i soveværelset, og linserne kommer ud som det sidste inden jeg lukker øjnene og sover :D
2
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Det må man ikke GØRE, men jeg gør det alligevel

Indlægaf HappyPaww » 29. mar 2019, 12:13

Fru Sunshine skrev:Jeg har en kæmpe kurvfuld blade til at stå på gæstetoilettet. Det har jeg lige hørt er klamt.
Jeg forstår ikke, hvorfor det er klamt, men det er det åbenbart.
Jeg har nu tænkt mig at beholde dem.

Lortebakterier...
1
CafeLatte
Indlæg: 59
Tilmeldt: 12. apr 2016, 12:26
Kort karma: 10
Likede indlæg: 119

Re: Det må man ikke GØRE, men jeg gør det alligevel

Indlægaf CafeLatte » 29. mar 2019, 12:23

HappyPaww skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg har en kæmpe kurvfuld blade til at stå på gæstetoilettet. Det har jeg lige hørt er klamt.
Jeg forstår ikke, hvorfor det er klamt, men det er det åbenbart.
Jeg har nu tænkt mig at beholde dem.

Lortebakterier...


Tænker på et afsnit af Klovn hvor Frank ikke vil børste tænder mens Mia sidder på toilettet, pga lortebakterierne :lol2:
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Det må man ikke GØRE, men jeg gør det alligevel

Indlægaf Animi » 29. mar 2019, 12:35

Jeg lave æselører i mine bøger - og også i biblioteksbøger
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Det må man ikke GØRE, men jeg gør det alligevel

Indlægaf Vixen » 29. mar 2019, 13:09

ina skrev:
Vixen skrev:
Stitch skrev:
ina skrev:Altså, hvorfor kontaktlinser på gulvet? :gruble: Er det ikke affald = i skraldespanden? Er der noget jeg ikke ved? :lol:


Det er i mit tilfælde fordi jeg tager dem af, når jeg er gået i seng. Så gider jeg ikke rejse mig op igen.
Men jeg lægger dem som regel bare på sengekanten eller natbordet.


Samme her.


Jeg kan godt forstå man tager dem af og lægger på natbordet. Men at smide dem på gulvet forstår jeg ikke. Smider I så også andet affald på gulvet og støvsuger op senere?


Nu synes jeg jo, der er forskel mellem indtørrede kontaktlinser og så regulært affald, som jo både dækker over bananskræller, bleer, snotpapir, emballage og alt muligt andet, hvilket jeg naturligvis ikke smider på gulvet og støvsuger op senere. :stoned:
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29274

Re: Det må man ikke GØRE, men jeg gør det alligevel

Indlægaf Sangius » 29. mar 2019, 13:36

Hvorfor må man ikke have ting i hænderne på toilettet? Jeg har da af og til min telefon med. Når jeg er færdig, lægger jeg den på en hylde i toiletskabet, og så tager jeg den igen når jeg har vasket hænder.
Jeg bruger den jo ikke mellem toiletpapiret og håndvasken.
8
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Det må man ikke GØRE, men jeg gør det alligevel

Indlægaf bluetof1 » 29. mar 2019, 13:53

ina skrev:Altså, hvorfor kontaktlinser på gulvet? :gruble: Er det ikke affald = i skraldespanden? Er der noget jeg ikke ved? :lol:


Jo, men så skal jeg jo ud af sengen igen når jeg først har lagt mig. Jeg læser som regel inden jeg skal sove. Af en eller anden grund kan jeg ikke få en vane med at tage mine briller på når jeg går i seng. Det ville ellers være sundere.
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6503
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14434

Re: Det må man ikke GØRE, men jeg gør det alligevel

Indlægaf Mangoness » 29. mar 2019, 14:34

Jeg har spist frosne bær uden at koge dem først.

Som barn spiste jeg ubagt dej.
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke GØRE, men jeg gør det alligevel

Indlægaf kidkomb » 29. mar 2019, 14:35

Mangoness skrev:Jeg har spist frosne bær uden at koge dem først.

Som barn spiste jeg ubagt dej.

