Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Kort karma: 669
Likede indlæg: 5160

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FormerlyKnownAs » 20. nov 2018, 12:57

Charly skrev:Det gjorde han så desværre ikke :trist:

Så det lige. Trist med trist :(
0
/Dullen
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 699
Likede indlæg: 7608

Indlægaf Pandesteg » 20. nov 2018, 13:31

At hønsene er så hårde ved den nye hane. Der var blod smurt på væggen ved den plads han havde sovet på i nat! Og han sidder og gemmer sig bag forhænget i redekassen, tør kun komme ud når jeg er der, for så holder jeg madammerne stangen med en rive. Skøre kræ altså.
0
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
Sukisaki
Kort karma: 37
Likede indlæg: 542

Indlægaf Sukisaki » 20. nov 2018, 16:12

MIn cykel er blevet stjålet, og det er fucking irriterende i sig selv, og nu har forsikringen afvist at betale fordi jeg ikke har en særlig tillægsforsikring på min helt almindelige cykel..Har bare lyst til at tude!
0
Sorenspige
Kort karma: 379
Likede indlæg: 2209

Indlægaf Sorenspige » 20. nov 2018, 16:26

Min pige blev ringet syg hjem, og jeg er også selv ramt. Det er virkelig ikke fedt at skulle være nogens mor, når man er syg...
0
kartoffelpizza
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1529

Indlægaf kartoffelpizza » 20. nov 2018, 16:33

Zinde skrev:
kartoffelpizza skrev:At min menstruation ikke kommer... jeg har kun haft beskyttet sex og hvor beskyttelsen er anvendt 100% korrekt. Men der er jo altid en lille risiko...
Jeg psyker sikkert bare mig selv, men argh....

(Vi er et lille døgn over tid nu...)

Tag da en test, ingen grund til at gå og obsesse over det :)

jaaa :ninja:
Jeg skal bare lige cope med, at den kan være positiv :lol:
0
kartoffelpizza

Indlægaf kartoffelpizza » 20. nov 2018, 21:05

Zinde skrev:
kartoffelpizza skrev:
Zinde skrev:
kartoffelpizza skrev:At min menstruation ikke kommer... jeg har kun haft beskyttet sex og hvor beskyttelsen er anvendt 100% korrekt. Men der er jo altid en lille risiko...

Da jeg var yngre, blev min mens væk, når jeg obsessede over, om jeg kunne være gravid. Det hjalp altid at teste, så kom den. Do it! :kys:

Tak :kys:
Jeg gør det i morgen, så er den 2 dage forsinket, og jeg har en fridag...
det er sikkert noget værre pjat. Vi Har kun haft beskyttet sex, men vi er gift og har begge to udmærkede jobs. Det ville ikke være jordens undergang :lol:
Jeg satser på min krop bare er fucked af mange nattevagter, stress ift min mor og obsessing. Tak :kys:
0
kartoffelpizza

Indlægaf kartoffelpizza » 21. nov 2018, 09:15

Zinde skrev:
kartoffelpizza skrev:
Zinde skrev:
kartoffelpizza skrev:
Zinde skrev:

Da jeg var yngre, blev min mens væk, når jeg obsessede over, om jeg kunne være gravid. Det hjalp altid at teste, så kom den. Do it! :kys:

Tak :kys:
Jeg gør det i morgen, så er den 2 dage forsinket, og jeg har en fridag...
det er sikkert noget værre pjat. Vi Har kun haft beskyttet sex, men vi er gift og har begge to udmærkede jobs. Det ville ikke være jordens undergang :lol:
Jeg satser på min krop bare er fucked af mange nattevagter, stress ift min mor og obsessing. Tak :kys:

Har du testet? :slem:

Ja, den var bragende negativ :lol:
Så venter man vel bare og tager en mere hvis den ikke er kommet om fx 1 uge? :lol:
Og tak :kys:
0
Sorenspige
Kort karma: 379
Likede indlæg: 2209

Indlægaf Sorenspige » 21. nov 2018, 10:46

I eftermiddag er der skole-opstartsmøde fornuft første barn, og jeg kan ikke komme med, da jeg er syg :(.

