Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Minionine » 8. aug 2018, 10:26

At skulle skrive min 3P på arbejdet. Det er så møgsvært når man er relativt ny og vikar, synes jeg :træt2:
0
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Vixen » 8. aug 2018, 12:02

Jeg vågnede op med bragende hovedpine, som resulterede i, at jeg pludselig kastede op. Wtf? Jeg har sgu ikke kastet op sådan mere eller mindre uprovokeret siden jeg var barn.
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
DifferentGirl
Indlæg: 359
Tilmeldt: 20. jun 2016, 21:51
Kort karma: 42
Likede indlæg: 525

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DifferentGirl » 8. aug 2018, 14:35

kartoffelpizza skrev:
DifferentGirl skrev:
Vira skrev:
DifferentGirl skrev:
kartoffelpizza skrev:At de nu lover regn og køligt vejr på lørdag til vores havebryllup :tie: håber det når at skifte.
Varmeste sommer i 100 år, my ass.
Hvis det er alle varmehadernes bønner der er hørt håber jeg det aldrig bliver rigtig koldt igen, så de kan koge for evigt.


Det var da noget mærkeligt noget at skrive, at folk skal koge for evigt :badr: Og fordi de lover en kølig dag på en hel sommer, så er der ikke længere tale om varmerekord :gruble:

Jeg tror ikke det skal tages bogstaveligt :)


Nej nok ikke, men jeg bliver stadig noget harm. Jeg har sygdomme der bliver pænt forværret i denne hede, så jeg bliver lidt fornærmet når man vælger at skrive sådan.

Åh, ro på. Jeg har astma der bliver alvorligt forværret i koldt vejr. Skal vi battle? Vi kan jo ikke gøre noget alligevel.

Og du kan ikke sætte dig ind i, at man lige kan have brug for at udlufte frygten for dårligt vejr?

Og så oveni det: jeg bliver ofte syg og respiratorisk påvirket af regn, kulde og frost. Så med dit sygdomsargument skal det varme vejr jo blive.

Eller også skulle vi bare sige, at jeg fik luft og ingen af os kan gøre en skide anyway. God bedring


Jo, jeg har forståelse for at man kan have brug for at få luft for sine frustrationer, men man kunne måske have formuleret det på anden vis uden at ønske dårligdomme over andre.
0
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8017

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Charly » 9. aug 2018, 07:15

DifferentGirl skrev:
kartoffelpizza skrev:
DifferentGirl skrev:
Vira skrev:
DifferentGirl skrev:
kartoffelpizza skrev:At de nu lover regn og køligt vejr på lørdag til vores havebryllup :tie: håber det når at skifte.
Varmeste sommer i 100 år, my ass.
Hvis det er alle varmehadernes bønner der er hørt håber jeg det aldrig bliver rigtig koldt igen, så de kan koge for evigt.


Det var da noget mærkeligt noget at skrive, at folk skal koge for evigt :badr: Og fordi de lover en kølig dag på en hel sommer, så er der ikke længere tale om varmerekord :gruble:

Jeg tror ikke det skal tages bogstaveligt :)


Nej nok ikke, men jeg bliver stadig noget harm. Jeg har sygdomme der bliver pænt forværret i denne hede, så jeg bliver lidt fornærmet når man vælger at skrive sådan.

Åh, ro på. Jeg har astma der bliver alvorligt forværret i koldt vejr. Skal vi battle? Vi kan jo ikke gøre noget alligevel.

Og du kan ikke sætte dig ind i, at man lige kan have brug for at udlufte frygten for dårligt vejr?

Og så oveni det: jeg bliver ofte syg og respiratorisk påvirket af regn, kulde og frost. Så med dit sygdomsargument skal det varme vejr jo blive.

Eller også skulle vi bare sige, at jeg fik luft og ingen af os kan gøre en skide anyway. God bedring


Jo, jeg har forståelse for at man kan have brug for at få luft for sine frustrationer, men man kunne måske have formuleret det på anden vis uden at ønske dårligdomme over andre.

Man kan også tage ting på en debat lidt for bogstaveligt.
7
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Purple » 9. aug 2018, 09:54

DifferentGirl skrev:
kartoffelpizza skrev:
DifferentGirl skrev:
Vira skrev:
DifferentGirl skrev:
kartoffelpizza skrev:At de nu lover regn og køligt vejr på lørdag til vores havebryllup :tie: håber det når at skifte.
Varmeste sommer i 100 år, my ass.
Hvis det er alle varmehadernes bønner der er hørt håber jeg det aldrig bliver rigtig koldt igen, så de kan koge for evigt.


