Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9010
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21827

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Purple Haze » 10. jan 2016, 12:57

Har set alle mulige, og gør det jævnligt.
Bor i Kbh og går ud for døren indimellem, så det kan næsten ikke undgås.

Den bedste var nok Nicolai Koppel jeg så på en metrostation. Stod overfor ham og ventede, og overvejede hvor jeg havde ser ham før om det mon var en jeg kendte og om jeg så ikke burde hilse på ham? Har nok stirret lidt, sådan lidt fraværende, for det går pludselig op for mig at vi står og kikker hinanden dybt i øjnene og at han smiler sådan lidt "høhø-agtigt", jeg tænker at jeg hellere må hilse samtidig med at jeg kommer i tanke om hvor jeg "kender ham fra".
Så ender vist med dare at stå og åbne og lukke munden og så kom metroen heldigvis.
Tror han havde prøvet det før :-P

Nå ja og så var der den aften hvor Sisse Fisher ringede på, det var lidt sjovt fordi det var uventet. Hun skulle ind til naboen som også er kendt.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3755
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Anilara » 10. jan 2016, 13:02

Jeg har talt med Jakob Wilson, Thomas Warberg og Simon Talbot et par gange (har en bekendt der er standupper (Daniel Lill)).
Har talt med Rasmus Seebach, som bl.a. spurgte om jeg var lesbisk fordi vi var inde på Cosy... Så spurgte jeg om han var til mænd...
Har skrevet med Mads Holger.
Har talt med en del håndboldspillere, da min søster er tidligere professionel og jeg selv har spillet 2.div.
Har talt med Tim Christensen og Jonas Bjerre (Mew), da jeg havde en eks der var musiker og som hjalp med at indspille plader.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf LadyFox » 10. jan 2016, 13:22

Anilara skrev:Jeg har talt med Jakob Wilson, Thomas Warberg og Simon Talbot et par gange (har en bekendt der er standupper (Daniel Lill)).
Har talt med Rasmus Seebach, som bl.a. spurgte om jeg var lesbisk fordi vi var inde på Cosy... Så spurgte jeg om han var til mænd...
Har skrevet med Mads Holger.
Har talt med en del håndboldspillere, da min søster er tidligere professionel og jeg selv har spillet 2.div.
Har talt med Tim Christensen og Jonas Bjerre (Mew), da jeg havde en eks der var musiker og som hjalp med at indspille plader.

Er Wilson lige så "speciel" i virkeligheden som han er på detbatforumer? :lol:
0
...
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3755
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Anilara » 10. jan 2016, 13:28

LadyFox skrev:
Anilara skrev:Jeg har talt med Jakob Wilson, Thomas Warberg og Simon Talbot et par gange (har en bekendt der er standupper (Daniel Lill)).
Har talt med Rasmus Seebach, som bl.a. spurgte om jeg var lesbisk fordi vi var inde på Cosy... Så spurgte jeg om han var til mænd...
Har skrevet med Mads Holger.
Har talt med en del håndboldspillere, da min søster er tidligere professionel og jeg selv har spillet 2.div.
Har talt med Tim Christensen og Jonas Bjerre (Mew), da jeg havde en eks der var musiker og som hjalp med at indspille plader.

Er Wilson lige så "speciel" i virkeligheden som han er på detbatforumer? :lol:

Han var flink nok 2. gang jeg mødte ham. Der talte vi bare om Sønderborg som by og hans tid på sergentskolen. Men første gang bekræftede han alle mine fordomme fra woman ;) Det var to uges tid efter han havde været inde og blande sig i forummet, fordi han mente vi beskyldte ham uretfærdigt for at flirte med andre damer end hans kæreste. Jeg så ham så på Den glade gris, råflirte og møsse med flere damer... :D
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf LadyFox » 10. jan 2016, 13:34

Anilara skrev:
LadyFox skrev:
Anilara skrev:Jeg har talt med Jakob Wilson, Thomas Warberg og Simon Talbot et par gange (har en bekendt der er standupper (Daniel Lill)).
Har talt med Rasmus Seebach, som bl.a. spurgte om jeg var lesbisk fordi vi var inde på Cosy... Så spurgte jeg om han var til mænd...
Har skrevet med Mads Holger.
Har talt med en del håndboldspillere, da min søster er tidligere professionel og jeg selv har spillet 2.div.
Har talt med Tim Christensen og Jonas Bjerre (Mew), da jeg havde en eks der var musiker og som hjalp med at indspille plader.

Er Wilson lige så "speciel" i virkeligheden som han er på detbatforumer? :lol:

Han var flink nok 2. gang jeg mødte ham. Der talte vi bare om Sønderborg som by og hans tid på sergentskolen. Men første gang bekræftede han alle mine fordomme fra woman ;) Det var to uges tid efter han havde været inde og blande sig i forummet, fordi han mente vi beskyldte ham uretfærdigt for at flirte med andre damer end hans kæreste. Jeg så ham så på Den glade gris, råflirte og møsse med flere damer... :D

Jeger bare stadig bitter over at forsvare hans ære og ligesom påpege at de der damer i tråden ikke nødvendigvis frtalte sandheden eller var hvem de sagde -og så stadig få en sur PB fra Wilson. Det var sært. Måske han bare er en af dem man skal have flere gange med at gøre før det rent faktisk lykkes :lol:
0
...
Brugeravatar
Filejs
Indlæg: 107
Tilmeldt: 4. dec 2015, 07:43
Kort karma: 29
Likede indlæg: 166

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Filejs » 10. jan 2016, 13:41

Jeg stødte, da jeg var 16-17 år ind i Nik og Jay - på en motorvejsstation in the middle of fucking no where. Vi stod i samme kø, og min veninde og jeg opdagede først det var dem da de vendte sig om og havde købt hvad de skulle. Vi smilte bare til dem, og tror de var ret taknemmelige for at vi ikke lavede noget nummer ud af det. Det var først på vej ud i bilen det gik op for os, at vi ligesom havde været lige ved siden af vores dengang store idoler.

