Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf avdotja » 13. dec 2017, 22:27

LadyFox skrev:Jeg troede jeg havde mistet en fugl.

Mine fugle er næsten altid ude, om jeg er hjemme eller ej - bortset fra når jeg luftet ud eller har gæster der ikke er glade for fugle.
Nimbus er ALTID hvor Hector er, og de er begge altid hvor der er mad. Jeg sætter mad i buret, Hector kommer med det samme og spiser, ingen Nimbus, hverken at se eller høre. 5 minutter senere stadig ingen Nimbus. En halv time inden havde jeg været ude med skrald - jeg er altid meget opmærksom på ikke at have fugle på mig når jeg går ud, og at holder altid øje med at fuglene ikke kommer ud i opgangen når jeg går ud med skrald, hvilket heller aldrig er sket, men uheld kan jo ske. Jeg leder alle steder de plejer at være, og jeg går ud i opgangen og leder og lytter - stadig ingen Nimbus. Jeg går ind og er ked af det, lidt efter høre jeg en pippen, og så sidder h*n i bunden af brusekabinen og leger med en svamp :lun: ih, lykke.

Man kan ikke umiddelbart se hvilke køn fugle har? Eller er det for ikke at udlevere han/hendes private detaljer :D?
3
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Prosperity74 » 14. dec 2017, 00:22

Min far der kører på mig psykisk. Han giver mig skylden for noget, som ikke er min skyld. Han er så sur og dræbende negativ
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 14. dec 2017, 06:35

avdotja skrev:
LadyFox skrev:Jeg troede jeg havde mistet en fugl.

Mine fugle er næsten altid ude, om jeg er hjemme eller ej - bortset fra når jeg luftet ud eller har gæster der ikke er glade for fugle.
Nimbus er ALTID hvor Hector er, og de er begge altid hvor der er mad. Jeg sætter mad i buret, Hector kommer med det samme og spiser, ingen Nimbus, hverken at se eller høre. 5 minutter senere stadig ingen Nimbus. En halv time inden havde jeg været ude med skrald - jeg er altid meget opmærksom på ikke at have fugle på mig når jeg går ud, og at holder altid øje med at fuglene ikke kommer ud i opgangen når jeg går ud med skrald, hvilket heller aldrig er sket, men uheld kan jo ske. Jeg leder alle steder de plejer at være, og jeg går ud i opgangen og leder og lytter - stadig ingen Nimbus. Jeg går ind og er ked af det, lidt efter høre jeg en pippen, og så sidder h*n i bunden af brusekabinen og leger med en svamp :lun: ih, lykke.

Man kan ikke umiddelbart se hvilke køn fugle har? Eller er det for ikke at udlevere han/hendes private detaljer :D?

Hector er en han.. Nimbus er albino, og de kan være svære at kønsbestemme.
Så i langt de fleste tilfælde er det nemt med undulater, men der er et par farvevarianter der er besværlige.

Mange papegøjearter kræver det DNA-test dog.
0
...
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 14. dec 2017, 07:45

avdotja skrev:
LadyFox skrev:Jeg troede jeg havde mistet en fugl.

Mine fugle er næsten altid ude, om jeg er hjemme eller ej - bortset fra når jeg luftet ud eller har gæster der ikke er glade for fugle.
Nimbus er ALTID hvor Hector er, og de er begge altid hvor der er mad. Jeg sætter mad i buret, Hector kommer med det samme og spiser, ingen Nimbus, hverken at se eller høre. 5 minutter senere stadig ingen Nimbus. En halv time inden havde jeg været ude med skrald - jeg er altid meget opmærksom på ikke at have fugle på mig når jeg går ud, og at holder altid øje med at fuglene ikke kommer ud i opgangen når jeg går ud med skrald, hvilket heller aldrig er sket, men uheld kan jo ske. Jeg leder alle steder de plejer at være, og jeg går ud i opgangen og leder og lytter - stadig ingen Nimbus. Jeg går ind og er ked af det, lidt efter høre jeg en pippen, og så sidder h*n i bunden af brusekabinen og leger med en svamp :lun: ih, lykke.

Man kan ikke umiddelbart se hvilke køn fugle har? Eller er det for ikke at udlevere han/hendes private detaljer :D?


Hunner er brune over næbbet, hanner er blå. Altså, hos undulater.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 14. dec 2017, 08:57

Guilded_Lily skrev:
avdotja skrev:
LadyFox skrev:Jeg troede jeg havde mistet en fugl.

Mine fugle er næsten altid ude, om jeg er hjemme eller ej - bortset fra når jeg luftet ud eller har gæster der ikke er glade for fugle.
Nimbus er ALTID hvor Hector er, og de er begge altid hvor der er mad. Jeg sætter mad i buret, Hector kommer med det samme og spiser, ingen Nimbus, hverken at se eller høre. 5 minutter senere stadig ingen Nimbus. En halv time inden havde jeg været ude med skrald - jeg er altid meget opmærksom på ikke at have fugle på mig når jeg går ud, og at holder altid øje med at fuglene ikke kommer ud i opgangen når jeg går ud med skrald, hvilket heller aldrig er sket, men uheld kan jo ske. Jeg leder alle steder de plejer at være, og jeg går ud i opgangen og leder og lytter - stadig ingen Nimbus. Jeg går ind og er ked af det, lidt efter høre jeg en pippen, og så sidder h*n i bunden af brusekabinen og leger med en svamp :lun: ih, lykke.

Man kan ikke umiddelbart se hvilke køn fugle har? Eller er det for ikke at udlevere han/hendes private detaljer :D?


