Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 8. jan 2019, 12:40

Mavesyre :wacko:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Charly » 8. jan 2019, 12:51

Jeg arbejder hjemme og har virkelig nydt at sidde i fred og ro. Altså lige ind til de gik gang med at bryde asfalten op stort set uden for min hoveddør :cuss: :whine:
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11307
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1793
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23369

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 8. jan 2019, 13:12

Charly skrev:Jeg arbejder hjemme og har virkelig nydt at sidde i fred og ro. Altså lige ind til de gik gang med at bryde asfalten op stort set uden for min hoveddør :cuss: :whine:

Oh no!
Jeg sidder også lige kommet hjem for at arbejde (ja, jeg skulle lige her forbi mens rapporterne loader :D). Håber ikke de får lignende ideer her. Har du nogle hørebøffer, der kan dæmpe støjen?
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Charly » 8. jan 2019, 14:02

Mani skrev:
Charly skrev:Jeg arbejder hjemme og har virkelig nydt at sidde i fred og ro. Altså lige ind til de gik gang med at bryde asfalten op stort set uden for min hoveddør :cuss: :whine:

Oh no!
Jeg sidder også lige kommet hjem for at arbejde (ja, jeg skulle lige her forbi mens rapporterne loader :D). Håber ikke de får lignende ideer her. Har du nogle hørebøffer, der kan dæmpe støjen?

Ingen hørebøffer, suk. Håber bare ,at de synes, de skal have tidligt fri, fordi det regner.
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 8. jan 2019, 15:16

Min samtale med ortopædkirurgen gik på ingen måde som jeg havde håbet. Jeg skulle være opereret i morgen men den plan blev udskudt på ubestemt tid tilbage i oktober, hvor han så i stedet prøvede med botox, uden effekt. Dog fik jeg stærke bivirkninger så dét turde han ikke mere. Desværre mente han endnu ikke at operationen var et reelt, godt alternativ. Så konklusionen: Han kan ikke gøre noget og jeg skal gøre mig det "behageligt" og lade mine smerter styre min dagsform. Fuck, det er til at blive deprimeret over :whine: :whine: :whine:

Og selvom jeg er ked af det og en anelse bitter, så ønsker jeg ingen second opinion. Hvis ikke han kan gøre noget så satser jeg faktisk ikke på der er nogen der kan. At se hvor stort et indtryk det gjorde på ham at sige nej, igen, var næsten heller ikke til at bære :(
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fru Sunshine » 8. jan 2019, 15:22

En skemaændring, jeg ikke var informeret om.

Hader, når de laver om på de gode dage.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16239
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1408
Likede indlæg: 30214

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TinaW » 9. jan 2019, 08:30

Kvalme og dårlig mave...
0
DifferentGirl
Indlæg: 359
Tilmeldt: 20. jun 2016, 21:51
Kort karma: 42
Likede indlæg: 525

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DifferentGirl » 9. jan 2019, 12:01

En eksamen og en dårlig eksaminator :cuss:
0
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Chatsy » 9. jan 2019, 12:40

Jeg har en aftale med mine forældre om, at det er forbudt at skrive til mig om morgenen, når jeg har fridag, fordi jeg sover længe de dage. Jeg har generelt problemer med at få søvn nok, derfor sover jeg så længe jeg kan på mine fridage. Men jeg har ikke telefonen på lydløs, såfremt chefen skulle ringe for at kalde mig ind på arbejde.

Fanme om jeg ikke vågner tidligt her til morgen af en besked fra min far. De havde fanget en rotte ved deres hønsehus og det skulle jeg åbenbart informeres om med billede af det døde kræ.
Så ikke alene skal min søvn ødelægges af noget så ligegyldigt, jeg skal tillige kvalmes med et billede af det. Han er sgu en klovn.
2
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muspel » 9. jan 2019, 16:09

Chatsy skrev:Jeg har en aftale med mine forældre om, at det er forbudt at skrive til mig om morgenen, når jeg har fridag, fordi jeg sover længe de dage. Jeg har generelt problemer med at få søvn nok, derfor sover jeg så længe jeg kan på mine fridage. Men jeg har ikke telefonen på lydløs, såfremt chefen skulle ringe for at kalde mig ind på arbejde.

