Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf sortkaffe » 15. okt 2016, 14:39

God bedring med vuffen
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19613
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46131

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 15. okt 2016, 16:06

Tømmermænd.

Jeg skal lære at gå hjem første gang jeg tænker at det burde jeg, ikke 4 timer senere.
2
...
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 15. okt 2016, 17:09

Persnikedy skrev:Jeg ved ikke hvad der sker for en af mine overboer idag.

For et par timer siden virkelig høje bankelyde. Som i ikke bare min yderdør vibrerede men døren fra min entre ind til selve lejligheden vibrerede. Og det fik selvfølgelig min opmærksomhed. "DU SKYLDER PENGE... DET ER HVAD ER SKER NÅR DU SKYLDER PENGE" blev der råbt og skreget i opgangen imens der blev hamret og sparket på overboens dør. Manden derfra trampede bagefter ned og ud hvor han begyndte at ringe fra sin telefon (ja, jeg lurede både igennem dørspionen og du af vinduet).
Det er vist faldet til ro igen... tænkte jeg

Nu sidder der en eller anden i en bil ude foran blokken og høre højt techno tramper musik som jeg kan høre selv igennem vinduerne... Og som jeg skriver dette kommer manden oppe fra ned og sætter sig ind i bilen. Vidste bare at de 2 kødhoveder kendte hinanden

Ffs, det var sådan en dejlig stille opgang....


Øv. Mon ikke din overbo skylder penge for stoffer? Eller i hvert fald er så dum at låne af én, der sælger dem? Stoffer, altså ... Bare der kun er forvoldt materiel skade - er min første tanke ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Persnikedy » 15. okt 2016, 17:13

ManicNinja skrev:
Øv. Mon ikke din overbo skylder penge for stoffer? Eller i hvert fald er så dum at låne af én, der sælger dem? Stoffer, altså ... Bare der kun er forvoldt materiel skade - er min første tanke ...


Det er jeg næsten sikker på. For overboen og stod for lidt tid siden udenfor og snakkede om det med et par venner. Den samtale fangede min opmærksomhed da han nærmest i afmagt råbte til sine venner "Jamen, hvad fanden skal jeg gøre?"

Stakkels knægt, han er sgu ude i noget lort og han er ikke særlig gammel
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 15. okt 2016, 17:18

Persnikedy skrev:
ManicNinja skrev:
Øv. Mon ikke din overbo skylder penge for stoffer? Eller i hvert fald er så dum at låne af én, der sælger dem? Stoffer, altså ... Bare der kun er forvoldt materiel skade - er min første tanke ...


Det er jeg næsten sikker på. For overboen og stod for lidt tid siden udenfor og snakkede om det med et par venner. Den samtale fangede min opmærksomhed da han nærmest i afmagt råbte til sine venner "Jamen, hvad fanden skal jeg gøre?"

Stakkels knægt, han er sgu ude i noget lort og han er ikke særlig gammel


Dér er jeg nok ikke særligt medmenneskelig: Jeg bliver mest irriteret over, at nogen er så dumme. Og dernæst irriteret over, hvis jeg pga dem pludselig skal have halvkriminelle, farlige typer rendende i min opgang ... Men dét burde måske ligge i Det må man ikke sige ... :fløjt:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Persnikedy » 15. okt 2016, 17:27

ManicNinja skrev: Dér er jeg nok ikke særligt medmenneskelig: Jeg bliver mest irriteret over, at nogen er så dumme. Og dernæst irriteret over, hvis jeg pga dem pludselig skal have halvkriminelle, farlige typer rendende i min opgang ... Men dét burde måske ligge i Det må man ikke sige ... :fløjt:


Jeg tænkte nu det samme :genert:
Men afmagten i knægtens stemme ramte mig nu alligevel.

Vi plejede at være en opgang af ældre mennesker (og mig på 30, som dog er pensionist) men nu er der kommet et par unge techo fans. Og den ene af dem kommer så i sådan nogle milijøer.

(For lige at bevise min gamle kone status og ret til at være i opgangen så gav jeg både den unge mand og hans flytte folk muffins da han flyttede ind. Han lignede en der havde set Morten Korch komme til live :lol: )
4
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12671
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 911
Likede indlæg: 12387

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 15. okt 2016, 21:49

Jeg savner vores sædvanlige sommerhus. Nu ankom vi godt nok sent, så det var mørkt, svært at finde og vi var trætte, men jeg blev slet ikke mødt af følelsen af at være velkommen, da vi trådte ind. Jeg håber godt nok, det bliver bedre i morgen... :(
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Annione » 16. okt 2016, 14:06

