Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tricolette » 13. okt 2019, 12:27

At jeg efter festen i aftes, lige måtte forbi skadestuen, så nu sidder jeg med hånden i gips.
Muligvis brækket, det vil en scanning vise.
0
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Chatsy » 14. okt 2019, 06:23

En sygemelding fra arbejdet gør, at jeg er nødt til at møde ind på en anden afdeling først for så at drage videre til hovedafdelingen senere i dag. Ergo er jeg tvunget til at tage bilen i stedet for at kunne gå på arbejde.

Jeg er helst fri for at tage bilen, jeg bliver så dvask, når jeg ikke får min gåtur.
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11456
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18449

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf PaleSeptember » 14. okt 2019, 07:09

Jeg har ikke sovet siden kl. 2:30 i nat, og jeg skal være alene på arbejde i dag pga. ferie og sygdom, og jeg orker det bare ikke.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Angerboda
Indlæg: 513
Tilmeldt: 4. okt 2015, 22:55
Kort karma: 96
Likede indlæg: 852

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Angerboda » 14. okt 2019, 07:42

Slettet.
Senest rettet af Angerboda 15. okt 2019, 07:21, rettet i alt 2 gange.
0
Livet det kan komme an, og det skal ske som sker
Ingen kan nogensinde elske dig højere end jeg! :blomst:
Brugeravatar
Elverpigen
Indlæg: 2296
Tilmeldt: 25. jun 2017, 04:31
Kort karma: 91
Likede indlæg: 2257

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Elverpigen » 14. okt 2019, 15:58

Jobcenteret :rulle: Håber snart at slippe ud og tjene (nok) egne penge igen!
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14622

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 15. okt 2019, 07:18

Jeg tror hesteejer er begyndt at lede efter en anden part. Jeg kan på en måde godt forstå det, for jeg har ikke været deroppe siden huset blev oversvømmet. Først fordi jeg var uden bil i en uge, sidenhen fordi jeg kun lige holder hovedet over vande.

Jeg har et par trainers tilbage som jeg bruger på arbejdet, så jeg har ingen sko til at have på deroppe. Alt mit udstyr er kylet ud fordi det har marineret i kloakvand, så selv hvis jeg tager derop er det eneste jeg kan gøre at klappe hesten og så tage hjem igen.
Jeg kunne selvfølgelig bare købe nyt udstyr, men har ikke ligefrem kæmpe plus på kontoen til at erstatte støvler, leggins og hjelm. Jeg synes det hele stinker. Lorte situation.
0
Brugeravatar
Angerboda
Indlæg: 513
Tilmeldt: 4. okt 2015, 22:55
Kort karma: 96
Likede indlæg: 852

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Angerboda » 15. okt 2019, 08:26

Den - rent ud sagt - røvnar af en somatisk læge, der nægtede at tro på, at jeg ikke kan tåle klips, og beskyldte mig for at lyve overfor ham, selvom det står skrevet sort på hvidt i min journal.
Han gjorde nærmest nar af mig, da jeg sagde det, for "det kan da ikke passe, alle kan tåle klips" og "det lyder som en lille selvopfunden fiks idé", men til sidst gik han, meget modvilligt, med til at sy mig på normal vis, dog syede han med fortløbende sting, som er ret upraktisk, hvis der går hen og går infektion i skidtet, som der kan være tendens til.
Rimelig lortestart på dagen.
1
Livet det kan komme an, og det skal ske som sker
Ingen kan nogensinde elske dig højere end jeg! :blomst:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12603
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 909
Likede indlæg: 12321

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 15. okt 2019, 13:04

Jeg kan ikke finde ud af at holde ferie. Jeg rykker en masse projekter til ferier, fordi jeg netop har tid dér - og så kan jeg ikke tage mig sammen, når det så er ferie. Mit humør er bundråddent, og den dårlige samvittighed gnaver dybt. Samtidig er jeg ved at trappe ud af ét medicinpræparat, fordi jeg skal prøve et andet fra d. 25.
1
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Spjaerten » 15. okt 2019, 13:47

At jeg ikke har ferie - her er ellers stille nok til jeg godt kunne nappe et par dage
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16018
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1396
Likede indlæg: 29811

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TinaW » 15. okt 2019, 15:29

Min lillebrors svigermor har meddelt, at hun i hvert fald ikke skal med herover og holde jul og derfor overvejer hans kone, også at blive hjemme.
Om min lillebror og niece kommer, må tiden vise.
0
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Chatsy » 15. okt 2019, 16:27

Vores grossist, der efterhånden er begyndt at blive enormt ustabile ift. deres leverancer til os. Vi plejer at kunne få leveringer fra dag til dag, medmindre visse faktorer spiller ind, fx at de skal skaffe varerne fra en af deres andre filialer - de er beliggende i de fire storbyer her i landet, så leveringstid kan afhænge af, om det skal over et par broer eller ej.
Nå, i går får jeg en henvendelse fra en kunde om en bestemt vare. Vi havde ikke flere, men jeg kunne bestille dem fra grossisten. Så det gør jeg og så lidt ekstra så vi har på lager igen - jeg får den sædvanlige bekræftelse på at min bestilling er modtaget og dermed kan leveres næste dag.
I dag er der ingenting. Der er de pludselig kommet i tanker om, at det er gået i restordre. Men prøver jeg at bestille igen kan jeg sagtens få fra en anden filial?!

Hvorfor fanden så ikke sende det, for helvede?! Nu har jeg en kunde, der kom forgæves pga. det pis. Og mindre vigtigt, så fremstår jeg som en inkompetent fjols, der ikke kan finde ud af at reservere en vare. Men jeg er mest træt af det på kundens vegne.
0
Sorenspige
Indlæg: 7047
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 966
Likede indlæg: 9300

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sorenspige » 16. okt 2019, 05:56

Alt for mange nætter med rodet søvn, toppet med et barn der har været vågen siden kl. 5 - den dag, hvor jeg er selv med dem.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16018
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1396
Likede indlæg: 29811

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TinaW » 16. okt 2019, 06:41

At skulle på arbejde, samt det evindelige regnvejr - så lad dog være.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Stitch » 16. okt 2019, 06:53

Manglende søvn. Oveni er jeg lidt trist, så det bliver kun værre af manglende søvn og dette evindelige mørke.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Mila_H
Indlæg: 415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:28
Kort karma: 105
Likede indlæg: 623

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mila_H » 16. okt 2019, 10:12

TakeAChanceOnMe skrev:Jeg tror hesteejer er begyndt at lede efter en anden part. Jeg kan på en måde godt forstå det, for jeg har ikke været deroppe siden huset blev oversvømmet. Først fordi jeg var uden bil i en uge, sidenhen fordi jeg kun lige holder hovedet over vande.

Jeg har et par trainers tilbage som jeg bruger på arbejdet, så jeg har ingen sko til at have på deroppe. Alt mit udstyr er kylet ud fordi det har marineret i kloakvand, så selv hvis jeg tager derop er det eneste jeg kan gøre at klappe hesten og så tage hjem igen.
Jeg kunne selvfølgelig bare købe nyt udstyr, men har ikke ligefrem kæmpe plus på kontoen til at erstatte støvler, leggins og hjelm. Jeg synes det hele stinker. Lorte situation.


Jeg har ikke lige fulgt med, men hvis du bor i DK, må du gerne få min ridehjelm, leggins og jodphurstøvler. Kan du ikke bruge støvlerne, kan du bruge leggins med sneakers i en periode. Hjelmen kan spændes ind og ud og er kun brugt få gange.
Jeg rider ikke mere og kommer ikke til det de næste mange år.
6

Tilbage til "Generelt"