Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12726
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 916
Likede indlæg: 12458

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 1. jun 2016, 12:00

Varmen. Jeg er træt, dvask og doven. Jeg sveder - og jeg skal til massør om tre kvarter. Lækkert!
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Lull » 1. jun 2016, 12:01

Guilded_Lily skrev:Varmen. Jeg er træt, dvask og doven. Jeg sveder - og jeg skal til massør og tre kvarter. Lækkert!



Varmen. Jeg er træt, dvask og doven. Jeg sveder - og jeg skal til en GU om tre kvarter. Ikke lækkert! :ad!:
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11307
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1793
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23375

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 1. jun 2016, 12:35

Aircondition! Jeg fryser og har ondt i halsen - jeg vil hellere være svedig :o
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 1. jun 2016, 13:07

Guilded_Lily skrev:
Daine skrev:Jeg blev vækket kl 4.30 af et brægende lam :sur: Hvilket betyder, at jeg nu er helt hyperaktiv af træthed.


Gid, jeg blev hyperaktiv, når jeg er træt... :træt: :træt3:

Mine kollegaer er ikke helt enige, for jeg tvinger dem til at være aktive :devil:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muddi » 1. jun 2016, 20:03

Min yngste nevø er blevet indlagt med lungebetændelse. Stakkels lille skat :trist:
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 2. jun 2016, 06:03

At maven stadig ikke er helt i top. Åndssvage fiskefilet :sur:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Aviva » 2. jun 2016, 16:24

At krogen på altandøren faldt ned, da døren smækkede i.. Måtte sidde fra ca 16.30-18 før der kom en låsemed.. han måtte tilbage efter nogle andre nøgler, da han var her ca 17.44..

Havde heldigvis mobilen med ude
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf bluetof1 » 2. jun 2016, 18:35

Det har påvirket min dag umådelig negativt at alle sprang fra at hjælpe mig med at flytte mine ting og jeg derfor de facto er nødt til at forære min eksmand mit svinedyre spisebord, en vaskemaskine og en tørretumbler for jeg kan ikke rigtig selv bære skidtet op på 2.
For helvede altså hvor ville jeg ønske at folk lod være med at tilbyde hjælp når de springer fra aftalen når det hele så er faldet på plads.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 2. jun 2016, 18:59

bluetof1 skrev:Det har påvirket min dag umådelig negativt at alle sprang fra at hjælpe mig med at flytte mine ting og jeg derfor de facto er nødt til at forære min eksmand mit svinedyre spisebord, en vaskemaskine og en tørretumbler for jeg kan ikke rigtig selv bære skidtet op på 2.
For helvede altså hvor ville jeg ønske at folk lod være med at tilbyde hjælp når de springer fra aftalen når det hele så er faldet på plads.

Det er sgu tarveligt! Siger man ja til at hjælpe, hopper man ikke fra igen uden meget gyldig grund. Øv hvor er det træls for dig :kram:

Kan det betale sig, at få et flyttefirma til at flytte (og bære op) de tre ting?
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf bluetof1 » 2. jun 2016, 19:06

Daine skrev:
bluetof1 skrev:Det har påvirket min dag umådelig negativt at alle sprang fra at hjælpe mig med at flytte mine ting og jeg derfor de facto er nødt til at forære min eksmand mit svinedyre spisebord, en vaskemaskine og en tørretumbler for jeg kan ikke rigtig selv bære skidtet op på 2.
For helvede altså hvor ville jeg ønske at folk lod være med at tilbyde hjælp når de springer fra aftalen når det hele så er faldet på plads.

Det er sgu tarveligt! Siger man ja til at hjælpe, hopper man ikke fra igen uden meget gyldig grund. Øv hvor er det træls for dig :kram:

Kan det betale sig, at få et flyttefirma til at flytte (og bære op) de tre ting?


Ville have bestilt at flyttefirma hvis jeg havde pengene. Hader at være afhængig af andres hjælp, men denne gang havde jeg ikke andre muligheder.
Men lige meget. Jeg klarer mig sgu da bare uden min vaskemaskine og mit spisebord, ingen problemer. Begge dele er jo ting jeg bare kan købe igen i næste måned.

