Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4634
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 677
Likede indlæg: 21203

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf catnip » 13. jan 2016, 00:22

Ah....en del faktisk.

Men de to bedste var nok da jeg delte et glas vand med Ellen Hillingsøe (hun er skidesød) eller da Lars H.U.G småflirtede med mig en varm sommerdag foran Mikkeller på Vesterbro... :blush2:
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12725
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Guilded_Lily » 13. jan 2016, 07:58

Anja Andersen og forældre på Restaurant Fellini i Ebeltoft.
0
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Badesandalen » 22. jan 2016, 10:57

Altså hvis vi bare taler om 'in the wild', så gik Thomas Eje først forbi den ene vej og derefter den anden en gang jeg sad og spiste en frokostbøf på Jensens i Sønderborg.

For et par år siden var jeg ude på en gård for at se køerne danse sammen med min søster og niece og da så jeg åbenbart også en kendt, jeg aner bare ikke hvem han er. Min søster kom lidt op at køre over det og blev ved med at kigge efter ham, og der var også andre til stede der åbenbart kendte ham.
0
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf ExCoastal » 23. jan 2016, 00:28

Jeg har et par gange braset ind i kendte mennesker. Første gang var på et hotel i Stockholm, hvor jeg vadede ind i Naomi Campbell. Hun tog det nu pænt :) Claudia Schiffer var flad af grin.

Jeg fik endda lov til at købe drinks til dem begge to i hotelbaren senere på aftenen til stor forbløffelse hos mine mandlige kolleger.

En anden gang vadede jeg ind i Tony Curtis på en restaurant i San Francisco. Han ville ud, jeg ville ind... Han tog det nu også pænt :)
4
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf dgd2007 » 23. jan 2016, 09:28

Ballademager skrev:Har hilst på Kim Larsen på en hoteltrappe i Århus. Var på arbejde som stuepige, så var udstyret med spand, håndklæder og klude :D Kunne ikke finde på noget at sige, bortset fra "hej". På samme hotel skulle jeg gøre Jesper Langbergs suite ren, mens han var derinde. Det var en smule akavet, særligt fordi han måtte kalde mig tilbage to gange bagefter, fordi der var lidt mere, som han gerne lige ville have gjort :genert: [...]

Apropos hoteller, så var jeg i en periode for mange herrens år siden natportier på en hotel ... det mest grinagtige jeg var ude for et par gange, var sådan nogle semi-celebraties, der bare stillede sig op ved skranken og regnede med, at man vidste, hvem de var, og hvilken nøgle de skulle have udleveret! :fløjt:
3
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf billiebean » 26. jan 2016, 17:30

Jeg boede efter gymnasiet i Paris og arbejdede som PR-pige i en periode. Det gjorde, at jeg fik gratis billetter til alt muligt gejl. Fx var jeg til premieren på Bridget Jones Diary 2 på Champs-Elysées - elendig film! - men endte på den vilde natklub med masser af canapeer, bobler og Renee Zellweger og Colin Firth (og et par hundrede andre :cool2: ). En anden gang var jeg til noget fancy mode-receptions-halløj på en anden klub på en sidegade til Champsen, hvor de havde en freakin' tiger i bur i indgangspartiet! Det var madness! Og så var der en masse franske kendisser og sad ved siden af en vældig selvfed balletstjerne fra operaen.

Min kærestes onkel er modelagent og var med til at starte et af de største modelbureauer op i New York i 80erne, så min kæreste har været på stranden med Kate Moss eller "Auntie Katie" og andre supermodeller, når de var med onklen hjemme på ferie. Godt med coke fik de i hvert fald, for engang havde onklen givet min kæreste et par badeshorts, hvor han lige havde glemt at tømme lommen.

Har arbejdet i et stort koncert/teaterhus i en årrække under mine studier. Her så og servicerede vi ofte kendte mennesker. Jeg husker bedst Svend Auken, som skulle af med sin jakke :lun:
2
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Marichen12 » 28. jan 2016, 17:33

Jeg hilser med jævne mellemrum på Erik Clausen, når jeg triller Vesterbro tyndt med barnevogn. Han hilser altid pænt igen. Han minder en del om min far, både af udseende og sim han (ofte) fremstår på film, så første gang hilste jeg vist lidt overdrevet, da jeg i et kort øjeblik troede han VAR min far :blush:
6
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Annione » 1. feb 2016, 14:21

Åhhh. Claes Bang. Jeg var i praktik på Ålborg teater og har bagt rigtig mange boller til ham.

