Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9158

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kommodedyret » 2. sep 2016, 06:32

At være så gennemsmadret efter en behandling i går, at jeg knap nok orker at holde min telefon. Og mit dagsprogram er ellers ret fysisk aktivt i dag... zzzzx
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf dykkersild » 2. sep 2016, 06:46

Hver dag får jeg lyst til at råbe og skrige af visse af mine medcyklister. Om jeg fatter deres hovedløse opførsel i trafikken. Det giver mig faktisk tit en dårlig start på dagen - mere end jeg egentlig vil stå ved. Jeg blev så vred!
1
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9480
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7799

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophies-mor » 2. sep 2016, 08:00

En kollega!
:sur:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2581
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 176
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3854

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Anlewi » 2. sep 2016, 10:44

At Tim Christensen en blevet og morgendagens koncert er aflyst
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 476
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sukisaki » 2. sep 2016, 17:47

Min far er røget retur på hospitalet fordi han nægter at spise og drikke
Min krop laver mærkelige ting fordi jeg er så presset - og jeg synes det er virkelig svært at passe på mig selv!
0
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2339

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Æske » 2. sep 2016, 19:53

At jeg er så forkølet, at jeg har fået feber.
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf icelady » 2. sep 2016, 20:04

At ældstesønnens kæreste (som han for 4 uger siden ikke ville have noget at gøre med og "er grund til jeg vil forblive evig single") idag har ryddet op i hans lejlighed.

Det er -efter hvad hun siger- sket med hans billigelse. Han sagde dog til os at der kun skulle ryddes op. :gruble:

Jeg er dog ualmindelig skuffet over, at hun har ryddet så meget op, at der intet er tilbage i lejligheden. Alt er smidt ud; hans tøj, hans møbler, køkkenting, hans ting (dvs billeder og ting, som han har fået af søskende/venner/hans far og jeg). Alt er røget på lossepladsen og hun har flyttet sine møbler ind.



Er faktisk lidt spændt på hvordan han reagerer, når han kommer hjem fra job.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3663
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 12121

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf achillaxedprune » 2. sep 2016, 20:55

icelady skrev:At ældstesønnens kæreste (som han for 4 uger siden ikke ville have noget at gøre med og "er grund til jeg vil forblive evig single") idag har ryddet op i hans lejlighed.

Det er -efter hvad hun siger- sket med hans billigelse. Han sagde dog til os at der kun skulle ryddes op. :gruble:

Jeg er dog ualmindelig skuffet over, at hun har ryddet så meget op, at der intet er tilbage i lejligheden. Alt er smidt ud; hans tøj, hans møbler, køkkenting, hans ting (dvs billeder og ting, som han har fået af søskende/venner/hans far og jeg). Alt er røget på lossepladsen og hun har flyttet sine møbler ind.



Er faktisk lidt spændt på hvordan han reagerer, når han kommer hjem fra job.


Lyder underligt. Jeg gætter på, der kommer lidt drama i løbet af de næste par dage. Og man smider da ikke bare andre menneskers ting ud?! Jeg er chorkeret!
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf icelady » 2. sep 2016, 21:00

achillaxedprune skrev:
Lyder underligt. Jeg gætter på, der kommer lidt drama i løbet af de næste par dage. Og man smider da ikke bare andre menneskers ting ud?! Jeg er chorkeret!



jeg fyrede af overfor eksmanden, at han sikkert har knaldet hende tyk og det er derfor, hun har fået lov at smide alt ud.... :genert:

Jamen jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Jeg er rystet; ikke alene smider hun hans ting/minder ud, men at han tilsyneladende har sagt det er i orden.

Jeg fatter hat.

Men de kommer da abegge over i morgen formiddag, så måske jeg finder ud af det der. De skal hente hendes yngste søn, som vi (dvs jeg, min yngste søn og hans kæreste, som bor her), bare lige skulle passe et par timer i eftermiddag.
Det blev så til han skulle overnatte her. (yngstesønnens kæreste tilbød det, da hun genre ville være færdig med at rydde op hos ham; det blev så efterfølgnede til, at hun skulle få en kammerat til at hjælpe med at flytte møbler ind i aften.)

