Det klammeste jeg har gjort

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf dykkersild » 7. jan 2016, 17:37

Det værste uheld jeg har været ude for:

Skulle hjem til en veninde fra job med bussen. Skiftede på en togstation og havde lidt ventetid. Skulle tisse og benyttede det offentlige toilet. Det var mega-lille så man skulle ligesom bakke ind og sætte sig. Jeg måtte lige sætte mig for at tage jakke og rygsæk af. Som sagt som gjort og så hang jeg ligesom lidt fast i toiletsædet.

Uden at gå i detaljer så måtte jeg stå op i bussen, gå helt stille op af vejen, ringe på hos veninden. Sige: du skal ikke spørge om hvorfor jeg tager bukserne af uden på opgangen. Giv mig en en skraldepose og ud røg de orange leggings.

Findes der virkelig kvinder der skider på toiletsæderne?
2
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf canoodle » 7. jan 2016, 17:39

Jeg har engang været så tissetrængende i min venindes lejlighed, hvor der var ved at blive lagt toilet ind, at jeg tog en magretheskål og tissede i den. Der var lige til kanten...

Jeg hældte det forsigtigt ud i køkkenvasken og vaskede og skoldede den bagefter. Men jeg fortalte det aldrig til hende.
24
All Adventurous women do
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Fru Sunshine » 7. jan 2016, 18:19

LadyFox skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg vil tro, det var dengang jeg i en syvhestes brandert, på vej hjem fra byen, blev så tissetrængt, at jeg var nødt til at sætte mig i en eller anden tilfældig forhave.
Jeg skulle så ikke kun tisse viste det sig.
Godt det ikke var mig, der kom ud i min forhave til det. Man kan da håbe på, de troede, det var en meget stor hund.

:blush:

Jeg har lavet den samme, bare på en cykelkældertrappe - det var slet ikke i orden! :nej:

Vi er vist ret klamme :lol:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Studsgaard » 7. jan 2016, 18:27

Efter en alt for vild gymnasiefest skulle jeg dagen derfor, med de dertilhørende tømmermænd/bagstiv på en længere bustur for at komme hjem.
Men jeg blev så dårlig - sikkert en blanding af tømmermænd og køresyge, da jeg i forvejen ikke har det godt med at køre bus - at jeg endte med at side og kast op i en pose i bussen. :nej:
Det skal siges at det var langt ude på landet, så det der med at stå af og bare tage den næste bus, det var ikke aktuelt.

Jeg har også engang jokket barfodet i en hæstepære - heldigvis var vi ved en sø (deraf de bare tær) men føj den fornemmelse glemmer jeg aldrig.... :puke:
0
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf canoodle » 7. jan 2016, 18:35

canoodle skrev:Jeg har engang været så tissetrængende i min venindes lejlighed, hvor der var ved at blive lagt toilet ind, at jeg tog en magretheskål og tissede i den. Der var lige til kanten...

Jeg hældte det forsigtigt ud i køkkenvasken og vaskede og skoldede den bagefter. Men jeg fortalte det aldrig til hende.


Jeg burde ændre mit brugernavn til Magrethe-skålen :tie: :devil2:
10
All Adventurous women do
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Joe » 7. jan 2016, 18:36

Jeg var 20 og ung og vild og delte min første joint med en svensker, jeg kalder Skipper, da vi var på weekend sammen i København.
Skipper var så typen, der tilsyneladende reagerede ved at falde i søvn. Jeg var til gengæld herrefrisk. Og sulten. Jeg gad bare ikke forlade hotelværelset på Istedgade. Men jeg havde en halv durumrulle i tasken, som jeg havde spist af dagen før, og derefter glemt i min taske. Så den spiste jeg da resten af, der efter den havde ligget i en taske i 30 timer. Jeg er vist heldig, at jeg generelt har en mave, der sjældent gør bøvl af sig, så jeg slap fra det uden andre problemer, end at jeg har det med at slå mig selv i hovedet over hvor klamt det var.
Senest rettet af Joe 7. jan 2016, 20:28, rettet i alt 1 gang.
5
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Muspel » 7. jan 2016, 18:40

Jeg tisser i badet.

ellers er jeg vist kun klam på den der 'jeg spiste 5 kanelsnegle i træk' måden, som jo faktisk ikke for alvor er klamt.
2
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf HappyPaww » 7. jan 2016, 19:25

Nåh ja - jeg har også kastet op i min søsters bil, og for at det ikke skal være løgn, røg der en klat i hovedet på min lille 1-årige nevø :genert:

Jeg havde være til julefrokost og havde ekstremt tømmermændsramt spist nachos med salsa og creme fraiche til morgenmad (klamt i sig selv), og vi skulle køre op og besøge min mor en times kørsel væk...

