Lottofeber!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Lottofeber!

Indlægaf ExCoastal » 7. jan 2016, 19:04

Der er udbrudt akut lottofeber i USA i de stater, der er tilknyttet Powerball lotteriet.

Puljen er oppe på - hold lige fast - svimlende $700 millioner, hvilket med dagens kurs svarer til knap 4,8 milliarder danske kroner!

http://www.calottery.com/play/draw-games/powerball

Spørgsmålet er så, hvad I alverden skulle man bruge så mange penge til?
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Lottofeber!

Indlægaf Hunkat » 7. jan 2016, 19:07

Angelina skrev:
ExCoastal skrev:Der er udbrudt akut lottofeber i USA i de stater, der er tilknyttet Powerball lotteriet.

Puljen er oppe på - hold lige fast - svimlende $700 millioner, hvilket med dagens kurs svarer til knap 4,8 milliarder danske kroner!

http://www.calottery.com/play/draw-games/powerball

Spørgsmålet er så, hvad I alverden skulle man bruge så mange penge til?


Latterligt overdrevet ekstravagant forbrug... jeg skulle have et slot - en jet - biler... pelse - diamanter :D


Egen paradisø og passende befordring selvfølgelig :D
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Lottofeber!

Indlægaf ExCoastal » 7. jan 2016, 19:11

Angelina skrev: Latterligt overdrevet ekstravagant forbrug... jeg skulle have et slot - en jet - biler... pelse - diamanter :D


Min kone skreg af grin, da hun spurgte mig om, hvad jeg ville bruge pengene til. Jeg svarede, at jeg da vist trænger til noget nye sko. Man er vel en sindig nordjyde :)
7
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Lottofeber!

Indlægaf Daine » 7. jan 2016, 19:11

ExCoastal skrev:Der er udbrudt akut lottofeber i USA i de stater, der er tilknyttet Powerball lotteriet.

Puljen er oppe på - hold lige fast - svimlende $700 millioner, hvilket med dagens kurs svarer til knap 4,8 milliarder danske kroner!

http://www.calottery.com/play/draw-games/powerball

Spørgsmålet er så, hvad I alverden skulle man bruge så mange penge til?


Jeg tror faktisk ikke, jeg kunne bruge så mange penge ... Eller brøkdelen af dem. Egen ø, fly, pelse og diamanter nok til at drukne i dem er bare slet ikke mig. Jeg ville give min familie store beløb, gemme nok til at jeg kan leve ubekymret resten af livet. Og så tror jeg, jeg ville give resten (som sikkert vil være størstedelen) til diverse gode formål.

Ja jeg ved det godt. Jeg er en sutsko-vinder :genert:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Lottofeber!

Indlægaf ExCoastal » 7. jan 2016, 19:21

Angelina skrev:Tilgengæld er det altid sådan nogen som jer der vinder - og går ud og køber en ny berlingo - og et par træsko ... og sætter resten i banken...


Med sådan en gevinst er da jo plads til det hele. Fornuftig opsparing og et voldsomt forbrug. Der ville helt sikkert stå en eksotisk sportsvogn og en amerikansk muscle car i garagen. Til at starte med :)
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Lottofeber!

Indlægaf Fru Sunshine » 7. jan 2016, 19:26

Nyt hus, nye biler, motorcykler, en gennemgribende renovation af hele kadaveret og en ansigtsløftning, botox i lange baner, eyelash extensions hver måned, rejser i massevis, og et par huse på nogle græske øer, alle de kjoler og sko jeg overhovedet gad eje (jeg skulle have et walk in på størrelse med en mindre sportshal) og så ville jeg altså tage den uddannelse, jeg drømmer om.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Lottofeber!

Indlægaf Firebird » 7. jan 2016, 20:22

Hrm. :gruble: Jeg tror jeg ville blive nødt til at spørge brødrene Koch, hvor meget politisk indflydelse man kan købe for den slags penge.
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Lottofeber!

Indlægaf Sophaya » 7. jan 2016, 20:31

Så mange penge kan jeg slet ikke forestille mig at bruge - hold nu op, hvor ville jeg give mange af dem væk til andre mennesker. Det eneste jeg vil have til mig selv er en lækker penthouse i odense og en lille bil - og rejser til thailand i alle ferier.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Lottofeber!

