Det klammeste jeg har gjort

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19498

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Animi » 8. jan 2016, 22:50

Hmm, det klammeste er ikke ligefrem noget jeg gjorde med vilje, men I får den alligevel

For nogen år siden var jeg på vej hjem fra KBH med S-toget. Lige pludselig får jeg vildt ondt i maven, som i akut diarré, og jeg skal på toilettet NU! Fordi jeg ikke anede om de stationer vi kørte forbi havde offentlige toiletter og jeg ikke ville risikere at skulle vente 20 min på et nyt tog, tænker jeg at jeg nok godt kunne holde mig i 10 min, inden jeg nåede min station hvor jeg ved der er toiletter.
Men ak, det kunne jeg ikke. Så jeg sad der i s-toget som 20årig og havde skidt i mine bukser. Heldigvis havde jeg været på stranden, så jeg havde bikinitrusser på, der ligesom sørgede for at det ikke lækkede :lol2:
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Vixen » 9. jan 2016, 00:00

I starten af studiet var jeg på Tour de Fredagsbar med en flok, som jeg ikke normalt hang ud med. Den ene var i øvrigt min tutor, som jeg i en kort periode havde en flirt kørende med. Vi havde det skideskægt, og på én af gåturende til en ny bar går vi grinte vi så meget, at jeg pludselig tissede i bukserne. Blev ret chokeret, mindes jeg. Jeg fandt på en troværdig løgn (syntes jeg selv) om lige at skulle hjem forbi, så jeg kunne skifte tøj, og så var jeg ellers med videre i byen.

Så var der dengang, hvor jeg med tømmermændsmave troede, jeg skulle prutte... Det skulle jeg ikke. :tie:
Jeg havde løse joggingbukser på, og jeg kan stadig huske følelsen af det dér helt tynde, ildelugtende sjap, der løb ned ad mit ben. Jeg endte med at kyle bukserne ud, fordi jeg ikke kunne overskue situationen.
1
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf zembra1986 » 9. jan 2016, 00:51

Engang da jeg var ung pre-teen havde jeg en veninde på overnatning, og sent på aftenen skulle vi så begge tisse, og af en eller anden grund besluttede vi os ikke for at gå ned på toilettet, kan ikke huske om det var pga. seriøs dovenskab og/eller fordi vi ikke ville risikere at vække min mor, som var gået i seng på det tidspunkt, men istedet satte vi os på hug og tissede i vores tomme slik og chips skåle, og så lod vi dem ellers stå på gulvet.....hvilket selvfølelig var en rigtig dårligt ide, for kort tid efter snubler jeg over en af skålene og ud ryger tisset udover mine fødder og på gulvet :genert: :tie: :lol:

For mange år siden, hAr nok været i 97-98, præsterede jeg også at vågne en nat og kaste op få sek senere. mens jeg lå på ryggen i sengen, hvilket medførte at det røg ud over mit ansigt og ud mit hår, det var rigtig lækkert at stå og vaske ud :badr: med klumper i und alles :slem:

Jeg er også skyldig i (et par gange) at fiske udsmidt mad op fra skraldespanden og spise det.......i et desperat øjeblik :genert:
1
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Aima » 9. jan 2016, 02:01

I 2010 sked jeg i en nettopose, MENS jeg sad og tænkte på skide-i-nettopose-tråden fra dindebat. True story. Toilettet i lejligheden var gået i stykker, jeg havde dog mulighed for at gå ned på disko som lå to minutters gang fra mit hjem, og det var også hvad jeg gjorde de andre gange, men det her var en kold og sen aften, og jeg magtede simpelthen ikke at gå derned.
Så; jeg tog sådan set bare en nettopose, placererede den i brusekabinen, sked i den mens jeg tænkte på dindebat, tørrede røv, lukkede posen, vaskede hænder og stillede pose med lort ud på svalegangen, så jeg kunne tage den med ned næste dag. No big deal. Og jeg betragter faktisk ellers mig selv som sart.
15
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Aima » 9. jan 2016, 02:21

