Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 19. mar 2017, 14:38

Udsigten til en hel uge i træk uden én eneste fridag. Bliver helt træt på forhånd. Godt at jeg kan holde fri fra søndag kl 17 til onsdag eftermiddag. Og desuden har fri følgende weekend. Men lige den kommende uge bliver hård - også fordi der kommer til at være riiiigtigt meget nyt! Nye mennesker, nye steder, nye opgaver. Nyt, nyt, nyt.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Prosperity74 » 19. mar 2017, 18:04

Tandpine og at jeg nok skal have en rodbehandling og have trukket en tand ud :trist:
0
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf billiebean » 19. mar 2017, 18:17

Skorstenen skrev:Et verbalt overfald. Af den rigtig grimme slags. Vedkommende er før gået amok uden grund, og denne gang var det så mig det gik ud over. Jeg forsøgte at bevare roen og tale pænt til hende og afvæbne hendes skyts med rationelle argumenter. Men så fandt hun bare andre ting, det stak helt af for hende.
Et eller andet sted, er det ok for mig, at vi nu ikke taler sammen mere, jeg kunne ikke lide hende grundet tidligere både verbale og fysiske overfald fra hendes side, men for fucks sake - det er en fra min mands familie. Det bliver fanme akavet fremadrettet og det giver mig ondt i maven.


Det er simpelthen så ubehageligt med den type mennesker :/ Gad vide hvad der sker i hovedet på dem? Jeg har en kollega der er på samme måde. Hun er eksploderet tre gange de sidste halve år uden varsel.
0
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 19. mar 2017, 18:42

En besked om, at en kollega (hvis arbejdsområde jeg dækker under ferie og sygdom) endnu en gang er fraværende i morgen.
Da jeg startede i firmaet havde jeg ikke så mange opgaver som i dag og havde derfor mere tid til dække de opgaver også, men som tiden er gået, har jeg fået væsentligt flere arbejdsopgaver og alligevel forventes det stadig, at jeg dækker ind for en kollega, der, udover de almindelige 6 ferieuger, har en del selvbetalt ferie OG temmelig meget andet fravær i form af sygdom, barn syg og lægeaftaler.
Jeg er glad for mit job, men jeg er ved at knække på det her :(
0
What's done in the dark will be brought to the light
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 19. mar 2017, 20:37

Pityt skrev:En besked om, at en kollega (hvis arbejdsområde jeg dækker under ferie og sygdom) endnu en gang er fraværende i morgen.
Da jeg startede i firmaet havde jeg ikke så mange opgaver som i dag og havde derfor mere tid til dække de opgaver også, men som tiden er gået, har jeg fået væsentligt flere arbejdsopgaver og alligevel forventes det stadig, at jeg dækker ind for en kollega, der, udover de almindelige 6 ferieuger, har en del selvbetalt ferie OG temmelig meget andet fravær i form af sygdom, barn syg og lægeaftaler.
Jeg er glad for mit job, men jeg er ved at knække på det her :(

Og nu sidder jeg og er irriteret over, at jeg bliver i tvivl om hvorvidt det bare er mig, der er en whiny svagpisser, der "bare skal tage sig sammen". Har stresssymptomer ad h til...men alligevel vender jeg det indad og tvivler på min egen evne til at vurdere situationen :tie:
FML :rulle:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 478
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sukisaki » 20. mar 2017, 07:13

Min veninde skal skilles :(
Hun har født for et par måneder siden, og det var egentlig ham der ville have et barn. Nu er baby så kommet, og det er åbenbart ikke så sjovt, som han troede :/
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mangoness » 20. mar 2017, 07:16

Jeg er meget i tvivl om, hvorvidt jeg er klar til at flytte hjemmefra.
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pandesteg » 20. mar 2017, 07:37

Pityt skrev:
Pityt skrev:En besked om, at en kollega (hvis arbejdsområde jeg dækker under ferie og sygdom) endnu en gang er fraværende i morgen.
Da jeg startede i firmaet havde jeg ikke så mange opgaver som i dag og havde derfor mere tid til dække de opgaver også, men som tiden er gået, har jeg fået væsentligt flere arbejdsopgaver og alligevel forventes det stadig, at jeg dækker ind for en kollega, der, udover de almindelige 6 ferieuger, har en del selvbetalt ferie OG temmelig meget andet fravær i form af sygdom, barn syg og lægeaftaler.
Jeg er glad for mit job, men jeg er ved at knække på det her :(

Og nu sidder jeg og er irriteret over, at jeg bliver i tvivl om hvorvidt det bare er mig, der er en whiny svagpisser, der "bare skal tage sig sammen". Har stresssymptomer ad h til...men alligevel vender jeg det indad og tvivler på min egen evne til at vurdere situationen :tie:
FML :rulle:


Lyder som om du skal have en snak med din leder :kram:
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 439
Likede indlæg: 5665

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DenBlødeJyde » 20. mar 2017, 08:00

Jeg har haft en uges ferie. Er kommet tilbage på arbejde i dag, og har været her i 1½ time og trænger allerede til ferie igen.... suk...
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Wizzze » 20. mar 2017, 09:26

2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20486
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43972

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf paint » 20. mar 2017, 11:12

Wizzze skrev:http://isitfridayyet.net/

:whine:


Billede
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 20. mar 2017, 11:46

At jeg simpelthen ikke kan slippe at en bruger herinde kaldte mig "gennemgående negativ".
Det giver jo ingen mening at blive ved at tænke på det.
Vedkommende kender mig overhovedet ikke og det burde være mig inderligt ligegyldigt.
Jeg er ret god til at trække på skuldrene og være overbærende med mange ting.
Men ikke lige den der. Åbenbart :sur:


(Og nej, det her er ikke et "åh, klap mig lige på skulderen og sig jeg ikke er negativ -tud,tud-indlæg. For jeg ved godt at jeg ikke er gennemgående negativ og jeg ved godt at nogle mennesker synes jeg er en stor idiot og det skal de bare have lov til. Jeg skulle bare lige have det ud. Og ja, det lettede faktisk lidt.)
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Aviva » 20. mar 2017, 15:07

At bussemanden kørte råddent.. så man væltede rundt på sædet, og da man skulle af.. :sur:
Var sgu lige ved at råbe, at han skulle køre ordentligt!

Og så så, jeg ud af busvinduet på vej hjem, at der hang et grimt "palæstina" flag udenfor en af virksomhederne..

Kan ikke lige huske hvilken virksomhed, ellers havde jeg lavet et opslag på deres fb siden/skrevet til dem pr mail om det var rigtigt det skulle hænge der.
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 20. mar 2017, 15:31

Mentholatum.
Forpulede røvhuller.
Jeg kan slet ikke have firmaer der lyver eller forsøger at snyde deres kunder (så ja, stort set alle firmaer i verden, I know)
De har jo skiftet deres gamle grønne læbepomade ud med den nye lysegrønne og jeg så lige inde på deres Facebook side at nogle beder om at den gamle kommer igen.
Til det svarer de at de har tjekket og der altså er helt det samme i som før, de har bare fjerner solfaktoren, fordi der var tvivl om, om den var sund.
Men det er f.cking ikke sandt.
Der er pludselig mere limonene i (som er et allergifremkaldende parfumestof) og de har fjernet, og hold nu fast, E-vitamin!
De har fjernet E-vitaminen :lol:
Det er det mest svinske jeg længe har set faktisk.
De prøver ikke engang at snige sig uden om spørgsmålet med "vi har lavet lidt om så den er blevet bedre". Næh, de lyver bare straight faced!

Grunden til at jeg opdagede det er fordi jeg har købt en salve i dåse (den jeg havde var alt for gammel) og til min gru opdager jeg at de har proppet både limonene, linalool og benzyl benzoate i.
What the actual f.ck?

Jamen så skal jeg da bare ikke have noget åbenbart.
Jeg tror ikke jeg har lyst til at smøre temmelig allergifremkaldende parfumestoffer på insektstik feks.
Ellers tak.
Og da absolut ikke i nærheden af mine slimhinder.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Skorstenen » 20. mar 2017, 17:22

billiebean skrev:
Skorstenen skrev:Et verbalt overfald. Af den rigtig grimme slags. Vedkommende er før gået amok uden grund, og denne gang var det så mig det gik ud over. Jeg forsøgte at bevare roen og tale pænt til hende og afvæbne hendes skyts med rationelle argumenter. Men så fandt hun bare andre ting, det stak helt af for hende.
Et eller andet sted, er det ok for mig, at vi nu ikke taler sammen mere, jeg kunne ikke lide hende grundet tidligere både verbale og fysiske overfald fra hendes side, men for fucks sake - det er en fra min mands familie. Det bliver fanme akavet fremadrettet og det giver mig ondt i maven.


Det er simpelthen så ubehageligt med den type mennesker :/ Gad vide hvad der sker i hovedet på dem? Jeg har en kollega der er på samme måde. Hun er eksploderet tre gange de sidste halve år uden varsel.


Jeg tror vedkommende ville blive fyret, hvis det var min arbejdsplads.

Og ja, det var meget meget ubehageligt, og jeg havde ondt i maven resten af weekenden. Og både manden og jeg var meget stille og tænksomme. Men idag, ser verden anderledes ud, bare det at komme på arbejde og tænke på noget andet hjalp på det.
0

Tilbage til "Generelt"