Det klammeste jeg har gjort

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19499

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Animi » 9. jan 2016, 12:09

Haha, nårh ja, jeg er faktisk også så klam, at hvis jeg finder noget slik på gulvet som har ligget der et par dage/uger, så kan jeg altså godt finde på at spise det :genert: Så længe støvet kan børstes væk, går det vel nok :lol2:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. jan 2016, 12:10

Rimeligt hardcore med den tampax der Ado :-D
Jeg er stadig dybt traumatiseret over dengang hvor et kondom røg af og forsvandt "derop" på mig, og jeg nærmest måtte besvime og panikke 50 gange på skift før jeg fik fisket det ud. Så nu efterlader jeg aldrig ting deroppe mere!
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Lurende Peber » 9. jan 2016, 12:22

Jeg har spist kolde dåsepølser og Jakabov direkte fra dåserne. Og prøvesmagt en 3-stjernet salami, som havde ligget i solen, så fedtet var smeltet og de nitritrøde perforerede skiver lå og sejlede i pakken :badr:

I den anden boldgade, har jeg knaldet en, primært fordi jeg ikke kunne døje hendes kæreste. Bevares, hun var da også sød nok, men grovflirten og scoringen startede for at være en røv overfor ham. (Jeg mener aldrig, at han fandt ud af det, så hun fik ikke problemer)
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12925
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55532
Kontakt:

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Ado » 9. jan 2016, 12:31

Ich liebe dich! Allezusammen. (Brugte jeg virkelig det udtryk?)

Jeg har også pisset i en gulvspand, fordi toilettet var ude af drift og fordi jeg ikke gad gå ned fra 4. sal og ned i baggården, hvor der var stillet toiletvogne op. Jeg synes ikke engang det er ulækkert.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. jan 2016, 12:35

Altså der var sådan en mand som var praktisk talt hjemløs, og han havde ikke været i bad i så lang tid at der sad indetørret skidt på hans hud, og hans tøj virkede helt stift sikkert pga rigtig mange gange indetørret sved... nå men ja ham knaldede jeg med. Uden kondom.
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12925
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55532
Kontakt:

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Ado » 9. jan 2016, 12:36

Hahaha...D
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12925
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55532
Kontakt:

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Ado » 9. jan 2016, 12:39

Jeg har engang gået en uge uden at gå i bad.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Fru Sunshine » 9. jan 2016, 12:47

Jeg har også engang tisset i en spand. Helt ædru.

Men det var fordi, jeg arbejdede i en kiosk på en strand, hvor der ikke var toilet.
Skulle man på toilet, måtte man op i klitterne bagved, hvor der lå en toiletbygning, men når vi var alene i kiosken, krævede det jo, at vi lukkede det hele, og det måtte vi helst ikke - og jeg kunne heller ikke nå det, så jeg tissede altså i en gulvspand ude i baglokalet.
Men det skammer jeg mig nu heller ikke over, for det var altså fesne arbejdsforhold, når vi ikke engang kunne komme på toilet.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. jan 2016, 12:51

Dirtylittledevil skrev:Altså der var sådan en mand som var praktisk talt hjemløs, og han havde ikke været i bad i så lang tid at der sad indetørret skidt på hans hud, og hans tøj virkede helt stift sikkert pga rigtig mange gange indetørret sved... nå men ja ham knaldede jeg med. Uden kondom.


Hey det er 2 kategorier på samme tid:
- Det klammeste jeg har gjort
- Mest ildelugtende sex

:afro:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Filliongonggong
Indlæg: 124
Tilmeldt: 18. aug 2015, 21:10
Kort karma: 24
Likede indlæg: 237

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Filliongonggong » 9. jan 2016, 12:52

Jeg har engang haft en date, hvor vi hyggede og besluttede at tage hjem sammen til ham. På vej hjem i taxaen kyssede vi osv. Vi kommer hjem til ham, vi kysser får smidt noget af tøjet. Han siger, han skal lige på toilettet.

Idet han går ud på toilettet går jeg helt i panik, tanker vælter ind i mit hoved, om jeg nu har lyst til det her, om jeg er parat til det. ( var næsten lige blevet single ) så jeg skynder mig og tage tøj og sko på og lister ud af døren. Jeg kunne høre ham smånynne på toilettet på vej ud af døren.

Aldrig i mit liv har jeg været så flov bagefter. Jeg tænker stadig på det med røde ører...... Han var endda så sød, at skrive er du ok næste morgen.
2
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8916
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18049

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Mi55y » 9. jan 2016, 13:16

Ado skrev:
Så var der også manden med verdens mindste pik. Den var så lille, at da jeg midt under bolleriet kom i tanke om, at jeg da havde en tampax oppe, gad jeg ikke stoppe for at få den fjernet. Pikken ramte alligevel ikke noget.