Det har jeg faktisk gjort mest som voksen. For som barn måtte jeg ikke :lol:
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16945
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21064

Re: Det må man ikke GØRE, men jeg gør det alligevel

Indlægaf Misantropen » 29. mar 2019, 14:44

cola skrev:Min hund går uden snor... og jeg har ingen kontrol over ham endnu

Øv, det er godt nok ikke i orden hvis det sker på gåture, der ikke foregår på privat grund eller på store, øde områder hvor du har et godt udsyn over om der skulle komme andre mennesker eller dyr.

Jeg ved du er god til at få folk op i det røde felt fordi der lægges mere i dine indlæg end det du skriver, så jeg håber det også er tilfældet her.

Men hvis du gør det steder hvor I møder andre mennesker og hunde er det godt nok ubetænksomt. Den skødesløshed rammer mig fordi min ældste er bange for store mørke hunde fordi han er blevet overrumplet flere gange af den type hunde pga deres uopmærksomme ejere. Unghunde er ofte værre fordi de ikke fatter eller respekterer andre hundes sprog og signaler, men det er mig som ejer der ender med lorten og en angst hund.

En angst hund der går i alarmberedskab hver gang vi møder en lignende hund. Også selvom den er fredelig. Det er min hund der får stemplet "aggressiv" fordi han passer på sig selv overfor fremmede hunde og mig der opfattes som en dårlig hundeejer fordi min hund opfattes aggressiv overfor andre hunde. Det fede er også at en del af træningen ved at gøre ham tryg overfor den type hunde igen er at møde en masse fremmede, mørke hunde.
13
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11577
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 913
Likede indlæg: 18636

Re: Det må man ikke GØRE, men jeg gør det alligevel

Indlægaf PaleSeptember » 29. mar 2019, 17:34

kidkomb skrev:Jeg har fået et vide at man aldrig bør bruge handicaptoilettet uanset om det er frit, fordi nogle handicappede har brug for at kunne komme på toilet hurtigt. Så det gør jeg ikke.

Så må man håbe, at der ikke er en anden handicappet forrest i køen :-D

kidkomb skrev:Men jeg spiser rigtig meget kød. Jeg bruger nok for mange plastikposer til mad.
...
Jeg kører 120 hvor man må køre 110 og 140 hvor man må køre 130 (hvis trafikken er til det) fordi jeg ved det er under bødegrænsen (til gengæld holder jeg langt bedre bremseafstand end de fleste)
..
Jeg tjekker min bon og får den rettet selvom det kun drejer sig om få kroner. Også når der er kø :devil: (men jeg går lidt væk og gør det så jeg ikke står i vejen for de næste)
Men jeg gør sjældent opmærksom på det hvis fejlen er til min fordel :blush:


Det gør jeg også :)
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke GØRE, men jeg gør det alligevel

Indlægaf kidkomb » 29. mar 2019, 17:39

PaleSeptember skrev:
kidkomb skrev:Jeg har fået et vide at man aldrig bør bruge handicaptoilettet uanset om det er frit, fordi nogle handicappede har brug for at kunne komme på toilet hurtigt. Så det gør jeg ikke.

Så må man håbe, at der ikke er en anden handicappet forrest i køen :-D

kidkomb skrev:Men jeg spiser rigtig meget kød. Jeg bruger nok for mange plastikposer til mad.
...
Jeg kører 120 hvor man må køre 110 og 140 hvor man må køre 130 (hvis trafikken er til det) fordi jeg ved det er under bødegrænsen (til gengæld holder jeg langt bedre bremseafstand end de fleste)
..
Jeg tjekker min bon og får den rettet selvom det kun drejer sig om få kroner. Også når der er kø :devil: (men jeg går lidt væk og gør det så jeg ikke står i vejen for de næste)
Men jeg gør sjældent opmærksom på det hvis fejlen er til min fordel :blush:


Det gør jeg også :)

Bevares. Men jeg gider ikke at være skyld i at nogens stomiposer lækker mere end nødvendigt eller at kørestolsOle tisser i bukserne, fordi jeg ikke gad at bevæge mig 1 meter længere frem eller gad at holde mig 20 sekunder længere.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Det må man ikke GØRE, men jeg gør det alligevel

Indlægaf AgentPixie » 29. mar 2019, 17:54

Lidt finurligt at folk går mere op i en løs unghund, end folk der kører ulovligt og muligvis slår dem selv andre ihjel pga for høj fart, eller er uopmærksom på cyklen :-D
11
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19

Tilbage til "Generelt"