Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 14. jul 2016, 14:46

Lismaens skrev:
dykkersild skrev:
Lismaens skrev:Jeg er lige faldet ude i vores gård og slog knæet ret alvorligt. Jeg lå og råbte av en million-milliard gange og kunne ikke rykke mig i 5-7 minutter. Der står flere ægtepar ved deres biler og glor på mig. Bare glor. Ingen spørger om jeg er ok, eller kommer over for at se hvor alvorligt det er. Min lille, spinkle 7-årige, som var med mig, stod og blev helt vildt utryg, men kunne jo hverken gøre fra eller til.
Jeg er så harmdirrende arrig over at folk kan være så kolde i røven! :(


Kunne du ikke have råbt på hjælp - i stedet for at råbe av - eller misforstår jeg helt dit indlæg?


Mine bukser blev revet i stykker og det stod ud med blod. Det ene par stod få meter fra mig. Jeg mener ikke, at der i det tilfælde burde være så stor forskel på hvilket ord jeg råbte. Jeg lå ned, det blødte tydeligvis og jeg kunne ikke røre mig.


Jeg kan sagtens følge, du blev gal over den form for passivitet, Lismaens. Omvendt er jeg lidt med Dykker her. Selv var jeg helt sikkert blevet så arrig, at jeg ret uelegant havde hvæset eller snerret, om der for Helvede ikke var én, der kunne hjælpe, eftersom jeg ikke kunne rejse mig ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 14. jul 2016, 16:07

Lismaens skrev:Jeg er faktisk ikke som sådan vred over at jeg ingen hjælp fik. Jeg blev heller ikke irriteret over manglende hjælp, mens jeg lå der. Jeg blev irriteret over, at de stod og gloede. Enten kan man kigge væk eller fise ind i sin lejlighed/bil igen. Jeg er jo forhelvede ikke noget cirkus-dyr der lige har lavet et smart stunt.
Nå, men det var heldigvis forholdvis tæt på min opgang, jeg kom på benene og haltede ind i elevatoren. Jeg glæder mig over at jeg i det mindste ikke brækkede noget, jeg skal pakke en kæmpe lejlighed ned og flytte om ti dage. Det havde jeg ikke klaret med to feriebørn oveni.


Som sagt. Jeg forstår dig udmærket. Og ja, ligefrem at glo er nærmest det mest ubetænksomme/uforskammede de kan gøre ...

Jeg håber, benet har det lidt bedre.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 14. jul 2016, 18:26

En massiv dårlig dag på næsten alle måder. Og jeg kan ikke engang tillade mig bare at skride i seng og gemme mig under dynen til i morgen
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Marichen12 » 14. jul 2016, 18:33

Lismaens skrev:Jeg er lige faldet ude i vores gård og slog knæet ret alvorligt. Jeg lå og råbte av en million-milliard gange og kunne ikke rykke mig i 5-7 minutter. Der står flere ægtepar ved deres biler og glor på mig. Bare glor. Ingen spørger om jeg er ok, eller kommer over for at se hvor alvorligt det er. Min lille, spinkle 7-årige, som var med mig, stod og blev helt vildt utryg, men kunne jo hverken gøre fra eller til.
Jeg er så harmdirrende arrig over at folk kan være så kolde i røven! :(


Det er fandme da også underligt :genert: God bedring med knæet :kys:
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 14. jul 2016, 18:48

Ballademager skrev:
ManicNinja skrev:
Ballademager skrev:Føler mig så forkert og usikker på job lige for tiden :(


Hvor ubehageligt! Jobbet er trods alt mange af vores vågne timer ... Er der sket noget, siden du har det sådan?


Njae... Usikkerheden er aldrig langt væk for mig. Og hvis min chef så bliver kort for hovedet eller jeg får for meget om ørerne, så kommer det op i mig igen :genert:


Du får sådan en her: :ae:

Jeg kender det kun selv alt for godt. Men min chef er bare altid kort for hovedet og brysk i tonen. Jeg har taget den med hende. Andre har taget den med hende. Hun formår ikke andet. Bl.a. fordi hun ikke rigtigt forstår, hvad vi mener.

Jeg håber, du har et bedre forhold til din chef, sådan at du kan tale med ham/hende om det, hvis du skulle have behov for det. Men det er jo netop tit den type chefer, hvor man instinktivt fornemmer, at man IKKE vil kunne det, som virkelig er problemet ... :rulle:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 14. jul 2016, 19:21

En ufortjent tilsvining og beskyldning
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf icelady » 14. jul 2016, 22:00

3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kattefjæs » 14. jul 2016, 22:19

At oplysningerne på Borger.dk er forældede og ikke bliver opdateret på trods af rykkere fra rette myndighed.

