Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 31. okt 2016, 19:35

Min mor.

Men det er der nu ikke noget nyt i. Men jeg bliver ved med at håbe på lidt positivt eller noget interesse fra hende. Men hun skuffer gang på gang - the story of my life - og det værste er at jeg tror virkelig ikke hun selv kan set det/den forskel der altid har været i forhold til min lillebror. måske kunne dette også været et i skæg til "det må jeg ikke sige"-tråden.
0
Brugeravatar
Brutus
Indlæg: 773
Tilmeldt: 20. sep 2015, 16:03
Kort karma: 38
Likede indlæg: 1175

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Brutus » 31. okt 2016, 19:42

POCKETKITTEN skrev:James McAvoy har fået en kæreste, og det er ikke mig!


Det er jo værst for ham.
:wacko:
3
If it is not yours, dont take it
If it is not right, dont do it.
If it is not true, dont say it.
If you dont know, shut up

(Japanese Wisdom)
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 1. nov 2016, 08:21

At det, der i går var ondt i halsen og ørepine, nu er blevet til en gedigen forkølelse. Har måttet aflyse frisørtid og venindebesøg med tendens til feber. Øv!

Men jeg har da sovet ti timer. Agter at blive under dynen og forsøge at glemme alle de dårlige nyheder fra i går, der også stadig påvirker dagen negativt ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Annione » 1. nov 2016, 11:31

Led plastiksmag i munden efter en rodbehandling. Så hellere smerter!
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fru Sunshine » 1. nov 2016, 19:11

Endnu et dødsfald i bekendtskabskredsen - og igen alt for tidligt :trist:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 2. nov 2016, 10:25

Snotten er nu krydret med hoste af den kløende, smertende, tørre slags. Superlækkert! :syg: :wacko:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8017

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Charly » 2. nov 2016, 10:33

Den stemning, der er på mit arbejde for tiden. Alle er så sure og negative - især vores supervisorer. Man kan bare ikke gøre noget rigtigt....
0
Muddi
Indlæg: 3431
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muddi » 2. nov 2016, 10:54

Ømme rystende arme, efter lidt for hård træning igår, og 1 km svømning idag. Skal så meget IKKE træne arme i morgen :lol:
0
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Frk._Strawberry » 3. nov 2016, 07:10

Hovedpine fra helvede krydret med stoppet næse og kløende øjne - jeg tror vidst, at jeg har udsigt til en forkølelse :(
0
Puf
Indlæg: 104
Tilmeldt: 17. okt 2016, 14:19
Kort karma: 32
Likede indlæg: 444

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Puf » 3. nov 2016, 07:17

Startede dagen med akutte mavesmerter - da jeg havde en veninde klar til at køre mig til lægen gik det over af sig selv :forvirret2:
Hader den her dumme mave og dens opføren sig dårligt :(
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12653
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 3. nov 2016, 07:42

At jeg igen er blevet smertestillende-junkie. Det er sgu træls at starte dagen med panodiler.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 3. nov 2016, 09:04

Der er en mand, som nu har ringet til mig med hemmeligt nummer 2 gange. Først for et par måneder siden, og senest her i dag kl. 09. Jeg er begyndt ikke at tage hemmeligt nummer på grund af ham, men da jeg lige har fået nyt arbejde og derfor troede det kunne være dem, der ringede, tog jeg den. Han starter altid, "Er det xxx (mit navn)?", hvortil jeg svarer "ja", da jeg jo stadig tror det er arbejdet (og første gang vidste jeg jo ikke hvem han var). Når jeg spørger hvem det er, spørger han altid mig, om jeg ikke ved, hvem han er - "kan du gætte hvem jeg er?", "Kan du virkelig ikke gætte det?", "Prøv at tænk tilbage... tænk dig rigtig godt om...". Og når jeg så inderligt spørger om han ikke bare vil fortælle hvem han er, så vi kan have en eller anden form for dialog, lægger han på. Første gang sagde han at han ville komme og besøge mig, og der var jeg alene hjemme, så jeg gik mig en meget lang tur, indtil min kæreste kom hjem. Jeg var bange de næste par dage, og har faktisk ikke skænket det en tanke siden, men nu dukker det jo op igen. Jeg har kun én person, jeg tænker det kunne være, og jeg ville være meget utryg, hvis det var ham. Ellers har jeg vitterligt ingen idé. Jeg har overvejet at ringe til den person, jeg tror det er, med hemmeligt nummer, så jeg kan høre om det er den samme stemme og på den måde udelukke det, men ja... Min kæreste siger jeg skal politianmelde det, men jeg tror på ingen måde det vil gøre en forskel. Og jeg er bange for at personen ville gøre mig noget, hvis jeg ringede til politiet.

På andre tidspunkter tænker jeg også bare om det er nogle drengestreger, fordi jeg står på De Gule Sider (hvilket jeg i øvrigt har bedt om at få fjernet, men det er vist blevet overset. Det må jeg lige se på igen). Og så ville jeg føle mig enormt dum, at jeg sådan går rundt og bekymrer mig. Jeg ved vitterligt ikke hvad jeg skal gøre. Min kæreste foreslår mig at skifte nummer, men så skal jeg igennem hele møllen med at kontakte alle dem, jeg kender og fortælle dem, jeg har fået nyt nummer, inkl. arbejdplads, familie, venner, ting, jeg betaler til, osv. Og det vil alligevel ikke ændre noget, hvis personen ved, hvor jeg bor (og hvis det nye nummer kommer op på De Gule Sider).

:s
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Bøtte » 3. nov 2016, 11:08

Det kan jeg dælme godt forstå, du bliver utryg over :shock: :ae:
Jeg er enig med din kæreste.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Annione » 3. nov 2016, 13:23

At jeg ikke kan finde ud af at sende ansøgning til det job, som jeg gerne vil søge. De har sådan et elektronisk ansøgnings program, så man får mail om nye stillinger. Men den stilling jeg søger har været slået op i et stykke tid, så den får jeg selvfølgelig ikke mail om.......... FFS! Man kan ikke vælge en skid, eller trykke på noget som helst link. Nada! :sur: :evil:
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 3. nov 2016, 13:40

Jeg gik ned på biblioteket for at låne nogle bøger.
Som så var blevet udlånt.
Så gik jeg på apoteket for at købe medicin.
Så havde lægen lagt den forkerte medicin op på serveren.
Lægen åbner først kl 13 i dag og da var kl 12.15.
Så jeg gik ned på biblioteket for at se om der var andre bøger, der kunne fange min interesse.
Det var der ikke.
Kl 13 ringede jeg til min læge, sad i kø i 10 min og sekretæren, som i øvrigt var ualmindelig tung at arbejde med, meddelte, efter megen snakken frem og tibage, at det ville blive rettet, men først "om nogle timer. For lægen skal lige godkende det."
Jamen skide tak, jeg har da heller ikke andet at bruge min tid på.
*GRRR*
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"