Det er maaaange år siden, men han er stadig hot.
3
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Danseprinsesse » 2. feb 2016, 16:05

For et par år siden var jeg ude med nogle veninder. Vi endte på en bar, hvor Anders W. Berthelsen var. Jeg synes han er knæsmeltende fantastisk og afsindigt charmerende.
På et tidspunkt kom han så gående imod mig, vinkede og smilede stort med alle tegn på gensynsglæde. Jeg husker, at min hjerne kørte på højtryk "hvor pokker kender jeg ham fra". Da han nåede hen til mig og gav mig et knus og sagde "nej, hvor er det længe siden, hvordan har du det?", gik det langsomt op for mig, at nogen tog pis på mig.
Det eneste jeg fik sagt til manden var "æh... du er pæn", han sagde "tak, i lige måde" og begyndte vist at blive ligeså genert ved situationen som jeg var.
Min veninde havde åbenbart mødt ham i baren og havde lokket ham til at spille lidt skuespil.

Jeg levede rigtig længe højt på, at Anders W. Berthelsen (næsten) havde sagt, at jeg var pæn.
14
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Anilara » 23. mar 2016, 20:35

I går så jeg både Paw fra Infernal, Nikolaj Stokholm og Omar Mazouk tilfældigt på Frederiksberg.
0
LaSantaGirl
Indlæg: 8
Tilmeldt: 29. mar 2016, 22:33
Kort karma: 0
Likede indlæg: 7

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf LaSantaGirl » 29. mar 2016, 22:40

Moxy-lady skrev:Synes at det er sjovt at Jacob Wilson har været på både Jubii og Woman for at afkræfte/deltage i debatten om hans utroskab :lol:


?? Fortæl Fortæl?? Jeg har prøvet at google indlægget men kan ikke finde det. Men lidt skidt for manden at det næste ord der dukker op efter Jacob Wilson er "utro"... :8: Har nu altså hørt at der er noget om det. Og de der komikere i byen... :ivrig:
1
Blonderella
Indlæg: 124
Tilmeldt: 20. mar 2016, 20:19
Kort karma: 21
Likede indlæg: 287

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Blonderella » 30. mar 2016, 21:31

Da Clinton var på præsident besøg i dk for maaaaaange år siden, var jeg i Rom. Bill var efter sigende taget direkte videre til USA efter besøget i dk, men en formiddag på vej rundt på sightseeing i et dyrt kvarter, blev jeg og min daværende kæreste pludselig skubbet i ryggen af bevæbnede mænd. Og bag dem gik Bill Clinton. Det er nok den sejeste kendte jeg har set :blush:

Og ellers har jeg siddet ved siden af Aqua til en Michael Jackson koncert i parken.

Og set Lars rathje og Jesper Skibby til en volbeat koncert

Nå ja og jeg har betjent Ulrik wilbæk en del gange i kassen da jeg var kasserer
4
LaSantaGirl
Indlæg: 8
Tilmeldt: 29. mar 2016, 22:33
Kort karma: 0
Likede indlæg: 7

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf LaSantaGirl » 30. mar 2016, 21:38

Sejt ❤️
1
Brugeravatar
egernunge
Indlæg: 385
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:01
Kort karma: 58
Likede indlæg: 418

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf egernunge » 30. mar 2016, 22:06

Da jeg var journaliststuderende, var jeg i praktik i kommunikationsafdelingen på en virksomhed. En dag kom James P. Cain, den daværende amerikanske ambassadør, på virksomhedsbesøg. Jeg blev sendt hen for at interviewe ham om besøget, så jeg kunne skrive en lille artikel om det til hjemmesiden.

Han var meeeeget amerikansk, hvilket resulterede i nogle fantastiske citater. Da artiklen var blevet publiceret, kom en af de medarbejderne i virksomheden ind og spurgte, hvem der havde drukket ambassadøren fuld og interviewet ham :lol:

Derudover har jeg drukket vin med Emil Thorup. Han udlejede et værelse, som jeg var ude at se på. Det var før han blev kendt.
1
Brugeravatar
Kasper
Indlæg: 285
Tilmeldt: 1. sep 2015, 21:50
Kort karma: 73
Likede indlæg: 837

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Kasper » 31. mar 2016, 00:33

Jeg sad bag Jonatan Spang i flyveren til Italien i torsdags, og så ham igen i lufthavnen efter hjemturen i mandags.

Torsdagen før skulle jeg til Berlin, og så Anders Lund Madsen i lufthavnen, og sad et par rækker bag LOC og Christiane Schaumburg i flyet derned. Der sad nogle piger bag mig, som var helt omg gaga over det.

Faktisk havde jeg oprindeligt fået tildelt det yderste sæde ved siden af dem, men skiftede ved check-in. Det kunne jeg sikkert have solgt i dyre domme til de der starstruck piger :D
Senest rettet af Kasper 31. mar 2016, 00:41, rettet i alt 1 gang.
1

Tilbage til "Generelt"