Hvilke bloggere/influencere følger du, og hvad får du ud af det?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvilke bloggere/influencere følger du, og hvad får du ud af det?

Indlægaf JoyNips » 2. sep 2019, 14:04

Ladysparrow skrev:Jeg kunne godt tænke mig at komme i gang med at følge et par bloggere mad, familie og graviditet er aktuelle emner for mig. Men jeg bruger mest min mobil - hvor læser i andre blogs, fra pc, laptop, iPad eller andet? Jeg synes det er lidt besværligt fra mobilen - men det er måske bare en vanesag. Kan i anbefale et par ud fra de emner? Helst uden for mange sponsorindlæg - jeg magter dem ikke - jeg stopper med at følge dem som kører med for mange sponsor posts på instagram.


Du kan følge mange på instagram, fx RockPaperDresses, EmilySalomon, Jernmor m.fl. De laver typisk et opslag eller en story når de skriver et nyt blogindlæg og så kan man bare hoppe direkte ind på det hvis det ser interessant ud.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvilke bloggere/influencere følger du, og hvad får du ud af det?

Indlægaf Ladysparrow » 2. sep 2019, 14:11

JoyNips skrev:
Ladysparrow skrev:Jeg kunne godt tænke mig at komme i gang med at følge et par bloggere mad, familie og graviditet er aktuelle emner for mig. Men jeg bruger mest min mobil - hvor læser i andre blogs, fra pc, laptop, iPad eller andet? Jeg synes det er lidt besværligt fra mobilen - men det er måske bare en vanesag. Kan i anbefale et par ud fra de emner? Helst uden for mange sponsorindlæg - jeg magter dem ikke - jeg stopper med at følge dem som kører med for mange sponsor posts på instagram.


Du kan følge mange på instagram, fx RockPaperDresses, EmilySalomon, Jernmor m.fl. De laver typisk et opslag eller en story når de skriver et nyt blogindlæg og så kan man bare hoppe direkte ind på det hvis det ser interessant ud.


Ah okay, jeg følger en del på Instagram, men der er mere billeder (natur, katte og mad) jeg kigger på. Jeg tænkte mere traditionel hjemmeside blog. Kan være jeg skal begynde at kigge på der der stories.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16877
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20969

Re: Hvilke bloggere/influencere følger du, og hvad får du ud af det?

Indlægaf Misantropen » 2. sep 2019, 14:48

Jeg tror ikke jeg følger nogen influencers :gruble:

Hvornår defineres man som influencer og ikke bare almindelig blogger/insta-person..?
0
Brugeravatar
vandmelon
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. apr 2018, 21:21
Kort karma: 16
Likede indlæg: 149

Re: Hvilke bloggere/influencere følger du, og hvad får du ud af det?

Indlægaf vandmelon » 3. sep 2019, 23:00

Jeg køber alt det de nævner, fordi de ved hvad der er bedst for mig :)
4
✂ ✂ ✂ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brugeravatar
Deligracy
Indlæg: 29
Tilmeldt: 12. maj 2019, 15:24
Kort karma: 2
Likede indlæg: 26

Re: Hvilke bloggere/influencere følger du, og hvad får du ud af det?

Indlægaf Deligracy » 4. sep 2019, 19:56

Maria Jarjis er youtuber som sætter fokus på videnskab og information. Og det fortjener stor respekt (synes jeg) og nu er hun altså også forfatter. På hendes youtube kanal og i hendes bog WTF er det? (Som i øvrigt også er navnet på hendes youtube-kanal) formidler hun sjove facts og viden ud fra følgende kategorier: Gys + mystik, videnskab, politik / samfund og naturfænomener.

Hendes målgruppe er børn og unge men selv jeg som voksen elsker at følge med i det hun laver :) https://www.youtube.com/channel/UCnnC4JccKZhjQ8EcqYaGUDQ
3
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvilke bloggere/influencere følger du, og hvad får du ud af det?

Indlægaf Ado » 4. sep 2019, 20:33

Den fhv. bitterfisse på Insta. Fordi hun på mange områder ofte skriver om noget, som jeg kan nikke genkendende til. Og der er ikke noget filter eller falsk-forskønnende.
Miriams Blok - læserhemmelighederne. Det er underholdende.
0
Donna Martin Graduates!
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvilke bloggere/influencere følger du, og hvad får du ud af det?

Indlægaf Lykke » 19. sep 2019, 15:00

Lige nu er det Nilens jord som sender eller holder events for bloggere. Seriøst, jeg får lyst til at droppe det mærke. Ved godt det er latterligt, men den det ide om at et produkt ikke er godt nok til at sælge af sig selv, men skal have helsematilde til at lave anmeldelse af deres make up.

Er der nogen af jer herinde som fx bruger de der rabatter/rabatkoder til Ellos eller køber gennem reklamelinks for at støtte den enkelte influencer/blogger?

Jeg bliver bare træt, og det får mig mere til at vælg er produkt fra hvis det skal pushes af en masse bloggere.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvilke bloggere/influencere følger du, og hvad får du ud af det?

Indlægaf Fru Sunshine » 19. sep 2019, 18:30

Jeg følger Camilla Frederikke, fordi jeg kendte hende engang.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Bella
Indlæg: 320
Tilmeldt: 7. sep 2015, 14:41
Kort karma: 24
Likede indlæg: 91

Re: Hvilke bloggere/influencere følger du, og hvad får du ud af det?

Indlægaf Bella » 19. sep 2019, 20:02

Ado skrev:Den fhv. bitterfisse på Insta. Fordi hun på mange områder ofte skriver om noget, som jeg kan nikke genkendende til. Og der er ikke noget filter eller falsk-forskønnende.
Miriams Blok - læserhemmelighederne. Det er underholdende.


Hvad hedder hun derinde ? Mente jeg fulgte hende en gang, men synes ikke jeg kan finde hende for tiden :gruble:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvilke bloggere/influencere følger du, og hvad får du ud af det?

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. sep 2019, 22:31

Bella skrev:
Ado skrev:Den fhv. bitterfisse på Insta. Fordi hun på mange områder ofte skriver om noget, som jeg kan nikke genkendende til. Og der er ikke noget filter eller falsk-forskønnende.
Miriams Blok - læserhemmelighederne. Det er underholdende.


Hvad hedder hun derinde ? Mente jeg fulgte hende en gang, men synes ikke jeg kan finde hende for tiden :gruble:


Var det ikke noget i stil med Fairywitch?

Edit nej det var inde på jubii hun hed det...
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3216

Re: Hvilke bloggere/influencere følger du, og hvad får du ud af det?

Indlægaf klumphen » 21. sep 2019, 08:13

Misantropen skrev:Jeg tror ikke jeg følger nogen influencers :gruble:

Hvornår defineres man som influencer og ikke bare almindelig blogger/insta-person..?

Grænsen var vist 3500 følgere eller sådan noget. Der var en masse ståhej i medierne for noget tid siden, hvor det var oppe at vende.
1

Tilbage til "Generelt"