Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 63
Likede indlæg: 2057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Nicolait » 8. jul 2018, 20:09

Min svoger er blevet indlagt med en blodprop. Min yngste nevø var hjemme, da det skete.

Det er svært at sidde på sidelinjen uden at kunne hjælpe. Jeg talte med min søster. Hun virkede forståeligt nok meget stresset.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 63
Likede indlæg: 2057

Indlægaf Nicolait » 9. jul 2018, 11:33

Nicolait skrev:Min svoger er blevet indlagt med en blodprop. Min yngste nevø var hjemme, da det skete.

Det er svært at sidde på sidelinjen uden at kunne hjælpe. Jeg talte med min søster. Hun virkede forståeligt nok meget stresset.

Min svoger er stadig indlagt på Bispebjerg.
Jeg fik mine forældre til at aflyse vores tur til Bornholm.
Jeg har lovet den ældste, at vi tager ud og spiller hardball til august, så han har noget at se frem til.

Jeg har sagt at jeg sagtens kunne rydde min kalender for at passe mine nevøer, hvis det er.

Jeg ved ikke, hvad jeg mere lige kan gøre.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 397
Likede indlæg: 3453

Indlægaf Pityt » 9. jul 2018, 13:08

Hele situationen omkring mit (nu tidligere) job :(
Fagforeningen er ind over, men lige nu er tingene bare noget rod og jeg er stadig sygemeldt og er kaldt til møde i jobcentret :cuss:
0
What's done in the dark will be brought to the light
bluetof1
Kort karma: 773
Likede indlæg: 4862

Indlægaf bluetof1 » 9. jul 2018, 13:13

En idiot er bakket ind i min bil og har smadret min kofanger. Jeg har brugt min friskade på at få ordnet den siderude, som blev smadret da jeg havde indbrud i bilen i marts og har ikke råd til at betale selvrisikoen.
0
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2876
Likede indlæg: 18432

Indlægaf Wizzze » 9. jul 2018, 13:23

Falstria skrev:De 5 norske kvinder der stod foran mig i køen i Aldi og tilsyneladende havde købt hele butikken...

Planlægger norske kvinder menuen 14 dage forud inden de tager hjemmefra på ferie?

På den positive side, så så de temmeligt godt ud, jeg kunne godt lige holde ud at stå i kø bag dem :D

Norge = Mad er DYRT

Danmark = Mad, især i LIDL/ALDI er billigt.

Norsk i Danmark = KØB KØB KØB :panik:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2876
Likede indlæg: 18432

Indlægaf Wizzze » 9. jul 2018, 13:27

Dmitra skrev:Bare min dag i dag. Derhjemme er der tusindvis af fluer, på stranden er vi så lige blevet jagtet af nogle sindssygt aggressive måger. Jeg følte fandme jeg var med i Hitchcocks "Fuglene" :tie:.

viewtopic.php?f=5&t=11544&p=681656
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Tux
Kort karma: 126
Likede indlæg: 2424

Indlægaf Tux » 9. jul 2018, 13:32

En af vores katte har markeret indenfor igen, jeg giver snart op på ham :(
0
LaMariposa
Kort karma: 407
Likede indlæg: 6532

Indlægaf LaMariposa » 9. jul 2018, 13:35

bluetof1 skrev:En idiot er bakket ind i min bil og har smadret min kofanger. Jeg har brugt min friskade på at få ordnet den siderude, som blev smadret da jeg havde indbrud i bilen i marts og har ikke råd til at betale selvrisikoen.

Er det ikke skadevolders forsikring, der skal dække? Eller er vedkommende bare kørt fra det?
0
:lun:

"I am brave, I am bruised
I am who I'm meant to be, this is me"
bluetof1
Kort karma: 773
Likede indlæg: 4862

Indlægaf bluetof1 » 9. jul 2018, 13:51

LaMariposa skrev:
bluetof1 skrev:En idiot er bakket ind i min bil og har smadret min kofanger. Jeg har brugt min friskade på at få ordnet den siderude, som blev smadret da jeg havde indbrud i bilen i marts og har ikke råd til at betale selvrisikoen.

Er det ikke skadevolders forsikring, der skal dække? Eller er vedkommende bare kørt fra det?