Det går ikke altid godt... Min tampon blev så sur over at blive ignoreret, fordi jeg var fuld og liderlig, at den satte sig på tværs. Prøvede virkelig længe der lørdag morgen at få den fisket ud, men måtte til sidst ringe til vagtlægen og høre, hvad filan jeg skulle gøre. Jeg skulle så gå til egen læge mandag, men tage på skadestuen , hvis jeg fik feber og samtidig blive ved at forsøge at få den ud. Min veninde blev megabekymret for mig, hvilket resulterede i, at hun lå mellem mine spredte skanker med en glidecremeindsmurt pølsetang oppe i skrævet på mig... Yndigt! Det lykkedes i øvrigt ikke, og lægen hev mandag en ekstremt ildelugtende tampon ud af mig og gav mig et kæmpe møgfald for ikke at tage på skadestuen...
9
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf hotlips » 9. jan 2016, 14:35

Mi55y skrev:
Ado skrev:
Så var der også manden med verdens mindste pik. Den var så lille, at da jeg midt under bolleriet kom i tanke om, at jeg da havde en tampax oppe, gad jeg ikke stoppe for at få den fjernet. Pikken ramte alligevel ikke noget.


Det går ikke altid godt... Min tampon blev så sur over at blive ignoreret, fordi jeg var fuld og liderlig, at den satte sig på tværs. Prøvede virkelig længe der lørdag morgen at få den fisket ud, men måtte til sidst ringe til vagtlægen og høre, hvad filan jeg skulle gøre. Jeg skulle så gå til egen læge mandag, men tage på skadestuen , hvis jeg fik feber og samtidig blive ved at forsøge at få den ud. Min veninde blev megabekymret for mig, hvilket resulterede i, at hun lå mellem mine spredte skanker med en glidecremeindsmurt pølsetang oppe i skrævet på mig... Yndigt! Det lykkedes i øvrigt ikke, og lægen hev mandag en ekstremt ildelugtende tampon ud af mig og gav mig et kæmpe møgfald for ikke at tage på skadestuen...


en pølsetang.. :forvirret:

bortset fra store størrelser af rørtang må det vel være den bredeste form for hapser der findes.selv en knibtang havde vel været mindre.

jeg holder i øvrigt med din læge,og jeg tror du kunne have fået medhold i en klagesag hvor en vagtlæge ikke vil hjælpe så man har en tampon oppe i 3 dage,især med blod og når der er rodet med div ting ved den.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19589
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf LadyFox » 9. jan 2016, 15:01

Jeg har aldrig været i bad på Roskilde Festivallen - og jeg har alligevel været der en del gange. :mellow:
2
...
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8916
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18049

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Mi55y » 9. jan 2016, 15:12

hotlips skrev:
en pølsetang.. :forvirret:

bortset fra store størrelser af rørtang må det vel være den bredeste form for hapser der findes.selv en knibtang havde vel været mindre.

jeg holder i øvrigt med din læge,og jeg tror du kunne have fået medhold i en klagesag hvor en vagtlæge ikke vil hjælpe så man har en tampon oppe i 3 dage,især med blod og når der er rodet med div ting ved den.


A la denne...

858143.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Juki » 9. jan 2016, 16:16

Fru Sunshine skrev:Det var også pænt klamt, da jeg lige havde fået fjernet mit maveskind. Af en eller anden grund fik jeg sådan nogle udposninger i arret, hvor drænene havde siddet, og det skvulpede temmelig meget inde i maven i det stykke under navlen og fra hofte til hofte. Oven i købet var det skvulpende stykke blåt.

Nå, men smarte mig besluttede, at hvis jeg nu lavede et lille hul i den ene udposning, så kunne det da være, at den forsvandt, for jeg kunne jo se, at der stod lidt væske i den, og som tænkt så gjort.
Jeg havde en klud klar til at tørre den smule væske, jeg regnede med at få ud, og så nev jeg hul.

Det væltede ud med kødsaft - andet ord kan ikke beskrive den væske, der strømmede ud. Med kluden for hullet, så jeg slap for at få det over hele sofaen og gulvet, fik jeg mig bugseret ud i køkkenet, hvor min datter i det samme kom ned. Hun blev helt grøn i hovedet, men hun fandt da en spand til mig og så stod jeg der i evigheder og lækkede kødsaft ned i en spand.

Jeg kan så godt forstå, at det har været noget spændt inde bag det opstrammede maveskind. Der var lidt over en liter kødsaft, som min krop åbenbart ikke kunne absorbere. Det var altså klamt.
Men det klammeste var vel egentlig, at jeg faktisk stod og hældte det i i et litermål bagefter. Jeg ville da se, hvor meget, der var.

Jeg har simpelthen ikke kunnet slippe den her hændelse. Jeg tror endda jeg drømte om den i nat :whine:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Generelt"