Fanme om jeg ikke vågner tidligt her til morgen af en besked fra min far. De havde fanget en rotte ved deres hønsehus og det skulle jeg åbenbart informeres om med billede af det døde kræ.
Så ikke alene skal min søvn ødelægges af noget så ligegyldigt, jeg skal tillige kvalmes med et billede af det. Han er sgu en klovn.


De fleste telefoner kan indstilles til at lade enkelte numre gå igennem når telefonen er på ‘forstyr ikke’. Måske din kan?

Men øv i dag :kram:
3
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 9. jan 2019, 16:17

Hold i ryggen. Igen!
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4634
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 677
Likede indlæg: 21204

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf catnip » 9. jan 2019, 16:41

En nær kollega har fået en cancer diagnose og jeg har migræne fra helvede. I den rækkefølge.
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 9. jan 2019, 18:03

Der er stadig ikke kommet en ny varmtvandsbeholder. Jeg er træt af kun at have koldt vand i huset
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Chatsy » 9. jan 2019, 18:06

Muspel skrev:
Chatsy skrev:Jeg har en aftale med mine forældre om, at det er forbudt at skrive til mig om morgenen, når jeg har fridag, fordi jeg sover længe de dage. Jeg har generelt problemer med at få søvn nok, derfor sover jeg så længe jeg kan på mine fridage. Men jeg har ikke telefonen på lydløs, såfremt chefen skulle ringe for at kalde mig ind på arbejde.

Fanme om jeg ikke vågner tidligt her til morgen af en besked fra min far. De havde fanget en rotte ved deres hønsehus og det skulle jeg åbenbart informeres om med billede af det døde kræ.
Så ikke alene skal min søvn ødelægges af noget så ligegyldigt, jeg skal tillige kvalmes med et billede af det. Han er sgu en klovn.


De fleste telefoner kan indstilles til at lade enkelte numre gå igennem når telefonen er på ‘forstyr ikke’. Måske din kan?

Men øv i dag :kram:

Den mulighed kan jeg ikke umiddelbart finde, men ellers et godt bud. Jeg er i et par grønne kort blevet foreslået at slå lyd fra på alt foruden opkald og det var egentlig en mulighed (som jeg slet ikke havde tænkt på :genert: ). Men jeg har da et par dage at rode med de funktioner i, min næste fridag er først på tirsdag (søndag har jeg nu også, men der bliver hele molevitten slået fra alligevel, da jeg ikke risikerer noget med arbejdet der).

Jeg er egentlig overrasket at ingen har kommenteret det ulækre i at blive tilsendt billeder af en død rotte. Men dejligt folk er så praktiske herinde :D
1
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muspel » 9. jan 2019, 18:53

Chatsy skrev:
Muspel skrev:
Chatsy skrev:Jeg har en aftale med mine forældre om, at det er forbudt at skrive til mig om morgenen, når jeg har fridag, fordi jeg sover længe de dage. Jeg har generelt problemer med at få søvn nok, derfor sover jeg så længe jeg kan på mine fridage. Men jeg har ikke telefonen på lydløs, såfremt chefen skulle ringe for at kalde mig ind på arbejde.

Fanme om jeg ikke vågner tidligt her til morgen af en besked fra min far. De havde fanget en rotte ved deres hønsehus og det skulle jeg åbenbart informeres om med billede af det døde kræ.
Så ikke alene skal min søvn ødelægges af noget så ligegyldigt, jeg skal tillige kvalmes med et billede af det. Han er sgu en klovn.


De fleste telefoner kan indstilles til at lade enkelte numre gå igennem når telefonen er på ‘forstyr ikke’. Måske din kan?

Men øv i dag :kram:

Den mulighed kan jeg ikke umiddelbart finde, men ellers et godt bud. Jeg er i et par grønne kort blevet foreslået at slå lyd fra på alt foruden opkald og det var egentlig en mulighed (som jeg slet ikke havde tænkt på :genert: ). Men jeg har da et par dage at rode med de funktioner i, min næste fridag er først på tirsdag (søndag har jeg nu også, men der bliver hele molevitten slået fra alligevel, da jeg ikke risikerer noget med arbejdet der).

Jeg er egentlig overrasket at ingen har kommenteret det ulækre i at blive tilsendt billeder af en død rotte. Men dejligt folk er så praktiske herinde :D


Her er en guide :)
https://support.apple.com/da-dk/HT204321

Og. Rotten. Det er fandme klamt. Kun overgået af den debattørs datter, der stak foden ned i en støvle med en rotte i :nerve:
0

Tilbage til "Generelt"