Det var da noget mærkeligt noget at skrive, at folk skal koge for evigt :badr: Og fordi de lover en kølig dag på en hel sommer, så er der ikke længere tale om varmerekord :gruble:

Jeg tror ikke det skal tages bogstaveligt :)


Nej nok ikke, men jeg bliver stadig noget harm. Jeg har sygdomme der bliver pænt forværret i denne hede, så jeg bliver lidt fornærmet når man vælger at skrive sådan.

Åh, ro på. Jeg har astma der bliver alvorligt forværret i koldt vejr. Skal vi battle? Vi kan jo ikke gøre noget alligevel.

Og du kan ikke sætte dig ind i, at man lige kan have brug for at udlufte frygten for dårligt vejr?

Og så oveni det: jeg bliver ofte syg og respiratorisk påvirket af regn, kulde og frost. Så med dit sygdomsargument skal det varme vejr jo blive.

Eller også skulle vi bare sige, at jeg fik luft og ingen af os kan gøre en skide anyway. God bedring


Jo, jeg har forståelse for at man kan have brug for at få luft for sine frustrationer, men man kunne måske have formuleret det på anden vis uden at ønske dårligdomme over andre.

Det kan altså også bare være du er en snert for nærtagende her. Du er godt klar over, at du er gået ind i en tråd, hvor folk skal skrive hvad der har påvirket deres dag negativt? - og... en helt anden ting... alting der skrives på en debat, det skal bestemt ikke tages bogstaveligt... faktisk langt fra, specielt i sådanne tråde her... :)
4
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Stitch » 9. aug 2018, 11:28

Hovedpine.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Selma156
Indlæg: 2343
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6809

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Selma156 » 9. aug 2018, 12:59

Jeg har fået svar fra mine blodprøver og er ved at udvikle pollenallergi. Øv.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pandesteg » 9. aug 2018, 13:19

Tilbagehold på vores æg, fordi den ene høne får medicin. Det er total træls at stå og smide flotte æg ud, især nær det kun er den ene madamme, der får medicin. :(
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26585

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Santa » 9. aug 2018, 14:21

En arbejdsdag, hvor 120 mennesker opholdt i samme, lidt for lille, 30 grader varme lokale hele dagen til en 'inspirationsdag med foredrag og workshops'.
Og en mere af samme slags i morgen.
Hvis det så bare ikke var så indholdsløst, at det ikke var splid af tid......!
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Spjaerten » 9. aug 2018, 14:43

Er blevet ædt op af myg mens jeg har arbejdet :evil:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8017

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Charly » 10. aug 2018, 10:55

Jeg skal til MUS samtale med min chef senere i dag, og jeg er altid frygtelig nervøs inden :(
0
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tata » 10. aug 2018, 15:18

Problemer med mit ben igen, så jeg har tilbragt 1/2 dag på Farsø sygehus med at få det udredt, fordi lægen troede, det var en ny blodprop, så er blevet trukket igennem hele showet igen- igen, fordi mit ben er lumsk, de andre gange har man ikke kunne se noget på det, det har tværtimod fået ros :lol: . Heldigvis ingen blodprop, men en komplikation til blodproppen, overfladisk årebetændelse, jeg frygter bare det er sådan en af de der gammelkonesygdomme man aldrig slipper af med :kaffe: . Men har fået en 7- dages pillekur, det er da lidt optimistisk, ikke ? :lol:

Kryds lige for de har scannet mig grundigt, så er I søde, er f. pisse træt af få undersøgt det fjollede ben :nerve:
0
Timian :lun:
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1545
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2154

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Lucia » 10. aug 2018, 20:35

Jeg kom til at ødelægge en fuglerede inkl. æg, da jeg klippede hæk :whine: Der plejer aldrig at være andet end forladte reder i den og de plejer aldrig at sidde så højt oppe at hækklipperen kommer i nærheden af dem. Den stakkels fuglemor var helt oprørt, da hun vendte tilbage til en halv rede med kun et enkelt helt æg tilbage :trist: I det mindste var æggene ikke udklækkede endnu, tænk hvis jeg havde halshugget en flok fugleunger i stedet. Det havde alligevel været værre.
0
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daphne » 11. aug 2018, 07:58

Har vist fået hold i ryggen igen. Fed måde at starte weekenden på..... :rulle:
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fru Sunshine » 11. aug 2018, 08:58

Min mor skal stå i bod til en festival. Min bror kommer hjem, og hun har inviteret ham med på armbånd.
Jeg fik besked på, at det jo kostede x antal kroner at komme ind.

Fair nok at man ikke kan slæbe hele familien med gratis, men hvorfor er han vigtigere end mig?

Mon jeg nogensinde holder op med at være ked af, at min bror er og altid har været min mors yndlingsbarn?
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"