Det klammeste jeg har gjort

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Firebird » 9. jan 2016, 18:01

Viskelæder skrev:
Firebird skrev:
Viskelæder skrev:Jeg... jeg stopper bare med at spise nu...


Åhhr, sådan en smule sårvæske Viske. :) Du tilsætter bare lidt Claus Holm havtorn og lakridts, så er det pivfræk sårvæske. :lol:


Nooooo, du skulle bare nævne Den Unævnelige, Firebird! :shock: :lol2:


Sorry sweetie. :genert: Ku ik la vær. :P
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Fru Sunshine » 9. jan 2016, 18:03

Studsgaard skrev:
Fru Sunshine skrev:
Studsgaard skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg kan i øvrigt tilføje at menneskelig kødsaft grangiveligt ligner det, der kommer ud af en rød steak :devil:


Og ligner en søpølse inden det forlader kroppen :/

Så du min søpølse? Den var da lidt sej, om end det er noget sjovere nu, end da den lå og skvulpede rundt i min mave.


Jeg ved ikke om det var da den var størst, men kan huske at Den blev vist frem :D

Det var inden den blev punkteret så. Det har nok været, da vi var til træf i snestorm.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Aima » 9. jan 2016, 18:12

For mange år siden, var jeg tilknyttet som afløser på et diskotek, fordi min tidligere chef havde købt det. Her arbejdede også en ung fyr, som jeg ret hurtigt fik et godt øje til, han skilte sig ud fra den typiske bartendertype, fordi han var så høflig og gentleman-agtig, scorede ikke i hobetal af damer og behandlede i det hele taget alle virkeligt pænt, uanset hvem de var. Desuden drak han sig aldrig fuld, hverken på sine vagter eller når han var i byen. Han var bare allround ordentlig.

Vi havde en lille ting kørende, hvor vi sms'ede lidt, meget uskyldigt dog, og der var også lidt ekstra berøring og lidt flirt, når vi havde vagter sammen. Der skete i lang tid ikke mere end det mellem os, for jeg var stadig lidt heartbroken over min eks og derfor en smule initiativløs, også selvom jeg virkelig godt kunne lide bartenderkollega, og han var usikker, fordi jeg var lidt ældre og sådan.

En nat var han dog, mod sædvane, blevet fuld. Meget, meget fuld. ALT for fuld, faktisk. Da vi lukkede, jeg havde haft vagt, var han gået kold i en sofa. Vi fik talt op og gjort rent, og mine kollegaer tog hjem, jeg ville tage mig af den fulde (og søde) kollega og få ham kørt hjem, jeg var i bil. Da jeg skal have ham med overvurderer jeg bare hans tilstand. Jeg får hevet ham op af sofaen og står og balancerer med ham på gulvet, han er halvandet hoved højere end mig, så jeg har med begge arme fat om ham, mens jeg nærmest prøver at støtte hans brystkasse til mit hoved til han får ordenlig fodfæste.
Men pludselig kan jeg bare høre der lissom sker ting og sager inde i kroppen på denne her kæmpe mand, og sekundet efter brækker han sig simpelthen direkte ned i hovedbunden på mig. Ikke bare lidt, hans tømte simpelthen sin mavesæk ud i mit lange, lyse hår. Jeg kan stadig genkalde mig fornemmelsen af at blive ramt af den der tunge, varme brækmasse og følelsen af, hvordan det løb ned ad kinder, nakke og skuldre.

Så det var sgu ikke verdens bedste scoretrick, kan man sige, men jeg havde faktisk mest ondt af ham.

I øvrigt købte han en undskyld-gave, en parfume, som stod og ventede på mig på min næste vagt og et par måneder senere var det hans tur til at følge mig hjem. Til sig selv. Vi havde en fast semi-kæreste-vi-knalder-virkeligt-meget-med-hinanden-relation i et halvt års tid efterfølgende.
12
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf hotlips » 9. jan 2016, 18:18

Mi55y skrev:
hotlips skrev:
en pølsetang.. :forvirret:

bortset fra store størrelser af rørtang må det vel være den bredeste form for hapser der findes.selv en knibtang havde vel været mindre.

jeg holder i øvrigt med din læge,og jeg tror du kunne have fået medhold i en klagesag hvor en vagtlæge ikke vil hjælpe så man har en tampon oppe i 3 dage,især med blod og når der er rodet med div ting ved den.