Jeg er på besøg ved en veninde, som jeg ikke har besøgt i nogle år. Kan nu love, at det igen varer nogle år, før jeg besøger hende igen. Hendes 2 børn driver mig til vanvid. De larmer så meget, at det føles som tortur. Tror faktisk ikke de larmer meget mere end andre børn, men jeg ved nu, at hvis jeg nogensinde var i tvivl om jeg skulle have børn, så er det helt klarlagt nu. Jeg skal aldrig have børn. Jeg sætter tydeligvis mere pris på stilhed, end jeg var klar over.
Er så stresset, at jeg i skrivende stund sidder på gæsteværelset, med mine bose hørebøffer på og hører musik. Bare for at slippe for larm et øjeblik. Jeg er jo ved at tude af stress.
2
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muspel » 16. okt 2016, 16:20

Min sødeste dejlige mormor på 86 sov ind i nat.

Hun har været min faste klippe gennem hele mit liv når familien ellers sejlede og min mor ikke lige kunne finde ud af at være mor. :(

Jeg ved ikke, om jeg kan undvære hende ...
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2964
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6602

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 16. okt 2016, 16:25

At det går igennem til lejligheden nedenunder, når mit afløb stopper til. Ikke skide holdbart....
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 16. okt 2016, 17:14

Sophaya skrev:At det går igennem til lejligheden nedenunder, når mit afløb stopper til. Ikke skide holdbart....


Øjs! :8: Hvordan går igennem? Som i at de får vandskade? Se at få fat på en VVS'er - og så forsikringen ... Hm ... Er du ikke lige flyttet i ejerlejlighed (eller husker jeg helt forkert)? Hvis det viser sig at være en bekostelig og alvorlig affære, må du da kunne klage til sælger? Aner ikke, hvordan den slags foregår, men man skal vel kunne påvise, at de har været klar over dette, da de solgte ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Bøtte » 16. okt 2016, 17:39

ManicNinja skrev:
Sophaya skrev:At det går igennem til lejligheden nedenunder, når mit afløb stopper til. Ikke skide holdbart....


Øjs! :8: Hvordan går igennem? Som i at de får vandskade? Se at få fat på en VVS'er - og så forsikringen ... Hm ... Er du ikke lige flyttet i ejerlejlighed (eller husker jeg helt forkert)? Hvis det viser sig at være en bekostelig og alvorlig affære, må du da kunne klage til sælger? Aner ikke, hvordan den slags foregår, men man skal vel kunne påvise, at de har været klar over dette, da de solgte ...


Indboforsikringen burde dække.

Det gjorde vores uden problemer, da vi opdagede en rørskade efter 10 dage.
1
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2964
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6602

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 17. okt 2016, 11:41

Bøtte skrev:
ManicNinja skrev:
Sophaya skrev:At det går igennem til lejligheden nedenunder, når mit afløb stopper til. Ikke skide holdbart....


Øjs! :8: Hvordan går igennem? Som i at de får vandskade? Se at få fat på en VVS'er - og så forsikringen ... Hm ... Er du ikke lige flyttet i ejerlejlighed (eller husker jeg helt forkert)? Hvis det viser sig at være en bekostelig og alvorlig affære, må du da kunne klage til sælger? Aner ikke, hvordan den slags foregår, men man skal vel kunne påvise, at de har været klar over dette, da de solgte ...


Indboforsikringen burde dække.

Det gjorde vores uden problemer, da vi opdagede en rørskade efter 10 dage.


Jeg skal starte med at have fat i min underbo - hun har bare sagt det til bestyrelsesformanden :stoned: hvad med lige at få mig ind over? Så må vi se, hvad det egentlig er for noget - bestyrelsesformanden mente det var fordi mit filter var fyldt. Det er blevet tømt nu. Men det burde stadig ikke skabe vand hos hende....
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 17. okt 2016, 21:56

Jeg har lige kogt 3 æg.
Blødkogte.
Men det ene gik helt bananas og spyttede hvide ud. Det knak ikke. Næh, det spyttede bare hvide ud af et mikroskopisk hul.
Så hele min æggekoger blev fyldt med hvide og var et helvede at gøre ren.
Og så åd den halvdelen af mit ene æg! Så jeg fik kun 2½. Og to af dem var ikke engang blødkogte, men smilende.
Og det var snyd!
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15620
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20994

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 18. okt 2016, 05:15

Jeg har sovet så åndssvagt dårligt at jeg nærmest sidder og nikker allerede nu. Jeg glæder mig til at få bund i mine hængepartier på arbejde, for det er dem jeg drømmer om og vågner af og får mig til seriøst at overveje at stå op og fikse noget af det... også selvom det vil betyde at jeg skal til at ringe til folk kl 2 om natten
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"