Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32471

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf icelady » 23. jun 2016, 14:52

At en mand er gået amok i en biograf i Tyskland og har skudt vildt omkring sig.

Indtil videre siger rygterne op mod 25 sårede.

Edit: De er så åbenbart kommet til skade pga tåregas:
http://www.dr.dk/nyheder/udland/omkring-25-saaret-af-taaregas-i-tysk-biografskyderi

Edit 2: Manden er anholdt og har tilsyneladende "kun" skudt en enkelt gang op i loftet i biografen.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 478
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sukisaki » 23. jun 2016, 15:01

Jeg er med på migræneholdet... Dog heldigvis i light-versionen
0
Brugeravatar
Craver
Indlæg: 255
Tilmeldt: 9. sep 2015, 07:41
Kort karma: 72
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 638

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Craver » 23. jun 2016, 15:29

En virkelig skøn mand var så sød at kalde mig fede svin i toget imorges, da jeg var på vej til studie - det fortsatte også, da vi kom frem, hvor han så heldigvis ikke skulle med samme bus som os. Eddermaneme stramt at beherske både vrede og tårer foran to nye studiekammerater.
0
... I would name her Rock'N'Roll
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11309
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1793
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23385

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 23. jun 2016, 16:15

Det er Sankt Hans og det regner rigtig meget. Og jeg elsker Sankt Hans med bål langs kysten og lange lune sommeraftner. Det er sådan nærmest indbegrebet af mine barndoms sommerminder. Men det regner!
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55901
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 23. jun 2016, 16:46

Craver skrev:En virkelig skøn mand var så sød at kalde mig fede svin i toget imorges, da jeg var på vej til studie - det fortsatte også, da vi kom frem, hvor han så heldigvis ikke skulle med samme bus som os. Eddermaneme stramt at beherske både vrede og tårer foran to nye studiekammerater.

Ord kan ikke beskrive, hvor lave tanker jeg har om sådanne ynkelige mennesker. :badr:
4
Donna Martin Graduates!
Nipsting
Indlæg: 109
Tilmeldt: 22. feb 2016, 07:09
Kort karma: 28
Likede indlæg: 146

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Nipsting » 23. jun 2016, 20:03

At jeg ikke kan få yndlings hvidvinen længere....og ikke at jeg er afhængig, men veninde kommer lørdag, og vi elsker den begge
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12730
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 23. jun 2016, 20:17

Tak for jeres grønne. I er så søde!

Jeg nåede ned i børnehaven sammen med sønnen, så datteren ikke følte sig helt alene. Bagefter kørte vi ud og købte blomster og tog på kirkegården. Det var rigtig fint :)
Men det er stadig hårdt. Især, når jeg heller ikke har min far længere og svigerforældrene bor for langt væk til at kunne deltage i bedsteforælderdag.
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 23. jun 2016, 22:55

Craver skrev:En virkelig skøn mand var så sød at kalde mig fede svin i toget imorges, da jeg var på vej til studie - det fortsatte også, da vi kom frem, hvor han så heldigvis ikke skulle med samme bus som os. Eddermaneme stramt at beherske både vrede og tårer foran to nye studiekammerater.


:nerve: Det var dog ualmindeligt modbydeligt! Skete der et eller andet særligt, som fik ham til at reagere sådan - eller var det bare helt ud af det blå? - Ikke at det er i orden under nogen omstændigheder!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sorenspige » 24. jun 2016, 06:04

Klokken er kun lige blevet 8, og jeg har det allerede ret varmt. Desuden har jeg lidt ondt i maven over Storbrittaniens exit fra EU.

Øv!
0
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3064
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5795

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tux » 24. jun 2016, 06:05

Brexit :(
2
Brugeravatar
Craver
Indlæg: 255
Tilmeldt: 9. sep 2015, 07:41
Kort karma: 72
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 638

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Craver » 24. jun 2016, 08:12

ManicNinja skrev:
Craver skrev:En virkelig skøn mand var så sød at kalde mig fede svin i toget imorges, da jeg var på vej til studie - det fortsatte også, da vi kom frem, hvor han så heldigvis ikke skulle med samme bus som os. Eddermaneme stramt at beherske både vrede og tårer foran to nye studiekammerater.


:nerve: Det var dog ualmindeligt modbydeligt! Skete der et eller andet særligt, som fik ham til at reagere sådan - eller var det bare helt ud af det blå? - Ikke at det er i orden under nogen omstændigheder!


Det var ikke særlig rart :( Nej, jeg gik ind i toget for at finde mine studiekammerater, der også pendler (vi har en fast aftale om en bestemt vogn), og da jeg så går forbi de første sæder, sidder han i hjørnet, hvorefter han så begyndte at råbe efter mig - jeg havde ikke engang set, han sad der. Vi ender så med at gå derfra, fordi han blev ved med at råbe op, at jeg lignede en gris, og at det var typisk danskere at spise svin - altså en kæmpe lang rant, der helt sikkert er affødt af noget helt andet. Da vi går, råber han også af min gravide studieveninde, at hendes barn er et luderbarn og kommer i helvede for utugtskab (?!). Det var virkelig ubehageligt - der var ingen andre i vognen end os og ham manden, og togkontrolløren sad ikke i mellemgangen, som han plejede. Normalt kan der sagtens falde en verbal sviner retur, når jeg bliver vred nok - men jeg var simpelthen så overrasket, at jeg bare gik.
Manden har helt sikkert haft en diagnose af en slags, han virkede ikke helt rask - det virkede meget ukontrollabelt og impulsivt, det han sagde.

Jeg takker for de grønne kort :kys: de varmede hver og en på sådan en skod dag.
0
... I would name her Rock'N'Roll
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 24. jun 2016, 08:17

Lyder helt sikkert, som om han var ganske alvorligt forstyrret oveni. Kan sagtens forstå, du blev paf! Ærgerligt at togpersonalet ikke var i nærheden. Håber, du har lagt det bag dig.
Senest rettet af ManicNinja 24. jun 2016, 08:41, rettet i alt 1 gang.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf chokoladegris » 24. jun 2016, 08:35

Min overbo. Jeg kom hjem lidt i 4 i nat og prøvede virkelig at være stille! Alligevel står de så op nogle timer efter og larmer helt vildt, desuden vælger de så at sige farvel til hinanden 3-4 gange lige ude foran min dør :s. Hurra for at man selv tager hensyn!

Skal heldigvis snart afsted igen, så jeg slipper for at høre på kæmpe brag deroppe fra hele tiden.
0
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4379

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Q-beben » 25. jun 2016, 11:14

At jeg ikke er mere ked over, at det lige nu går helt skævt imellem kæresten og mig... Er jeg bare sådan en følelseskold person? Åbenbart... Det gir noget stof til eftertanke...
0
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Aviva » 25. jun 2016, 11:18

At overboen har chikaneret i 5 dage nu..

han banker i sit gulv gennem hele dagen, en nat gjorde han det 3 gange efter midnat.
Blev vækket af musik idag, og han har indtil videre spillet uafbrudt i 4-5 timer nu

Og han smider sedler i min postkasse/hænger dem på min dør, at jeg bare skal finde mig i det..
Boligselskabet er ikke til megen hjælp, de kan "tilbyde" mæglermøde, men jeg vil sgu ikke være i rum med den idiot!
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini

Tilbage til "Generelt"