A la denne...

858143.jpg


:lol: :lol: :lol:

sorry,jeg vidste ikke de fandtes i den model,hos mig ser en pølsetang sådan her ud :https://d2gg9evh47fn9z.cloudfront.net/thumb_COLOURBOX7205994.jpg
1
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5338
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Studsgaard » 9. jan 2016, 18:29

Fru Sunshine skrev:
Studsgaard skrev:
Fru Sunshine skrev:
Studsgaard skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg kan i øvrigt tilføje at menneskelig kødsaft grangiveligt ligner det, der kommer ud af en rød steak :devil:


Og ligner en søpølse inden det forlader kroppen :/

Så du min søpølse? Den var da lidt sej, om end det er noget sjovere nu, end da den lå og skvulpede rundt i min mave.


Jeg ved ikke om det var da den var størst, men kan huske at Den blev vist frem :D

Det var inden den blev punkteret så. Det har nok været, da vi var til træf i snestorm.


Jeps det passer
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24982
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29985

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Wizzze » 10. jan 2016, 19:06

Aima skrev:For mange år siden, var jeg tilknyttet som afløser på et diskotek, fordi min tidligere chef havde købt det. Her arbejdede også en ung fyr, som jeg ret hurtigt fik et godt øje til, han skilte sig ud fra den typiske bartendertype, fordi han var så høflig og gentleman-agtig, scorede ikke i hobetal af damer og behandlede i det hele taget alle virkeligt pænt, uanset hvem de var. Desuden drak han sig aldrig fuld, hverken på sine vagter eller når han var i byen. Han var bare allround ordentlig.

Vi havde en lille ting kørende, hvor vi sms'ede lidt, meget uskyldigt dog, og der var også lidt ekstra berøring og lidt flirt, når vi havde vagter sammen. Der skete i lang tid ikke mere end det mellem os, for jeg var stadig lidt heartbroken over min eks og derfor en smule initiativløs, også selvom jeg virkelig godt kunne lide bartenderkollega, og han var usikker, fordi jeg var lidt ældre og sådan.

En nat var han dog, mod sædvane, blevet fuld. Meget, meget fuld. ALT for fuld, faktisk. Da vi lukkede, jeg havde haft vagt, var han gået kold i en sofa. Vi fik talt op og gjort rent, og mine kollegaer tog hjem, jeg ville tage mig af den fulde (og søde) kollega og få ham kørt hjem, jeg var i bil. Da jeg skal have ham med overvurderer jeg bare hans tilstand. Jeg får hevet ham op af sofaen og står og balancerer med ham på gulvet, han er halvandet hoved højere end mig, så jeg har med begge arme fat om ham, mens jeg nærmest prøver at støtte hans brystkasse til mit hoved til han får ordenlig fodfæste.
Men pludselig kan jeg bare høre der lissom sker ting og sager inde i kroppen på denne her kæmpe mand, og sekundet efter brækker han sig simpelthen direkte ned i hovedbunden på mig. Ikke bare lidt, hans tømte simpelthen sin mavesæk ud i mit lange, lyse hår. Jeg kan stadig genkalde mig fornemmelsen af at blive ramt af den der tunge, varme brækmasse og følelsen af, hvordan det løb ned ad kinder, nakke og skuldre.

Så det var sgu ikke verdens bedste scoretrick, kan man sige, men jeg havde faktisk mest ondt af ham.

I øvrigt købte han en undskyld-gave, en parfume, som stod og ventede på mig på min næste vagt og et par måneder senere var det hans tur til at følge mig hjem. Til sig selv. Vi havde en fast semi-kæreste-vi-knalder-virkeligt-meget-med-hinanden-relation i et halvt års tid efterfølgende.