Hunner er brune over næbbet, hanner er blå. Altså, hos undulater.

Sådan er det som oftest på voksne undulater :) Men der er farvevarianter der opfører sig anderledes.
0
...
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Prosperity74 » 14. dec 2017, 14:10

Mit humør :mellow:
0
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tata » 14. dec 2017, 15:27

Vi skal ud og besøge min mor her om lidt, og fysioterapeuten har taget hendes kinetic maskine fra hende (den der maskine hun skal have benet i, der skal genoptræne hendes knæ efter operationen), fordi de kun har 1 på afdelingen. Det er jo lidt ærgerligt at de planlægger at operere hende, og så vupti tager den tingest væk der skal hjælpe med til genoptræningen. Men ja...mangel på udstyr. Sådan er det.
Nå, men de har så sagt at hun skal lave øvelser selv, ude på gulvet, og det er hun brudt totalt ned over, fordi...hun er indlagt på en stue med 3 andre mænd, og min mor er sådan en meget blufærdig type, så nu ligger hun helt ulykkelig og forulempet og tør ikke sige til dem, hvordan landet er fat, og får ikke lavet de øvelser, og det kommer hun jo ikke på benene af, og de ser det jo bare som hun ikke 'vil', og så får vi hende hjem i værre stand end hun blev indlagt, så det er tilbage til at køre rundt med hende. Har totalt ondt i maven af stress over det Og min mor tror jo at vi kan gøre et eller andet magisk ved det, fordi hun ikke selv vil sige noget til sygehuspersonalet. *suk*
0
Timian :lun:
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Artem » 14. dec 2017, 15:37

At jeg kørte galt og totalt skadede min bil i snevejret i dag :whine:
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Buffy » 14. dec 2017, 16:20

Jeg har ondt i ryggen og ringede til min mor for at blive ynket, men var faktisk mere ked af det bagefter end før, det var som om hun slet ikke hørte, hvad jeg sagde :(
Fortalte hende bla at det eneste, der hjalp var at ligge på ryggen på sofaen og at det var blevet værre igen, efter jeg havde luftet min hund. Hendes svar? “Man får altid mindre ondt af at gå en tur” sådan var hele samtalen, var lige ved at tude.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Artem » 14. dec 2017, 16:24

Lemonella skrev:
Artem skrev:At jeg kørte galt og totalt skadede min bil i snevejret i dag :whine:


Æv da. Håber du selv er okay? :kram:

Jo tak ukrudt er ikke så nem at slå ihjel. :P
Seriøst skete der ikke noget med mig, men kan da godt mærke i min krop og mit hoved at bilen endte på hovedet i grøften. Men var med lav fart, da jeg netop var opmærksom på at det var pisse glat i det tøsne vi fik.

Årsagen til uheldet er at de nye vinterdæk jeg havde bestilt har været alt for længe undervejs. For mine bagdæk var slidt ned til det lovlige, hvorfor de burde have været skiftet for flere uger siden. For at det ikke skal være løgn har dækfirma fået de nye dæk i dag, som jeg så ikke længere har brug for...

Er faktisk lidt urolig i forhold til forsikringen, hvis de begynder med at gå op i at mine bagdæk var slidt ned. Og i bagklogskabens klare lys burde jeg også have fået dem skiftet for en måned siden. :genert:
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Movita
Indlæg: 169
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:07
Kort karma: 8
Likede indlæg: 175

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Movita » 14. dec 2017, 16:34

;) At Netflix har fjernet Downton Abbey, den havde jeg ellers skulle hygge mig med i juledagene
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17190
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41795

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LaMariposa » 14. dec 2017, 16:42

Wizzze skrev:Natlig "taxakørsel" for overrislede unge damer er ikke videre befordrende for ens nattesøvn :evil:
Og jeg kunne selvfølgelig ikke falde i søvn igen, da jeg endelig havde fået dem puttet.
Jeg forudser en morfar i eftermiddag.


Heh, jeg faldt heller ikke i søvn igen, sidste gang jeg var ude at hente min kæreste hjem fra byen. Så føler man sig gammel. Jeg er åbenbart også blevet så meget hønemor, at jeg heller ikke kan sove, før jeg ved, at han er godt hjemme igen :rulle:

Min kæreste gøre i øvrigt ikke i byen ret tit, og han har aldrig givet mig grund til bekymring, så ved ikke, hvor det kommer fra :D
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Phlox9 » 14. dec 2017, 16:51

Jeg snublede ned ad trappen i morges og forvred min ankel slemt :trist: Og jeg flyver alene hjem til DK i morgen (fra Bruxelles), og jeg kan slet ikke se, hvordan jeg skal komme til lufthavnen (bor i Holland, 1:45 timer væk), bevæge mig rundt i lufthavnen, komme ind i flyet og videre fra Billund med de krykker, min mand lejede til mig, for bare det at gå fra sofaen til toilettet med krykkerne gør så ondt i foden.

Mand, altså. Det er bare ikke min december, det her.
0
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 14. dec 2017, 18:19

Efter de seneste opdateringer vil min Iphone og iPad ikke synkronisere fotos. Jeg har googlet mig grøn i hovedet, men jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvorfor :trist:
Og den nye oplader jeg har købt vil gerne oplade min telefon men ikke min iPad :forvirret: Jeg fatter hat.
Teknisk lortetorsdag :cuss:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 14. dec 2017, 20:47

At jeg lige har fundet ud af, at min eksamensopgave kun må være på 25 sider. Jeg troede den måtte være på 30. Jeg har pt. 38 sider og den skal afleveres onsdag. Er nok nødt til at udskyde den :(
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Generelt"