Min veninde holdt fødselsdag på mit disko, men blev af en eller anden grund virkelig fuld sådan meget pludseligt og alt for tidligt. Jeg fik hende ud i back-stage-området, som faktisk bare består af et rum der er opdelt med kontor i den ene side og sofaer i den anden. Hun skulle lige have en lille lur, tænkte jeg.
På et tidspunkt vil en anden veninde og jeg lige tjekke at hun er ok, jeg skal også tisse, men beslutter mig for at gøre det efter vi har tjekket til veninden, fordi der er for meget kø. Vi tjekker, alt ok, hun snorksover, men der er stadig kø på toilettet og jeg kan mærke, jeg virkelig skal tisse nu. Jeg tager en hurtig beslutning og låser mig (og min veninde) ind i backstage til min sovende veninde igen. Her finder jeg en tom kaffedåse, som jeg simpelthen tisser i, mens min veninde, hende der ikke sover, hyler af grin. Jeg sætter låget på kaffe(tis)dåsen og stiller den lidt væk. Og vi går ud og fester videre.

En times tid senere vil vi igen tjekke til min sovende og fulde veninde. Da vi kommer ud til hende sidder hun helt forvirret og tørrer sin telefon af i sin kjole. Tørrer og tørrer, for den er åbenbart blevet våd. Jeg ser dåsen med tis stå henne, uden låg, ved sofaen. Min veninde er vågnet og har frygtet, hun skulle kaste op, hun har fået øje på dåsen og tænkt, hun kunne bruge den som brækbeholder (ja, den dåse skulle åbenbart lide en virkelig ærgerlig skæbne). Hun har undret sig over, hvorfor der var 'vand' i den, men ikke mere end at den godt kunne bruges alligevel. Imidlertid nåede hun, to gange, at tabe sin telefon ned i dåsen, det kunne den ikke holde til, den druknede simpelthen i mit tis, og det var så det, hun sad og tørrede af i sit tøj, da vi kom ind til hende.

Hun begyndte at græde, da hun fandt ud af det var mit tis, hun nærmest havde overalt på sig, min anden veninde prøvede at trøste hende og sagde "Ej, du skal ikke græde søde Line", hvilket inspirerede mig, jeg var blevet fuld, til at bryde ud i en meget højlydt og irriterende version af "It's my party (and I cry if I want to)". Det var jo hendes fødselsdagsfest og nu sad hun der og græd over tis. Jeg fatter ikke, vi stadig er veninder.
37
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf kidkomb » 9. jan 2016, 07:44

Jeg har (ved to forskellige lejligheder :tie:) gravet lort ud af mig selv. Bogstavelig talt. Med den anden ende af en teske. Fordi det ærlig talt var en noget bedre option end at sprække min lukkemuskel fuldstændig :( Åh, hvor var det ulækkert, men for s*tan hvor var det en lettelse bagefter :genert:
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Fillie » 9. jan 2016, 09:20

Jeg elsker denne tråd! :love:

Jeg sidder og overvejer, om jeg har et værdigt bidrag. Altså, roskildesyge med diarré og bræk på en gang har jeg prøvet et par gange, men den oplevelse er allerede velbeskrevet. Jeg åd jord som barn, men jeg synes ikke rigtig, det kvalificerer. Jeg må i tænkeboks. :gruble:
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. jan 2016, 10:05

Aij jeg sidder bare og bliver helt flov over min sølle kedelige historie i en anden tråd, hvor jeg hælder rådden mælk ud over mig selv og tisser i bukserne på én gang. Det er jo NADA i forhold til hvad der sker rundt omkring :D
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4336
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10605

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf BlueBunny » 9. jan 2016, 10:42

Jeg spiser tit bland selv slik. Og har ignoreret de tydelige for gammel dato mærkater :wacko: :genert:
1
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Fillie » 9. jan 2016, 11:04

Dirtylittledevil skrev:Aij jeg sidder bare og bliver helt flov over min sølle kedelige historie i en anden tråd, hvor jeg hælder rådden mælk ud over mig selv og tisser i bukserne på én gang. Det er jo NADA i forhold til hvad der sker rundt omkring :D


