Det klammeste jeg har gjort

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Ado » 7. jan 2016, 12:10

Jeg vil gerne have jeres hjælp. Jeg har nemlig tænkt at det kunne være sjovt at lave et blog-indlæg med klamme tilståelser. Og så tænkte jeg...måske I gad at komme med jeres bidrag? Det bliver selvfølgelig anonymt. Og det er trods alt lidt sjovere, end når det kun er mine egne klamheder. Og så ER det altså befriende og rart at læse, at man ikke er den eneste.

I må gerne skrive det her i tråden. Men også i en pb, hvis det føles bedre. :D
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf dykkersild » 7. jan 2016, 13:46

Ado - Mener du tilståelser som i gjort selv - eller "blot" klam oplevelse i ens lev - selvoplevet om du vil?
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Juki » 7. jan 2016, 13:49

Og skal det være med fuld overlæg (som fx at æde bussemænd) eller må det godt være uheld, som fx at træde i en lort med bare tæer? :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Fru Sunshine » 7. jan 2016, 14:24

Jeg vil tro, det var dengang jeg i en syvhestes brandert, på vej hjem fra byen, blev så tissetrængt, at jeg var nødt til at sætte mig i en eller anden tilfældig forhave.
Jeg skulle så ikke kun tisse viste det sig.
Godt det ikke var mig, der kom ud i min forhave til det. Man kan da håbe på, de troede, det var en meget stor hund.

:blush:
19
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Ado » 7. jan 2016, 14:59

dykkersild skrev:Ado - Mener du tilståelser som i gjort selv - eller "blot" klam oplevelse i ens lev - selvoplevet om du vil?

Noget man har gjort selv. Spist fra toiletbrættet, ædt en bussemand, spist ristet hotdog til morgenmad - alt efter temperament.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Ado » 7. jan 2016, 15:00

Fru Sunshine skrev:Jeg vil tro, det var dengang jeg i en syvhestes brandert, på vej hjem fra byen, blev så tissetrængt, at jeg var nødt til at sætte mig i en eller anden tilfældig forhave.
Jeg skulle så ikke kun tisse viste det sig.
Godt det ikke var mig, der kom ud i min forhave til det. Man kan da håbe på, de troede, det var en meget stor hund.

:blush:

:love2: :D
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Ado » 7. jan 2016, 15:00

Juki skrev:Og skal det være med fuld overlæg (som fx at æde bussemænd) eller må det godt være uheld, som fx at træde i en lort med bare tæer? :genert:

Det må godt være uheld. :D
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24403

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Moxy-lady » 7. jan 2016, 15:20

Da jeg var yngre - og mere fleksibel - bed jeg negle.... På mine tæer. :puke:
Jeg piller stadig meget ved mine tæer, uden at tænke over det.

Jeg piller også helt vildt meget næse. Jeg får noget næsespray mod allergi og det giver i perioder ret mange bussemænd. Øv, jeg er klam :blush:
6
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf HappyPaww » 7. jan 2016, 15:42

Tisset i bukserne...

På en skitur med mit arbejde fulgtes jeg med en kollega hjem til hotellet efter afterski, og skulle virkelig tisse. Og til sidst kunne jeg altså ikke holde mig, og så lod jeg bare sluserne åbne (oh it felt good!!) :genert: Og det var ikke bare en lille plet men full on gennemblødte bukser fra alt for mange øl og jägerbombs :panik:

Jeg ville selvfølgelig ikke sige noget til nogen, så jeg lod bare som ingenting og smuttede op på værelset, hvor jeg fik bukserne af, skyllede dem i bruseren, og hang dem til tørre - og sagde til mine værelseskammerater at jeg havde spildt øl på bukserne så jeg simpelthen var nødt til at skylle dem :lol:
6
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Juki » 7. jan 2016, 16:12

Noget af det klammeste og nedværdigende jeg har gjort/prøvet er at skide i bukserne, fordi jeg kastede op (ned af mig selv samtidig) :whine: :genert: At jeg var dødsyg med noget lignende Roskildesyge hjælper dog lidt på det..

Jeg har også haft tømmermænd og dårlig mave (dårlig kombi!) Men her nåede jeg dog at få fat i en spand imens jeg sad på toilettet :blush: Men hold da magle, hvor er det en nederen følelse at have diarré og kaste uhæmmet op samtidig!
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24403

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Moxy-lady » 7. jan 2016, 16:18

Juki skrev:Noget af det klammeste og nedværdigende jeg har gjort/prøvet er at skide i bukserne, fordi jeg kastede op (ned af mig selv samtidig) :whine: :genert: At jeg var dødsyg med noget lignende Roskildesyge hjælper dog lidt på det..