Ja, jeg er fåtting bitter :sur:
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Aesel82
Indlæg: 2654
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4285

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Aesel82 » 2. jun 2016, 19:06

bluetof1 skrev:Det har påvirket min dag umådelig negativt at alle sprang fra at hjælpe mig med at flytte mine ting og jeg derfor de facto er nødt til at forære min eksmand mit svinedyre spisebord, en vaskemaskine og en tørretumbler for jeg kan ikke rigtig selv bære skidtet op på 2.
For helvede altså hvor ville jeg ønske at folk lod være med at tilbyde hjælp når de springer fra aftalen når det hele så er faldet på plads.


Det er da også temmeligt lousy af dine venner :( .

Det kan jeg godt forstå, at du bliver sur over.
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf bluetof1 » 2. jun 2016, 19:15

Aesel82 skrev:
bluetof1 skrev:Det har påvirket min dag umådelig negativt at alle sprang fra at hjælpe mig med at flytte mine ting og jeg derfor de facto er nødt til at forære min eksmand mit svinedyre spisebord, en vaskemaskine og en tørretumbler for jeg kan ikke rigtig selv bære skidtet op på 2.
For helvede altså hvor ville jeg ønske at folk lod være med at tilbyde hjælp når de springer fra aftalen når det hele så er faldet på plads.


Det er da også temmeligt lousy af dine venner :( .

Det kan jeg godt forstå, at du bliver sur over.


Endnu mere når jeg kan se på facebook hvordan de lige stabler en hel masse på benene til en anden veninde som skal have hjælp til at køre nogle ting fra den ene ende af landet til den anden.
Jeg skulle bruge hjælp i måske to timer med at flytte tre ting og ingen gider løfte en finger og så bliver jeg altså pænt træt i masken og begynder at genoverveje venskaber når jeg ved hvordan jeg har stået på hovedet for flere af dem.

Fuck altså! Jeg gider ikke gå og være vred og bitter, men efterhånden synes jeg egentlig burde kunne indløse nogle tjenester og især nu hvor det hele mildest talt sejler.
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12726
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 916
Likede indlæg: 12458

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 2. jun 2016, 19:27

Varmen!
1
Aesel82
Indlæg: 2654
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4285

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Aesel82 » 3. jun 2016, 03:41

bluetof1 skrev:
Aesel82 skrev:
bluetof1 skrev:Det har påvirket min dag umådelig negativt at alle sprang fra at hjælpe mig med at flytte mine ting og jeg derfor de facto er nødt til at forære min eksmand mit svinedyre spisebord, en vaskemaskine og en tørretumbler for jeg kan ikke rigtig selv bære skidtet op på 2.
For helvede altså hvor ville jeg ønske at folk lod være med at tilbyde hjælp når de springer fra aftalen når det hele så er faldet på plads.


Det er da også temmeligt lousy af dine venner :( .

Det kan jeg godt forstå, at du bliver sur over.


Endnu mere når jeg kan se på facebook hvordan de lige stabler en hel masse på benene til en anden veninde som skal have hjælp til at køre nogle ting fra den ene ende af landet til den anden.
Jeg skulle bruge hjælp i måske to timer med at flytte tre ting og ingen gider løfte en finger og så bliver jeg altså pænt træt i masken og begynder at genoverveje venskaber når jeg ved hvordan jeg har stået på hovedet for flere af dem.

Fuck altså! Jeg gider ikke gå og være vred og bitter, men efterhånden synes jeg egentlig burde kunne indløse nogle tjenester og især nu hvor det hele mildest talt sejler.


:sur: Øv altså.

Det er tarveligt, at du nu også skal bruge tid på at spekulere over sådan noget :ae: .

Jeg kan sagtens forstå, at du må genoverveje nogle venskaber på den bekostning. Der er da ikke noget værre end at føle sig til grin over, at man selv har hjulpet, når der var behov for det, og så går alle i flyverskjul, når du har brug for dem.

Ved de alle, at alle er hoppet fra?
0
Debra1
Indlæg: 391
Tilmeldt: 13. dec 2015, 08:04
Kort karma: 17
Likede indlæg: 334

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Debra1 » 3. jun 2016, 05:04

Dårlig nattesøvn pga. varmen.
1

Tilbage til "Generelt"