Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 23. feb 2018, 06:03

Kombinationen “hold i ryggen/menstruationssmerter” er ikke ret fed :cuss:
Har heldigvis weekend allerede 12.30 i dag, så jeg kan komme hjem og ynke mig selv.
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ghattner » 23. feb 2018, 10:15

Min ven der altid vil ses, men jeg orker ham ikke altid og kan ikke finde ud af at afvise ham. Han er så negativ, ser hullerne i osten, brokker sig over de mindste ting og lidt af en energi-vampyr. Hver gang vi ses er der ikke gået mere end et par minutter før jeg hører det første brok over et eller andet. Derudover er han meget irritabel og ordkløvende, så vi går altid skævt af hinanden over de mindste ting. Jeg magter det ikke, og undrer mig også over at han overhovedt vil ses med mig.

Jeg har før prøvet at sige på en pæn måde at jeg har brug for at han fx taler lidt pænere til mig, men det er som om han ikke helt forstår hvordan hans negative tone påvirker mig og andre i vennekredsen. Han synes sikkert bare jeg er nærtagende. Jeg kan dog sagtens tage folks sorte humor og sarkasme, men når det kommer fra en der er kronisk negativ kan det være lidt svært. Især fordi det er meget få decideret positive ting vi snakker om. Hvis jeg endelig er begrejstret over et eller andet så bliver min begejstring enten skudt ned eller ignoreret. For det er jo sjovere at brokke sig og blive bekræftet i at alle andre er dumme.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 23. feb 2018, 13:43

Vi holdt i kø i 25 min i formiddag på grund af Ferie for Alle i MCH. Jeg synes ellers jeg var i god tid til min aftale, men jeg nåede den kun i allersidste sekund. Helt opkogt af stress.
God damn, vi er jo ikke vandt til bilkøer her :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29903

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TinaW » 23. feb 2018, 17:48

At jeg faldt af hesten på tur og efterfølgende brugte næsten to timer!!! på at få hende indfanget.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 25. feb 2018, 01:16

Ghattner skrev:Min ven der altid vil ses, men jeg orker ham ikke altid og kan ikke finde ud af at afvise ham. Han er så negativ, ser hullerne i osten, brokker sig over de mindste ting og lidt af en energi-vampyr. Hver gang vi ses er der ikke gået mere end et par minutter før jeg hører det første brok over et eller andet. Derudover er han meget irritabel og ordkløvende, så vi går altid skævt af hinanden over de mindste ting. Jeg magter det ikke, og undrer mig også over at han overhovedt vil ses med mig.

Jeg har før prøvet at sige på en pæn måde at jeg har brug for at han fx taler lidt pænere til mig, men det er som om han ikke helt forstår hvordan hans negative tone påvirker mig og andre i vennekredsen. Han synes sikkert bare jeg er nærtagende. Jeg kan dog sagtens tage folks sorte humor og sarkasme, men når det kommer fra en der er kronisk negativ kan det være lidt svært. Især fordi det er meget få decideret positive ting vi snakker om. Hvis jeg endelig er begrejstret over et eller andet så bliver min begejstring enten skudt ned eller ignoreret. For det er jo sjovere at brokke sig og blive bekræftet i at alle andre er dumme.


Hvorfor er du venner med ham?
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Wizzze » 25. feb 2018, 09:08

Morgen solskin, pludselig kan man jo se al støvet :whine:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9827

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tilly » 26. feb 2018, 09:58

At finde ud af at udbetalingsperioderne for sygedagpenge ikke er de samme som dagpenge. For mig betyder det at jeg kun får udbetalt for ca. en halv måned :( Det er i forvejen rimelig stramt for mig økonomisk at være på dagpenge, men nu skal jeg pludselig klare mig for 6500 kr mindre end jeg havde budgetteret. Ville ønske at det var blevet oplyst samtidig med at jeg blev godkendt til sygedagpenge, så jeg var forberedt på det...
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Stitch » 27. feb 2018, 08:30

Vågnede med hold i nakken i venstre side. Det gør mega nas. Og jeg har nu fået ondt i venstre øre også. :nej:
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 27. feb 2018, 15:10

En fyreseddel.
Godt nok havde jeg mistænkt det ville komme, men alligevel er det sku træls og hjælper bestemt ikke på min depression
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf bluetof1 » 27. feb 2018, 15:48

Jeg har haft indbrud i min fucking bil på fucking Bilkas fucking parkeringsplads og de stjal min fucking computer og min fucking selvrisiko er så fucking høj at det ikke kan betale sig at få forsikringen til at fucking erstatte den.
Men til gengæld glemte jeg min fucking nøgle til huset på værkstedet så nu kan jeg ikke komme fucking ind.