Jeg har også haft tømmermænd og dårlig mave (dårlig kombi!) Men her nåede jeg dog at få fat i en spand imens jeg sad på toilettet :blush: Men hold da magle, hvor er det en nederen følelse at have diarré og kaste uhæmmet op samtidig!


Åh Gud, det har jeg også gjort. Jeg har aldrig nogensinde følt mig så lille og klam som da jeg lå og kastede op med... ja, lort, på fødderne. :tie:
3
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf hotlips » 7. jan 2016, 16:24

da jeg passede dyr havde jeg hele armen op i grise og køer,det var mildt sagt grænseoverskridende de første gange.det gør det ikke bedre at sådan noget fosterfedt er slimet og det stinker.

den ene gang havde vi taget en ko ned i stalden fordi kalven lå forkert,da den så et par dage efter skulle op på marken med sin mor bandt vi moren til en traktor og lod kalven følge efter,det var normal procedure,men lige inden vi skulle ind af lågen blev denne her kalv blev så skrækslagen at den lagde sig i nogle planter helt lammet af skræk,jeg måtte løfte den op helt nede fra jordhøjde,og i det jeg så får den op i armene og sådan hopper den for at få bedre fat,så sked kræet i mit hår..kalveudgaven af babylort,sådan noget helt tyndt gult stads over hele min lange hestehaleog det stank så jeg måtte kæmpe med brækrefleksen hele tiden.
det tog mig sådan ca 2 sekunder at få den ind på marken,løsne moren,lukke lågen og så spænede jeg alt hvad jeg kunne ned til huset hvor vi boede,jeg havde så tabt nøglen til mit værelse mens jeg løftede kalven,så jeg gik i bad og så kravlede jeg ind af vinduet til mit værelse kun iført håndklæde bagefter,der var heldigvis ingen der så mig.

senere skulle køerne sælges,så de skulle øremærkes,en af de unge mænd holdt den ene ko i ro imens,det gør man med tommel og langefinger som en ring i hvert næsebor,det irriterede åbenbart så pludselig skom det største atjuu jeg har hørt i mit liv,og snotten hang som gardiner hele vejen ned af hans ærme,en snotklat på en halv liter,det er ikke noget man skal se lige før man spiser.

da jeg arbejdede på plejehjem var der også lækre sager,jeg kom engang ind som afløser til en dame der ikke havde fået passet sin mund,da jeg så tog vatpinde og danskvand for at rense hendes tandløse mund rørte jeg hendes gane og så sagde det puff,som når man trykker en bums og så sprøjtede betændelsen bare ud over mine fingre og i hendes mund.
jeg skulle til påskefrokost med familien bagefter,og jeg fik taget en ganske passende hævn over mine onkler der yndede at sidde og tale om klamme ting når jeg skulle spise da jeg var barn :devil:

jeg ved ikke om de ting tæller,du må bruge dem eller lade være.
7
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Juki » 7. jan 2016, 16:24

Moxy-lady skrev:
Juki skrev:Noget af det klammeste og nedværdigende jeg har gjort/prøvet er at skide i bukserne, fordi jeg kastede op (ned af mig selv samtidig) :whine: :genert: At jeg var dødsyg med noget lignende Roskildesyge hjælper dog lidt på det..

Jeg har også haft tømmermænd og dårlig mave (dårlig kombi!) Men her nåede jeg dog at få fat i en spand imens jeg sad på toilettet :blush: Men hold da magle, hvor er det en nederen følelse at have diarré og kaste uhæmmet op samtidig!


Åh Gud, det har jeg også gjort. Jeg har aldrig nogensinde følt mig så lille og klam som da jeg lå og kastede op med... ja, lort, på fødderne. :tie:

:ae:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16110

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Urtekussen » 7. jan 2016, 16:59

Dengang jeg sked så meget at kummen stoppede. Og ikke engang vandet kunne komme ud.
Til sidst måtte jeg kapitulere, og da vi ikke ejede en svupper, stak jeg hånden i og skubbede til proppen.

Uden handsker :tie:
8
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf LadyFox » 7. jan 2016, 17:32

Fru Sunshine skrev:Jeg vil tro, det var dengang jeg i en syvhestes brandert, på vej hjem fra byen, blev så tissetrængt, at jeg var nødt til at sætte mig i en eller anden tilfældig forhave.
Jeg skulle så ikke kun tisse viste det sig.
Godt det ikke var mig, der kom ud i min forhave til det. Man kan da håbe på, de troede, det var en meget stor hund.

:blush:

Jeg har lavet den samme, bare på en cykelkældertrappe - det var slet ikke i orden! :nej:
3
...

Tilbage til "Generelt"