Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf hotlips » 21. sep 2018, 22:55

Jeg er træt af at være syg og når feberen kører op og ned så er det altså lige før jeg ikke kan holde til det, jeg har følt jeg skulle besvime det meste af formiddagen, idag gik jeg i bad for at få lidt ro på, jeg tørrede mig fuldstændig bagefter for jeg har lungebetændelse og vil ikke være kold men der gik ikke et kvarter så løb det med så meget sved at badekåben var helt våd og det er umuligt at sove når det bare løber af en, og hver gang jeg rykker mig bare en smule kan jeg mærke at sengen er helt våd og kold, jeg har skiftet lagen tre gange i dag fordi de var så våde som hvis jeg havde tisset i sengen.. Jeg forsøgte at få lidt søvn før jeg skulle hente min dreng men min puls var så uregelmæssig at jeg en overgang overvejede at ringe efter en ambulance og så måtte jeg jo holde mig vågen for jeg var ikke helt sikker på om det ville være søvn eller besvimelse hvis jeg gik ud.

Jeg fik hældt et par panodil ned til at stabilisere det lidt og så trak jeg cyklen hele vejen til skolen i stormvejr, jeg fik hentet barn, fulgt til bussen og sagt pænt farvel til på søndag og så gik jeg kold da jeg kom hjem, jeg forsøgte at se et eller andet om en sekt men vågnede 5" timer senere, jeg har det bedre, men jeg må hellere bruge weekenden på at være syg og så gå med til at tage til lægen mandag, jeg har allerede fået to forskellige typer penicillin og jeg synes det burde kunne klare det så jeg sagde nej da de bad mig om at komme igen til morgen, det føler jeg mig lidt dum over nu.

Jeg hader at være syg og det er slemt nok at være det kronisk, jeg kan godt holde til ubehaget men den der følelse af at være en vatnisse, det kan jeg ikke have, så jeg er lidt en idiot til at gå til lægen når jeg burde når der så er noget ekstra oveni.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 22. sep 2018, 02:32

Ung mand i toget forsøgte at tage min telefon fra mig, da jeg sad og halvsov. Dumme svin!!
Og min kæreste overså at jeg skrev til ham at jeg gerne ville have at han gik mig i møde.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Nomnom
Indlæg: 840
Tilmeldt: 12. sep 2015, 23:03
Kort karma: 142
Likede indlæg: 1379

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Nomnom » 22. sep 2018, 08:24

At min snart 3 årige vågnede og kastede op over det hele og er rigtig skidt. Alle weekendplaner er nu ændret, sønnen sover og nu synes jeg pludselig også at jeg føler mig skidt tilpas med kvalme. Åh :ad!:
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 22. sep 2018, 08:41

Min kæreste fik i går svar på sin allergitest og han kan ikke tåle græs, hest og støvmider.
Shit mand :(
Så jeg skal ikke begynde til ridning (vi bor næsten lige ved siden af en rideskole)
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Honningprut » 22. sep 2018, 18:31

Min lillebror, der er en klaphat, fordi han har taget en ekstravagt, på trods af at jeg skulle have lånt hans bil, fordi jeg skulle til et vigtigt møde. Han har vidst at jeg skulle låne den bil i en uge ! ØV!
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Prosperity74 » 23. sep 2018, 21:02

Ondt i maven
0
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 23. sep 2018, 21:52

Angst-/stressinduceret overproduktion af mavesyre :cuss:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5062
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 497
Likede indlæg: 9796

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tilly » 24. sep 2018, 13:49

Min eksterne harddisk vil ikke virke :( Og åbenbart er der mange andre der har oplevet problemer med lige netop den eksterne harddisk jeg har, kan jeg google mig til. Nogle skriver at det måske kan løses med et nyt strømkabel, så det har jeg bestilt, håber det virker! :kryds: Jeg har en masse billeder til at ligge på den, som jeg ikke har andre steder, så det er virkelig surt hvis jeg har mistet dem :trist: Jeg må have min tech-kyndige storebror til at se på den, næste gang jeg ser ham, hvis et nyt kabel ikke er løsningen...

