Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Novella » 30. aug 2016, 21:00

MissHindenburg skrev:Min kæreste har influenza, det startede søndag og han kører altså nu på 3. dagen - jeg er idag blevet opereret i mit håndled, jeg er ret så handicappet jvf. Det.

Alligevel ender jeg med at stå og lave aftensmad, får minus hjælp og han sukker og ruller med øjnene over det mindste.

Den lokalbedøvelse jeg fik på sygehuset er så småt ved være ude af systemet og panodil og ibumentin er bare ikke helt det samme...

Jvf. Kærestens influenza kan han ikke sove med hans cpap maskine (behandling for søvnapnø) ergo han ligger uroligt og snorker voldsomt (snot i kraniet hjælper ikke just heller) = jeg får en træls nat, jeg burde sove på sofaen men vil også bare rigtig gerne ligge godt jvf. den der hånd.

Jeg er træt, har smerter og er generelt bare pirrelig!
Lorte dag all in all!

Bestil sgu da pizza i stedet :kys: God bedring
3
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daphne » 30. aug 2016, 22:58

Kærestens arbejde er pludselig knapt så forstående overfor hans sygdom - noget vi desværre kommer til at mærke økonomisk allerede fra næste måned. Samtidig er jeg/vi ret sikre på, at der er urent mel i posen fra deres side... :boo:
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4495
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 940
Likede indlæg: 4728

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Panton » 31. aug 2016, 05:15

Barnet er stadig syg, dag 3! Jeg blev selv rask først mandag aften (der havde jeg det nogenlunde) og så have barn syg efterfølgende trækker tænder ud :rulle: Han er nemlig slet ikke spor irriterende at være sammen med, slet ikke :D
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pandesteg » 31. aug 2016, 12:35

Kattene har dårlig mave. Igen. Igen. Igen :rulle: er SÅ træt af det mavebøvl og det er skidesynd for dem. Og for mit trægulv, som var indsmurt i lort :tie:

Og det værste er at vi kun kan bebrejde os selv, da det med al sandsynlighed er fordi de har fået nogle godbidder de ikke kan tåle.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 31. aug 2016, 15:17

Et temmelig ophedet skænderi med et bud, der "glemte" at tage de ting med han skulle (og i øvrigt lige havde skrevet under på, at han hentede) og som efterfølgende gav sig til at diskutere med mig og komme med trusler om, at han så ikke ville tage resten (som stod på lageret) med :cuss:
Jeg ringede bagefter og klagede over hans opførsel,- hvis man opfører sig sådan, er man ikke velkommen i vores firma.
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 31. aug 2016, 19:49

Daphne skrev:Kærestens arbejde er pludselig knapt så forstående overfor hans sygdom - noget vi desværre kommer til at mærke økonomisk allerede fra næste måned. Samtidig er jeg/vi ret sikre på, at der er urent mel i posen fra deres side... :boo:



Fagforening?
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 31. aug 2016, 20:04

Ej, men altså.
Jeg er holdt op med at sælge noget i den blå avis. Folk er simpelthen for useriøse, nævenyttige og upålidelige.
Så da jeg skiftede madras valgte jeg at lægge den op i en Facebook-gruppe for gratis ting.
En dame henvender sig så og beder om den og vi aftaler dag og ca tid og hun giver mig lige et heads up, da hun er på vej med kæresten og en trailer.
De har svært ved at finde en parkeringsplads helt tæt på (hvad havde de regnet med, det er på en travl hovedgade og man kan holde relativt tæt på anyways) og det bliver kæresten så sur over, at de kører igen og ikke vil have madrassen alligevel...
Gud fader bevares. Hvis der ikke skal mere til, hvorfor så bede om den i første omgang.
Og hvorfor skal jeg sidde og vente på dem og have slæbt madras ud i gangen for at gøre det nemmere for dem. Tak.
Jeg bliver nogle gange så træt af mennesker.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daphne » 31. aug 2016, 20:24

ManicNinja skrev:
Daphne skrev:Kærestens arbejde er pludselig knapt så forstående overfor hans sygdom - noget vi desværre kommer til at mærke økonomisk allerede fra næste måned. Samtidig er jeg/vi ret sikre på, at der er urent mel i posen fra deres side... :boo:



Fagforening?


De er sat på sagen, men hvis han vil beholde sit job, er det ikke sikkert, at han kan kræve sin ret. Vi skal lige have vurderet mulighederne... Uanset hvad er det en lortesituation... :boo:
0
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf didas » 31. aug 2016, 20:34

At jeg er blevet syg, men er i forvejen håbløst bagud på job pga ferie, så jeg kan ikke blive hjemme. Og skal holde fødselsdagsfest i weekenden, men lige nu har jeg mest lyst til at blive under dynen i en uge.

Så snyd, var også syg til min fest sidste år.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Muddi
Indlæg: 3422
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 410
Likede indlæg: 2471

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muddi » 1. sep 2016, 05:29

Har en vandmelon der er "sprunget i luften i nat". Så nu sejler køkkenbord og gulv :badr:
0
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2581
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 176
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3854

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Anlewi » 1. sep 2016, 06:08

Skudepisoderne på Christiania...
Hvorfor er det nødvendigt at skyde på politiet - de gør jo bare deres arbejde
1
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4495
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 940
Likede indlæg: 4728

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Panton » 1. sep 2016, 06:35

At jeg alligevel gik med nervøs mave over mit barn skulle i skole efter balladen på christiania. Skolen blev først meldt åben 7.30 og man kan igen køre på prinsessegade. Det er ikke fordi jeg tror der sker ham noget, jeg synes bare ofte at skolebørnene er fanget i konflikten fordi den ligger på den anden side af gaden.
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 1. sep 2016, 18:16

En bøf jeg har lavet på arbejde, der har betydet at min elev ikke har fået løn ind på hendes konto :( Nu skal jeg have fat i lønkontoret i morgen og så håber jeg pengene kan overføres ASAP. Der er genereret lønseddel mv. men vi har flere steder vi skal registrere medarbejderens kontonr. og jeg glemte selvfølgelig den ene af dem :rulle:
Jeg kan så heller ikke forstå, at der ikke er kommet en fejlmeddelse af en slags op, enten hos vores lønkontor eller hos dem der administrerer lønudbetalingen, når der er en medarbejder uden kontonr., men hvad ved jeg om det. Det er jo stadig min fejl. Øv.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 1. sep 2016, 21:28

Mavesyre. Meget. Så gå dog væk!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20969

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 1. sep 2016, 23:39

At jeg nu er vågen for 3. gang siden jeg lagde mig til at sove
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"