Bilen måtte i øvrigt til kemisk rens og jeg blev iklædt min mors tøj - og barnet blev skrubbet godt og grundigt :blush: Jeg var så flov at jeg tudede!

Men jeg lod i øvrigt mit forsikringsselskab klare regningen for rensningen af bilen :lol: Jeg var jo bare blevet køresyg, og ih det var synd for mig :engel:
6
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Ado » 7. jan 2016, 19:27

Jaaaaah! I er fantastiske! :D :D
0
Donna Martin Graduates!
Giraffie
Indlæg: 257
Tilmeldt: 2. jan 2016, 22:55
Kort karma: 14
Likede indlæg: 169

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Giraffie » 7. jan 2016, 20:01

Da jeg var barn sked jeg i en grill, der stod til fællesbrug i gården.

Gik på toilettet da jeg havde tømmermænd, men da jeg kommer ud på toilettet skal jeg også brække mig. Så tænker hurtigt og vender mig om. Brækker mig i tønden og pisser litervis ned af mig selv, igennem trusser og på strømperne.

Min veninde gjorde engang rent i en lille frisør, der delte toilet med andre butikker ude i baggården. Pludselig skulle hun akut skide og hun vidste ikke hvor toilettet var, desuden havde hun ikke nøglen. Så hun tog en plastikpose og lagde på gulvet i baglokalet og gjorde så det hun skulle. Tror jeg er den eneste der ved det.

Min søn på 4 år piller næse og spiser bussemændene. Ved ikke hvor mange gange jeg har sagt at de skal i et stykke papir i stedet for. En dag sad der en ordentlig en fast imellem hans fortænder, var ved at brække mig og han synes bare , at det var sjovt.
2
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Frk. L » 7. jan 2016, 20:02

Da jeg var teenager bøvlede jeg meget med menstruationssmerter. Blev ofte så dårlig at jeg kastede op. En gang skete det i et IC3 tog. Det er pænt svært at ramme det lille toilet når toget bare slingrer stærkt derudaf - skulle jeg hilse og sige :genert: Med 1 stk. overbrækket toilet til følge. Kunne slet ikke overskue hvad jeg skulle gøre. Der var bræk over alt! Så jeg trykkede simpelthen på lås-døren-knappen og skyndte mig ud inden døren lukkede, således at døren var låst og ingen kunne komme ind.

Har stadig ondt af den person som måtte gøre rent efter mig :genert:
2
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
mariannaa
Indlæg: 1092
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:11
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2182

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf mariannaa » 7. jan 2016, 20:14

Jeg skulle engang samle min hunds efterladenskaber op. der var så ingen bund i posen, så jeg fik hele lorten i hånden. Så til min glæde at der var en stor vandpyt lige ved siden af, så skyllede hånden der i. Da jeg tog hånden op sad der en stor klam (men heldigvis) død edderkop på min håndryg.
3
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Viskelæder » 7. jan 2016, 20:22

Vi kan så konstatere, at alle debattører på debatten.net tisser og skider i bukserne.


Jeg elsker jer :D
7
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Viskelæder » 7. jan 2016, 20:24

Nå, men apropos:

Jeg var, ligesom flere herinde, ramt af noget maveinfluenza/roskilde syge-værk, hvor jeg sad og sked, og mens jeg sad med bukserne nede om anklerne, besvimede jeg. Så min kusine fandt mig liggende med bar røv ved siden af et fyldt toilet.

Jeg burde egentligt tilbyde hende noget krise-traume terapi.
14
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Karkluden » 7. jan 2016, 20:24

Øhm. Jeg spiste engang sådan noget isis-nutella (altså isis som i det firma, der laver sukkerfrie produkter, ikke de crazy mennesker). Og oversked alting. Inkl køkkengulvet.
8
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Generelt"