Fuuuuuuuck!
Rend mig i røven :sur:
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8238

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fru Himmelblå » 28. feb 2018, 11:09

I den lidt mindre seriøse afdeling - men stadig æv...

Jeg har ingen at se Tex Avery med i aften :trist:

Det er desværre en hobby jeg har for mig selv
0
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 28. feb 2018, 18:02

Jeg er fucking RASENDE :cuss: :cuss:

Vi har "snestorm" og bor på en bakke. Da jeg kom hjem tidligere parkede jeg min bil i indkørslen bagved min kærestes stedbrors bil fordi jeg tænkte at ikke engang han var så stor en idiot at han ville ud at køre i det vejr. WRONG!

Han ville ud, så flyttede min bil og den kunne med nød og næppe bakke ud af indkørslen og holde vejgreb. Han fandt ud af at hans vinduer var frossede til og på vej ud af bilen for at affroste dem gled han på røven. Der besluttede han sig så for at nej, det var måske ikke skide smart at køre i det vejr. Tak så :clap:

Det gik fuldkommen amok med at sne og derefter sol, for så at blive frost grader. Idioten beslutter sig for at vi kan da SAGTENS flytte bilerne nu. Jeg giver udtryk for at jeg virkelig ikke vil have min bil ud på vejen når føret er sådan. Han er røv ligeglad for han skal afsted. Nå, vi går ud og ser to store SUV 4x4 miste vejgrebet fuldkommen lige ude foran vores indkørsel. De kan simpelthen ikke køre op og selv med foden på bremsen triller de baglæns. Jeg kører en VW Up! til sammenligning.
Jeg siger igen at jeg virkelig ikke har det godt med at skulle køre min bil ud på den vej. Mens min kæreste prøver at fjerne sneen på vejen kører der så en lille corsa op med fuld fart og kommer også op. Det giver idioten fornyet tro på at det er da bare det vi skal.

Nå. Så jeg sætter mig modvilligt i min bil og så siger idioten kraftedme at jeg bare skal bakke så hurtigt jeg kan ud på vejen. Vejen der er spejlglat af is. Så hurtigt som muligt - ud på isen!
For at det ikke skal være løgn, så skal jeg ikke engang bakke direkte bag ud - det er bakke tilbage og dreje op ad bakken, stadig i bakgear. Ligeså snart jeg skal dreje begynder bagenden af min bil at glide ud og alle de der ABS, usikkert føre og whatever lys begynder at blinke på instrumentbrættet. Så må yderst forsigtigt lade min bil glide ned af bakken og parkere for enden, så han kan køre ud.

Skulle han noget vigtigt? Næææh. Mødes med venner og hans booty call :puke: . Jeg er fucking rasende over at skulle sætte min bil og potentielt mit helbred på spil fordi han synes det er skide vigtigt at køre på en frossen vej få at få noget fisse.

Forbandede, dumme, egoistiske, klamme, desparate spadsersvin :cuss: :cuss:
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 28. feb 2018, 19:46

Jeg har i dag skrevet til min mor at min far også kommer til min fødselsdag.
Hun ved ikke at jeg har haft kontakt med ham i flere år. Det har jeg ikke ville fortælle pga min søster og hele situationen omkring retssag osv.
Hun svarer bare ikke.
Ikke et pip.
Og det gør mig nervøs og anspændt og kvalm.
Nu var vi lige begyndt at snakke sammen igen og det var hyggeligt og alt muligt :(
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 28. feb 2018, 21:21

Sne
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 1. mar 2018, 11:26

At jeg sidder fast i mit speciale, har fået skrevet fem sider, jeg nok ikke kan bruge til noget alligevel, og der er gået 25% af specialeperioden (der kun er på 4 måneder). Min vejleder kan slet ikke hjælpe mig, for hun forstår ikke, hvor jeg vil hen. :(
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Generelt"