Det er jeg rigtig træt og ked af.
0
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 209
Likede indlæg: 3191

Indlægaf Skorstenen » 21. nov 2018, 12:04

Decideret skænderi med kollega :sur:
Men han er bare typen hvor ALT er galt med firmaet, vores processer og vores kolleger. Han tager totalt fokus fra det vi egentligt burde gøre og det han egentligt i første omgang henvender sig til mig om. Jeg skal diskutere ALT, selv den mindste lille bitte detalje. Jeg har været her i snart 9 år, han et halvt år og jeg gider bare ikke diskutere ting som jeg har stående foran mig, sort på hvidt.

Og nu gad jeg fanme ikke høre på ham mere. Så han fik simpelthen besked på at tale ordentligt, i det mindste når han henvender sig til mig fremadrettet.
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2063
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 21832

Indlægaf Daine » 21. nov 2018, 12:21

Hovedpine.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Mistermor
Kort karma: 330
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 5726

Indlægaf Mistermor » 21. nov 2018, 12:40

Hundene hos min overbo har igen været alene hjemme. Idag var det kun 3 kvarter - og det har det måske også været mandag og tirsdag, men de gør eller hyler hele tiden, mens det står på; det er meget ubehageligt at høre på, og jeg orkede ikke lige at have musik til at køre så højt, at jeg kunne overdøve det.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Kort karma: 669
Likede indlæg: 5160

Indlægaf FormerlyKnownAs » 21. nov 2018, 12:46

Vores pool skulle fikses mandag og tirsdag. “Yes but sorry not finish to...maybe tomorrow or Friday....maybe”

Super planlægning at lave renovering på en pool op til 3 helligdag som ligger op til en weekend. Altså 5 fridage. Hvor håndværkerne også har fri. Og det er ikke akut...det er småting der har samlet sig. Rimelig irriterende når der er 38 grader og vi er pænt mange i det her kompleks som er hjemme med børn i de her dage.
0
/Dullen
JoyNips
Kort karma: 651
Likede indlæg: 10983

Indlægaf JoyNips » 22. nov 2018, 10:25

I vores by er der en rundkørsel. 60 meter efter den er der et 60 km/t-skilt. 100 meter efter dét er byskiltet. Jeg skal blankt erkende, at jeg faktisk troede at når de stod så tæt, så var det 60 km/t, der gjaldt.

Forleden holdt der så en ATK. Så nu har jeg fået en julehilsen på 1000 kr. for at køre 59 km/t. Gaaah!
1
Brugeravatar
SAGA
Kort karma: 14
Likede indlæg: 360

Indlægaf SAGA » 22. nov 2018, 10:42

Et voldsomt skænderi med min kæreste i går. Jeg skændes normalt ikke med nogen men i går var han bare uretfærdig og jeg blev sur og ked af det. Jeg er rigtig vred på ham, og jeg er ikke ret god til at håndtere den der vrede følelse.
0
A dream is a wish your heart makes.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 476
Likede indlæg: 9531

Indlægaf sigge » 22. nov 2018, 10:52

JoyNips skrev:I vores by er der en rundkørsel. 60 meter efter den er der et 60 km/t-skilt. 100 meter efter dét er byskiltet. Jeg skal blankt erkende, at jeg faktisk troede at når de stod så tæt, så var det 60 km/t, der gjaldt.

Forleden holdt der så en ATK. Så nu har jeg fået en julehilsen på 1000 kr. for at køre 59 km/t. Gaaah!

Rækkefølgen skal være omvendt for, at det er de 60 km/t, der gælder. Altså skiltet med 60 skal stå umiddelbart efter byskiltet i din kørselsretning. Det virker dog som en noget forvirrende skiltning. Hvorfor ikke bare droppe 60-skiltet og flytte byskiltet lidt tættere på rundkørslen?

Og øv, det er bare så sure penge at skulle af med. Særligt når du troede, du gjorde det rigtigt.
0

Tilbage til "Generelt"