Du må simpelthen ikke skrive mere i den her tråd, jeg kan ikke klare mere :nerve: :gisp:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Aima » 10. jan 2016, 19:11

Wizzze skrev:
Aima skrev:For mange år siden, var jeg tilknyttet som afløser på et diskotek, fordi min tidligere chef havde købt det. Her arbejdede også en ung fyr, som jeg ret hurtigt fik et godt øje til, han skilte sig ud fra den typiske bartendertype, fordi han var så høflig og gentleman-agtig, scorede ikke i hobetal af damer og behandlede i det hele taget alle virkeligt pænt, uanset hvem de var. Desuden drak han sig aldrig fuld, hverken på sine vagter eller når han var i byen. Han var bare allround ordentlig.

Vi havde en lille ting kørende, hvor vi sms'ede lidt, meget uskyldigt dog, og der var også lidt ekstra berøring og lidt flirt, når vi havde vagter sammen. Der skete i lang tid ikke mere end det mellem os, for jeg var stadig lidt heartbroken over min eks og derfor en smule initiativløs, også selvom jeg virkelig godt kunne lide bartenderkollega, og han var usikker, fordi jeg var lidt ældre og sådan.

En nat var han dog, mod sædvane, blevet fuld. Meget, meget fuld. ALT for fuld, faktisk. Da vi lukkede, jeg havde haft vagt, var han gået kold i en sofa. Vi fik talt op og gjort rent, og mine kollegaer tog hjem, jeg ville tage mig af den fulde (og søde) kollega og få ham kørt hjem, jeg var i bil. Da jeg skal have ham med overvurderer jeg bare hans tilstand. Jeg får hevet ham op af sofaen og står og balancerer med ham på gulvet, han er halvandet hoved højere end mig, så jeg har med begge arme fat om ham, mens jeg nærmest prøver at støtte hans brystkasse til mit hoved til han får ordenlig fodfæste.
Men pludselig kan jeg bare høre der lissom sker ting og sager inde i kroppen på denne her kæmpe mand, og sekundet efter brækker han sig simpelthen direkte ned i hovedbunden på mig. Ikke bare lidt, hans tømte simpelthen sin mavesæk ud i mit lange, lyse hår. Jeg kan stadig genkalde mig fornemmelsen af at blive ramt af den der tunge, varme brækmasse og følelsen af, hvordan det løb ned ad kinder, nakke og skuldre.

Så det var sgu ikke verdens bedste scoretrick, kan man sige, men jeg havde faktisk mest ondt af ham.

I øvrigt købte han en undskyld-gave, en parfume, som stod og ventede på mig på min næste vagt og et par måneder senere var det hans tur til at følge mig hjem. Til sig selv. Vi havde en fast semi-kæreste-vi-knalder-virkeligt-meget-med-hinanden-relation i et halvt års tid efterfølgende.


Du må simpelthen ikke skrive mere i den her tråd, jeg kan ikke klare mere :nerve: :gisp:


Jeg har arbejdet i nattelivet i 15 år, jeg har ellers en kæmpestor pose fuld af gode klammo-stories. Jeg tror ikke, der findes tilsvarende steder, hvor folk på samme lemfældige vis vælter sig rundt i eget og andres pis, bræk og lort.

(Ja, det skulle da lige være facebook, men det er jo mere på den overførte måde).
6
I'll stick with hell no's and headphones...
Fræksak
Indlæg: 2482
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 468
Likede indlæg: 4195

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Fræksak » 10. jan 2016, 21:53

Sevii skrev:Jeg kunne godt lide at spise tyggegummi fra asfalten da jeg var barn. Jeg tror jeg var omkring de fire år. Min mor var ved at blive sindssyg over det. Det smagte ikke engang godt, men jeg ledte altid efter det tyggegummi der skulle opveje for alle de dårlige. :fløjt:


