Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf AgentPixie » 6. okt 2018, 12:00

At jeg er alene med barnet til mandag formiddag.. og jeg vågnede selvfølgelig i morges, med ondt i halsen og feber. Fml.
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 6. okt 2018, 12:18

Manden lavede fuldstændig ged i min morgen, så min dag er nærmest et stort rod i humør og energiniveau. Det er helt sikkert mig, den er gal med, men det er helt forkert i mit hoved at støvsuge, før man har støvet af og tørret overflader. Samtidig har han ryddet op i skufferne i køkkenet, hvilket er fantastisk, men nu er køkkenet endnu mere rodet end før. Så mit rengøringsritual er fucked op og jeg kan slet ikke finde ud af det.

Edit: han har lige sendt mig et billede af en pose salte fisk, han har købt til mig for at gøre mig i godt humør. Tosse! :lol:
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11604
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18656

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf PaleSeptember » 6. okt 2018, 15:14

Guilded_Lily skrev:Manden lavede fuldstændig ged i min morgen, så min dag er nærmest et stort rod i humør og energiniveau. Det er helt sikkert mig, den er gal med, men det er helt forkert i mit hoved at støvsuge, før man har støvet af og tørret overflader. Samtidig har han ryddet op i skufferne i køkkenet, hvilket er fantastisk, men nu er køkkenet endnu mere rodet end før. Så mit rengøringsritual er fucked op og jeg kan slet ikke finde ud af det.

Edit: han har lige sendt mig et billede af en pose salte fisk, han har købt til mig for at gøre mig i godt humør. Tosse! :lol:


Jeg har altid lært, at man støvsuger, før man tørrer støv af, for støvsugningen hvirvler en masse støv op :)
3
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7410
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23374

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Aragorn » 6. okt 2018, 15:35

Guilded_Lily skrev:Manden lavede fuldstændig ged i min morgen, så min dag er nærmest et stort rod i humør og energiniveau. Det er helt sikkert mig, den er gal med, men det er helt forkert i mit hoved at støvsuge, før man har støvet af og tørret overflader. Samtidig har han ryddet op i skufferne i køkkenet, hvilket er fantastisk, men nu er køkkenet endnu mere rodet end før. Så mit rengøringsritual er fucked op og jeg kan slet ikke finde ud af det.

Edit: han har lige sendt mig et billede af en pose salte fisk, han har købt til mig for at gøre mig i godt humør. Tosse! :lol:



Han er godt nok også slem ved dig, hva?
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 6. okt 2018, 16:01

PaleSeptember skrev:
Guilded_Lily skrev:Manden lavede fuldstændig ged i min morgen, så min dag er nærmest et stort rod i humør og energiniveau. Det er helt sikkert mig, den er gal med, men det er helt forkert i mit hoved at støvsuge, før man har støvet af og tørret overflader. Samtidig har han ryddet op i skufferne i køkkenet, hvilket er fantastisk, men nu er køkkenet endnu mere rodet end før. Så mit rengøringsritual er fucked op og jeg kan slet ikke finde ud af det.

Edit: han har lige sendt mig et billede af en pose salte fisk, han har købt til mig for at gøre mig i godt humør. Tosse! :lol:


Jeg har altid lært, at man støvsuger, før man tørrer støv af, for støvsugningen hvirvler en masse støv op :)


Hmmm. Jeg har dyr, og jeg synes altid, jeg kan støvsuge dobbelt, hvis jeg starter med at støvsuge.

Aragorn skrev:Han er godt nok også slem ved dig, hva?


Du glemte måske at læse disclaimeren? ;)
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9558
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26713

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Santa » 6. okt 2018, 16:12

Mine svigerforældre ankom 1 1/2 time for tidligt i dag. De var inviteret til frokost i sommerhuset, jeg regnede med at de kom omkring kl 12.30-13, kæresten mente dog at de nok kom 11.30-12. Ok, fint nok.
Han skulle støvsuge og rydde op, jeg skulle handle ind til frokosten og arrangere den.
Men kl 10.30 ringede min svigermor så, mens jeg stod i Brugsen.
For kæresten havde ikke givet dem husnummeret og han tog ikke sin egen tlf! Og nu var de her jo!
Grr.

