Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 22. sep 2017, 14:12

ManicNinja skrev:
FrøkenM skrev:Jeg var lige inde og prøve en kjole i dag. Jeg synes egentlig den sad virkelig godt og følte mig så pæn :love:

Ville så prøve en anden bare lige for at være sikker på, at den var rigtig. Den anden sad... uheldigt, det vidste jeg godt men ekspedienten følte lige et behov for at fortælle mig at kjole 2 var helt forkert. "Når man ikke er så høj så er der jo INGEN grund til at gøre dig selv lavere og den får dig også til at se tyk ud."

Jamen tak da. Jeg gik uden at købe den kjole jeg virkelig følte mig pæn i. Nu håber jeg så bare at det var en engangsoplevelse og at jeg kan finde den pæne kjole et andet sted eller gå tilbage på et tidspunkt hvor der forhåbentlig er en anden ekspedient, Øv altså!


Aij! Gad vide, hvem der havde trukket halen af hendes gyngehest ... Ganske vist kan det være rart nok, at ekspedienter siger deres ærlige mening. Men sgi da på en ordentlig måde - og KUN hvis man selv har BEDT om den. Uh, jeg var blevet arrig og havde sikkert fået fyret et af de dér automatsvar af: "Ved du hvad? Sidder dit hår egentlig ikke også temmeligt kikset i dag?"

Ikke konstruktivt eller pænt eller høfligt eller noget. Men jeg VED bare, det var FLØJET ud af mig, for så KUNNE man jo håbe, at hun fangede, hvor upassende hun var ... Ahem.

Jeg kan skisme godt forstå, du blev ærgerlig. Hvad bilder hun sig da ind?

Jeg er sikker på, du var en snack i kjole nummer ét. Bum.


Jeg blev helt paf så nåede slet ikke at tænke andet end: WTF :tie:
Og blev ret så ked af det fordi 1. Jeg ved godt jeg har for meget på sidebenene, 2. Jeg ved godt at jeg er lav og nej jeg kan IKKE have et par stiletter på, desværre og 3. Jeg ved godt den kjole ikke var heldig!

I det mindste fik hun ikke æren af at sælge en kjole til 850 kroner til mig i dag og den skulle jeg endda have mindre end hun havde troet først. Måske en af hendes kollegaer er heldige en anden dag for den var smuk :love:

Og tak :kys:
Jeg følte mig i hvert fald ret så pæn :blush:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Hunkat » 23. sep 2017, 15:20

To gange i løbet af det sidste halve år har jeg spurgt en veninde om vi skulle tage ind og se et show sammen her i efteråret med en entertainer som vi begge godt kan lidt (+hendes kæreste som også er moderat fan).
Hver gang skulle vi lige kigge på det og så ville hun vende tilbage (fair nok, jeg har så heller ikke rykket mens jeg har været syg med stress).

Nu er show-rækken så begyndt så jeg skriver at hvis vi skal nå det så skal vi nok til at tage en beslutning nu. Får svaret "jeg har købt billetter til mig og kæresten".

Øh.. nå. Tak for det. Jamen så bliver jeg da bare herude på sidelinjen mens I nyder min ide.
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf icelady » 23. sep 2017, 18:05

At eksmanden er kommet på sygehus pga mistanke om blodprop ved hjertet.

Og at datteren slet ikke kan håndtere det; hun er stresset nok over at hende og kæresten skal flytte i næste weekend, så det her kan desværre vælte hende.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophies-mor » 23. sep 2017, 18:36

At manden først vækkede mig klokken lort i morges. Blev "uforstående" over, at jeg tog en middagslur.
Og nu flegner fordi jeg siger at jeg gerne vil sove længe i morgen, ELLER alternativt lægge mig igen (hvis jeg gør som han håber - står tidligt op og spiser "luksusmorgenmad" sammen med ham & barnet. Vi taler kl 7-agtigt) - hvorfor så i det hele taget stå op?

Og jeg skulle have været til landsråd i denne weekend. Valgte det fra blandt andet fordi han snart skal afsted i 3 mdr.

Fjols!
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 23. sep 2017, 19:15

Desværre svært at sige, hvem af de to, som er mest tosset - det er så sørgeligt, at de har så megen magt ...