Åh, det gjorde jeg også! Kan nærmest stadig mærke, hvordan det knasede mellem tænderne, når man fik et stykke med lidt for meget grus i :tie: .
1
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6207

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Miss_no_More » 10. jan 2016, 22:56

I de spæde teenageår, i min allerførste brandert, brækkede jeg mig direkte i ansigtet på min veninde :genert: Vi var til fest hos en tredje veninde og var gået ind i hendes mors seng, selvom vi havde fået besked på, at hendes soveværelse var det ENESTE rum, vi ikke måtte gå ind i.
Jeg havde kvalme i 3 uger efterfølgende og er stadig ikke glad for øl, selvom det er 20 år siden.


En anden gang var jeg og en gymnasieveninde på vej hjem fra en fest på landet. Vi gad virkelig ikke sove der, så vi fik et lift af en flink far, der hentede sin datter ved samme fest.
Jeg og min veninde sidder bag i bilen. Da vi rammer motorvejen, skal jeg pludselig brække mig. Jeg kan ikke få mig til at sige noget, da vi jo egentlig ikke kender disse folk. Istedet ruller jeg vinduet ned, stikker hovedet ud men opdager ret hurtigt, det ikke går med den fart.

Min søde veninde tænker lynhurtigt og river det ene ben af hendes strømpebuks.... :D Så sidder jeg der og prøver at brække mig lydløst. Bagefter, da jeg sidder med en varm "klump" opkast i hænderne, går det op for mig, at strømpebukser ikke er det mest ideelle til væsker :tie:


Af ting jeg har gjort som voksen, må det klammeste klart være, at jeg engang har skidt i min brusekabine. Jeg var i bad og skulle pludselig skide. Jeg elsker et renvasket ***hul ( :blush: ), så istedet for at holde mig, sked jeg midt i badet.
Jeg måtte efterfølgende stoppe pølserne ned gennem risten :badr: Virkelig klamt og jeg fatter stadig ikke, hvad fa'en jeg tænkte på :tie:
4
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Fillie » 10. jan 2016, 23:12

^ Jeg er vildt nysgerrighed efter at vide, hvilket ræsonnemet der lå i forbindelse med lortebadet. :-D
3
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Whoosh » 10. jan 2016, 23:15

Miss_no_More skrev:Af ting jeg har gjort som voksen, må det klammeste klart være, at jeg engang har skidt i min brusekabine. Jeg var i bad og skulle pludselig skide. Jeg elsker et renvasket ***hul ( :blush: ), så istedet for at holde mig, sked jeg midt i badet.
Jeg måtte efterfølgende stoppe pølserne ned gennem risten :badr: Virkelig klamt og jeg fatter stadig ikke, hvad fa'en jeg tænkte på :tie:

Billede

Jeg håber du vaskede dine tæer ekstra godt! :-D
2
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Annione » 11. jan 2016, 12:30

En jul var jeg med min kæreste på lang weekend hos hans forældre.
En dame de kendte havde lavet ris a la mande til dem - den smagte sygt godt. Og rødvinen smagte også godt.
Om aftenen fik jeg sådan rigtig fæl kvalme, men jeg kunne ikke kaste op, så jeg lå bare på et tæppe på gulvet på toilettet og var ynkelig. Et par timer senere havde jeg stadig ikke kastet op, men jeg synes ikke kvalmen var så slem mere, så jeg gik ind i seng. For selvfølgelig at skulle spurte tilbage på toilettet og... det kan ikke beskrives som andet end at tænde for en brandhane. Jeg VOLDbrækkede mig i så voldsom en stråle, som jeg aldrig før eller siden har oplevet. Jeg nåede næsten at brække mig i toilettet. Og så var der ellers ris a la mande fortyndet med rødvin overalt. På væggen, hele lokummet, gulvet og mig selv.
Min kæreste kom ud for at se om jeg var okay - da stod jeg under bruseren og tudede. Han hjalp mig med at tørre op. Han må elske mig højt.
7

Tilbage til "Generelt"