Så har jeg siddet ved siden af LOC i toget (det er vi åbenbart flere her der har, sikke en rundetrunte), da jeg havde taget 1. klasse da der ikke var flere pladsbilletter i stillezonen. Jeg endte med at måtte rykke mig til en ikke reserveret plads, da jeg simpelthen synes det var så ubehageligt :forvirret:

Så støder jeg tit ind på en blond herre i min lokale Føtex, jeg ved han er 'kendt' for et eller andet - men aner ikke hvad, og hver gang jeg ser ham prøver jeg virkelig at huske hvor pokker jeg har set ham. Han burde virkelig snart kommer over til mig: "Ja, du har set mig der-og-der, kan du så holde op med at studere mig sådan?"
2
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14703
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf sigge » 10. jan 2016, 13:54

Whoosh skrev:
sigge skrev:Jeg har engang svømmet i samme pool som Anders Fogh Rasmussen i et badeland. :nerve:

Stod han stille i vandet og stirrede lidt koncentreret? :-p :slem:


:D Det er mange år siden, men så vidt jeg husker, bevægede han sig helt normalt omkring.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14703
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf sigge » 10. jan 2016, 14:11

Forresten har min søster Pyrus' autograf i sin studenterhue!
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55648
Kontakt:

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Ado » 10. jan 2016, 14:37

Jeg har nidstirret en nydelig mand i Bruuns i Aarhus. Med sammenknebne øjne på den der "hvor er det nu vi kender hinanden fra?"-måde. Han stirrede selvfølgelig tilbage. Men jeg opfattede det som at han også spekulerede over, hvor vi kendte hinanden fra. Det endte med jeg hilste meget smilende på ham, og først der opdagede jeg, at det var HKH Marys far. Arme mand. :D
9
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Frk. L » 10. jan 2016, 15:22

Jeg føler mig snydt!


Flere kendisser til udkants Danmark :lol:
2
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Whoosh » 10. jan 2016, 15:24

Skumfidusen skrev: Generelt rigtig sympatiske; især Søren Kaster.

I mit hoved kommer han aldrig til at hedde andet end Svend Smider. :-D
Han er egentlig en flot mand.
I hvert fald på billeder.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Animi » 10. jan 2016, 15:30

For nogen år siden så jeg Sigurds Juleshow med min niece. Og selvom at min niece da syntes det var sjovt at møde og få taget billede med Sigurd fra Sigurds Bjørnetime, så var jeg nok en aaaanelse mere begejstret :love:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Fillie » 10. jan 2016, 15:39

Skumfidusen skrev:Søren Kaster og Jes Dorph-Petersen plejede at spille squash i den klub i Helsingør hvor jeg også spillede. De var ret hyggelige og drillede hinanden godmodigt og prøvede at få os andre med i det. Generelt rigtig sympatiske; især Søren Kaster.


Atter konstaterer man, at der forsøges at brande squashspillere positivt...
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12653
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Guilded_Lily » 11. jan 2016, 13:20

Sidste forår sad jeg bag et overgearet frisørpar, der tilsyneladende havde været på messe i London. De havde enormt travlt med at tale om alle deres faTAStiske oplevelser, fanTAStiske hotel, fanTAStiske mad, fanTAStiske alt muligt til deres sidemand. På et tidspunkt spørger den mandlige part så, hvad sidemanden laver. Hun er sangerinde. Nåda - om det er indbringende? Jow, det var det engang i 90'erne og nu sang hun solo og arbejdede samtidig som freelanche journalist/reporter af en art. Okay? Hvilket band hun så havde sunget i? Ray Dee Ohh. "Guuuuuud ja, du VIRKEDE altså også bekendt. Jeg kunne bare ikke finde ud af, hvornår jeg skulle have klippet dig!"

Mhmmm... Caroline Henderson er en meget tålmodig og overbærende kvinde! Vi kiggede meget sigende på hinanden, da vi rejste os i flyet i Billund :lol:
2
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18165

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Mi55y » 11. jan 2016, 13:54

Da min søster og jeg engang var i London kunne vi knap mase os igennem menneskemassen ude foran H&M - menneskemassen havde bredt sig ud på kørebanen og der var politi til at dirigere. Nå, men vi kom da igennem og rundt om H&M for næsten at støde ind i David Beckham omme på bagsiden af butikken, da han i en mennesketom gade var på vej ud i sin bil.

Så har Dan Anton Johansen engang lagt an på mig på en bar i Kbh på den mest ucharmerende måde - det fik han ikke rigtig noget ud af.

Og så har jeg ofte ekspederet Nik og Jay, Joey Moe, Ulla Pia og Mikkel Kessler samt mor Ann, da jeg arbejdede på Bryggen.
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:

Tilbage til "Generelt"