Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf zembra1986 » 19. okt 2016, 11:18

Lucia skrev:Jeg er virkelig kørt sur i jobsøgningshalløjet. Jeg har simpelthen haft så svært ved at finde nogen som helst motivation i den her uge, så jeg har ikke lavet noget som helst jobsøgningsrelateret, bortset fra at lave sidehoved på den ene ansøgning, jeg skal have lavet, og kigge i 2 minutter på virksomhedens hjemmeside. Og jeg ved jo godt, at der nok ikke lige kommer et job dumpende med sådan en lille indsats, men alligevel kan jeg bare ikke tage mig sammen til at gøre noget ved det :rulle: Håber, det bliver bedre i næste uge!


Så er vi 2

Jeg har gået ledig i snart 3 måneder nu, og jeg er allerede ved at mistet modet, og motivationen for at skrive en ansøgning er efterhånden ikke eksisterende :(
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 19. okt 2016, 11:43

Sophaya skrev:
Sophaya skrev:Alanna skal opereres om en lille time, og jeg har det frygteligt. Jeg ville langt hellere selv tage den hvis jeg kunne. Der er ikke noget værre end at vide, de har smerter.


Og dyrlægen har ringet og sagt at et af hendes blodprøvetal er alt for højt og de gerne vil lave flere tests på hende :tie: Holder vejret, og sidder med en gruende fornemmelse af, at hun ikke kommer hjem igen..


Tak for de søde grønne kort, pande :kys:
Jeg fik hende heldigvis hjem, det kræver bare en operation nr 2 om en måned.
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1545
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2154

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Lucia » 19. okt 2016, 12:41

zembra1986 skrev:
Lucia skrev:Jeg er virkelig kørt sur i jobsøgningshalløjet. Jeg har simpelthen haft så svært ved at finde nogen som helst motivation i den her uge, så jeg har ikke lavet noget som helst jobsøgningsrelateret, bortset fra at lave sidehoved på den ene ansøgning, jeg skal have lavet, og kigge i 2 minutter på virksomhedens hjemmeside. Og jeg ved jo godt, at der nok ikke lige kommer et job dumpende med sådan en lille indsats, men alligevel kan jeg bare ikke tage mig sammen til at gøre noget ved det :rulle: Håber, det bliver bedre i næste uge!


Så er vi 2

Jeg har gået ledig i snart 3 måneder nu, og jeg er allerede ved at mistet modet, og motivationen for at skrive en ansøgning er efterhånden ikke eksisterende :(

Det er ca. samme periode jeg har været i gang med jobsøgning. Jeg synes, det er alt for tidligt til at have det sådan her, men det er bare meget hårdere end jeg havde regnet med.
Men det er da altid noget at vide, at jeg ikke er den eneste, der har det sådan med det :genert: Jeg prøver at trøste mig med at det er midlertidigt og at det nok skal lykkes på et eller andet tidspunkt, men det er godt nok svært at holde gejsten oppe indimellem.
1
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf billiebean » 19. okt 2016, 13:31

At jeg vågnede kl. freaking 3.30 i nat og ikke kunne sove mere. Føler mig næsten småfuld af rundtossethed.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 19. okt 2016, 20:28

Ekstremt mange smerter i dag. Kan næsten ikke gå :whine:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Prosperity74 » 19. okt 2016, 22:34

En "prop" i mit højre øre, er ved at blive vanvittig. Det kom efter at jeg var i bad i morges og er her stadig :sur:
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 20. okt 2016, 05:06

Jeg blev vækket af skraldebilen kl lort i morges :træt3: Så kan jeg lære at jeg skal sove i soveværelset og ikke i stuen hveranden torsdag
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 20. okt 2016, 13:05

På grund af efterårsferie og en del sygdom er der simpelthen så stille på jobbet i dag. Dagen bliver så laaaaaaaaang :træt:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 20. okt 2016, 15:24

Hoste, snot, hoste. Jeg bliver vanvittig!
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Badesandalen » 21. okt 2016, 07:01

Et fødselsdagskort. Et fucking fødselsdagskort! Til en fødselsdag jeg ikke engang skal med til. Det burde hjælpe at det højst sandsynligt bliver læst én gang og så smidt ud, men det gør det bare ikke.

Aldrig nogensinde er der noget der har spændt så meget ben for mig som perfektionisme. :puke:
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 21. okt 2016, 08:21

Mit bryst skaller og føles klamt :(
0
...
Muddi
Indlæg: 3432
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muddi » 21. okt 2016, 17:48

En dag med gode tanker, er lidt blevet vendt til det modsatte, på meget kort tid. Min bedstefar døde nemlig igår, har jeg lige fået at vide af min mor. Så fik "de" ret, han overlevede det ikke :trist:
Det er 2. Bedsteforælder inden for dette år, nu må det godt stoppe :whine:

Han skal bisættes på onsdag, lige på min ugentlige fridag, det synes jeg også er noget pis, kunne godt bruge en rolig fridag, oven på en hektisk uge, i denne uge.

Det hele er bare øv lige nu :trist:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 21. okt 2016, 18:40

En par kollegaer fra en anden butik. Troede vi skulle følges til kursus i København sammen, men nu har de så købt pladsbilletter til dem selv uden lige at høre mig. Jeg gider næsten ikke gøre forsøget på at få plads sammen med dem ... :(
Jeg føler mig en temmelig meget glemt, og det svier lidt at den ene er min veninde. Hun har åbenbart ikke tænkt så langt som til at der skulle købes tre pladsbilletter.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 21. okt 2016, 20:15

Jeg kom til at trykke lidt for hurtigt da jeg lukkede et andet dokument, så nu er de 4 siders forberedelse til fremlæggelse, jeg lavede torsdag slettet. Så kan jeg begynde forfra i morgen........
Normalt ville jeg nok ikke tage det så tungt, men jeg synes sgu tingene har været lidt imod mig på det seneste.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 22. okt 2016, 08:00

Sophaya skrev:Jeg kom til at trykke lidt for hurtigt da jeg lukkede et andet dokument, så nu er de 4 siders forberedelse til fremlæggelse, jeg lavede torsdag slettet. Så kan jeg begynde forfra i morgen........
Normalt ville jeg nok ikke tage det så tungt, men jeg synes sgu tingene har været lidt imod mig på det seneste.



Det er næsten komisk at kort efter der her indlæg røg strømmen i hele området og kom først tilbage nogle timer efter - så i dag kan jeg bruge noget tid på at vurdere om maden i mit køleskab overlevede :stoned:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Generelt"