Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 539
Likede indlæg: 9014

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Lemonella » 5. dec 2017, 06:21

Rosa Espinosa skrev:
Daine skrev:
Rosa Espinosa skrev:At jeg har måtte sygemelde mig i dag, fordi jeg begyndte at græde da jeg skulle ud af døren. Har så meget brug for snart at få ferie. Er træt konstant og har ondt i maven.

Du lyder som om du har stress :kram: Pas på dig selv, gå til lægen. Jeg havde det sådan sidste jul, jeg kæmper stadig med bivirkningerne. Og det er mit arbejde helt ærligt ikke værd, set i bagklogskabens klare lys.

Tager kontakt med min læge i dag, for har ikke lyst til at komme på arbejde, eller udenfor en dør, i dag heller. Tror ikke det er stress, men bliver nødt til lige at få stoppet det her, hvad end det er. Kan man godt have en eksistentiel krise som 32 årig?

Jeg tror ikke der findes “regler” for, hvornår man som menneske oplever en eksistentiel krise. Det tror jeg mange oplever et par gange i livet, så ja, det kan man sikkert også opleve når man er 32 år.
Godt du kontakter din læge. Håber det bedste for dig. :kram:
2
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1924
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 19500

Indlægaf Daine » 5. dec 2017, 06:22

Rosa Espinosa skrev:
Daine skrev:
Rosa Espinosa skrev:At jeg har måtte sygemelde mig i dag, fordi jeg begyndte at græde da jeg skulle ud af døren. Har så meget brug for snart at få ferie. Er træt konstant og har ondt i maven.

Du lyder som om du har stress :kram: Pas på dig selv, gå til lægen. Jeg havde det sådan sidste jul, jeg kæmper stadig med bivirkningerne. Og det er mit arbejde helt ærligt ikke værd, set i bagklogskabens klare lys.

Tager kontakt med min læge i dag, for har ikke lyst til at komme på arbejde, eller udenfor en dør, i dag heller. Tror ikke det er stress, men bliver nødt til lige at få stoppet det her, hvad end det er. Kan man godt have en eksistentiel krise som 32 årig?

Stress kan være mange ting, husk det :kram: Og ja, det kan man, så godt du kommer af sted til lægen :ae:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Kort karma: 294
Likede indlæg: 3562

Indlægaf DenBlødeJyde » 5. dec 2017, 08:24

4,5 timers søvn - det kommer i dén grad til at påvirke min dag negativt.... :træt3: :gab:
0
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 599
Likede indlæg: 7442

Indlægaf Dmitra » 6. dec 2017, 07:02

Når man vågner med tyggegummi klistret ind i ens hår ( :whine: ), på nattoppen og pudebetrækket, kunne stilen for dagen godt være lagt.

Note to self: "Det der med at tygge tyggegummi ved sengetid, det var så sidste gang".
1
Life is the bitch, and death is her sister.
Sleep is the cousin, we're a fuckin' family picture :deer:
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 386
Likede indlæg: 4274

Indlægaf lillebjoern » 6. dec 2017, 08:30

Min seneskedehindebetændelse er så slem at jeg nu slet ikke kan bruge højre hånd hvilket betyder at al projektskrivning og arbejde går halvt så hurtigt, fordi jeg skal bruge venstre hånd. Det er virkelig skidt her fjorten dage før projektaflevering :(
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Venus222
Kort karma: 62
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 908

Indlægaf Venus222 » 6. dec 2017, 14:19

Jeg har fødselsdag, og jeg hader at have fødselsdag, selv om jeg ikke har noget problem med at blive ældre.

Jeg holdt min fødselsdag i lørdages, så reelt set har jeg ikke noget at brokke mig over. Men jeg føler mig virkelig brændt af, af min søster. Som skulle have været her i dag. Vi lavede for længe siden en aftale om at hende og min mor skulle komme til morgenmad, så kan min søster alligevel ikke komme fordi hun havde glemt hun skulle til frisør (og tiden kunne åbenbart ikke laves om).
I lørdages aftalte vi så at hun skulle komme efter frisørtiden, og jeg gik ud fra at vi havde en aftale. Min søster har så lavet andre planer, fordi hun ikke havde hørt noget fra mig. Var hun i tvivl om vores aftale, kunne hun have brugt 15 sek. på at sende en sms. Men nej, så nu sidder jeg her alene på min fødselsdag, yay.... !
Min mor var her så i et par timer, og havde jeg ikke haft en forventning om at min søster kom, så havde det været noget andet. Men øv.... :trist:
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 539
Likede indlæg: 9014

Indlægaf Lemonella » 6. dec 2017, 14:24

Venus222 skrev:Jeg har fødselsdag, og jeg hader at have fødselsdag, selv om jeg ikke har noget problem med at blive ældre.