Og så kæmper jeg samtidig med at få lavet online backup af min døende computer. Min computer sprøjter ud med fejl-meddelelser, og der er en masse programmer den ikke vil køre, fx vil den ikke køre Onedrive (som kunne være en backupmetode). Argh fml... :cuss:
0
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf didas » 24. sep 2018, 14:03

Kvalme, mavepine, svimmelhed og hjertebanken. Mistænker enten en lille virus eller noget madforgiftning
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tata » 24. sep 2018, 14:28

At rheumatologen, til mit rutine gigt tjek i dag, mente af de smerter jeg har i benet, måske kommer fra min hofte :gisp: . Så nu skal jeg til en orthopædkirurg (tragikomisk). F. nej om jeg skal til at fejle noget med hoften, det orker jeg bare ikke, ja hvem i alverden orker det...
0
Timian :lun:
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9485
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 990
Likede indlæg: 26525

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Santa » 24. sep 2018, 15:11

Min dumme skulder gør ondt.
Det er nok overbelastning (iPad/muse-ting), men jeg har bare ikke tid eller lyst til at gå til lægen.
Og hvad vil de gøre? Hold den i ro. Suk.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tata » 24. sep 2018, 15:16

Santa skrev:Min dumme skulder gør ondt.
Det er nok overbelastning (iPad/muse-ting), men jeg har bare ikke tid eller lyst til at gå til lægen.
Og hvad vil de gøre? Hold den i ro. Suk.


Undskyld, hvis jeg kommer med et råd, som du måske allerede har prøvet, men har du prøvet at stå ret op og vende tommelfingeren nedad og så køre armen stille og roligt frem og tilbage ? (det er bare nogle gange det hjælper på en nerve i skulderen), samme øvelse med håndfladen først opad og så nedad kan også nogle gange hjælpe med at løsne noget. Anyway, god bedring, skuldersmerter sucks!
0
Timian :lun:
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9485
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 990
Likede indlæg: 26525

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Santa » 24. sep 2018, 15:20

Tata skrev:
Santa skrev:Min dumme skulder gør ondt.
Det er nok overbelastning (iPad/muse-ting), men jeg har bare ikke tid eller lyst til at gå til lægen.
Og hvad vil de gøre? Hold den i ro. Suk.


Undskyld, hvis jeg kommer med et råd, som du måske allerede har prøvet, men har du prøvet at stå ret op og vende tommelfingeren nedad og så køre armen stille og roligt frem og tilbage ? (det er bare nogle gange det hjælper på en nerve i skulderen), samme øvelse med håndfladen først opad og så nedad kan også nogle gange hjælpe med at løsne noget. Anyway, god bedring, skuldersmerter sucks!

Tak for tippet, jeg har prøvet alle mulige øvelser, men jeg tror at det er senehindebetændelse (det får jeg nemt), og ikke noget som skal løsnes. Øvelser hjælper i hvert fald ikke. Der er ingen vej uden om, jeg må til lægen.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tata » 24. sep 2018, 15:24

Santa skrev:
Tata skrev:
Santa skrev:Min dumme skulder gør ondt.
Det er nok overbelastning (iPad/muse-ting), men jeg har bare ikke tid eller lyst til at gå til lægen.
Og hvad vil de gøre? Hold den i ro. Suk.


Undskyld, hvis jeg kommer med et råd, som du måske allerede har prøvet, men har du prøvet at stå ret op og vende tommelfingeren nedad og så køre armen stille og roligt frem og tilbage ? (det er bare nogle gange det hjælper på en nerve i skulderen), samme øvelse med håndfladen først opad og så nedad kan også nogle gange hjælpe med at løsne noget. Anyway, god bedring, skuldersmerter sucks!

Tak for tippet, jeg har prøvet alle mulige øvelser, men jeg tror at det er senehindebetændelse (det får jeg nemt), og ikke noget som skal løsnes. Øvelser hjælper i hvert fald ikke. Der er ingen vej uden om, jeg må til lægen.


Okay, så lidt, ja nogen gange er der desværre ingen vej udenom.
0
Timian :lun:
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4691
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ally » 24. sep 2018, 16:59

Det har været en regulær lortedag. Simple as that. For et par uger siden fik jeg at vide, at skolen, jeg har arbejdet på i fem år, påtænkte at afskedige mig. Jeg har siden været sygemeldt, men var i dag på skolen for at underskrive fratrædelsesaftale, pakke mine ting og sige farvel til kollegerne. Det var hårdt, men det gælder om at se fremad og jeg håber, at jeg får nemt ved at finde et nyt job.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?

Tilbage til "Generelt"