Indlægaf LadyFox » 7. jan 2016, 20:43

Først og fremmest er jeg brændt varm på en ganske rimelig størrelse penthouse med lige så stor tagterrasse til en små 10 millioner på Vesterbro, så den skulle jeg da have til at starte med + penge til at indrette den. Desuden drømmer jeg om min egen stald med plads til e 20-30 heste og med gode faciliteter i kongelunden, og en 3-5 heste skulle det nok også blive til. En ødegård i sverige og en ferielejlighed i syden ville også blive nødvendigt. Bare sådan til en start.
0
...
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24982
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29985

Re: Lottofeber!

Indlægaf Wizzze » 7. jan 2016, 21:49

ExCoastal skrev:Der er udbrudt akut lottofeber i USA i de stater, der er tilknyttet Powerball lotteriet.

Puljen er oppe på - hold lige fast - svimlende $700 millioner, hvilket med dagens kurs svarer til knap 4,8 milliarder danske kroner!

http://www.calottery.com/play/draw-games/powerball

Spørgsmålet er så, hvad I alverden skulle man bruge så mange penge til?


Det er jo lidt snyd med de puljer, for vinderen får jo aldrig det beløb, de får altid en mindre straks udbetaling frem for de 700 mio. over resten af livet, og så er beløbet jo før skat, det er vildt SNYD :sur:

Men altså jeg vil da være tilfreds nok med de 300mio. $ eller hvad det nu bliver, det kan man godt få en lille flåde af biler for, samt båd og helikopter, og hus med plads til at lande, og så en kok til at lave maden, og et par søde unge damer til at rydde op og gøre rent :D

Sidst vi var i Cali, var der også stor lottopulje, her er køen uden for lottobiksen, jep hele vejer rundt om bygningen :lol:

lottoko1.jpg


lottoko2.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14666
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Lottofeber!

Indlægaf sigge » 8. jan 2016, 11:46

Først skulle jeg have en lækker lejlighed og et par biler her i DK, og det skulle min familie også. Derefter feriehuse/-lejligheder på spændende steder i verden, privatjet, helikopter og yacht samt personale til at tage sig af det hele. Og så skulle jeg ellers rejse og opleve og bruge penge på at købe mine foretrukne rejsemakkere fri fra deres arbejde i perioder, så de kunne rejse med mig. Mad, tøj, sko, tasker osv. skulle der aldrig nogensinde spares på.
Før alt det skulle jeg dog nok lige snakke med en investeringsrådgiver om, hvor stor en del af formuen, jeg skulle investere for at afkastet kunne finansiere mit forbrug. Og så ville jeg også godt have en aftale med min nuværende arbejdsgiver om, at jeg kunne komme og arbejde for dem et par måneder en gang imellem, så jeg ikke kom til at gå fuldstændig i stå intellektuelt.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Lottofeber!

Indlægaf Hunkat » 8. jan 2016, 12:04

Så har jeg overtalt kæresten til at købe et lod :lol:

Man vinder jo ikke hvis man ikke deltager. Og HVIS der skulle falde 700 m. ned i hatten så modtager jeg henvendelser fra værdig trængende efter på lørdag :D
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2339

Re: Lottofeber!

Indlægaf Æske » 8. jan 2016, 12:08

Jeg ville ihvertfald starte med at flyve 20-25 veninder til New York og stikke dem 200.000 hver, som de kunne gå ud og shoppe for.
Sko, tasker og diamanter, så er vi ligesom i gang.

Derudover ville jeg købe en penthouselejlighed i Århus, ferielejligheder diverse steder, en bil, betale mine forældres gæld, betale min lillebrors bryllup, betale min storebrors udbygning på huset, tage på krydstogt i Caribien -listen er lang :lol:
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3749
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8167

Re: Lottofeber!

Indlægaf Anilara » 8. jan 2016, 12:27

Det første, der slår mig, er en lejlighed til min veninde, som konstant flytter rundt uden at have et fast sted.
Dernæst er det en hel del millioner til at redde (fysisk) store, udrydningstruede dyrearter.
Så ville jeg nok tænke på mig selv, og få lavet en kopi af mine forældres hund (man kan få den klonet i Sydkorea til 100.000). Herefter ville jeg købe en fin lejlighed i København, som ikke var alt for stor, og en i Sønderborg som var lidt større til min kæreste og jeg.
Og jeg ville have et flygel.

Ooog... Så skulle jeg ikke arbejde mere! Kun frivilligt. Ville bruge min tid på rejser og gøre noget gratis for andre.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Lottofeber!

Indlægaf Hunkat » 8. jan 2016, 12:32

Oh, bryllupsrejse jorden rundt. I flere måneder gerne, krydstogtskibe, privatfly, de dyreste hoteller og restauranter undervejs. Private tropeøer og god tid til alt det vi overhovedet gider eller ikke gider lave og se. :lun:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Generelt"