Da jeg kom hjem, havde han så heldigvis taget dem med ud og gå en lang tur, så jeg kunne fræse rundt og gøre klar. Men støvsuget blev der så ikke.
Virkelig irriterende.
Næste gang inviterer vi dem altså til et bestemt tidspunkt!
2
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11604
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18656

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf PaleSeptember » 6. okt 2018, 16:22

Guilded_Lily skrev:
PaleSeptember skrev:
Guilded_Lily skrev:Manden lavede fuldstændig ged i min morgen, så min dag er nærmest et stort rod i humør og energiniveau. Det er helt sikkert mig, den er gal med, men det er helt forkert i mit hoved at støvsuge, før man har støvet af og tørret overflader. Samtidig har han ryddet op i skufferne i køkkenet, hvilket er fantastisk, men nu er køkkenet endnu mere rodet end før. Så mit rengøringsritual er fucked op og jeg kan slet ikke finde ud af det.

Edit: han har lige sendt mig et billede af en pose salte fisk, han har købt til mig for at gøre mig i godt humør. Tosse! :lol:


Jeg har altid lært, at man støvsuger, før man tørrer støv af, for støvsugningen hvirvler en masse støv op :)


Hmmm. Jeg har dyr, og jeg synes altid, jeg kan støvsuge dobbelt, hvis jeg starter med at støvsuge.



Kom igen - jeg har 11 norske skovkatte :-D
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daphne » 6. okt 2018, 17:53

Har muligvis fået halsbrtændelse inkl. feber. Har sovet 21 timer næsten i streg - ikke spist i et døgn. Har da endelig fået klemt et stykke pizza ned.
Jeg synes ikke jeg laver andet end at være syg på den ene eller den anden måde lige for tiden. Hold nu kæft hvor jeg ikke magter det. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har slappet rigtigt af...
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 6. okt 2018, 18:21

PaleSeptember skrev:
Guilded_Lily skrev:
Hmmm. Jeg har dyr, og jeg synes altid, jeg kan støvsuge dobbelt, hvis jeg starter med at støvsuge.



Kom igen - jeg har 11 norske skovkatte :-D


Jeg kan kun tale for egen erfaring. Og jeg gider ikke støvsuge dobbelt, derfor støver jeg af først. Det virker her.
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5421
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13985

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf RavenClaw » 7. okt 2018, 16:54

Jeg føler mit hoved er blevet kørt over af en damptromle...
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11309
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1793
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23385

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 7. okt 2018, 17:44

Jeg er stadig monster sur over et stunt min chef lavede i fredags. Så for en gang skyld gider jeg overhovedet ikke på arbejde i morgen og er bare blevet mere og mere rasende som dagen er gået.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf AgentPixie » 8. okt 2018, 12:06

Lægen siger jeg har halsbetændelse :sur:
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Hunkat » 8. okt 2018, 12:12

Jeg kan mærke der er nogle arbejdsting som påvirker mig rigtig negativt i øjeblikket. Lidt for mange ting som bliver slået hen med "nu må vi jo se" og ting jeg skal høre på vandrørene selvom det direkte påvirker mit arbejde.

Det er sgu irriterende og føles lidt som om der mangler noget respekt. Jeg vil ikke gætte mig til hvordan mit arbejde ser ud i næste uge/måned, jeg vil sgu vide det!
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pandesteg » 10. okt 2018, 04:51

Skulle op før fanden får sko på og til Kbh, det var ikke det negative, men da jeg kører på landevejen mod togstationen, der er det sindssygt mørkt, fuldstændig øde og der kommer sådan nogle bølger af tåge imod mig, nå okay men jeg bor på landet og er ikke bange for mørke... men pludselig lyder der et højt bump oppefra, som om noget lander på taget af min bil og det sker samtidig med at de i radioen taler om den der nye creepy Momo-dukketingest... :nerve: der trykkede jeg lige lidt ekstra på speederen og holdt vejret til jeg kom ned på den store landevej til lys og andre biler.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Persnikedy » 10. okt 2018, 09:18

Jeg havde for 3 uger siden en tid ved lægen, men da de havde skiftet reservations system og ikke længer brugte lægevejen så havde jeg ikke en tid alligevel. De havde IKKE informeret nogen om at de da var skiftet, og mange var skide sure og sekratæren undskyldte nærmest før jeg trådte ind af døren. Jeg skulle snakke homonspiral og ahve kigget på mit håndled. Lægen undskydte også flere gange at jeg ikke havde fået min tid..
Jeg fik en akut tid til håndledet og en ny tid til spiral snak. den 10-10 kl 10. dejlig nemt at huske.
Det var så i dag... hun havde skrevet kl 9 ind i kalenderen så igen fik jeg ikke min tid..

Nu har jeg fået en ny tid... om 2 fucking uger til den snak.


Efter det er blevet et lægehus er det hele gået helt af helved til
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.

Tilbage til "Generelt"