Jeg tror faktisk, den kan gå langt. :8: :-D
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. jan 2016, 11:06

Fillie skrev:
Dirtylittledevil skrev:Aij jeg sidder bare og bliver helt flov over min sølle kedelige historie i en anden tråd, hvor jeg hælder rådden mælk ud over mig selv og tisser i bukserne på én gang. Det er jo NADA i forhold til hvad der sker rundt omkring :D


Jeg tror faktisk, den kan gå langt. :8: :-D


Oh you :lun: Det siger du bare for at gøre mig glad :blush2:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Fillie » 9. jan 2016, 11:08

Dirtylittledevil skrev:
Fillie skrev:
Dirtylittledevil skrev:Aij jeg sidder bare og bliver helt flov over min sølle kedelige historie i en anden tråd, hvor jeg hælder rådden mælk ud over mig selv og tisser i bukserne på én gang. Det er jo NADA i forhold til hvad der sker rundt omkring :D


Jeg tror faktisk, den kan gå langt. :8: :-D


Oh you :lun: Det siger du bare for at gøre mig glad :blush2:


De fleste kandidater var syge eller på anden vis påvirkede og kunne derfor ikke afhjælpe situationen. Du... gjorde det bare. :-D
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4643
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8385

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Tibbler » 9. jan 2016, 11:38

BlueBunny skrev:Jeg spiser tit bland selv slik. Og har ignoreret de tydelige for gammel dato mærkater :wacko: :genert:


Det minder mig om en af de gange, hvor de har fundet slik på et rottebefængt lager. Da jeg læste nyheden en aften, og der også stod på nettet et sted, at lageret efter sigende tilhørte en der havde en bestemt slikbutikkæde. Der havde jeg en nyindkøbt bland-selv-pose fra en af de butikker, og jeg spiste slikket alligevel :genert:
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Viskelæder » 9. jan 2016, 11:40

Jeg har, da jeg arbejdede i slikbutik, givet en venindes kæreste fej-op-fra-gulvet-slik, fordi han var et mega røvhul.
16
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12924
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55523
Kontakt:

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Ado » 9. jan 2016, 12:05

Moxy-lady skrev:
Ado skrev:
Allmost_Famous skrev:
Ado skrev:Af hjertet tak! :love: I er skønne at I gider komme med jeres bekendelser. Bliv endelig ved. Og hvis I har idéer yil andre bekendelser, så lad mig endelig vide.

Jeg tænker lidt i stil med:
- Den ondeste hævn jeg har taget.
- Det værste sex jeg har fået.
- Ting jeg ikke fortæller nogen.


Og hvis man nu er bange for, om nogle fa bekendelserne kan googles og at man derfor kan finde vej herind og koble dem sammen med jeres profil, er I velkommen til at sende dem i pb eller i en mail.

Du kan få en klam menstruationshistorie eller to, hvis det var noget? :slem:

ALTID! :love:


Hvaaaaa, Ado...? Nu deler vi vores, kan du så lige dele dine egne! (Og opklare for mig om det der med at skide på den man lå i ske med egentlig var dig?)



Det var ikke mig. :D Meget har jeg gjort, men dog ikke det.


Men jo, jeg deler gerne. :D Jeg har været på en date, hvor jeg fik stoppet toilettet, fordi jeg sked så meget. Manden ejede ikke en toiletbørste, så jeg måtte stå og fiske fri passage med hænderne. :(

På en anden date, nøs jeg midt under den romantiske samtale. Kunne ikke forstå, hvorfor manden gloede så sært på mig bagefter, men det gav fint mening, da jeg opdagede, at der hang en kæmpe snotter i mit hår.

Så var der også manden med verdens mindste pik. Den var så lille, at da jeg midt under bolleriet kom i tanke om, at jeg da havde en tampax oppe, gad jeg ikke stoppe for at få den fjernet. Pikken ramte alligevel ikke noget.
8
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Generelt"