Han/hun skred.
0
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 245
Likede indlæg: 3567

Indlægaf Muuh » 9. jul 2018, 14:17

At det galleri jeg netop havde tænkt mig at gøre brug af min ubegrænset ombytningsret er gået konkurs

Kunne ellers have været rart at få bytte mit maleri med et andet
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
LaMariposa
Kort karma: 407
Likede indlæg: 6532

Indlægaf LaMariposa » 9. jul 2018, 14:33

bluetof1 skrev:
LaMariposa skrev:

Han/hun skred.

Røvhul :rulle:
0
:lun:

"I am brave, I am bruised
I am who I'm meant to be, this is me"
Brugeravatar
Tata
Kort karma: 129
Likede indlæg: 890

Indlægaf Tata » 9. jul 2018, 17:29

Bøvl med min kæreste, der ikke vil gå til lægen med forværring i hans kroniske sygdomme (pt. hans colitis ulcerosa og hans hudsygdom), fordi det har han ikke tid til, fordi han lige har startet virksomhed ved siden af hans arbejde, og jeg er alene om det hele herhjemme. Jeg har lige bestilt den 3. havemaskine i denne her måned, fordi jeg må sande at mine menneskekræfter ikke er nok, og han stopper ikke op og tænker "jeg må hellere lige hjælpe hende". Det falder ham ikke ind :gruble:

Og at han er startet ved en ny håbløs psykolog, der mener at han (!) er stresset på hjemmefronten, han fik en folder hjem om at være pårørende faktisk (fordi jeg har en gammel angst diagnose, som jeg ikke er påvirket af mere, pisse latterligt!). Føler faktisk det er mig der er den pårørende :trist: Det føltes f. som en krænkelse at få sådan noget smidt i hovedet, mig der sørger for at hele hans hverdag kan hænge sammen, og finder mig i hans meltdowns osv. i tide og utide. Jeg synes psykologen, som en test, fx. skal sende ham ud at købe ind osv., og så vende tilbage, når han har ringet 25 gange og spurgt til hver enkelt vare 47 gange, og bedt om at blive guidet rundt i supermarkedet osv. Eller finde tøj om morgenen der passer til årstiden. Ganske almindelige ting. Aj jeg har bare fået nok i dag (og jeg er ellers et vældigt tålmodigt menneske) :genert: .

Men hvis han fortsætter med ikke at gå til lægen, bliver det nok til virkelighed med angsten. Det er grimt at se på, sådan en deroute, hvor det ender med et crash, lissom da han fik konstateret diabetes 1 med så højt blodsukker, at han nær var endt på intensiv, fordi han trak det ud, og insisterede på selv at køre til lægen :shock: . Han skal bare helt derud, og kan vitterlig ikke se, hvordan det påvirker andre. Det samme med ikke at ville erkende hans asperger, at det altid er alle andre, der er efter ham.

Undskyld udluftning. Er bare så fyldt op :(
0
Free Worl Boss
Smiling_Goat
Kort karma: 810
Likede indlæg: 13527

Indlægaf Smiling_Goat » 10. jul 2018, 19:11

Fuuuck mit liv lige nu..

Et familiemedlem med cancer er kommet på hospice, og min far synes af en eller anden grund at han skal bruge Facebook til at poste billeder af hospitalsstuer og drop-poser.

Jeg vidste godt, at mit familiemedlems sygdom gik mindre end ideelt.. Men for pokker :(

Jeg kan slet ikke overskue, hvis min far nu også skal til at være syg. Ikke fordi vi har et godt forhold, og jeg vil savne ham, men fordi at jeg ikke rigtigt kender ham, og ikke orker at skulle til at tage stilling til, om jeg vil nå at lære ham at kende.

Det her år! Væk mig når det er slut
1
Hewlett
Kort karma: 37
Likede indlæg: 1535

Indlægaf Hewlett » 12. jul 2018, 01:30

Falstria skrev:De 5 norske kvinder der stod foran mig i køen i Aldi og tilsyneladende havde købt hele butikken...

Planlægger norske kvinder menuen 14 dage forud inden de tager hjemmefra på ferie?

På den positive side, så så de temmeligt godt ud, jeg kunne godt lige holde ud at stå i kø bag dem :D

Måske ligesom danskere i Tyskland. Jeg kan heller ikke styre mig når alting nærmest er under halv pris af, hvad jeg skal give for det samme herhjemme :D
0
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 158
Likede indlæg: 2235

Indlægaf TinaW » 12. jul 2018, 06:45

Sommersnue og en mave der driller er en ikke en god kombination med, at være alene på kontoret.
0

Tilbage til "Generelt"