Ifølge dit spam filter, hvem er du så?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Ifølge dit spam filter, hvem er du så?

Indlægaf dgd2007 » 30. maj 2019, 17:40

Hvad er det egentlig med de russiske damer?

Jeg mener, hvad er de ude på hvis man svarer ... vil de have mulighed for at komme hertil, eller er det noget mere her og nu-agtig svindel? :gruble:
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Ifølge dit spam filter, hvem er du så?

Indlægaf Persnikedy » 30. maj 2019, 18:57

dgd2007 skrev:Hvad er det egentlig med de russiske damer?

Jeg mener, hvad er de ude på hvis man svarer ... vil de have mulighed for at komme hertil, eller er det noget mere her og nu-agtig svindel? :gruble:


Jeg tror mere det er sådan et af dem hvor de ikke kan engelsk, og man betaler så pr mail for at bruges deres oversættelses service. Fx 100kr pr mail. Får en samtale op at køre og vupti, 3-4 mails om ugen i lige så llænge som vi synes hinanden er synes fantastiske.
Eller bare et "klik på det her link hvs du er interesseret" også er der virus.

Jeg har aldrig andet end at grint over mailsne også slettet dem, så hvem ved... måske Svetlana virkelig elsker mig
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1936
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9668

Re: Ifølge dit spam filter, hvem er du så?

Indlægaf Tanten » 31. maj 2019, 09:17

Persnikedy skrev:Når jeg kigger i de mange spam mails jeg får ind imellem så tegner der sig et bestemt billede af hvem den person der modtager de mails burde være.

Ifølge mine er jeg single, muligvis enkemand, jeg har potensproblemer, leder efter den eneste ene via senior dating, og jeg har et kæmpe lem ifølge de beskeder jeg får fra unge storbarmede russiske damer.

Jeg synes nu at det synd at de stakkels russiske damer åbenlyst ikke har opdaget mine potensproblemer når de nu er så fantastisk interesseret i min kæmpe pik - som de åbenbart hars et bilelder af online :gruble: Det må jo være fra mine unge og ikke potensproblemfyldte dage
Jeg får aldrig mails om lån eller penge så jeg gætter på at jeg nok også er rig :-D

Hvem er du?

Og ja ja, jeg ved godt at de jo bare sender dem ud i fleng, men jeg synes tanken om at skabe en profil ud fra spam var sjov nok alligevel


You and me both.
0
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Ifølge dit spam filter, hvem er du så?

Indlægaf Elvispop » 31. maj 2019, 10:39

Jeg er åbenbart en single mand, der hedder Marie, som er vild med Apple.

Det vælter ind med dating-tilbud, sextilbud, apple-gevinster, og pakker til Marie
0
Så tænd dog for helvede de baglygter

Tilbage til "Generelt"