At personalet i Borgerservice ikke er klar over at reglerne er ændret og at informationen på hjemmesiden er forkert på trods af utallige henvendelser fra rette myndighed, og som resultat deraf gav mig forkerte oplysninger igen og igen og igen.

At personalet i Borgerservice for tredje dag i træk nægtede at stille mig videre eller give mig et direkte telefonnummer til dem, jeg rent faktisk skulle tale med, og som måske havde været klar over fejlen hvis bare jeg havde fået lov til at tale med dem og forklare sammenhængen. Personalet i Borgerservice mente at de havde for travlt til at tale med mig og ville derfor ikke engang prøve.

At personalet i Borgerservice, da jeg langt om længe på egen hånd havde fået redt trådene ud, nægtede at tro på at reglerne havde ændret sig og stædigt insisterede på at oplysningerne på hjemmesiden VAR korrekte...

At det var nødvendigt at kontakte min kærestes ambassade og få dem til at kontakte Borgerservice på vores vegne og slå i bordet for at rette misforståelsen... Hvilket dog ikke fik dem til at indrømme deres fejl eller - surprise - rette informationerne på hjemmesiden.

:nej:
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 15. jul 2016, 11:48

At jeg nu er på vej til røntgen med min fod/ankel.
Pisse dårlig timing, vi skal holde kobberbryllup imorgen og der er mistanke om der er noget brækket - håber virkelig ikke der er det :panik:
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 16. jul 2016, 10:44

Jeg er ved at lave nogle minutnudler til mine tømmermænd, men det bouillonpulver der hører med, er åbenbart meget fint, for jeg har nu indåndet noget af det.
Det sidder virkelig dårligt i mine lunger!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 16. jul 2016, 12:12

Jeg skulle have været ude og spise med en veninde, men så ringer veninden fordi at hun har snakket med en anden af vores veninder om det ikke kunne være helt vildt meget federe om vi alle tre tog i biografen og så en film de to havde snakket om i stedet for? Men, nej, det synes faktisk ikke kunne være helt vildt federe, men altså, jeg gider sådan set heller ikke ud og spise med en (eller to) der hellere vil se film, så siger at de da bare skal gå i biffen hvis det er det de har lyst til, så kan vi jo bare spise en af dagene. Så svare min veninde "Vi skal alligevel imod Nørrebro snart, så vi kan jo lige ses inden"....

Øh, nej, det kan vi faktisk ikke lige.. Så vil jeg faktisk hellere sidde og lave ingenting derhjemme.
0
...
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3244

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf klumphen » 16. jul 2016, 12:25

En flot rød (indeni) vandmelon der smager nøjagtig som en agurk. Til 38 kroner. Nitte. Og hvorfor smager agurker aldrig af vandmelon? Fup og fidus!
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. jul 2016, 13:01

klumphen skrev:En flot rød (indeni) vandmelon der smager nøjagtig som en agurk. Til 38 kroner. Nitte. Og hvorfor smager agurker aldrig af vandmelon? Fup og fidus!


When life gives you boring water melons - make pizza!

Billede

Billede
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 16. jul 2016, 15:41

kidkomb skrev:Jeg er ved at lave nogle minutnudler til mine tømmermænd, men det bouillonpulver der hører med, er åbenbart meget fint, for jeg har nu indåndet noget af det.
Det sidder virkelig dårligt i mine lunger!


Du har simpelthen inhaleret en bane minutnuddelbouillonpulver ...? Wauw!
- Var i øvrigt tæt på at skrive 'minutpuddel'. Men dét syntes jeg så alligevel blev liiiige minutkækt nok ...

Tilgiv mig. Er overtræt ... :fløjt:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 16. jul 2016, 15:43

klumphen skrev:En flot rød (indeni) vandmelon der smager nøjagtig som en agurk. Til 38 kroner. Nitte. Og hvorfor smager agurker aldrig af vandmelon? Fup og fidus!


Send den over til mig! Kan ikke fordrage vandmelon. Agurk, derimod, er da nogenlunde fornuftigt. Eller også: Hvorfor laver du ikke bare agurkesalat af din vandmelon? Så mangler du kun en flæskesteg. Så er du da godt kørende!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"