Jeg holdt min fødselsdag i lørdages, så reelt set har jeg ikke noget at brokke mig over. Men jeg føler mig virkelig brændt af, af min søster. Som skulle have været her i dag. Vi lavede for længe siden en aftale om at hende og min mor skulle komme til morgenmad, så kan min søster alligevel ikke komme fordi hun havde glemt hun skulle til frisør (og tiden kunne åbenbart ikke laves om).
I lørdages aftalte vi så at hun skulle komme efter frisørtiden, og jeg gik ud fra at vi havde en aftale. Min søster har så lavet andre planer, fordi hun ikke havde hørt noget fra mig. Var hun i tvivl om vores aftale, kunne hun have brugt 15 sek. på at sende en sms. Men nej, så nu sidder jeg her alene på min fødselsdag, yay.... !
Min mor var her så i et par timer, og havde jeg ikke haft en forventning om at min søster kom, så havde det været noget andet. Men øv.... :trist:

:kram: og tillykke :blomst:
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 120
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 2128

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 6. dec 2017, 15:16

Jeg har lige modtaget en mail med vagt plan for vores pop-up shop på arbejdet. Jeg tager normalt lørdags vagter der fra 10-16.30, hvilket jeg er vældig tilfreds med.
I næste uge er jeg så blevet skrevet ned til at arbejde hele lørdagen. Det er en 14 timers vagt!! 9-23.

Hvad fanen går der igennem hovedet på min chef? Kan de ikke selv se at det er fuldkommen urimeligt og unfair?
Jeg har en 14.5 timers kontrakt, så hvis de insistere på at jeg arbejder 14 timer i streg om lørdagen, så dukker jeg gerne op søndag i en 30 mins tid og smutter derefter hjem igen. Det er jo dybt godnat at forvente at man tager en 14 timers vagt uden lige at spørge først!!!
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1924
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 19500

Indlægaf Daine » 6. dec 2017, 18:21

En rigtig træls dag psykisk. Hader at være så sårbar når jeg skal omgås andre.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 518
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 3416

Indlægaf FrøkenM » 6. dec 2017, 18:46

Min mor er indlagt i Århus for at blive undersøgt. I morgen ligger de hende i fuld narkose for at tage de sidste prøver, der skal afgøre om hun er kræftfri for denne gang eller om kræften stadig spreder sig. Møgdag. Og i morgen bliver kun værre :trist:
Meget mod min vilje har vi gruppemøde i min projektgruppe og det har jeg slet, slet ikke overskud til :(
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Smiling_Goat
Kort karma: 787
Likede indlæg: 13025

Indlægaf Smiling_Goat » 6. dec 2017, 22:44

Jeg har fået brev om, at det er tid til at blive screenet for livmoderhalskræft.. Faktisk fik jeg brevet for en uge siden :blush:

Undersøgelsen var bare så ubehagelig sidst, og jeg tror altså ikke, der er gået tre år endnu. Jeg bliver ved med at skælde mig selv ud over, at jeg ikke har fået fat i lægen endnu, men hver gang gyser jeg bare indvendigt og tænker "lige om lidt"

Sådan er det gået en uge nu, men jeg gider bare overhovedet ikke høre efter og ignorerer bare mig selv fuldstændig.. Er der nogen, der gider skælde mig ud? For mig gider jeg åbenbart ikke at lytte til :genert:
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 120
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 2128

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 6. dec 2017, 23:16

Arbejde og ikke at have vores eget sted. Jeg gider bare ikke mere ... Er træt på øverste etage på den der ikke-fysiske måde.
0
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 426
Likede indlæg: 5307

Indlægaf Skralde » 7. dec 2017, 08:24

Mit fjernsyn er pludselig omkommet og min cykel er så meget i stykker, at det ikke kan svare sig at reparere den. Jeg hader at min psyke og dermed økonomi er så skrøbelig, at ting som disse kommer til at ødelægge min økonomi meget længe.
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
MissHindenburg
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1205

Indlægaf MissHindenburg » 7. dec 2017, 09:09

Min mave driller og jeg er tung i hovedet. Jeg skal til julefrokost i morgen, plus på job lørdag. Jeg gider simpelthen ikke til at være syg!
0
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 518
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 3416

Indlægaf FrøkenM » 7. dec 2017, 21:37

I dag er der ikke meget der kan påvirke negativt, men jeg er faldet og har slået mig okay slemt. Min telefon tog en del af skraldet men håber sgu jeg kan nøjes med at skifte panserglas :(
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Generelt"