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/ ... ea/6838856
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Maria86
Indlæg: 507
Tilmeldt: 3. maj 2016, 16:10
Kort karma: 8
Likede indlæg: 133

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Maria86 » 24. sep 2017, 18:34

At hvis jeg skal til alle familie fødselsdage bliver det 1,688 kr håber godt nok at min far og lillesøster vælger at holde det samtidig :lol: Det bliver virkelig meget tid jeg kommer til at bruge på det og så der lige den med pengene. Det er selvfølgelig kun et problem hvis jeg kommer på højskole. :nerve:
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 24. sep 2017, 22:20

Veganere.
Eller rettere: Veganere på Facebook.
Man skal godt nok lede længe efter mere ondskabsfulde, uvidende, arrogante og ulogiske mennesker.
Altså jeg har spurgt før, men: Er der NOGENSINDE nogen der har skiftet mening og er blevet veganere ved at blive behandlet så dårligt?
Come on det sker jo ikke.
Tykke bliver ikke tynde af at blive kaldt dovne.
Dumme bliver ikke klogere af at blive kaldt idioter.
INGEN skifter mening af at blive talt ned til.
Disse veganere får flere til at blive endnu mindre interesserede i at blive veganer.
Det burde straffes hårdt af deres ligesindede!
Hårdt!
-Så er vi andre også fri for det :-D
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Bad Samaritan
Indlæg: 481
Tilmeldt: 1. maj 2017, 19:17
Kort karma: 172
Likede indlæg: 3089

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Bad Samaritan » 25. sep 2017, 10:50

Ny offensiv. Jeg føler mig 100 år gammel...
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 25. sep 2017, 13:43

En mail fra min søde kirurg. Han er sgu så sød og forstående. Men han ligger heller ikke fingrene imellem og jeg skal tage en beslutning om operation. Snart. Han giver mig 2 valg og nu skal jeg så bare finde ud af hvilken løsning han finder bedst. Det er den vi tager. Jeg ved bare ikke hvornår jeg kan få det til at passe men jeg er godt klar over, det skal være snarest.

Det har i den grad påvirket min dag negativt :trist:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 25. sep 2017, 13:52

Min kærestes stedmor synes hun skulle blande sig i vores beslutning om at købe hus næste år. Uden overhovedet at have en indblik i vores økonomi. Følte næsten vi blev kaldt uansvarlige og snakket ned for overhovedet at have tænkt tanken ..

Jeg har altså regnet på alle økonomiske scenarier og ved hvad det kræver for at kunne lykkedes. Jeg har virkelig på ingen måde lyst til at blive boende 5 mennesker i et 4-værelseshus med ét badeværelse, hvor ens mad har en tendens til at forsvinde ud af det blå og visse personer (host, én person) ikke fatter at man ikke gider leve i en stank af hash.
Og så bliver man nærmest presset til at blive fordi "du finder jo ikke noget billigere" :forvirret2:
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 26. sep 2017, 14:26

Det overskrider mine grænser langt mere end jeg havde regnet med at være på et plejehjem. Jeg giver ikke op, men jeg overvejer at ændre planer med hensyn til uddannelse.
0
...
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 26. sep 2017, 15:14

-Vejarbejde lige neden for min bygning hele natten, hvilket betød så meget larm og så voldsomme vibrationer, at det var så godt som umuligt at sove natten til i dag. Jeg er træt! :træt:

-En kollega, der gør alt hvad hun kan for at genere mig. Må konstant tjekke for knive i ryggen :cuss:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17195
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41858

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LaMariposa » 27. sep 2017, 15:09

Blev pludselig helt vildt ked af det på vej hjem fra job i dag. Ved ikke hvorfor, der er ikke nogen åbenlys grund, ud over, at det er efterår, og at jeg nok her presset mig selv lidt for hårdt med arbejde og træning de sidste par uger. Øv...
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daphne » 27. sep 2017, 17:10

Våhnede med let hovedpine. Har været ved tandlæge, som har hakket mit tandkød i småstykker med den der målepind. For pokker hvor er det bare ømt over det hele nu. Var til blodprøvetagning bagefter. Og efterfølgende syn/sundhedstjek af øjne, hvilket inkluderede tid uden kontaktlinser før og lidt efter = svimmel. Pyyh....godt det bare er sofatid resten af dagen...
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Hunkat » 27. sep 2017, 18:28

Noget der ligner et tilbagefald i stressen. Jeg har sovet simpelthen så dårligt, er plaget af negativt tankemylder som holder mig vågen og gør mig nervøs og ked af det, smerter i brystet.

Jeg gider det ikke mere! For helvede.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Generelt"