Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 165
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 2517

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 1. jun 2018, 06:26

At jeg ikke kan overbevise mig selv om at det job jeg var til samtale på i mandags er noget for mig. Der er bare for mange ting ved det som jeg føler mig usikker på. Egentlig har de været rigtig dårlige til at definere opgaverne, og jobtitlen beskriver åbenbart slet ikke selve jobbet. Da de nævnte at det nærmere var en key account manager anede jeg slet ikke hvad det gik ud på. Nok også derfor jeg havde fået et andet indtryk af jobbet.
Det kan sagtens være at det vil være interessant, men det kan også gå den anden vej og være noget der slet ikke er mig. Den risiko vil jeg bare ikke ta'.
Men det er vildt frustrerende at ikke kunne beslutte sig, når de lidt lagde op til en 2. samtale. Men jeg må nok acceptere at når ikke det virker som det rigtige job for mig, så skal jeg ikke gå videre med det.
0
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 40
Likede indlæg: 986

Indlægaf RavenClaw » 1. jun 2018, 08:10

Første arbejdsdag, og arbejdsgiver kræver lange habitbukser. Jeg tænkte, at det var fint at tage dem på hjemmefra, da jeg skulle køre i tog med aircondition. Resultat: togets aircondition er i stykker, jeg sidder nu i en 30 grader varm kupé og kampsveder. Tak DSB.
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2082
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 20152

Indlægaf kidkomb » 1. jun 2018, 08:18

Min svoger har ikke styr på sin kalender.
Jeg har købt og betalt buffet og turpas til 3 voksne og 2 børn til på onsdag til Bakken og her til morgen kommer han pludselig i tanke om at "nå, det er vist egentlig den stores alenedag med mor den dag". Nå, ja, men så smider vi da bare de penge ud af vinduet :sur:
Det var et specialtilbud og kan ikke returneres og nej, jeg tager bestemt ikke derud uden den store. Han ville blive helt knust.
0
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 246
Likede indlæg: 2899

Indlægaf Mani » 1. jun 2018, 13:27

Krampe i svangen
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Stitch
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1335

Indlægaf Stitch » 1. jun 2018, 13:30

Smerter i knæet.
0
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 61
Likede indlæg: 842

Indlægaf Prosperity74 » 1. jun 2018, 13:35

Kraftig hovedpine på grund af menstruation
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 731
Likede indlæg: 13814

Indlægaf Juki » 1. jun 2018, 14:15

At jeg den sidste tid har haft en tilbagevendende følelse af igen at føle mig alene/ensom og ligegyldig for andre(med enkelte undtagelser) og at den følelse bare er blevet bekræftet/fodret to gange i dag, i to separate situationer.

At det er for varmt til at jeg kan holde ud til at lave noget af det der normalt vil få mig i bedre humør og holder dumme tanker og følelser væk.

PMS der forværrer ovenstående.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 316
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 10369

Indlægaf Hunkat » 1. jun 2018, 16:34

Jeg havde købt noget dip-pulver som skulle ha' noget ostesmag (til at blande i creme fraise). Afprøvede det i dag, jeg brugte endda ikke det hele. Dippen er ødelagt. Øv.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Little_Woman
Kort karma: 327
Likede indlæg: 2697

Indlægaf Little_Woman » 1. jun 2018, 16:38

Varmen - jeg har hovedpine og sover elendigt! Lige et par dage med mindre hot vejr, ville være dejligt, tak!
1
Nu med fugl
Sorenspige
Kort karma: 340
Likede indlæg: 1860

Indlægaf Sorenspige » 1. jun 2018, 18:42

Trælse elever, som plejer at være søde og skønne at være sammen med.
1
Brugeravatar
Tata
Kort karma: 106
Likede indlæg: 699

Indlægaf Tata » 4. jun 2018, 12:55

Den ældre mand, min veninde og jeg var vidne til, vælte på cykel for nylig, har givet vores hunde skylden, som årsag til ulykken til forsikringen (er lige blevet kontaktet af forsikringen), aj det er så langt ude, det er helt vildt, det er en helt vildt absurd historie med at vores hunde skulle have sloges midt på cykelstien, og det forskrækkede ham, så han væltede. Vores hunde er de bedste venner, og snusede til hinanden (som en hunhund og en hanhund nu gør...), det er begge to ældre hunde.
En krølle på det hele er, at han er dement, og det var midt i den her hedebølge. Men det føles bare så chokerende, at blive beskyldt for sådan noget, når vi eller vores hunde slet ikke har været i kontakt med ham, og det sker flere meter fra. Det vi tænker der er sket, er at han vel har mistet balancen/eller hans reaktionsevne ikke er i orden.
Det er synd for ham, at han har brækket hoften, men derfor så til at lyve til forsikringen og give 2 små hunde skylden. Ikke ok :nej: .
0
'Pain and heartbreak supmn inna it weh me love' ~ Alkaline ~ 'D struggle only mek we better'
Brugeravatar
didas
Kort karma: 314
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 3796

Indlægaf didas » 4. jun 2018, 14:27

At jeg ikke har fri i morgen, det troede jeg ellers men nope...kontoret holder åbent :(
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 246
Likede indlæg: 2899

Indlægaf Mani » 4. jun 2018, 15:12

didas skrev:At jeg ikke har fri i morgen, det troede jeg ellers men nope...kontoret holder åbent :(

Det gør vores også. Så nu bager jeg da bare kage resten af familien kan tage med på skovtur :nej:
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
didas
Kort karma: 314
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 3796

Indlægaf didas » 4. jun 2018, 15:13

Mani skrev:
didas skrev:At jeg ikke har fri i morgen, det troede jeg ellers men nope...kontoret holder åbent :(

Det gør vores også. Så nu bager jeg da bare kage resten af familien kan tage med på skovtur :nej:

Hvor er det surt! Jeg stemmer for, at Grundlovsdag bliver gjort til officiel helligdag!
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1194
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 13990
Kontakt:

Indlægaf Ado » 5. jun 2018, 09:42

En tidligere kollega mistede sin søn sidste efterår. I disse dage er hun helt nede. Det tror da fanden. Det er så ulideligt og modbydeligt et tab for hende.
Hun har oprettet en mindeside for ham og lægger i disse dage så mange hjerteskærende opslag op om hendes savn til sin elskede søn. Hold kæft, hvor gør det usigeligt ondt i hjertet at læse. Der er ingen der kan hjælpe hende og fjerne den smerte. Av altså. :(
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".

Tilbage til "Generelt"