Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Slettet bruger » 8. jan 2017, 00:14

At jeg er syg
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fru Sunshine » 8. jan 2017, 10:13

Dagens audition. Jeg ved, jeg er bedst til rollen, men min konkurrent, som er instruktørens bedste vens kone, plejer at rende med de gode roller. Æv.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 8. jan 2017, 11:45

Fru Sunshine skrev:Dagens audition. Jeg ved, jeg er bedst til rollen, men min konkurrent, som er instruktørens bedste vens kone, plejer at rende med de gode roller. Æv.


Kan du ikke bilde hende ind, der er sket en fejl, og det er Glasvandtis, I skal til prøve på?

1
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9464

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sorenspige » 8. jan 2017, 12:27

3 årig der flipper helt ud til en legeaftale. Føler mig som verdens værste mor.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fru Sunshine » 8. jan 2017, 13:24

Guilded_Lily skrev:
Fru Sunshine skrev:Dagens audition. Jeg ved, jeg er bedst til rollen, men min konkurrent, som er instruktørens bedste vens kone, plejer at rende med de gode roller. Æv.


Kan du ikke bilde hende ind, der er sket en fejl, og det er Glasvandtis, I skal til prøve på?


:lol:
Jeg elsker Glasvandtis.

Det kunne have været spas.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 8. jan 2017, 14:25

At min bror ind imellem, når vi er på besøg hos vores forældre, bliver meget snerrende og aggressiv i tonen over for mig. Det er pisseirriterende. Sådan en gammel slåskamp om opmærksomhed fra vores forældre. Åh, jeg orker det ikke! Vi har det ellers rigtigt godt sammen til daglig.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Novella » 8. jan 2017, 16:29

Min vaskemaskine har filtet en nystrikket sweater, som jeg havde glædet mig til at give min unge :( Jeg har forsigtigt vasket den i hånden i uldvaskemiddel og ville så centrifugere den, og der er den af uvisse årsager blevet fire numre mindre og til filt. Ej hvor er jeg ærgerlig :whine:
0
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kattefjæs » 8. jan 2017, 16:37

Novella skrev:Min vaskemaskine har filtet en nystrikket sweater, som jeg havde glædet mig til at give min unge :( Jeg har forsigtigt vasket den i hånden i uldvaskemiddel og ville så centrifugere den, og der er den af uvisse årsager blevet fire numre mindre og til filt. Ej hvor er jeg ærgerlig :whine:



Ubehandlet uld tåler ikke rigtig centrifugering.... :trist: Det er bedst at håndvaske (men ikke lægge i blød), og så vride forsigtigt og lade det ligge fladt på et håndklæde og tørre. Tager tid, men er skånsomt.
0
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Novella » 8. jan 2017, 16:44

Kattefjæs skrev:
Novella skrev:Min vaskemaskine har filtet en nystrikket sweater, som jeg havde glædet mig til at give min unge :( Jeg har forsigtigt vasket den i hånden i uldvaskemiddel og ville så centrifugere den, og der er den af uvisse årsager blevet fire numre mindre og til filt. Ej hvor er jeg ærgerlig :whine:



Ubehandlet uld tåler ikke rigtig centrifugering.... :trist: Det er bedst at håndvaske (men ikke lægge i blød), og så vride forsigtigt og lade det ligge fladt på et håndklæde og tørre. Tager tid, men er skånsomt.

Ja... Jeg har bare gjort det masser af gange. Jeg har strikket de første 30 trøjer og vasket dem uden problemer. Men denne er kokser helt. Pis og papir.
0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4928
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7920

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Nicolait » 8. jan 2017, 18:34

Mulan skrev:At KU ikke accepterer en lægeerklæring som nok dokumentation for sygdom. Ved ikke, hvad de så vil have. Skal jeg fucking snitte håndleddene og gå op og bløde på sekretæren før de godtager, hvad min læge siger?


Hvordan skal man ellers dokumenterer sygdom? Gav de et bud for det virker da underligt.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mulan » 8. jan 2017, 18:36

Nicolait skrev:
Mulan skrev:At KU ikke accepterer en lægeerklæring som nok dokumentation for sygdom. Ved ikke, hvad de så vil have. Skal jeg fucking snitte håndleddene og gå op og bløde på sekretæren før de godtager, hvad min læge siger?


Hvordan skal man ellers dokumenterer sygdom? Gav de et bud for det virker da underligt.

Pas. Venter på svar.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4928
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7920

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Nicolait » 8. jan 2017, 18:40

Mulan skrev:
Nicolait skrev:
Mulan skrev:At KU ikke accepterer en lægeerklæring som nok dokumentation for sygdom. Ved ikke, hvad de så vil have. Skal jeg fucking snitte håndleddene og gå op og bløde på sekretæren før de godtager, hvad min læge siger?


Hvordan skal man ellers dokumenterer sygdom? Gav de et bud for det virker da underligt.

Pas. Venter på svar.


Skod

Men snit ikke håndleddene. Det gør det sværere at skrive til eksamen. :P
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6174
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16140

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Urtekussen » 8. jan 2017, 19:49

At jeg modtager masser af likes for en tråd, hvor man skal grine af sig selv, fordi man godt selv kan se, at man ikke lever op til damebladenes fortolkning af "mor".

Men forsvindende lidt opmærksomhed i den tråd, hvor jeg virkelig virkelig virkelig har behov for lidt nursing lige nu. Jeg er et utaknemmeligt og selvmedlidende væsen
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 8. jan 2017, 19:53

Vi har brugt år på at bygge hunden op til en nogenlunde fornuftig hund, hvergang vi tror at nu er den ved at være der, så får hun et tilbagefald, og så kan vi starte så godt som forfra. Jeg tror desværre snart det er på tide at kaste håndklædet i ringen, og give hende fred :(
0
...
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Novella » 8. jan 2017, 21:06

Novella skrev:
Kattefjæs skrev:
Novella skrev:Min vaskemaskine har filtet en nystrikket sweater, som jeg havde glædet mig til at give min unge :( Jeg har forsigtigt vasket den i hånden i uldvaskemiddel og ville så centrifugere den, og der er den af uvisse årsager blevet fire numre mindre og til filt. Ej hvor er jeg ærgerlig :whine:



Ubehandlet uld tåler ikke rigtig centrifugering.... :trist: Det er bedst at håndvaske (men ikke lægge i blød), og så vride forsigtigt og lade det ligge fladt på et håndklæde og tørre. Tager tid, men er skånsomt.

Ja... Jeg har bare gjort det masser af gange. Jeg har strikket de første 30 trøjer og vasket dem uden problemer. Men denne er kokser helt. Pis og papir.


Jeg brillerer virkelig i dag.

I vask 2 har jeg vasket mine wolfordstrømpebukser. Og i vask 3 har jeg tørretumblet overtrækket til en topmadras, så det er krympet 10 cm på hver led og heller ikke kan reddes.

Jeg burde have holdt mig til at binge GoT.
0

Tilbage til "Generelt"