Alene dét, at hun lader sin yngste på cirka 1 1/2 år blive hos os, som hun trods alt først har mødt i dag, i over 12 timer....jeg ville nok ikke have gjort det.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf sortkaffe » 2. sep 2016, 22:53

icelady skrev:
achillaxedprune skrev:
Lyder underligt. Jeg gætter på, der kommer lidt drama i løbet af de næste par dage. Og man smider da ikke bare andre menneskers ting ud?! Jeg er chorkeret!



jeg fyrede af overfor eksmanden, at han sikkert har knaldet hende tyk og det er derfor, hun har fået lov at smide alt ud.... :genert:

Jamen jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Jeg er rystet; ikke alene smider hun hans ting/minder ud, men at han tilsyneladende har sagt det er i orden.

Jeg fatter hat.

Men de kommer da abegge over i morgen formiddag, så måske jeg finder ud af det der. De skal hente hendes yngste søn, som vi (dvs jeg, min yngste søn og hans kæreste, som bor her), bare lige skulle passe et par timer i eftermiddag.
Det blev så til han skulle overnatte her. (yngstesønnens kæreste tilbød det, da hun genre ville være færdig med at rydde op hos ham; det blev så efterfølgnede til, at hun skulle få en kammerat til at hjælpe med at flytte møbler ind i aften.)

Alene dét, at hun lader sin yngste på cirka 1 1/2 år blive hos os, som hun trods alt først har mødt i dag, i over 12 timer....jeg ville nok ikke have gjort det.

det virker lidt skummelt
*kram*
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11191
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23094

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 3. sep 2016, 05:19

2. dags mi-mi-migræne!
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf icelady » 3. sep 2016, 08:57

Update på sønnens kærestes "jeg kyler lige alt dit lort ud"...


De kom forbi og hentede ungen; Knægtens kommentar "Puuuha..det her forholdsnoget er dælme noget hvor der skal tælles til ti en del gange, mami."


Jamen det tyder jo bare så lovende. :tie:


Der er så en del mere til historien; knægten har haft et massivt hash-misbrug, som han nu også skal ud af.
Han vil det selv; han siger at nu har han endelig fundet et formål med sit liv. Han har fundet en grund til "at blive borgerlig."

Det er også fint han vil forandre sit liv; det er for helved jo hvad både eksmanden og jeg har ønsket for ham i flere år.
Min frygt er bare, hun kører for hårdt på, for han har altid haft det meget svært med omstillinger og forandringer.

Men altså...nu må tiden jo vise, hvad der sker.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 3. sep 2016, 14:45

At min bedstefar har kræft :whine: i både øje og hypofyse :trist:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf didas » 4. sep 2016, 12:16

At min fødselsdagsfest sluttede brat med et hosteanfald i sådan en grad at jeg røg på Bispebjerg akutmodtagelse. Et venflon, 3 blodprøver og 2 røngtenbilleder senere var diagnosen virusinfektion.

Mit første venflon ever i øvrigt, jeg er ikke fan.

Temaet til festen var galla, jeg prydede akutmodtagelsen i top til tå guldpaillet og klip klappere :lol:

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
down.boy
Indlæg: 87
Tilmeldt: 9. feb 2016, 17:25
Kort karma: 40
Geografisk sted: Silkebronx
Likede indlæg: 159

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf down.boy » 4. sep 2016, 14:11

didas skrev:At min fødselsdagsfest sluttede brat med et hosteanfald i sådan en grad at jeg røg på Bispebjerg akutmodtagelse. Et venflon, 3 blodprøver og 2 røngtenbilleder senere var diagnosen virusinfektion.

Mit første venflon ever i øvrigt, jeg er ikke fan.

Temaet til festen var galla, jeg prydede akutmodtagelsen i top til tå guldpaillet og klip klappere :lol:

Du går sq da i det mindste ned med stil :gogo: :lol:
God bedring :ae: :)
3

Tilbage til "Generelt"